3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Ασύγχρονη Εκπαίδευση με Τ.Π.Ε. 4 ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής Φεβρουάριος 2012.
Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής σημαίας”
1o Δημοτικό Σχολείο Νέας Αλικαρνασσού
Ιστολόγιο (Blog)  σε τι διαφέρει από μια ιστοσελίδα;  γιατί να αποκτήσω;  είναι δωρεάν;  είναι εύκολο; 1.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Δημιουργία Ιστολόγιου στο Blogger
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Εγκατάσταση & Διαχείριση
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Oι μικροϋπολογιστές στις σχολικές τάξεις Οι εκπαιδευτικές ταινίεςΟπτικοί δίσκοι «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ»
Καλές πρακτικές, υλοποιημένα wiki από σχολεία και εκπαιδευτικούς
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Συστήματα Ταξινόμησης Βιβλιοθήκης
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Στην ταινία: Το κύμα. Ο καθηγητής αναλαμβάνει να διδάξει την απολυταρχία αλλά ταυτίζει τους μαθητές με αυτό το πολίτευμα και τους δημιουργεί την.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ηλεκτρονικό Περιοδικό e-emphasis.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ1΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ 10΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ:
Είμαστε το 10ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ Σχολείο Κατερίνης
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Η ζωή μου: Ερευνώ-ανακαλύπτω τον κόσμο. Σχεδιάζω το μέλλον μου.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο και ηλεκτρονικά μαθητικά περιοδικά: Ευαναγνώσεις, το περιοδικό της Ευαγγελικής Σχολής Γεώργιος Β. Θώδης.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΣΦΙΓΓΗΣ.
7ο Ενιαίο Λύκειο Πειραιά ΕΠΕΑΚ ΙΙ – Γ΄ ΚΠΣ ΜΕΤΡΟ 2.4. – ΕΝΕΡΓΕΙΑ – ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΡΑΞΕΩΝ ε Έργο : «Εφαρμογή Προγραμμάτων Συμβουλευτικής και Επαγγελματικού.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας Δρ. Ιωάννης A. Αποστολάκης Υπεύθυνος ΚΕΠΛΗΝΕΤ Α’ Αθήνας
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
8ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Διδακτική Πληροφορικής
Ανεβοκατεβάσματα Ζευγαρά Βάλια Καρανάσιου Κων/να Καστανούλια Γεωργία Σφίγγας Νάσος Φούκα Μελίνα Χαρκοπλιά Αναστασία Εκπ/κός Πληροφορικής: Μαυραντζάς Νικόλαος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
ΤΑΞΗ: Ε΄1 ΔΑΣΚΑΛΑ: Μάρθα Σωτηριάδου. Τέσσερις μαθητές/τριες γίνονται αφηγητές, παρουσιαστές της θεατρικής παράστασης. ΤΑΞΗ:Ε1 ΤΑΞΗ:Ε’1 Αποφασίσαμε να.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
Υπεύθυνες εκπ/κοί : Λασκαρίδου Μαγδαληνή – Τιουτιούφα Μαρία
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ... Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ (Κ.Α΄)
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Ιστορία και εξέλιξη της ελληνικής σημαίας”
… μια προσπάθεια των μαθητών της Στ΄ τάξης του 1ου Δ.Σ. Φιλύρου
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα

Οι μαθητές που συμμετείχαν: Γιάγκος Στυλιανός, Μεταλλίδου Νεφέλη, Αντωνιάδου Ελένη, Γιάγκος Σωτήριος, Κούσης Χρήστος, Μπέζα Ελευθερία, Μπόζντα Ανγιελική, Νήρα Γεωργία, Παρασκευοπούλου Κυριακή, Στραφιώτη Ιουλία, Τάχος Γεώργιος, Τελιανίδου Αναστασία, Τσάτσης Γεώργιος, Χαντζάρας Γεώργιος Παβέλης Παναγιώτης – Δάσκαλος ΠΕ 70

Η ιδέα για να δημιουργηθεί «Η Τάξη του Μέλλοντος» προήλθε μια μέρα, καθώς κάναμε περιήγηση στο διαδίκτυο και παρατηρήσαμε ότι πολλές εφημερίδες πλέον κυκλοφορούν ως ηλεκτρονικές.

Η αναζήτηση στοιχείων στο διαδίκτυο μέσα από τον διαδραστικό πίνακα μάς εντυπωσίασε, αφού πλέον όλες οι ειδήσεις και οι ανακοινώσεις μεταδίδονται αστραπιαία ηλεκτρονικά.

Αυτή ήταν η αρχή, η ιδέα ξεκίνησε να γίνεται πράξη με αποτέλεσμα να δημιουργήσουμε τη δική μας ηλεκτρονική εφημερίδα.

Οι πέντε υπολογιστές της τάξης μας συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, ο διαδραστικός πίνακας, η μεγάλη τηλεόραση και η ηχητική εγκατάσταση μάς έδωσαν την αφορμή για να ονομάσουμε την ηλεκτρονική μας εφημερίδα «Η Τάξη του Μέλλοντος».

Οποιαδήποτε δραστηριότητα γίνεται στην τάξη μας αλλά και εκτός αυτής την ίδια μέρα θα είναι «κρεμασμένη» και στο διαδίκτυο. Ειδήσεις για το περιβάλλον και τον κόσμο, νέες ιδέες, ανέκδοτα, εργασίες, τραγούδια και δραστηριότητες γίνονται ειδήσεις, γνωστές σε όλο τον κόσμο.

Η διεύθυνση στην οποία δημοσιεύεται στο διαδίκτυο είναι: και στη διεύθυνση

Τις προηγούμενες σχολικές χρονιές θελήσαμε να εκδώσουμε πάλι κάποιες εφημερίδες με θέματα που μας αφορούσαν. Η έντυπη αυτή έκδοση είχε μια μικρή επιτυχία, αλλά δε μας ικανοποίησε αρκετά.

Τη φετινή χρονιά μάθαμε, με τη βοήθεια του δασκάλου μας, αρκετά πράγματα για τον κόσμο της πληροφορικής και με αφορμή ένα blog που είχε δημιουργήσει ο δάσκαλός μας για την τάξη μας σκεφτήκαμε να κάνουμε κι εμείς την ηλεκτρονική μας εφημερίδα και να δημοσιεύσουμε και το «Τρένο της Γνώσης» ένα περιοδικό διαφορετικό από τα άλλα. Ήταν τέλεια ιδέα για μας καθώς οι εργασίες μας και οι δραστηριότητές θα ξέφευγαν από τα όρια του μικρού μας χωριού και θα γίνονταν γνωστές σε όλο τον κόσμο και σε όλη τη γη!

Για την ηλεκτρονική μας εφημερίδα χρησιμοποιήσαμε τη φόρμα του blogger γιατί είναι εύχρηστη και ήμασταν σχετικά εξοικειωμένοι. Αργότερα όμως και με τη βοήθεια του δασκάλου μας μάθαμε το χειρισμό του Front page και δημιουργήσαμε και το site της εφημερίδας μας. Χρησιμοποιώντας τις γνώσεις μας στο διαδίκτυο ξεκινήσαμε τις πρώτες μας αναρτήσεις. Σκοπός της εφημερίδας μας είναι η διασκέδαση και η επικοινωνία. Ο δάσκαλός ήταν ο καθημερινός καθοδηγητής στην προσπάθειά μας.

•Αφού αποφασίσαμε μετά από πολύ συζήτηση τον τίτλο της εφημερίδας μας προχωρήσαμε στην κατανομή των αρμοδιοτήτων προκειμένου να αρχίσει η έκδοση της. Η αφορμή για την ονομασία «Η Τάξη του Μέλλοντος» μας δόθηκε από τον εξοπλισμό που διαθέτει η τάξη μας: Πέντε υπολογιστές συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο, ένας διαδραστικός πίνακας, μια μεγάλη τηλεόραση 37 ιντσών, μια πλήρες ηχητική εγκατάσταση και ένα πλήθος εποπτικών υλικών πλαισιώνουν το χώρο της τάξη μας. Έχουμε επιπλέον και τη δυνατότητα όσοι μαθητές διαθέτουν laptop ή netbook να το φέρνουν στην τάξη και να συνδέονται στο δίκτυο.

Η πρώτη εμφάνιση στο Blog

• Στην εφημερίδα μπορεί ο καθένας μας να γράψει το δικό του άρθρο και να το δώσει στους υπεύθυνους προκειμένου να αναρτηθεί. • Όλοι μας έχουμε usb flash προκειμένου να καταχωρούμε τα άρθρα μας και να εργαζόμαστε στον ελεύθερο χρόνο μας μέχρι τη δημοσίευσή τους.

Η αρχική σελίδα στο Site:

Περιεχόμενο  Τα άρθρα που δημοσιεύονται είναι διαφόρων θεμάτων: Περιβάλλον, εργασίες, δραστηριότητες, επιστήμη, φαντασία, παραμύθια, ανέκδοτα, σπαζοκεφαλιές καθώς και διάφορες ψηφοφορίες. Καθημερινά όλοι μας ανάλογα τον ελεύθερο χρόνο του αναλαμβάνει να γράψει και ένα νέο άρθρο. Σκοπός μας είναι να δώσουμε ενημέρωση, διασκέδαση αλλά και προβληματισμό στους αναγνώστες.

Ενημέρωση, άρθρα, ψυχαγωγία

Το Βιβλίο Επισκεπτών

Η σελίδα μας στο Facebook

Τα τραγούδια μας

Οι Λεξάριθμοι των ονομάτων μας

Μετά από αρκετή δουλειά, η ηθική ικανοποίηση για μας ήταν τεράστια. Καταφέραμε να γίνουμε γνωστοί σε όλο τον πλανήτη καθώς το διαδίκτυο σήμερα μας κάνει να ζούμε όλοι σε μια γειτονιά. Η αποδοχή της προσπάθειάς μας έγινε από όλους με ενθουσιασμό. Ελπίζουμε καθημερινά να είμαστε σε θέση να ενημερώνουμε τον κόσμο για τις δραστηριότητές μας αλλά και για άλλα σημαντικά θέματα. Για μας είναι μια εμπειρία που θα θυμόμαστε πάντα αλλά είναι και μια αφορμή να συνεχίσουμε το έργο μας μέσα στο σχολείο με περισσότερο ζήλο και όρεξη για μάθηση.

Ευχαριστίες Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το δάσκαλό μας, Παβέλη Παναγιώτη που μας βοήθησε και μας στήριξε στη δημιουργία της ηλεκτρονικής μας εφημερίδας, όλους τους συμμαθητές μας που συμμετέχουν ως συνεργάτες, το Διευθυντή του Σχολείου μας και τους γονείς μας για την αμέριστη βοήθεια καθώς και τον κ. Σχολικό Σύμβουλο της 5ης Περιφέρειας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την τεράστια ενθάρρυνση που μας έκανε προκειμένου να πάρουμε μέρος στο 3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής.

2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης - Πέλλας Σας Ευχαριστούμε