ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΙΛΗΣΤΟ ΧΡΥΣΟΨΑΡΟ
ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ποιήματα με ζωγραφιές σε μικρά παιδιά
Το δοντάκι μου χάλασε.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Α’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Οι Φιλόσοφοι της αρχαίας Ιωνίας
Το μοναστήρι του Αποστόλου Ανδρέα
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ.
Βαθιές, άγριες θάλασσες
Ημέρα του Αντρέα Γιορτάζεται το βράδυ 29th/30th Νοεμβρίου.
Θέατρο σκιών.
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
Καλή διασκέδαση. Η πάπια που ψήθηκε Κάποτε, σε μία μακρινή λίμνη, υπήρχε μία πάπια που αποφάσισε να βρει την τύχη της μακριά από το σπίτι της και τους.
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Η ΚΥΠΡΟΣ (1/2) Η ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΉ ΤΗΣ ΘΕΣΗ
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Ανακοινώσεις για την εκδήλωση.
Εργασία από τους μαθητές της Δ΄ τάξης:
Μονή Κύκκου.
1ο ΕΠΑΛ ΘΗΡΑΣ Περιβαλλοντική
E-Portfolio Ελένη Πατσά Α.Μ:
Η Πόλη της Πάφου Θέση Ιστορία Πληθυσμός Πολιτιστικές εκδηλώσεις
Το Γιγαντιαίο Πάντα Το Πάντα είναι ένα ζώο το οποίο είναι ένα από τα πιο γνωστά είδη υπό εξαφάνιση.
1 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων η ημέρα  Αναχώρηση από τα Τρίκαλα  Στάση στα Γρεβενά  Πορεία από το Νυμφαίο προς το κέντρο του Αρκτούρου  Στον Αρκτούρο.
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Καλοσωρίσατε στην ιστοσελίδα της τάξης μας! Εδώ μπορείτε να βλέπετε τα νέα της τάξης μας ή ακόμη και τα μαθήματα της ημέρας! Επίσης μπορείται να ανεβάζεται.
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΠΥΡΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΕΥΘΥΜΙΟΠΟΥΛΟΣ Δ1.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
Πως πέρασα το καλοκαίρι
ΙΣΤΟΡΙΑ – ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
ΜΙΚΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Πώς σχηματίζουμε την προστακτική των σύνθετων ρημάτων
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Β΄Ενότητα Το φυσικό περιβάλλον. Κεφάλαιο 7: Η κατανομή των ηπείρων και των ωκεανών Γη – Ο «γαλάζιος» πλανήτης Οι θάλασσες καλύπτουν τα 7/10 της γήινης.
Γερμανία Μαρία Γεωργίου. Δευτέρα Πρωινό ξύπνημα στην Γερμανία. Η Miriam(το κορίτσι που φιλοξενούσε εμένα,την Γεωργία και την.
Σεπτέμβρης 22/9/2015 Ε΄ 2. Λίτσα Ψαραύτη  Στη Σάμο τη περίοδο του Β΄ παγκόσμιου πολέμου μια οικογένεια αναγκάζεται να αφήσει το νησί και να πάρει το.
ΑρχιεπισκοποΣ Κυπρου Κυπριανοσ.
Μ. Δέρειο Νομού Έβρου Νετσμεττήν Πίσκα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ:
Αθηνα + Ραιφε Αννα -Δαναη ΣΤ 2 Τα ζωα του δασους
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
At a restaurant Talking about future plans
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Λ. Πέτροβιτς Ανδρουτσοπούλου
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Δαρμένη Νομού Ροδόπης
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Καστρο κερκυρασ 13ο Γυμνασιο πατρων 2017 Λυδία Χείρα Β'1.
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;.
Ημέρα Μνήμης Εθνάρχη Μακαρίου Γ’ 19 Ιανουαρίου
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
Κινητά ΚΕΣΠΕΜ Τέμενος Νομού Ξάνθης
Βαθιές, άγριες θάλασσες.
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΛΕΜΕΣΟΥ ΣΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΜΕ ΕΚΕΙ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ ΤΙ ΘΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ

ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ ΑΚΡΩΤΗΡΙ Το Ακρωτήρι είναι χωριό αλλά και περιοχή της Κύπρου, στην επαρχία Λεμεσού. Βρίσκεται στο νοτιότερο άκρο του νησιού κοντά στην πόλη της Λεμεσού. Η περιοχή του Ακρωτηρίου, σε μεγάλη έκταση, αποτελεί στρατιωτική βάση των Βρετανών . Οι Βρετανικές στρατιωτικές βάσεις της Κύπρου έχουν εγκαθιδρυθεί με τη συμφωνία εγκαθίδρυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας του 1959.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ Το Κυπριακό Κέντρο Περιβαλλοντικής Έρευνας και Εκπαίδευσης στεγάζεται στο αγρόκτημα του Αγίου Νικολάου, το οποίο βρίσκεται στο κέντρο της χερσονήσου του Ακρωτηρίου. Για την ακριβή τοποθεσία του κέντρου μπορείτε να συμβουλευτείτε τον ακόλουθο χάρτη.

ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΜΕ ΕΚΕΙ; Πήγαμε εκεί για να παρακολουθήσουμε το πρόγραμμα «Φύλακες της γης». Θα κερδίζαμε τέσσερα κλειδιά. Τα δύο κατά τη διάρκεια του προγράμματος και τα υπόλοιπα με δοκιμασίες στο σπίτι.

ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ Παίξαμε ένα παιχνίδι.Τι παιχνίδι; ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ Παίξαμε ένα παιχνίδι.Τι παιχνίδι; Τρέχαμε πάνω, κάτω για να μετρήσουμε τα φαγώματα,με τους μετρητές. Επίσης βρήκαμε ηλιοφάγα, φυτοφάγα και σαρκοφάγα ζώα.

Μπήκαμε κρυφά στο εργαστήρι του Ε.Μ. Μετά μάθαμε τι είναι η τροφική αλυσίδα. Πήγαμε και στα μονοπάτια των διασήμων μορίων.Εκεί μάθαμε για τα μόρια.

ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ Τη δεύτερη μέρα πρωί,πρωί μας έβαλαν να κάτσουμε ο καθένας σε ένα μαγευτικό σημείο.Εκεί γράψαμε τι ακούγαμε ,τι νιώθαμε και τι βλέπαμε.

Μάθαμε επίσης τι είναι το πλέγμα Μάθαμε επίσης τι είναι το πλέγμα. Αργότερα μπλεκτήκαμε όλοι μαζί(ήμασταν ζώα και φυτά) και είδαμε ότι αν πέθαινε ένας τότε θα πέθαιναν όλοι.

ΧΡΟΝΟΚΑΨΟΥΛΕΣ Μας έδωσαν απο ένα χάρτη στο κάθε ζευγάρι και εμείς έπρεπε να βρούμε τις χρονοκάψουλες. Μετά τις ανοίξαμε και αυτό που είχε μέσα το τοποθετήσαμε στη χρονοβιβλιοθήκη. Κάθε χρονοκάψουλα είχε μέσα και απο ένα χάρτακι που έγραφε ένα στίχο απο ένα ποιήμα.Όταν τα διαβάσαμε συμπληρώθηκε ολόκληρο το ποίημα.

ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ Την Τρίτη και τελευτάια μέρα μας πήραν σε μία λίμνη κοντά στο περιβαλλοντικό κέντρο. Όχι ,στην αλυκή μια άλλη λίμνη. Εκεί συναντήσαμε ένα σκηνοθέτη.Ο σκηνοθέτης μας διάβασε ένα κείμενο και εμείς με διάφορα υλικά κάναμε τους θεατές να νιώσουν πως είναι μέσα στην ιστορία.

Μετά πήγαμε σε μια ανεξερέβνιτη περιοχή. Διαβάζαμε το ημερολόγιο του Ε Μετά πήγαμε σε μια ανεξερέβνιτη περιοχή.Διαβάζαμε το ημερολόγιο του Ε.Μ. και είχαμε μαζί μας χάρτες. Βρήκαμε και ένα σημίομα που μας άφησε ο Ε.Μ.Επίσης ανακαλήψαμε και την μαγγούρα του Ε.Μ.

Περάσαμε μέσα απο ένα ελαιώνα και χοράφια Περάσαμε μέσα απο ένα ελαιώνα και χοράφια.Στο πέρασμα μας κόβαμε διάφορα μυρωδάτα φυτά και φτιάξαμε ο καθένας απο ένα τσάι.Του δόσαμε και ένα όνομα.

ΤΙ ΘΑ ΘΥΜΑΜΕ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΔΡΟΜΗ Αυτό που θα θυμάμε από αυτή την εκδρομή θα είναι πως χάσαμε τόσα πολλά μαθήματα για να πάμε.Επίσης ότι πέρασα τέλεια και πως το διασκέδασα πολύ.Οι δοκημασίες θα μου μίνουν και αυτές αξέχαστες.

ΠΗΓΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Δ’1