15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Advertisements

Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!! Μαθητής:Σπύρος Παπανδρέου Τμήμα:Α3.
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Φυσική Δραστηριότητα των παιδιών του Δημοτικού Κωνσταντίνος Λουκαϊδης 11 / 02 / 2006.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Έρευνα για το διαδίκτυο
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
ΕΡΕΥΝΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΡΟ
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΉ ΓΟΗΤΕΊΑ ΤΟΥ Ε ΛΛΗΝΙΚΟΎ Κ ΙΝΗΜΑΤΟΓΡΆΦΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΜΗΜΑ Β4.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Αποτελέσματα Ερωτηματολογίων σχετικά με την Κατανάλωση Μανιταριών Ο μαγικός Κόσμος των Μανιταριών ΕΠΑΛ ΚΑΛΛΟΝΗΣ 2011 ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΕΡΑΜΙΔΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Tattoo VS Piercing Ερωτηματολόγιο για τα tattoos και το piercing.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ & ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΤΟΥ 4 ου ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΗΒΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Υπ.Καθηγητής : Καραμουσαλίδης Γ.
Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Έφηβοι και Διατροφή.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Ακραία Φυσικά Φαινόμενα
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
1ο ΓΕΛ ΑΜΑΛΙΑΔΑΣ Τμήμα: Α4 Σχ. Έτος: Β΄τετράμηνο
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Σύγχρονης Διαδικτυακής Κοινωνίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ, ΜΑΡΑΓΚΟΣ ΣΠΥΡΟΣ, ΠΑΛΗΚΑΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ, ΠΑΠΑΪΟΡΔΑΝΙΔΟΥ ΙΒΑ

Μεθοδολογία Έρευνας Η έρευνα δημοσκόπησης πραγματοποιήθηκε στο σχολικό συγκρότημα “Ευκλείδης”, τους μήνες Φεβρουάριος-Απρίλιος 2012, σε ηλικιακές ομάδες μαθητών 15-30+ ετών και γονέων 30-60+ ετών. Χρησιμοποιήθηκαν Ερωτηματολόγιο για εφήβους, το οποίο περιείχε 20 ερωτήσεις με απαντήσεις κλειστού τύπου και Ερωτηματολόγιο για γονείς με 13 αντίστοιχου είδους ερωτήσεις. Οι απαντήσεις ήταν ανώνυμες και συμπληρώνονταν από όλους/όλες ταυτόχρονα, για να μπορούν οι ερωτώμενοι να απαντούν με ειλικρίνεια και για να υπάρχει αξιοπιστία στα αποτελέσματα της έρευνας. Το δείγμα των ερωτηθέντων ήταν 93 έφηβοι (45 κορίτσια και 48 αγόρια), όλων των ηλικιών που αποτελούν την ομάδα στόχο (μαθητικός κόσμος 15 - 30 ετών) και 28 γονείς (11 άνδρες και 17 γυναίκες). Συμμετείχαν μαθητές και μαθήτριες από 3 διαφορετικά σχολεία (7ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, 10ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης, 15ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης). Η χρονική διάρκεια της έρευνας ήταν 9 εβδομάδες (τέλη Φεβρουαρίου 2012 – τέλη Απριλίου 2012).

Αρχικές Υποθέσεις Έρευνας Πιστεύουμε ότι: Οι σχέσεις των νέων με τους γονείς τους είναι σχετικά μέτριες... Στα πλαίσια της εφηβείας οι συγκρούσεις των εφήβων με τους γονείς τους είναι αναπόφευκτες και φυσιολογικές... Παρά τις αντιθέσεις με τους γονείς τους, οι νέοι δεν θα εγκατέλειπαν το σπίτι τους... Άλλα προβλήματα συζητιούνται καλύτερα με τους φίλους άλλα με τους γονείς… Εξαιτίας των πολλών ωρών εργασίας των γονέων δεν συζητούν πολύ με τα παιδιά τους.

Μεταβλητές Έρευνας 1. Φύλο: Άνδρας , Γυναίκα 1. Φύλο: Άνδρας , Γυναίκα 2. Ηλικία: 15-17, 18-24, 25-29, 30+

Συμπεράσματα Έρευνας Επαληθεύτηκε η αρχική μας υπόθεση, ότι δηλαδή οι πιο πολύ νέοι έχουν πολύ καλές σχέσεις με τους γονείς τους. Οι νέοι συζητούν τα προβλήματά τους πολύ πιο εύκολα με τους φίλους τους. Οι μισοί νέοι έχουν ως πρότυπο τους γονείς τους. Το 43% των νέων δεν είναι σίγουροι ότι θέλουν να ζήσουν μόνοι τους. Οι περισσότεροι γονείς αφιερώνουν 3-4 ώρες καθημερινά στα παιδιά τους. Πραγματικά οι συγκρούσεις με τους γονείς θεωρούνται από τους νέους φυσιολογικές.

Μεταβλητές Έρευνας ερωτηματολογίου ΓΟΝΕΩΝ Μεταβλητές Έρευνας ερωτηματολογίου ΓΟΝΕΩΝ 1. Φύλο: Άνδρας , Γυναίκα 2. Ηλικία: 30-39, 40-49, 50-59, 60+

Συμπεράσματα Έρευνας Γονέων Και οι γονείς πιστεύουν ότι οι πιο πολύ νέοι έχουν πολύ καλές σχέσεις μαζί τους. Οι γονείς ενθαρρύνουν τα παιδιά τους να εκφράζουν τα συναισθήματά τους. Σε περίπου ίδιο ποσοστό οι γονείς έρχονται σε προστριβή με τα παιδιά τους κάθε μέρα και μια φορά το μήνα. Στην πλειοψηφία τους οι γονείς προσπαθούν να αφιερώνουν στα παιδιά τους όλες τις ώρες που βρίσκονται σπίτι. Το 68% των γονέων πιστεύουν ότι τα παιδιά τούς έχουν ως πρότυπο.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !!!