customer relationship management

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Αντιγόνη Αρχοντίκη Account Manager. Software Assurance  Software Assurance:  Extra παροχές λογισμικού  Δωρεάν upgrades σε νέες εκδόσεις  Το Software.
Galaxy platform : υψηλή τεχνολογία  Ανάπτυξη σε.Νet 4.0 / 3.5 της Microsoft  Αξιοποίηση των εργαλείων.Net 4.0 / 3.5  WPF για σύγχρονο περιβάλλον εργασίας.
E-Phone. Microsoft Office Communicator και e-phone Επικοινωνία μέσω Video, ανταλλαγή δεδομένων και Instant Messaging μέσω Contact Management Διαχείριση.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Παρουσίαση PocketBiz Pharma Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Δήμος Καλαμαριάς Γεωργιάδης Γεώργιος Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Ολοκληρωμένο Σύστημα : SAP® Business One
ΔΙ.ΟΡΓΑΝΩ.ΣΗ Σύστημα ΔΙαχείρισης ΟΡΓΑΝΩσιακής ΓνώΣΗς για τις ελληνικές επιχειρήσεις. Μπίμπη Σταματία1 Σαμολαδάς Ιωάννης1 Σταμέλος Ιωάννης1 Κατσιαδάκης.
Παρουσίαση PocketBiz Warehouse
Galaxy είναι DO YOU SPEAK FUTURE ?  Η μεγαλύτερη επένδυση στην Πληροφορική  Τεχνολογία αιχμής  Συσσωρευμένη τεχνογνωσία  Μοναδική εμπειρία χρήσης.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Αύξηση κερδών μέσω της μετάβασης σε πελατοκεντρικό μοντέλο επιχείρησης
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager. 1η Φάση: Ειδήσεις & Portals Στόχος: Παρουσία 3η Φάση: Ψηφιακή Οικονομία Στόχος: Κέρδος 2η Φάση: Απλές.
E-Business Startup Ισίδωρος Σιδερίδης Systems Integration Division.
Παρουσίαση PocketBiz Restaurant Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Information Systems Governance Αγγελής Δημήτριος (ΜΤΕ/0936) IS Governance Ορισμός: Πληροφοριακή Διακυβέρνηση ονομάζουμε εκείνες τις διαδικασίες βάση των.
Συμμετοχική ανάπτυξη – Helpdesk Κοσμίδης Δαμιανός Σύμβουλος ΤΠΕ Συνεργάτης Δήμου Θέρμης 21/11/2013Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην ΤΑ1.
CT_crm Client Trust. To CT_crm, είναι ένα λογισμικό πλήρους διαχείρισης πελατειακών σχέσεων όπου καταγράφονται στοιχεία τεχνικής υποστήριξης, πωλήσεων,
Παρουσίαση εφαρμογών Soft1
Παρουσίαση PocketBiz Field Service Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Microsoft SharePoint Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager.
Microsoft Dynamics CRM 3.0
Παρουσίαση Microsoft Dynamics CRM 3.0
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΔΠΘ, Ξάνθη 17/05/2003. Enterprise Project Management Διαχείριση Έργων με Παρελθόν και Μέλλον Μελίνα Γαλεάδη Information Worker Solutions Marketing Manager.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ισίδωρος Σιδερίδης Business Development Manager Microsoft Dynamics CRM Η φυσική επέκταση του MS Office.
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων
Παρουσίαση PocketBiz Retail Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΠΕΙΡΑΙΩΣ DIRECT SERVICES
PocketBiz Sales PocketBiz Sales& Microsoft CRM Πλήρης έλεγχος των πωλήσεων Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Προηγμένες υπηρεσίες προς τους Πολίτες Σταύρος Αλεξάκης Public Sector Lead– Microsoft Hellas.
1 CRM Customer Relationship Marketing Ηλεκτρονικό Επιχειρείν Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ΤΜΗΥΤΔ Καπερώνης Αναστάσιος Κουτσόπουλος Κωνσταντίνος.
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΑΛΛΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ / ΦΕΒΡ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ.
T.E.I. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΜΗΜΑ: ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΥ (Logistics) ΤΕΡΣΕΝΙΔΟΥ ΕΛΙΝΑ Επόπτρια Καθηγήτρια: ΣΤΑΦΥΛΑ ΑΜΑΛΙΑ.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
Εφαρμογές και Διοίκηση των Πληροφοριακών Συστημάτων.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Πληροφοριακά Συστήματα Ανώτατης Διοίκησης (EIS) Συστήματα Υποστήριξης Ανώτατης Διοίκησης (ESS) Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων στο Διαδίκτυο (Web-based.
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
CRM Δυνατότητες και Δοκιμή. Μοντέλα Λειτουργίας Lειτουργία on-premise: Οι εφαρμογές Soft1 εγκαθίστανται σε εξοπλισμό της επιχείρησης. Η ευθύνη λειτουργίας.
Εφαρμογές ιστού και δημιουργία ιστοσελίδων
TA CRM ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ανάλυση της λειτουργικότητάς τους και των επιχειρηματικών αναγκών που καλύπτουν.
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

customer relationship management SugarCRM customer relationship management

Περιεχόμενα 1) Τι είναι το CRM 2) Τι προσφέρει το SugarCRM 5) Επικοινωνία

Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων Τα συστήματα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων περιλαμβάνουν τις κάτωθι ενότητες: Διαχείριση Επιχειρησιακών Διαδικασιών Διαχείριση Πελατειακών Δεδομένων Διαχείριση Πωλήσεων Μάρκετινγκ Διαχείριση χρόνου και των επικοινωνιών Διαχείριση Εγγράφων Εσωτερική Συνεργασία Εξυπηρέτηση πελατών Τεχνική υποστήριξη

1) CRM Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων Τα πλεονεκτήματα του συνοψίζονται: ποιότητα και αποτελεσματικότητα μείωση του συνολικού κόστους υποστήριξη απόφασης επιχειρηματική ευκινησία πελατειακή Προσοχή δυνατότητες άμεσης υποβολής εκθέσεων (reporting). 1) CRM customer relationship management

1) CRM Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων customer relationship management Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων Παραθέτουμε 5 τρόπους με τους οποίους ένα CRM μπορεί να ενισχύσει τις σχέσεις με τους πελάτες σας κατά τη διάρκεια μιας οικονομικής ύφεσης: Αποκτήστε περισσότερα από μόνιμους πελάτες σας. Ένα από τα πιο δυνατά σημεία του CRM είναι ότι συλλέγει και οργανώνει τις πληροφορίες σχετικά με τους πελάτες σας και σας επιτρέπει να αναλύσετε τα δεδομένα για τις μελλοντικές ευκαιρίες. Εντοπίστε και επικεντρωθείτε στους καλύτερους πελάτες σας. Τα συστήματα CRM περιλαμβάνουν εργαλεία για την ανάλυση της πελατειακής βάσης σας ώστε να μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τους πελάτες σας και να αναγνωρίζετε τις όχι και τόσο προφανής, αλλά σημαντικές σχέσεις.. Κρατήστε τους υπάρχοντες πελάτες σας πιστούς (loyality). το CRM μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να εξασφαλιστεί η ικανοποίηση των αναγκών των πελατών όσο το δυνατόν πληρέστερα, μέσω της αποτελεσματικής διαχείριση των μετά την πώληση επαφών. Στοχοποιήστε τις προσπάθειες ανάπτυξης των πελατών σας. Με το CRM μπορείτε να επικεντρώσετε τις προσπάθειες σας σε πελάτες που έχουν την δυνατότητα ανάπτυξης και είναι πιο κοντά στο να κάνουν κάποια επένδυση ώστε να έχετε πιο άμεσα αποτελέσματα στις πωλήσεις σας Εργαστείτε πιο έξυπνα, όχι μόνο πιο σκληρά. Με καλή πληροφόρηση στα χέρια σας και τις βέλτιστες πρακτικές προσαρμοσμένες στις πολιτικές της επιχείρησής σας, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις υπηρεσίες σας και να μεγιστοποιήσετε τα έσοδα.

2)SugarCRM Το SugarCRM, Stack Technologies: Linux ή Windows, προάγει τα υψηλά πρότυπα που καθορίζονται από την open source κοινότητα. Σε αντίθεση με τις περισσότερες εμπορικές προσφορές CRM, το SugarCRM χτίστηκε εγγενώς επί της Open Source LAMP πλατφόρμας: Linux ή Windows, Apache ή τον IIS, MySQL, PHP Stack Technologies: Λειτουργικά Συστήματα: τρέχει στα πιο διαδεδομένα λειτουργικά συστήματα,συμπεριλαμβανομένων: Linux,Windows, Mac OSX υποστηρίζεται από τα δύο πιο δημοφιλή Web Servers: Windows NT Server Βάση Δεδομένων: τρέχει στην Open Source MySQL βάση δεδομένων με το υποσύνολο του ANSI SQL (Structured Query Language). Γλώσσα Προγραμματισμού: είναι γραμμένο σε PHP. 2)SugarCRM

2)SugarCRM Το SugarCRM, Sales Force Automation οδηγεί την δυναμική της απόδοση των πωλήσεων, επιτρέποντας στον αντιπρόσωπο πωλήσεων: την παρακολούθηση και την κοινή χρήση επαφών και των ευκαιριών (opportunity), τη διαχείριση και επαναπώληση σε υπάρχοντες λογαριασμούς, πρόβλεψη εσόδων, την παρακολούθηση των επιδόσεων μέσω του dashboard, διαχείριση προσφορών και συμβάσεων, δυνατότητα εργασίας offline μέσω του sugar mobile και διασύνδεση με Microsoft Outlook, Lotus Notes και άλλε groupware εφαρμογές.

2)SugarCRM Το SugarCRM, Opportunity Management Επιτρέπει στην ομάδα σας να κλείνει συμφωνίες γρηγορότερα με την ανταλλαγή πληροφοριών για τις πωλήσεις. opportunity management process sales methodologies account details Share opportunity information Increase sales productivity through standardized sales processes Ensure effective opportunity handling through collaboration and workflow Opportunity Tracking and Reports Opportunity Reminders Customized Sales Processes

2)SugarCRM Το SugarCRM, Contact Management Contact Imports De-duplication Record Merge

2)SugarCRM Το SugarCRM, Account Management Αccount Imports Αccount Ιnformation Για κάθε πελάτη ξεχωριστά Sales Opportunities, Contacts, Activities, History, Cases and Quotes. Account Status and Relationships Improve up-selling and cross- selling

2)SugarCRM Το SugarCRM, Forecasting Scenario Planning Forecast Roll-Ups Forecast Worksheets

2)SugarCRM Το SugarCRM, Quotes & Contracts Multiple line items Currencies Tax Codes Multiple revisions in a single location clearer picture of customer agreements and products purchased

2)SugarCRM Το SugarCRM, Dashboards παρέχει σε υπαλλήλους και προϊσταμένους real time πληροφορίες για τις ευκαιρίες πώλησης. Real-Time πληροφόρηση Personalized Dashboards Chart Drill-Down

3) SugarCRM- ανταγωνισμός Για ποιόν λόγο να προτιμήσω το SugarCRM Customisation capabilities H δυνατότητα να Παραμετροποιήστε και να προσαρμόσετε το SugarCRM να ταιριάζει στις ανάγκες κάθε εταιρείας είναι απεριόριστες. Integration Capabilities Το SugarCRM ενσωματώνετε σε κάθε εφαρμογή της εταιρείας. website, eCommerce platform, marketing software, Learning management systems, accounting software 3) SugarCRM- ανταγωνισμός Social CRM Το SugarCRM ενσωματώνετε στο περιβάλλον της εταιρείας. Drill- in Integration and Facebook , twitter, Google Apps, LinkedIn Webex Go to Meeting and Lotus Live

3) SugarCRM- ανταγωνισμός Για ποιόν λόγο να προτιμήσω το SugarCRM Mobile CRM Capabilities Δυνατότητα πρόσβασης στο SugarCRM μέσω smart phone ή tablet Extensibility To SugarCRM παρέχει ένα περιεκτικό σύνολο χαρακτηριστικών και λειτουργιών που είναι απολύτως επεκτάσιμα με πολύ χαμηλό κόστος. Δεν απαιτείτε μια συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού. Δεν απαιτείτε πλατφόρμα lock-in. 3) SugarCRM- ανταγωνισμός Open Source (or 'Free') Software είναι πιο αξιόπιστο, είναι πιο ασφαλές, είναι πιο ισχυρό, είναι πιο φιλικό προς το δίκτυο είναι πιο εύκολα παραμετροποιήσιμο Ease of Use Ευέλικτο, Ευνόητο και ανοικτό. Παραμετροποιήστε το SugarCRM γύρο από τον μοναδικό τρόπο λειτουργίας της εταιρείας σας.

3) SugarCRM- ανταγωνισμός Τι πετυχαίνω με το SugarCRM Provide Better Visibility Across the Business Δημιουργήστε σε πραγματικό χρόνο εκθέσεις και πίνακες Παρακολουθήστε την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων μάρκετινγκ, τις πωλήσεις και των ευκαιριών Μοιραστείτε / περιορίστε την πρόσβαση σε εκθέσεις και πίνακες ανά ομάδες Increase the Productivity of Your Sales Force Improve Communication and Information Sharing 3) SugarCRM- ανταγωνισμός Μοιραστείτε κλήσεις, συναντήσεις, έγγραφα, ημερολόγια και e-mail Συνεργάζεται με δημοφιλείς εφαρμογές όπως το Microsoft Outlook Καταγράψτε τις πληροφορίες από τις Cloud Services Create Powerful Business Processes Easily Δημιουργήστε προσαρμοσμένα πεδία, αντικείμενα και ενότητες Σχεδιασμός διαδικασιών ροής εργασίας για την επιχείρησή σας Ορατότητα και έλεγχο πρόσβασης σε επίπεδο τομέα (field level)

3) SugarCRM- ανταγωνισμός Τι πετυχαίνω με το SugarCRM Generate Higher ROI on Marketing Activities Δημιουργία και εκτέλεση δράσεων σε κυκλώματα εμπορίας Captures leads directly into CRM System Μετρά την απόδοση των επενδύσεων των εκστρατειών Increase the Productivity of Your Sales Force Οργανώστε τις πληροφορίες πωλήσεων σε ένα ενιαίο σύστημα Βελτίωση της παραγωγικότητας των πωλήσεων ατόμων και ομάδων Αποκτάτε μεγαλύτερη ορατότητα στην απόδοση 3) SugarCRM- ανταγωνισμός Create a Consistent Customer Experience Κεντρικό αποθετήριο για την υποστήριξη των πελατών και τα ζητήματα του προϊόντος Διάχυση της γνώσης ανά ομάδα Αποκτάτε μεγαλύτερη ορατότητα στην απόδοση

4) SugarCRM Editions & Pricing

4) SugarCRM Editions & Pricing, CRM features

4) SugarCRM Editions & Pricing, Customer Support

4) SugarCRM Editions & Pricing, Platform Support

5) Επικοινωνία Στοιχεία επικοινωνίας : Διεύθυνση: 3ης Σεπτεμβρίου 84 Αθήνα Τ.Κ: 10434 Τηλέφωνο: 210 8833885 Fax : 210 8833852 Website : http://www.ctrust.gr E-mail : info@ctrust.gr Social Media : facebook, twitter 5) Επικοινωνία

Ευχαριστούμε Για τον χρόνο σας !