ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π. Ε
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Ενδεικτικές Δυνατότητες Λογιστικών Εφαρμογών Soft1 200.
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
Pocket.ERP The ultimate solution for the mobility user.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΤΑΙΡΙΚΟΥ ΠΡΟΦΙΛ
Κωστας Σουλδατος Θεμα εργασιας: Μηχανικος αυτοκινητων
Παρουσίαση Ασκησης Μοντελοποίησης Ροής Εργασιών
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Φορέας Μετατροπής Συμβατικών Οχημάτων σε Ηλεκτροκίνητα
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ (ΕΣΗΔΗΣ)
Λόγοι που καθιστούν το ζήτημα μεγάλο είναι: • Ανελκυστήρες μεγάλης παλαιότητας με μεγάλες φθορές. • Πλημμελής Συντήρηση – Ανθρώπινο Λάθος. • Επιπολαιότητες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ
Εισαγωγή στην έννοια των Logistics
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Νέο Νομοθετικό Πλαίσιο για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Οχημάτων.
Παρουσίαση λειτουργίας εφαρμογής extra Tax System Estate (module Αξίες Ακινήτων) Ver Estate Έναρξη ►
Επαγγελματική Αστική Ευθύνη Διαμεσολαβητών 29/5/2014 Μάνος Δημήτριος.
1 Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων CRM Μάθημα 5 ο : CRM-ERP.
Νέες εφαρμογές μισθοδοσίας. Βασικά Χαρακτηριστικά  Πολλαπλά User Interface και ενεργή επιφάνεια εργασίας  Δυνατότητα δημιουργίας διαφορετικών menu ανά.
Μελέτη και Υλοποίηση Πιλοτικού Δικτύου IPv6 Επίβλεψη: Χρίστος Κ. Ζάχος Γκέκας Δημήτριος Παπαγεωργίου Ιωάννης.
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Π. Μαυρογένης Υλικό μέρος και Λογισμικό των συστημάτων μηχανογράφησης των χώρων εστίασης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: Αναφέρει το Υλικό μέρος των συστημάτων μηχανογράφησης.
1 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Εισαγωγή Β. Μάγκλαρης Β. Μάγκλαρης Σ. Παπαβασιλείου Σ. Παπαβασιλείου
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Πτυχιακή εργασία «Εφαρμογές Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας» Συγγραφή: Βήτα Παναγιώτα ΑΜ:6683 Επιβλέπων.
«Χρονοδιάγραμμα Ενεργειών» ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΙΑΛΥΣΟΥ Ανιχνεύω, Γνωρίζω, Αγαπώ.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Εργασία στο μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων Καθηγητής:Σαράντος Καπιδάκης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σπουδαστές Δάλατζης Νικόλαος Καταπόδης Πέτρος Επιβλέπων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΩΝ.
Παρεμβολή συνάρτησης μιας μεταβλητής με την βοήθεια νευρωνικών δικτύων
Διαχειριστείτε έξυπνα τη Reception σας και δημιουργήστε στο χώρο αναμονής του καταστήματός σας ένα ευχάριστο περιβάλλον με σωστή και άμεση εξυπηρέτηση!
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Σχεδιασμός διαδικασιών
TEΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ T.E. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
52 ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ. 53 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ) ΤΜΗΜΑ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΘΕΜΑ : ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ, ΤΑΣΕΙΣ.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ: ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΡΦΕΥΣ ΒΕΙΝΟΓΛΟΥ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : Δρ ΦΩΛΙΝΑΣ Δ. ΦΟΙΤΗΤΕΣ: ΣΑΜΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΚΑΡΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Α. Τ. Ε. Ι ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
Πρόταση Ασφάλισης Οχημάτων για την Ε.Α.Υ.Ν.Η. Θεσ/νίκη, 25/06/2016.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας Τμήμα Διοίκησης Συστημάτων Εφοδιασμού
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Διαχείριση παραγωγής εντύπων 1/2
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε.
E-commerce Solutions.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΑΛΩΣΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΛΙΚΩΝ ΣΕ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΗ ΜΟΝΑΔΑ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Το μαρκετινγκ του alia palace
Υπό την φοιτήτρια: ΒΑΛΙΕΒΑ ΖΑΡΗΝΑ (Α.Μ. 8464)
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Α Π Λ Η Ρ Ο Φ Ο Ρ Ι Κ Ω Ν Σ Υ Σ Τ Η Μ Α Τ Ω Ν
Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου Οικονομικού Οφέλους Περιγραφή Δράσεων Βασικοί Στόχοι – Προσδοκώμενα Οφέλη Αρχική Εκτίμηση Ετήσιου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: «ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΦΑΝΟΠΟΙΕΙΩΝ - ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΩΝ» ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΛΥΡΙΤΣΗΣ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Σ. ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΣΙΝΔΟΣ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 2013

ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΡΟΗΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 1ο ΒΗΜΑ: ΠΡΟΓΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΡΑΝΤΕΒΟΥ-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΚΟΣΤΟΣ SERVICE-ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ-ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΡΑΝΤΕΒΟΥ 2ο ΒΗΜΑ: ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ- ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ ΒΛΑΒΩΝ – ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΗ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ – ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΝΑΓΚΩΝ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 3ο ΒΗΜΑ: ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ – ΕΚΤΕΛΕΣΗ – ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΩΝ 4ο ΒΗΜΑ: ΕΛΕΓΧΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΜΕΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ – ΔΟΚΙΜΗ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΧΗΜΑΤΟΣ 5ο ΒΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ – ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ, ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 6ο ΒΗΜΑ: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΗΤΡΩΟΥ ΠΕΛΑΤΩΝ 7ο ΒΗΜΑ: ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΟΧΗΜΑΤΟΣ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΟΥ ΟΧΗΜΑΤΟΣ- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΝΕΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Το πρώτο κομμάτι της έρευνα, δηλαδή οι γενικές ερωτήσεις, έχουν ως σκοπό τον προσδιορισμό του μεγέθους και εν μέρη τις δυνατότητες των συνεργείων στο νομό. Από τα γραφήματα που παραθέτονται παραπάνω μπορεί κανείς να δει ότι υπάρχει μια σχετική ισορροπία μεταξύ ατόμων που απασχολούνται στα συνεργεία και της επισκεψιμότητάς τους, βέβαια όπως λένε οι προϊστάμενοι των συνεργείων, το αποτέλεσμα αυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στην οικονομική κρίση και είναι αρκετά σχετικό. .

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ Σε αυτήν την ερώτηση παρατηρήθηκε σύγχυση στην έννοια «σχέδιο επείγουσας κατάστασης» μιας και πολλοί, δεν αντιλαμβάνονται το νόημα της ερώτησης. Πιστεύοντας ότι η αντιμετώπιση του προβλήματος είναι να ρίξουν ένα πανί πάνω από τα λάδια και να περιμένουν να τα απορροφήσει. Το ίδιο και εδώ! Ο εξοπλισμός που θεωρούν ότι είναι ενδεδειγμένος είναι πανιά και λεκάνες.

ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Εδώ υπάρχει η διάφορα ανάμεσα στις αντιπροσωπίες, στα εξουσιοδοτημένα και μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχει οργάνωση στα ραντεβού, αλλά είναι πιο πιθανό να δημιουργηθεί πρόβλημα στην εύρυθμη λειτουργία της εταιρίας σε διαδικασίες, οργάνωσης κατά την επισκευή, την παραγγελία και ούτω κάθε εξής. Η οργάνωση, της πορείας των επισκευών έχει πολλούς παράγοντες, για παράδειγμα αν υπάρχουν τα ανταλλακτικά, πόσο χρόνο διαρκεί μια αντικατάσταση ή επισκευή ενός μέρους του οχήματος, ο βαθμός σύγκρουσης και παραμόρφωσης του οχήματος, αν το προσωπικό είναι εκπαιδευμένο ή έχει ξανά εργαστεί πάνω σε μια τέτοια αντικατάσταση κ.ά. Αυτοί, λοιπόν οι παράγοντες οδήγησαν τις αντιπροσωπείες να θεσπίσουν την χρονομονάδα, έτσι ώστε τα συνεργεία να μπορούν να υπολογίζουν το χρόνο που χρειάζεται να γίνει μια εργασία, την αναγκαιότητα να γίνει κάποιο όχημα πριν από κάποιο άλλο, πόσοι εργάτες θα χρειαστούν, πόσες μέρες θα κάνει ένα ανταλλακτικό να έρθει, το κόστος μιας εργασίας κ.ά. Όλα αυτά λοιπόν μηχανογραφήθηκαν και έγιναν προγράμματα Η/Υ για να μπορούν όλα τα συνεργεία να δουλεύουν, χωρίς να χάνουν ούτε μια εργατοώρα.

ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Βέβαια στο 75% που, απήντησε ότι διαθέτει ιστορικό επισκέψεων, ένα μικρό ποσοστό τις τάξεως του 7 – 10% μας είπε ότι υπάρχουν σε χειρόγραφη μορφή. Αυτό όμως δεν είναι και πολύ χρηστικό, επειδή δυσχεραίνεται η διεξαγωγή των πιο πάνω συμπερασμάτων. Έτσι λοιπόν αν υπάρχει ένα καλά ενημερωμένο ιστορικό στην εταιρία μπορούν να μειωθούν ακόμα και εργατοώρες. ). Τώρα στον παραγωγικό τομέα αυτό έχει, ως συνέπεια την ταχύτητα στην επισκευή επειδή οι τεχνίτες αντιλαμβάνονται το πρόβλημα πιο εύκολα, γνωρίζουν τις απαραίτητες κίνησης που πρέπει να κάνουν, τα εργαλεία που θα χρειαστούν και πια ανταλλακτικά θα χρησιμοποιήσουν. Στον τομέα της αποθήκης, μπορεί ο υπεύθυνος να οργανώνει και να ετοιμάζει τις παραγγελίες νωρίτερα, να μπορεί να κάνει καλύτερη εκτίμηση των αποθεμάτων και τοποθέτηση τους στα ράφια. Όλα τα παραπάνω μας δείχνουν ότι η εισαγωγή των Η/Υ και σε συνδυασμό ενός κάλου επιπέδου τεχνογνωσίας και εργαλείων, επιτυγχάνεται ποιοτική και ταχύτερη επισκευή.

ΧΩΡΟΤΑΞΙΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΦΑΝΟΒΑΦΕΙΟ

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ PROCCESS LAYOUT ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜ/ΟΣ S/W - ERP

ΑΡΧΗ Συνέχεια στη σελίδα 47 Διέλευση από το συνεργείο Έλεγχος εντύπων: Έντυπο Φ.Δ.Σ. – Δήλωση ατυχήματος - Χαρτί τροχαίας – Ασφαλιστήριο. E01 ΟΧΙ ΝΑΙ ΟΛΑ ΟΚ ΕΡ01 Συνέχεια στη σελίδα 47 ΑΡΧΗ Το όχημα είναι καταχωρημένο ΕΡ02 Επιλογή οχήματος ΕΡ02.Ν.Ε01 Δημιουργία οχήματος ΕΡ02.Ο.Ε01 Συνέχεια σε σελίδα 49 Ενημέρωση αν υπάρχουν εκκρεμότητες ΕΡ02.Ν.Ε02 Εισαγωγή για μεταβλητών στοιχείων ΕΡ02.Κ01 Εισαγωγή στοιχείων οχήματος ΕΡ02.Ο.Ε02 Δημιουργία πελάτη ΕΡ02.Ο.Ε03 Σύνδεση πελάτη με όχημα ΕΡ02.Ο.Ε04 Εκτίμηση - Προκοστολόγιο ΕΡ02.Κ02 ΑσύμφοροΕΡ04 Συνέχεια σε σελίδα 48

Εκτύπωση προσφοράς ΕΡ03.Ο.Ε02 ΟΛΑ ΟΚ ΕΡ01 ΟΧΙ Επικοινωνία με ασφαλιστική εταιρία για να διευκρινιστεί το πρόβλημα ΕΡ01.Ο.Ε01 Είναι τυπικό ΕΡ03 ΝΑΙ Ενημέρωση πελάτη ΕΡ03.Ο.Ε01 Εκτύπωση προσφοράς ΕΡ03.Ο.Ε02 Προσφορά μετακίνησης ΕΡ03.Ο.Ε03 Προσφορά φύλαξης ΕΡ03.Ο.Ε04 ΤΕΛΟΣ Η διαδικασία συνεχίζεται από στην ΕΡ02 Ενημέρωση πελάτη ΕΡ03.Ν.Ε01

Συνέχεια από την ΕΡ03.Ο.Ε02 Ασύμφορο ΕΡ04 ΝΑΙ Ενημέρωση πελάτη ΕΡ04.Ν.Ε01 Ενημέρωση πραγματογνώμονα ΕΡ04.Ν.Ε02 Συνέχεια στην ΕΡ06 ΟΧΙ Επισκευή ΕΡ07

Διακανονισμός πληρωμής και απαραιτήτων δικαιολογητικών ΕΡ05.Ν.Ε01 Ασύμφορο ΕΡ04 ΟΧΙ Έλεγχος αν υπάρχουν τα ανταλλακτικά ΕΡ05 ΝΑΙ Επικοινωνία με πραγματογνώμονα ΕΡ05.Ν.Ε02 Επίσκεψη πραγματογνώμονα ΕΡ05.Ν.Ε03 Συνέχεια από την ΕΡ06

Κλείσιμο ραντεβού ΕΡ06.Ν.Ε01 ΟΧΙ Κινείτε το αμάξι ΕΡ06 ΝΑΙ Κλείσιμο ραντεβού ΕΡ06.Ν.Ε01 Παραγγελία ανταλλακτικών ΕΡ06.Ν.Ε02 Παρακολούθηση ανταλλακτικών ΕΡ06.Ν.Ε03 Τηλεφωνική υπενθύμιση ραντεβού 2 ημέρες πριν ΕΡ06.Ν.Ε04 Άφιξη ανταλλακτικών ΕΡ06.Ν.Ε05 Άφιξη αυτοκινήτου ΕΡ06.Ν.Ε06 Συνέχεια από την ενέργεια ΕΡ06.Ο.Ε03 Έλεγχος αν υπάρχουν τα ανταλλακτικά ΕΡ05

Κινείτε το αμάξι ΕΡ06 ΝΑΙ Επισκευή συνέχεια ΕΡ.Ο.Κ1 Παραγγελία ανταλλακτικών ΕΡ06.Ν.Ε02 Διακανονισμός πληρωμής και απαραίτητων δικαιολογητικών ΕΡ05.Ν.Ε01 Επικοινωνία με πραγματογνώμονα για ραντεβού ΕΡ05.Ν.Ε02 Αρχή επισκευής ΕΡ06.Ο.Ε05 Κινείτε το αμάξι ΕΡ06 ΟΧΙ Επίσκεψη πραγματογνώμονα ΕΡ05.Ν.Ε03 Νέο Πρόβλημα ΕΡ08 ΝΑΙ Επισκευή συνέχεια ΕΡ.Ο.Κ1 Ασύμφορο ΕΡ04 Ενημέρωση πελάτη ΕΡ04.Ν.Ε01 Ενημέρωση πραγματογνώμονα ΕΡ04.Ν.Ε02 ΟΛΑ ΟΚ ΕΡ10 Εκτύπωση προσφοράς Πελάτη και Πραγματογνώμονα ΕΡ03.Ο.Ε02 Επικοινωνία με πραγματογνώμονα ΕΡ.Ο.Κ2 Επίσκεψη πραγματογνώμονα κλείσιμο ζημίας ΕΡ.Ο.Κ3 Βαφή ΕΡ.Ο.Κ4 Έκδοση τιμολογίων και παραστατικών ΕΡ.Ο.Κ5 Επικοινωνία με ασφαλιστική εταιρία ΕΡ.Ο.Κ6

Επικοινωνία με ασφαλιστική εταιρία ΕΡ.Ο.Κ6 Παράδοση οχήματος στον πελάτη ΕΡ.Ο.Κ7 Αποθήκευση παλαιών ανταλλακτικών – καταστροφή ΕΡ.Ο.Κ8 Πληρωμή από ασφαλιστική ΕΡ.Ο.Κ10 Επικοινωνία με τον πελάτη αν είναι όλα καλά με το αυτοκίνητο του ΕΡ.Ο.Κ9 ΤΕΛΟΣ Προσφορά φύλαξης ΕΡ03.Ο.Ε04 Πληρωμή από πελάτη ΕΡ03.Ο.Ε05 Προσφορά μετακίνησης ΕΡ03.Ο.Ε03

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ!