Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι?

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Advertisements

Ποια είναι τα σημάδια του Αυτισμού;
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Καλώς ήρθατε στην ενίσχυση της υγείας και της κοινωνικής φροντίδας μέσω Διεπαγγελματικής εκπαίδευσης.
Η Εκπαίδευση στην εποχή των ΤΠΕ
Ηθική στην κλινική πράξη
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ, ΤΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
Συμμετοχή στο πρόγραμμα : «Η Εκπαίδευση για την Αειφόρο Ανάπτυξη ως πλαίσιο Εκπαίδευσης Νεοδιορισθέντων Εκπαιδευτικών: Ποιοτικοί Εκπαιδευτικοί για Ποιοτική.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
ΠΑΙΔΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ ΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΜΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ. Το εργαστήρι στηρίζεται στην ενεργητική παρουσία των συμμετεχόντων. Οι συμμετέχοντες έχουν τη δυνατότητα μέσα από την ανταλλαγή.
Learning to Learn Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο τον συντάκτη.
Jigsaw: Τί είναι;.
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γλώσσας
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Ανάπτυξη και Λειτουργία
Το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα του ελληνικού Νηπιαγωγείου
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Γιατί οι Ερευνητικές Εργασίες (ΕΕ) είναι καινοτομία;
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Υποέργο 03: Επιμόρφωση Επιμορφωτών και Εκπαιδευτικών για την εφαρμογή του Προγράμματος Εκμάθησης της Αγγλικής Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών ΠΕΑΠ.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Πέτρος Κολοβός ΕΕΔΙΠ Κλινικής Νοσηλευτικής ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ & ΠΡΟΤΥΠΑ Η Περίπτωση της Νοσηλευτικής.
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Τι είναι/ περιλαμβάνει ένα περιβάλλον μάθησης;
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Συνηγορία Υπευθυνότητα/ευθύνη Συνεργασία Στάση φροντίδας
Βιολογία Γυμνασίου.
Μάθηση σημαίνει τροποποίηση συμπεριφοράς & σχηματισμό συνηθειών
Η πρακτική της Κοινωνικής Εργασίας
Ραχήλ Μαρτίδου Σχ. Σύμβουλος 37ης Εκπαιδευτικής Περιφέρειας
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ορισμός υγείας: Στόχοι για την προώθηση της και την πρόληψη ασθένειας Mosby στοιχεία και των παραγώγων στοιχείων © 2010, 2006, 2002 από Mosby,
1ος υπό έμφαση στόχος - ΥΠΠ
Προσχολική Παιδαγωγική
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Προσχολική Παιδαγωγική
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεπαγγελματική μάθηση στόχοι? Γιώτα Τραγέα

IPE is..Δ.Ε.Ε... ΕΙΝΑΙ. ‘Διεπαγγελματική εκπαίδευση συμβαίνει όταν δύο ή περισσότερα επαγγέλματα μαθαίνουν μαζί ο ένας από τον άλλο και για τον άλλο για να διευκολύνουν την συνεργασία στην πράξη Barr, 1997, p32

Tι σκέφτομαι... Ο στόχος είναι να καλλιεργήσει στους μαθητές τα οφέλη και τις δεξιότητες που απαιτούνται για τη δια-επαγγελματική εργασία, έτσι ώστε η εμπειρία των ασθενών, των χρηστών των υπηρεσιών και των φροντιστών στον τομέα της υγείας να ενισχύεται

Αρχές Βελτίωση ποιότητας παροχής φροντίδας Επικεντρώνεται στις ανάγκες των ατόμων που κάνουν χρήση των υπηρεσιών υγείας Σέβεται την ιδαιτερότητα του κάθε επαγγέλματος Ενισχύει την πρακτική σε κάθε επάγγελμα Αυξάνει την επαγγελματική ικανοποίηση

Γιατί χρειαζόμαστε την Δ.Ε.Ε? Κακή επικονωνία Κάθε επάγγελμα αναπτύσσει τη δική τη γλώσσα Διαφορετικά επαγγέλματα χρησιμοποιούν διαφορετικές λέξεις για την ίδια έννοια και τα ίδια λόγια για διαφορετικές σημασίες Οι πληροφορίες μπορεί να έχουν εμπιστευτικότητα ή την ακολουθούν τη νομοθεσία Πίεση χρόνου Collaborating

Γιατί χρειαζόμαστε την Δ.Ε.Ε? Ο αριθμός των επαγγελμάτων Αριθμός των επαγγελμάτων έχει αυξηθεί - αριθμός των ειδικοτήτων Αυξημένος κίνδυνος κακή επικοινωνία και παρανοήσεις Αντιμέτωποι με την πολυπλοκότητα Οι ασκούμενοι υπό αυξανόμενη πίεση Πληθυσμοί ζουν περισσότερο - πιο πιθανό να έχουν σύνθετες ανάγκες Περισσότερη τεχνολογία για τη θεραπεία ευρέος φάσματος ασθενειών

Γιατί χρειαζόμαστε την Δ.Ε.Ε? Ομαδική δουλειά Οι ομάδες που εργάζονται στον ίδιο φορέα, π.χ. Στην πρωτοβάθμια φροντίδα των διαφόρων υπηρεσιών, π.χ. Μαθησιακές δυσκολίες Ανάγκη να κατανοήσουν καλύτερα άλλα επαγγέλματα Συνεργασία Αφορά το φάσμα των επαγγελματιών που απαιτεί η κατάσταση Μεταξύ των οργανώσεων, επαγγέλματα, Οι οικογένειες και οι χρήστες των υπηρεσιών

Γιατί χρειαζόμαστε την Δ.Ε.Ε? Επίλυση αντιπαλότητας Στοιχεία του ανταγωνισμού - δύναμη, την κατάσταση Οι διαφορές στην εκπαίδευση, το φύλο και την τάξη Ανάγκη να είναι σε θέση να συνεργάζονται παρά τις διαφορές Βελτίωση της ποιότητας Η συνεργασία βελτιώνει την ποιότητα της φροντίδας - η αμοιβαία υποστήριξη, μειώνει το άγχος, λιγότερη πιθανότητα των λαθών Κανείς δεν μπορεί να φροντίσει το χρήστη υπηρεσιών χωρίς άλλους

Στόχοι ? Δεξιότητες για συλλογική εργασία Δεξιότητες Ομαδικής εργασίας Ενίσχυση της φροντίδας των χρηστών των υπηρεσιών Διεπαγγελματικές στάσεις Κατανόηση των άλλων ρόλων positive interdependence

Στόχοι ? θετική αλληλεξάρτηση Πρόσωπο με πρόσωπο θετική αλληλεπίδραση Ατομική ευθύνη Διαπροσωπικές δεξιότητες και μικρή ομάδα επικοινωνία - λεκτική και μη λεκτική ενεργητική ακρόαση Κατανόηση και δεξιότητες ανταλλαγή πληροφοριών Επίλυση προβλημάτων και τη λήψη αποφάσεων Ο σεβασμός, η εμπιστοσύνη Δεν κάνουμε υποθέσεις Μη επικριτικοί, κοινωνικές δεξιότητες Θετική και ενθαρρυντική στάση

Πως επιτυγχάνεται?

Πως επιτυγχάνεται? Φέρνουμε τους φοιτητές σε επαφή / Ειδικότητα, φύλο, ηλικία, εθνικότητα Ασφαλές περιβάλλον / Σεβασμός. Προσεκτική ακρόαση, κοινό έδαφος Να μοιραστούν εμπειρίες / ο χρόνος για να συζητηθούν και να διερευνηθούν περιβάλλοντα της τοποθέτησή σας και των εργασιακών πρακτικών / κατανόηση μέσα από συζήτηση Αναστοχασμός / στοχαστική συζήτηση σχετικά με τις δικές μας αντιλήψεις / ευκαιρία για να αλλάξετε Μαθησιακές Ευκαιρίες / Βιωματική - μάθηση από την εμπειρία - συζητήσουν δύσκολα θέματα και διλήμματα, κριτική σκέψη

Βιβλιογραφία 1 Centre for the Advancement of Inter-professional Education accessed 29.1.13 http://www.caipe.org.uk/resources/ 2 The Francis Report accessed 29.1.13 http://www.hsj.co.uk/news/acute-care/the-francis-reports-18-recommendations/5011951.article 3 The Francis Report accessed 29.1.13