Team Building στο χώρο εργασίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Advertisements

Τεκμηρίωση Πρότασης Αναθεώρησης Συστήματος Ατομικής Προόδου Ανιχνευτών
Ανάπτυξη Μοντέλου Ρομποτικού Οχήματος Σταθερής Τροχιάς, για Αποθήκη Κέντρου Διανομής Λιανεμπορίου ή Υπηρεσιών Logistics Γκρέμος Αναστάσιος ΠΛΣ Διπλωματική.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Επιμέλεια παρουσίασης: Ασημακοπούλου Κατερίνα Σιλιγάρδου Χρύσα Τζοβάρα Αλεξάνδρα.
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΞΕΤΑΣΗ Σπύρος Κίντζιος.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΖΩΓΡΑΦΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Τμήμα Χρηματοοικονομικής & Τραπεζικής Διοικητικής
Ανάπτυξη και Λειτουργία
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΩΝ RESTART GREECE Κεντρική Μακεδονία, Κιλκίς 22-23/01/2015 ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Προγραμματισμός Ανθρώπίνου Δυναμικού
ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Μοντέλα και μορφές αξιολόγησης
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Τμήματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Περιβαλλοντική Εκπαίδευση Axαΐας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καινοτόμο Σεμινάριο Περιβαλλοντικής.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Εργασίες Διδακτική των κοινωνικών επιστημών Μαρία Ρεπούση.
Επιχειρησιακές Εφαρμογές της Συναισθηματικής Νοημοσύνης (E.Q.)
Μεθοδολογικές προσεγγίσεις των κοινωνικών αναπαραστάσεων 1. Πειραματική μελέτη των κοινωνικών αναπαραστάσεων 2. Πειραματικές έρευνες- αναπαράσταση και.
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ & ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ Δρ. Παρασκευή Χατζηπαναγιώτου Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήμα Επιστημών της.
Ανάπτυξη – Βελτίωση του Ανθρώπινου Δυναμικού
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Α’ ΤΑΞΗ - 1 ος ΚΥΚΛΟΣ ΤΕΕ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Καθ: Τσικολάτας Αλέξανδρος ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΤΡΑΣ 2010 ΠΑΔ 2.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
9-1 STEPHEN P. ROBBINS, DAVID A. DECENZO, MARY COULTER Διοίκηση επιχειρήσεων Αρχές και εφαρμογές.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Αξιολογηση εκπαιδευτικου εργου
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 11
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Επικοινωνιακός Προγραμματισμός Ι
Η επιστήμη της Διοίκησης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: …………………….. ΑΥΤΟ-ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
Προσχολική Παιδαγωγική
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ (30%)
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Για τις παρεμβάσεις σας
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Η ανοιχτή μέθοδος συντονισμού (ΑΜΣ)
Νηπιαγωγείο Λουσικών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Team Building στο χώρο εργασίας Στοχεύοντας στη βελτίωση της διατμηματικής συνεργασίας

Team Building στο χώρο εργασίας Ο όρος Team και ο όρος Group αποδίδουν δύο σημαντικά διαφορετικές έννοιες. Τα εργασιακά τμήματα είναι εξ ορισμού «ομάδες». Δε διαθέτουν όμως εξ ορισμού «ομαδικότητα» Η ομάδα ορίζεται αλλά η ομαδικότητα χτίζεται

Προϋποθέσεις ανάπτυξης ομαδικότητας: Κοινό όραμα και κουλτούρα Κοινός σκοπός για όλους και να γνωρίζω τους στόχους των άλλων Γνωριμία σε βάθος με όλους Αυτεπίγνωση του κάθε μέλους Αλληλεξάρτηση μεταξύ των στόχων κάθε μέλους και κάθε ομάδας Αναγνώριση των ομαδικών αποτελεσμάτων χωρίς να παραβλέπεται η ατομική συμβολή σε αυτό

Πως επιτυγχάνονται οι προϋποθέσεις Με εκπαίδευση των προϊσταμένων για να δρουν ομαδικά, να υποστηρίζουν τα οράματα και να ενισχύουν τους παράγοντες ανάπτυξης αλληλεξάρτησης Σεμινάριο/workshop 16ω Με αναδιοργάνωση του τρόπου διοίκησης και λήψεως αποφάσεων Συμβουλευτική για 4ω για κάθε προϊστάμενο (με την προϋπόθεση ότι έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο) Με επαναλαμβανόμενα βιωματικά εργαστήρια Team Building Συμμετέχοντες μέλη διαφόρων ομάδων-τμημάτων & ιεραρχικών βαθμίδων (min16ω αρχικά και 8ω κάθε χρόνο)

Team Building στο χώρο εργασίας Δεδομένου ότι κάθε εταιρία παρουσιάζει ιδιαιτερότητες που έχουν να κάνουν με το αντικείμενο και την κουλτούρα της, τις δυνατότητες και τους περιορισμούς του χώρου, χρόνου, διάρθρωσης, τρόπου λειτουργίας, κοινωνικοπολιτισμικό επίπεδο εργαζόμενων, συνθήκες εργασίας, προηγούμενη εμπειρία κλπ, η πρόταση σχεδιάζεται εξειδικευμένα για κάθε περίπτωση

1. Γνωριμία! Στόχοι: Δέσιμο, οικειότητα, χαλάρωση, γνωριμία Ανάδειξη των θετικών στοιχείων των μελών των ομάδων Ανάδειξη των ιδιαιτεροτήτων του κάθε τμήματος Γνωριμία μεταξύ των εργαζόμενων στα διάφορα τμήματα και των εκπαιδευτών Οπτική γνωριμία /δημιουργία οικειότητας (παιχνίδι παρατήρησης και περιγραφής με κλειστά μάτια) Γνωριμία των στοιχείων της προσωπικότητας (παιχνίδι με κάρτες και αστείες ερωτοαπαντήσεις) Ανάδειξη/συνειδητοποίηση/αποδοχή διαχείριση των «δυνατών» και «αδυνάτων» σημείων του κάθε συμμετέχοντα Παιχνίδι με κάρτες και αποστολή μηνυμάτων σε κινητά τηλέφωνα Γνωριμία με τις ιδιαιτερότητες της εργασίας κάθε τμήματος (ξενάγηση σε ρεαλιστικές συνθήκες ή με ειδικό επιτραπέζιο παιχνίδι)

2. Χωρισμός ομάδων και γνωριμία Δημιουργούνται σύνθετες ομάδες από όλα τα εμπλεκόμενα τμήματα και κατά περίπτωση διάφορες ιεραρχικές βαθμίδες Μέσα σε ένα χαρούμενο και δημιουργικό κλίμα υλοποιούνται παιχνίδια γνωριμίας όπου οι συμμετέχοντες ξαναγνωρίζονται πάνω σε νέες βάσεις. Υπερνικούν στερεότυπα, ανακαλούν μνήμες, ανακαλύπτουν «άλλους ανθρώπους» που έβλεπαν γύρω τους αλλά στην πραγματικότητα δεν γνώριζαν.

3. Προσδοκίες και στόχοι Οι συμμετέχοντες καταθέτουν τις προσδοκίες τους από τη συγκεκριμένη ομάδα Ευρηματικά παιχνίδια - δημιουργία «πανό για τη διαδήλωση» Σύνδεση με τους στόχους της εταιρίας ή του τμήματος και εντοπισμός των ωφελημάτων που θα προκύψουν αν επιτευχθούν οι στόχοι Ομαδική άσκηση και συζήτηση με την ολομέλεια

Παιχνίδι «που μένω και τώρα που θα μείνουμε όλοι μαζί 4. Δράσεις ομαδοποίησης Παιχνίδι «που μένω και τώρα που θα μείνουμε όλοι μαζί Στόχος η κατανόηση και αποδοχή των διαφορετικών αναγκών και προτεραιοτήτων Ομαδικές κατασκευές με αναλώσιμα και υλικά ανακύκλωσης/εντοπισμός προβλημάτων συνύπαρξης και συνεργασίας /συζήτηση και επίλυση/παρουσιάσεις

4. Δράσεις ομαδοποίησης Ομαδική άσκηση: Οι «συνθήκες μου …για την ομάδα» Με τη βοήθεια κατάλληλου ppt, ερωτημάτων και ανοικτής συζήτησης, τα μέλη των ομάδων ανακαλύπτουν και συνειδητοποιούν τι χρειάζεται για να μπορέσει να λειτουργήσει αποτελεσματικά μια ομάδα και να αναπτυχθεί ομαδικό πνεύμα

2. Παιχνίδι «Η ιστορία της ομάδας μας» Δράσεις ομαδοποίησης και ανάδειξης ιδιαίτερων χαρισμάτων Ακολουθώντας τη θεωρία των 8 ευφυιών του H. Gardner, κάθε δραστηριότητα δίνει τη δυνατότητα να αναδειχθούν διαφορετικά ταλέντα από διαφορετικούς ανθρώπους. Παράλληλα, ωριμάζει ένα πνεύμα αλληλεγγύης και συνεργασίας 2. Παιχνίδι «Η ιστορία της ομάδας μας» Στόχος η ανάδειξη κοινών εργασιακών καταστάσεων αξιοποιώντας τη γλωσσική ευφυία των μελών της ομάδας (βλ. Gardner) Τα μέλη της ομάδας γράφουν ατομικά μια φανταστική ιστορία που θα μπορούσε να διαδραματιστεί στο τμήμα τους. Στη συνέχεια την προσαρμόζουν για να «κολλάει» σε μια από τις άλλες που όμως βλέπουν μόνο ένα μέρος της. Τις κολλάνε διαδοχικά σε χαρτί του μέτρου και παρατηρούν τα κοινά Οι ιστορίες ανακοινώνονται στην ολομέλεια και σχολιάζονται

Δράσεις ομαδοποίησης και ανάδειξης ιδιαίτερων χαρισμάτων 2.Παιχνίδι «Η διαφήμισή μας» Στόχος η προβολή των θετικών χαρακτηριστικών της ομάδας αξιοποιώντας την κιναισθητική ευφυία και την επικοινωνιακή ικανότητα Κάθε ομάδα μέσα από παιχνίδι εντοπίζει τα «δυνατά της σημεία» και σχεδιάζει την ιδανική για τη συγκεκριμένη ομάδα «επιχείρηση». Κάθε μέλος παίρνει μια θέση στο οργανόγραμμα με κριτήριο τα συγκεκριμένα στοιχεία του που έχουν αναδειχτεί προηγουμένως Στη συνέχεια, αναλαμβάνοντας ρόλους, σεναριογράφων, εικαστικών, σκηνοθετών, ηθοποιών, μουσικών, και cameraman και σε συνεργασία μεταξύ τους και χρήση οπτικοακουστικού υλικού και multimedia δημιουργούν και γυρίζουν μια διαφήμιση της επιχείρησής τους

Δράσεις ομαδοποίησης και ανάδειξης ιδιαίτερων χαρισμάτων Οι επόμενες δράσεις σχεδιάζονται με στόχο την ανάδειξη μουσικών, νατουραλιστικών ευαισθησιών, την αξιοποίηση χωρικών αντιληπτικών ικανοτήτων. Ακολουθούν άλλες δραστηριότητες που ασκούν τη δυνατότητα προγραμματισμού και σχεδιασμού ενεργειών. Ο παράγων διαχείριση χρόνου και αλληλεξάρτηση μεταξύ των μελών εντάσσεται σε όλες τις δράσεις.

Δράσεις ομαδοποίησης και ανάδειξης ιδιαίτερων χαρισμάτων Κάθε υποομάδα κλείνοντας ολοκληρώνοντας τη δράση της παρουσιάζει στις υπόλοιπες

Κλείσιμο Οργάνωση debate Κάθε ομάδα ετοιμάζει επιχειρηματολογία υπέρ ή κατά για το θέμα «ομαδικότητα στην εργασία» και διοργανώνεται λεκτική αντιπαράθεση από εκπροσώπους τους.