Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

Στόχος του προγράμματος
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
Στρατηγική Προώθησης.
Δημιουργία ενός προγράμματος μάρκετινγκ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Ζ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΟΥΖΙΝΑΣ.
ΦΩΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΓΡΑΦΕΙΑΚΗΣ ΥΛΗΣ. Φωτοαναπαραγωγή είναι η διαδικασία δημιουργίας αντίγραφων των διαφόρων εγγράφων. Τα κύρια στοιχεία που.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ Hamilton Stationery Shop. Η ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΙΣΟΤΗΤΑ ΤΙ ΚΑΤΕΧΩ = ΤΙ ΟΦΕΙΛΩ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ = ΠΑΘΗΤΙΚΟ + ΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ.
9/27/2016 Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 1.  Πολλοί επιτυχημένοι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων ξεκινούν μια καινούρια επιχείρηση επειδή επιδιώκουν οι άλλοι.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Ομιλία Σπύρου Βούγια Υφυπουργού Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων Αθήνα, 13 Απριλίου 2011 Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων 1.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Εργασία στο μάθημα «Επιχειρηματικός σχεδιασμός»
Επιλογή Κατάλληλης Επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Επιχειρηματικό Σχέδιο Θάνος Κριεμάδης, Ph. D. , M. B. A. Αναπλ
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Τιμές Μεταφοράς.
Στρατηγική Προώθησης.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Kiosk & Retail.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Ο ρόλος του επιχειρηματικού σχεδίου
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
Ο ορισμός του επιχειρηματικού μοντέλου
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Το κόστος Ποιότητας    
Θεωρία Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
MICRO: Ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των πολύ μικρών επιχειρήσεων σε αγροτικές περιοχές Ενότητα No.5: Πρόσβαση των πολύ μικρών επιχειρήσεων αγροτικών.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟΝΟΜΗΣ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΗΜΑΤΟΣ ECOLABEL
Σχέδιο επαγγελματικού έργου
Τμηματα του Εστιατοριου Κυριοι και Βοηθητικοι χωροι του εστιατορίου
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων

Η απόφαση για την τοποθεσία Είναι δαπανηρό και καθόλου πρακτικό για μια εταιρία να αλλάξει τοποθεσία. Οι αλυσίδες καταστημάτων έχουν κατανοήσει πλήρως τη σπουδαιότητα της καλής τοποθεσίας και γι’ αυτό το λόγο ξοδεύουν πολλά χρήματα ερευνώντας τις τοποθεσίες πριν να ιδρύσουν καινούργια καταστήματα. Η επιλογή της τοποθεσίας είναι σημαντική για ορισμένες επιχειρήσεις. Για παράδειγμα, η προσεκτική επιλογή τοποθεσίας παίζει σημαντικό ρόλο για ένα κατάστημα ρούχων, ενώ έχει μικρότερη σημασία για έναν ελαιοχρωματιστή, αφού οι πελάτες δεν χρειάζονται συχνή πρόσβαση στις εγκαταστάσεις.

Η απόφαση για την τοποθεσία (συνέχεια) Βασικοί παράγοντες στην επιλογή μιας καλής τοποθεσίας: Ευκολία προσέγγισης των πελατών H λιανική αγορά και οι εταιρίες παροχής υπηρεσιών πρέπει να βρίσκονται σε βολική τοποθεσία για τους πελάτες. Περιβαλλοντικές επιχειρησιακές συνθήκες Καιρικές συνθήκες, ανταγωνισμός, νομικές απαιτήσεις, φορολογική δομή, παράγοντες που επηρεάζουν την οικονομική εικόνα. Επιχειρηματικές ζώνες (οικονομικά στερημένες περιοχές επιλέγονται από το κράτος με σκοπό τη δημιουργία θέσεων εργασίας μέσω ρυθμιστικών και φορολογικών κινήτρων για τις επιχειρήσεις).

Η απόφαση για την τοποθεσία (συνέχεια) Διαθεσιμότητα πόρων Οι πρώτες ύλες, το εργατικό δυναμικό, οι ευκολίες μετακίνησης είναι παράγοντες που επηρεάζουν την τοποθεσία. Προσωπική προτίμηση του επιχειρηματία Η προσωπική προτίμηση δεν πρέπει να έχει προτεραιότητα έναντι των εμφανών αδυναμιών της τοποθεσίας. Η μόνιμη κατοικία του επιχειρηματία δεν την καθιστά αυτομάτως ικανοποιητική τοποθεσία για επιχείρηση.

Η απόφαση για την τοποθεσία (συνέχεια) Διαθεσιμότητα τοποθεσίας και κόστος Διαθεσιμότητα τοποθεσίας Επιχειρησιακή θερμοκοιτίδα είναι μια εγκατάσταση η οποία ενοικιάζει χώρο σε νέες επιχειρήσεις ή σε άτομα που επιθυμούν να ιδρύσουν επιχειρήσεις. Σκοπός της επιχειρησιακής θερμοκοιτίδας είναι να εκκολαφθούν οι νέες επιχειρήσεις, να αναπτυχθούν και να φύγουν από την θερμοκοιτίδα. Παρέχουν χώρο, διοικητικές συμβουλές και υπαλληλική βοήθεια, βοηθώντας έτσι στη μείωση του λειτουργικού κόστους.

Η απόφαση για την τοποθεσία (συνέχεια) Κόστος τοποθεσίας Απόφαση για ενοικίαση (μίσθωση) ή αγορά του κτηρίου. Η αγορά παρέχει μεγάλη ελευθερία στην τροποποίηση και τη χρήση του κτηρίου. Πλεονεκτήματα μίσθωσης του κτηρίου: Αποφεύγεται το μεγάλο οικονομικό άνοιγμα (οι νέες επιχειρήσεις έχουν τυπικά έλλειψη επαρκών οικονομικών πόρων). Ο κίνδυνος μειώνεται με την αποφυγή της μεγάλης επένδυσης μέχρις ότου εξασφαλιστεί η επιτυχία της επιχείρησης και γίνει γνωστή η φύση των απαιτήσεων σε κτήριο.

Επιχειρήσεις με έδρα το σπίτι Επιχειρήσεις με έδρα το σπίτι είναι οι επιχειρήσεις οι οποίες διατηρούν τις βασικές τους εγκαταστάσεις στην οικία του ιδιοκτήτη.

Σχεδιασμός των φυσικών εγκαταστάσεων Λειτουργικές απαιτήσεις Ο επιχειρηματίας πρέπει να αποφύγει υπερπολυτελή και υπερβολικά μεγάλο χώρο. Το ιδανικό κτήριο είναι πρακτικό αλλά όχι και εξεζητημένο. Η γενική καταλληλότητα του κτηρίου σχετίζεται με τον λειτουργικό χαρακτήρα της επιχείρησης. Πχ. το ισόγειο ενός εστιατορίου πρέπει να βρίσκεται στο ύψος με το δρόμο και να ληφθούν υπόψη παράγοντες, όπως ηλικία, κατάσταση κτηρίου, κίνδυνοι πυρκαγιάς, θέρμανση και κλιματισμός, φωτισμός, τουαλέτες, είσοδοι, έξοδοι, κλπ. Oι παράγοντες αυτοί έχουν διαφορετική σημασία για τη λειτουργία ενός εργοστασίου ή μιας επιχείρησης λιανικής πώλησης.

Σχεδιασμός των φυσικών εγκαταστάσεων (συνέχεια) Χωροταξική διάταξη του κτηρίου Τα γενικά προβλήματα χωροταξικής διάταξης είναι κοινά για τους κατασκευαστές (το κύριο ενδιαφέρον είναι οι λειτουργίες παραγωγής) και τους λιανικούς πωλητές (το κύριο ενδιαφέρον είναι η κίνηση των πελατών). Χωροταξική διάταξη εργοστασίου Χωροταξική διάταξη επεξεργασίας: είναι το σχέδιο εργοστασίου το οποίο ομαδοποιεί τα παρόμοια μηχανήματα. Χωροταξική διάταξη προϊόντος: είναι το σχέδιο εργοστασίου το οποίο τοποθετεί τα μηχανήματα ανάλογα με τους ρόλους τους στη διαδικασία παραγωγής. Πχ. το προϊόν μεταφέρεται από ένα σταθμό εργασίας στον επόμενο και τα μηχανήματα βρίσκονται στους σταθμούς που απαιτούνται για τα διάφορα στάδια παραγωγής.

Σχεδιασμός των φυσικών εγκαταστάσεων (συνέχεια) Χωροταξική διάταξη καταστήματος λιανικής πώλησης Στόχοι της χωροταξικής διάταξης των καταστημάτων λιανικής πώλησης είναι: η σωστή παρουσίαση των προϊόντων με σκοπό να αυξηθούν στο μέγιστο οι πωλήσεις και να εξυπηρετηθεί ο πελάτης. Η προστασία του εξοπλισμού και των εμπορευμάτων της επιχείρησης. Η άνεση και η έλξη του χώρου συμβάλλουν στη συνεχή υποστήριξη του πελάτη. Το χρώμα, η μουσική και το άρωμα είναι σημαντικοί παράγοντες παρουσίασης για μια επιχείρηση.

Σχεδιασμός των φυσικών εγκαταστάσεων (συνέχεια) Σχέδια χωροταξικής διάταξης καταστήματος λιανικής πώλησης Σχέδιο με βιτρίνες: Η απλή, τυπική χωροταξική διάταξη που χρησιμοποιείται στα καταστήματα λιανικής πώλησης, παρέχει καλύτερη παρουσίαση των προϊόντων και είναι απλή στην ασφάλεια και την καθαριότητα. Σχέδιο ελεύθερης ροής: Ευπροσάρμοστη χωροταξική διάταξη καταστήματος λιανικής πώλησης η οποία έλκει οπτικά και δίνει στους πελάτες ελευθερία κίνησης. Χωροταξική διάταξη self-service: Τύπος σχεδιασμού καταστήματος λιανικής πώλησης που επιτρέπει στους πελάτες άμεση επαφή με το προϊόν.

Εξοπλισμός των φυσικών εγκαταστάσεων Εξοπλισμός κατασκευαστικού τομέα Εξοπλισμός γενικής χρήσης Μηχανήματα τα οποία εξυπηρετούν σε πολλές λειτουργίες στη διαδικασία παραγωγής. Απαιτεί μικρή επένδυση και προσαρμόζεται εύκολα σε διάφορα είδη λειτουργίας. Πχ. εργασία με μέταλλα (τόρνος, τρυπάνι, μύλος), εργοστάσιο ξυλείας (ξυλοπρίονο, μύλος, τόρνος).

Εξοπλισμός των φυσικών εγκαταστάσεων (συνέχεια) Εξοπλισμός ειδικής χρήσης Μηχανήματα σχεδιασμένα να εξυπηρετούν εξειδικευμένες λειτουργίες στη διαδικασία παραγωγής. Το αρχικό κόστος του εξοπλισμού είναι υψηλό και η αξία της απόσυρσης του είναι ελάχιστη ή μηδαμινή. Επιτρέπει μείωση του κόστους παραγωγής και του εργατικού κόστους. Μεγαλύτερη παραγωγή. Πχ. μηχανές εμφιάλωσης, μηχανήματα συναρμολόγησης αυτοκινήτων.

Εξοπλισμός των φυσικών εγκαταστάσεων (συνέχεια) Εξοπλισμός καταστήματος λιανικής πώλησης Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις θα πρέπει να διαθέτουν: Πάγκους για να εκθέτουν τα προϊόντα τους. Ράφια, καθρέφτες και καρέκλες για τους πελάτες. Καροτσάκια για να τοποθετούν οι πελάτες τα προϊόντα. Ταμεία και διάφορα αντικείμενα απαραίτητα για την διευκόλυνση των πωλήσεων. Αν το κατάστημα απευθύνεται σε πελάτες μεγάλου εισοδήματος, πρέπει το κατάστημα να χαρακτηρίζεται από πολυτέλεια (διακριτικός φωτισμός, άνετες καρέκλες, μοκέτα στο πάτωμα, κλπ). Αν το κατάστημα απευθύνεται σε πελάτες χαμηλού εισοδήματος, πρέπει το κατάστημα να χαρακτηρίζεται από απλότητα.

Εξοπλισμός των φυσικών εγκαταστάσεων (συνέχεια) Εξοπλισμός γραφείου Μηχανήματα φαξ. Αντιγραφικά και εκτυπωτές. Τηλεφωνικά συστήματα. Υπολογιστές και ηλεκτρονικό ταχυδρομείο. Εικόνα του κτηρίου Προβολή κατάλληλης εικόνας στους πελάτες και στο κοινό. Η εμφάνιση του χώρου εργασίας θα πρέπει να δημιουργεί ευνοϊκή εντύπωση για την ποιότητα του προϊόντος ή της υπηρεσίας και για τον τρόπο λειτουργίας της επιχείρησης.