Γιάννος Ιωάννου Σύμβουλος Καθηγητής Πληροφορικής Μέσης Εκπαίδευσης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
24/06/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2013 Μάριος Μιλτιάδου.
Advertisements

Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
27/06/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2011 Μάριος Μιλτιάδου.
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Μονάδα Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας και Πολυμέσων του Πανεπιστημίου Πατρών Παρουσίαση Β. Κόμης & Γ. Γαροφαλάκης Ομάδα Εργασίας Αβούρης Ν., Γαροφαλάκης, Γ.,
Λιζέτ Γκούντα-Καραμπίνα,
Web Services Υπηρεσίες διαδικτύου
Έρευνα για το διαδίκτυο
European Union Science Olympiad EUSO 2012 Vilnius, Lithuania
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
«Στατιστική έρευνα για τα κινητά τηλέφωνα»
07/09/20141 Σεμινάρια Πληροφορικής Σεπτέμβριος 2012 Μάριος Μιλτιάδου.
Παρακίνηση σε αυτοκτονία 2.Ψυχολογική πίεση λόγω φημών-διαδόσεων
Επιστημονικός Συνεργάτης ΤΕΙ Καβάλας
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
ΚΑΠΝΙΣΜΑ Δρ Μιχάλης Τορναρίτης.
Πόσο συχνά χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;. Για ποιό λόγο χρησιμοποιείς το διαδίκτυο;
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Chat rooms και παρενόχληση ανηλίκων στο διαδίκτυο από αγνώστους
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Ασφάλεια Διαδικτύου Το Διαδίκτυο είναι σήμερα καθημερινό εργαλείο στη ζωή μας: για την αναζήτηση πληροφοριών, για επικοινωνία, για αγορές, για ψυχαγωγία.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Τι είναι ; Πρόκειται για μια δραστηριότητα αρκετών χιλιάδων ετών. Κάποιος στοιχηματίζει χρήματα στο αποτέλεσμα κάποιου συμβάντος, το οποίο μπορεί να ελέγχεται.
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
….για πολλές ώρες…..
Θέμα project : Cyberbullying
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ EE ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΗΝΩΜΕΝΩΝ ΕΘΝΩΝ (ΟΗΕ) Δ. Μπουραντώνης και Σ. Μπλαβούκος Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Σταθείτε στο ύψος σας παρά … αδιάφορα στον κυβερνοεκφοβισμό Το φαινόμενο Cyberbullying.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΥΡΩΠΗ Αντωνίου Γεωργία ΕΛΛΑΔΑ Χαριτάτου Τζόγια
Δ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ Ν.ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ. 1. Δεν είναι προτεραιότητα των επιχειρήσεων λόγω συνήθειας. Μάθαμε διαφορετικά 2. Δεν υπάρχει τεχνογνωσία, κουλτούρα και νοοτροπία.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΦΑΡΚΑΔΟΝΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – ΤΑΞΗ Β’ Έρευνα Συμπεριφοράς – Στάσης Θέμα: «Νέοι και Διαδίκτυο – Εθισμός» Χρόνος διεξαγωγής:
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
«ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ» ΔΙΑΡΚHΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ Π. ΧΙΟΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΥΠΟΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΕ ΘΕΜΑ «ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΙ Η ΑΠΟΜΕΙΩΣΗ.
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Καλώς Ορίσατε στο CERN Το Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Κέντρο Σωματιδιακής Φυσικής CERN - Σήμερα και στο Μέλλον... Ευάγγελος ΓΑΖΗΣ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Καλώς Ορίσατε στο CERN Το Ευρωπαϊκό Ερευνητικό Κέντρο Σωματιδιακής Φυσικής CERN - Σήμερα και στο Μέλλον... Ευάγγελος ΓΑΖΗΣ Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Ερευνητική Εργασία του 9ου ΕΠΑΛ Πάτρας
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ
Ασφαλής πλοήγηση στο διαδίκτυο
Τίτλος έρευνας: Το internet μέρος της ζωής μας
Χ Α Π GOLD Global Initiative for Chronic Obstructive Lung Disease
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΕ. Θ. Ε
ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΚΙΝΗΤΡΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΩΝ ΚΡΙΣΕΩΝ
Ιωάννης Σταυρόπουλος ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ & ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιάννος Ιωάννου Σύμβουλος Καθηγητής Πληροφορικής Μέσης Εκπαίδευσης Χρήση Διαδικτύου Κίνδυνοι για Ηλικίες 12-18 Γιάννος Ιωάννου Σύμβουλος Καθηγητής Πληροφορικής Μέσης Εκπαίδευσης

ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Πριν από τρεις περίπου δεκαετίες το άγχος και η αγωνία των γονιών για την ασφάλεια των παιδιών τους ξεκινούσε, όταν αυτά έβγαιναν έξω από το σπίτι. Πριν από τρεις περίπου δεκαετίες, η λέξη διαδίκτυο ήταν για το 99% του πληθυσμού μια άγνωστη λέξη. 3/4/2017

ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ Η χρήση του διαδικτύου πλέον είναι ένα γεγονός που αυξάνεται καθημερινά με γεωμετρική πρόοδο. Ο έλεγχος του διαδικτύου είναι αδύνατον να γίνει από οποιοδήποτε. Παρόλα αυτά το διαδίκτυο είναι ένα εργαλείο-μέσο, του οποίου η χρήση πλέον είναι απαραίτητη. Δυστυχώς όμως υπάρχουν και διάφοροι κίνδυνοι από τη χρήση του διαδικτύου Το διαδίκτυο είναι το γρηγορότερο μέσο ενημέρωσης και επικοινωνίας. Τα θετικά που μας προσφέρει είναι πάρα πολλά και κρίνεται χρήσιμο και ωφέλιμο να επικεντρωνόμαστε κυρίως σε αυτά. 3/4/2017

ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠO ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ Online Risk Children’s Internet Use Online Risk Low (<65%) Medium (65%-85%) High (>85%) Low Cyprus Italy France Germany Greece Austria Belgium Ireland Portugal Spain Denmark Sweden High (EU Kids Online: Final Report) Bulgaria Czech Republic Estonia Iceland Netherlands Norway Poland Slovenia UK Στην Κύπρο το ρίσκο χρήσης του διαδικτύου σε σχέση με τη χρήση είναι χαμηλό από τους μέσους όρους της Ε.Ε. Δηλαδή το ρίσκο που παίρνουν οι Κύπριοι μαθητές σε σχέση με άλλους ευρωπαίους είναι από τα πιο χαμηλά. Φυσικά αυτό δεν πρέπει να μας καθησυχάζει, αντίθετα βλέπουμε και ακούμε καθημερινά τι συμβαίνει. 3/4/2017

ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ Πόσο συχνά και από Πού συνδέονται οι μαθητές στο διαδίκτυο. Πως και για Ποιο λόγο χρησιμοποιούν οι μαθητές το διαδίκτυο. Ποιο είναι το ποσοστό παρενόχλησης από τη χρήση του διαδικτύου. Ποιος ο βαθμός ενημέρωσης όσον αφορά τους κινδύνους από το διαδίκτυο. 3/4/2017

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Χρονική Περίοδος Πλήθος Ερωτηθέντων Μάρτιος– Μάιος 2009 Πλήθος Ερωτηθέντων 352 άτομα Κορίτσια 182 Αγόρια 170 Κατηγορίες Ερωτηθέντων Ηλικίες12-15 (168 ερωτηθέντες) Ηλικίες15-18 (184 ερωτηθέντες) Τα ερωτηματολόγια πάρθηκαν από όλες τις επαρχίες της ελεύθερης Κύπρου (ερωτηματολόγιο) 3/4/2017

ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΟΛΥ ΨΗΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3/4/2017

ΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ; ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ 3/4/2017

ΑΠΟ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΣΥΝΗΘΩΣ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΙΣΟΔΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ 3/4/2017

Που βρίσκεται ο Η/Υ την ώρα που σερφάρουν; ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΗΘΩΣ Ο Η/Υ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΥΠΝΟΔΩΜΑΤΙΟ 3/4/2017

ΠΩΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΗΘΕΣΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ SMS 3/4/2017

ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Τι εννοούμε όταν λέμε Παρενόχληση: Κάτι που σε κάνει να νιώθεις άβολα Π.χ. που έχουμε από την έρευνα: Λεκτική Παρενόχληση – απειλή Αποστολή βίντεο με ακατάλληλο περιεχόμενο Αντιγραφή φωτογραφιών. Παραποίηση τους και στη συνέχεια χρησιμοποιήθηκαν ως μέσο απειλής και εκφοβισμού Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι οποιοδήποτε είδος επανειλημμένης επιθετικής συμπεριφοράς λεκτικής, ψυχολογικής ή σωματικής - που πραγματοποιείται από ένα άτομο ή μια ομάδα ατόμων κατά τρίτων. Η ηλεκτρονική παρενόχληση είναι εσφαλμένη και απαράδεκτη συμπεριφορά. Δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να παραβλέπεται ή να αγνοείται. ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΗΛΙΚΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ 3/4/2017

ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Το ποσοστό των κοριτσιών που συναντήθηκαν με άτομο που γνώρισαν στο διαδίκτυο είναι μεγαλύτερο σε σχέση με τα αγόρια Τολμούν να προβούν στην ενέργεια να συναντηθούν με κάποιο άγνωστο Αρκετοί πήραν μαζί τους συγγενικά τους πρόσωπα (θείο, θεία, ξάδελφο) αποφεύγουν να το πουν στους γονείς τους. Σε μια περίπτωση απάντησαν ότι πήγαν να τον συναντήσουν μια ολόκληρη παρέα και του έκαναν πλάκα ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΝ ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ 3/4/2017

ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Ανωριμότητα Ηλικίας ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΗΛΙΚΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ 3/4/2017

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ – 95% 3/4/2017

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών έχουν καθημερινή πρόσβαση στο διαδίκτυο και μάλιστα περνούν αρκετές ώρες συνδεδεμένοι. Παρατηρείται ότι η χρήση του διαδικτύου είναι πολύπλευρη (Chat Rooms, Face Book, Διαδικτυακά Παιχνίδια, Μουσική, Ειδήσεις) Συνήθως μπαίνουν στο διαδίκτυο από το σπίτι τους και ο Η/Υ τους βρίσκετε στο υπνοδωμάτιο τους. 3/4/2017

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Ως μέσο επικοινωνίας με τους φίλους τους χρησιμοποιούν το κινητό τους και την ανταλλαγή μηνυμάτων SMS. Αρκετά υψηλό το ποσοστό παρενόχλησης στα παιδιά ηλικίας 15-18 (6%). Πάρα πολύ υψηλό το ποσοστό των ατόμων που συναντήθηκαν με άλλα άτομα τα οποία γνώρισαν μέσα από τη χρήση του διαδικτύου. (15% - 18%) Αρκετά υψηλό το ποσοστό των ατόμων ηλικίας 12-15 που έδωσαν τα προσωπικά τους στοιχεία.(17%) 3/4/2017

ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Παρά το γεγονός ότι είναι ενήμεροι σε πολύ μεγάλο ποσοστό (95%) για τους κίνδυνους ΤΟΛΜΟΥΝ να συναντηθούν με άγνωστα άτομα που έχουν γνωρίσει από το διαδίκτυο. Πρέπει όλοι μας να διερωτηθούμε γιατί οι νέοι μας έχουν την ανάγκη και ΤΟΛΜΟΥΝ να βρεθούν με άγνωστα άτομα. Αυτό πιστεύω είναι το κρίσιμο ερώτημα. 3/4/2017

ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ Εντατικοποίηση του παιδαγωγικού-συμβουλευτικού μας ρόλου ως εκπαιδευτικοί. Εμπλουτισμός των Αναλυτικών Προγραμμάτων σχετικά με τους κινδύνους που παραμονεύουν στο διαδίκτυο. Συνέχιση των τηλεοπτικών μηνυμάτων σχετικά με τους κινδύνους του διαδικτύου. Ενημέρωση και διαπαιδαγώγηση των γονιών και μαθητών. Οι Η/Υ να τοποθετούνται σε χώρο που να μπορεί να ελέγχεται η χρήση τους. Δημιουργία κουλτούρας ΟΡΘΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ Χρήσης του διαδικτύου. Διεξαγωγή Έρευνας για αναζήτηση των πραγματικών αιτιών που ωθούν τους νέους αλλά και τους μεγάλους μερικές φορές στην εθιστική τάση χρήσης του διαδικτύου 3/4/2017

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 3/4/2017