ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΨΗΦΙΑΚΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΘΕΡΜΗΣ ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΕΡΜΗΣ.
Advertisements

Επαγγέλματα Πληροφορικής Λύκειο Αρχαγγέλου «Απ. Μάρκος» Επιμέλεια παρουσίασης: Κ. Γεωργιάδης Π. Πελοπίδας Χ. Παπαχριστοδούλου Ε. Μιχαήλ.
Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά “Saint Paul”
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ Ο''ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ''
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
THE LEAF PROJECT Μάθημα: Ψηφιακές βιβλιοθήκες Διδάσκων: κος Καπιδάκης Επιμέλεια: Αρμενάκη Παρασκευή-Μαρία Δημητριάδου Δήμητρα Κονσολάκη Χαρούλα Κέρκυρα.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Κοστολόγηση Μάθημα 13.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Ο ρΟλοΣ και η συνεισφορΑ των γραφιστΩν προς την αειφορΙα
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
Ελαιοτριβείο SPARTA kefalas s.a.
Έφθασε λοιπόν η ώρα για δράση!!!
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Αγιος Παύλος»
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MARKETING Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αναβρύτων Τάξη:Β3
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ 6 – 10 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2009.
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
ΤΕΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΟΚΚΩΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ Β2(1).
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
Η εταιρία μας είναι μια επιχείρηση προσανατολισμένη στη δημιουργία, τον σχεδιασμό και την παραγωγή της εκτύπωσης διαφημιστικής κορδέλας περιτυλίγματος.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
► Karew Ure. The Psychology of Manufacturer (1835) ► Kίνημα βελτίωσης των συνθηκών ζωής στα εργοστάσια (στελέχη πρόνοιας) (welfare officers). Kύριος σκοπός.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Η ΜΑΚΕΤΑ ΚΑΙ Η ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
MARKETING 1η διαλεξη – εισαγωγη στην ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ MARKETING
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Ο αΓΙΟσ ΠΑΥΛΟσ
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ <<ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ>>
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
ΕΞΥΠΝΗ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ Έλεγχος Ποιότητας στις Απαιτήσεις Εκτύπωσης των Κεραιών του RFID Συστήματος Νομικός Σπυρίδων, Πετρόπουλος Ιωάννης, Ρενιέρη Δέσποινα,
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Ελληνογγαλική Σχολή Πειραιά Ο Άγιος Παύλος
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Δήμητρα Μυλωνάκη Τάξη: Δ1
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΙΟΥΛΑ ΛΟΥΚΙΔΕΛΗ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΥΚΑΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΕΛΙΕΖΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ

ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ

ΙΣΤΟΡΙΚΟ Μια καλοκαιρινή μέρα ήμασταν όλοι μαζί διακοπές στο Λας Βέγκας...ένα ζεστό απόγευμα ενώ η Γιούλα έκανε ηλιοθεραπεία κάτω από τον καυτό ήλιο του εξωτικού νησιού...ο Δημήτρης πλησίασε με πολλά περιοδικά αθλητικών για τον ίδιο και μόδας για τη Γιούλα αφού ήθελε να ενημερωθεί για τα τελευταία νέα...έπειτα από αρκετά λεπτά ήρθε και η Κατερίνα κρατώντας το αγαπημένο της βιβλίο...αφού περάσαμε αρκετή ώρα διαβάζοντας είπε η Γιούλα "παιδιά σκέφτεστε αυτό που σκέφτομαι;"...και λένε οι άλλοι ενθουσιασμένοι ''ναι''...και έτσι αποφασίσαμε να ανοίξουμε μια βιομηχανία περιοδικών και εφημερίδων....!!!

Οι πρώτες ύλες που χρησιμοποιήσαμε Χαρτί από Noρβηγία και Αμερική Μελάνι από Γερμανία,Ιταλία και Ιαπωνία Πλάκες εκτύπωσης από Γερμανία(τις πλάκες τις προμηθεύουμε από εκεί γιατί έχουν αλουμίνιο και χαλκό)

ΣΤΑΔΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 1.Δημοσιογράφος(γράφει τα άρθρα που θα χρησιμοποιήσουμε) 2.Φωτογράφοι(συγκεντρώνουν τις φωτογραφίες) 3.Γραφίστας(φτιάχνει τη σελίδα και το design σε ειδικό πρόγραμμα) 4.Διορθωτής(ειδικός που κοιτά αν είναι σωστά τα κείμενα) 5.Prepress(παίρνουν τη σελίδα σαν αρχείο PDF,κάνουν το μοντάζ της εφημερίδας ή του περιοδικού και βγάζουν τις εκτυπωτικές πλάκες-τσίγκους) 6.Πιεστήριο(φορτώνουν τις πλάκες και τυπώνουν στο ανάλογο χαρτί) 7.Βιβλιοδετία(για τα περιοδικά)

ΤΜΗΜΑΤΑ -Χαρτιού(κάνει τις παραγγελίες χαρτιού και μελανιών) -Εμπορικό(δίνει τις προσφορές και ψάχνει πελάτες) -IT(οι ηλεκτρονικοί ελέγχουν τισ γραμμές δικτύου) -Μηχανικών-Ηλεκτρολόγων(συντήρηση μηχανών) -CTP(ελέγχουν τις σελίδες και κάνουν το ηλεκτρονικό μοντάζ-μία επιφάνεια που βάζουν μέσα τετρασέλιδα ή οχτασέλιδα για να μπούν στον τσίγκο) -Πιεστών-τμήμα εκτυπώσεων α)Ένθεσης εφημερίδων(γίνεται απευθείας) β)Βιβλιοδετείο για τα περιοδικά -Τμήμα μεταφορών

Τομέας παραγωγής: Η βιομηχανία μας ανήκει στον δευτερογενή και τριτογενή τομέα παραγωγής.

Διάγραμμα οργάνωσης προσωπικού Διευθυντής Σχεδιασμού Προϊόντων: Κατερίνα Δελιέζα Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου: Γιούλα Λουκιδέλη Διευθυντής Οικονομικών: Δημήτρης Κουκάς Διευθυντής Ασφάλειας Προσωπικού: Κατερίνα Δελιέζα Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων: Γιούλα Λουκιδέλη Διευθυντής Προώθησης Πωλήσεων(Marketing): Δημήτρης Κουκάς

Είμαι ο Δημήτρης Κουκάς και είμαι Διευθυντής Οικονομικών και Προώθησης Πωλήσωεν(Μarketing). Ο Διευθυντής Οικονομικών:  · Υπολογίζει την τιμή πώλησης των προϊόντων. · Είναι υπεύθυνος για τις αμοιβές του προσωπικού. Ο Διευθυντής Προώθησης Πωλήσεων(Marketing): · Πραγματοποιεί έρευνες αγοράς με σκοπό να προσδιορίσει τον τρόπο προσέγγισης των καταναλωτών, καθώς και τον ανταγωνισμό που θα αντιμετωπίσει από άλλες επιχειρήσεις. · Επιλέγει τον τρόπο διαφήμισης των προϊόντων της επιχείρησης.

Είμαι η Κατερίνα Δελιέζα και είμαι Διευθύντρια Σχεδιασμού Προιόντων και Ασφάλειας Προσωπικού. Η Διευθύντρια Σχεδιασμού Προϊόντων: · Σχεδιάζει τα νέα προϊόντα από αισθητική αλλά κυρίως από λειτουργική άποψη λαμβάνοντας υπόψη του τις απαιτήσεις της αγοράς. · Ζητάει με έγγραφο από το Γενικό διευθυντή το σχεδιασμού του προϊόντος, που προτείνει. Η Διευθύντρια Ασφάλειας Προσωπικού: · Αναπτύσσει ένα πρόγραμμα ασφάλειας για τους εργαζόμενους μέσα στην επιχείρηση.

Είμαι η Γιούλα Λουκιδέλη και είμαι Διευθύντρια Ποιοτικού Ελέγχου και Δημοσίων Σχέσεων. Η Διευθύντρια Ποιοτικού Ελέγχου:  · Καθορίζει τις προδιαγραφές των προϊόντων. Η Διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων:  · Σχεδιάζει και προγραμματίζει διαφημιστικά φυλλάδια, που περιγράφουν τις δραστηριότητες και την προσφορά της επιχείρησης στο κοινωνικό σύνολο. · Μπορεί επίσης να προτείνει με επιστολή προς το Γενικό διευθυντή την ονομασία της επιχείρησης και το σχεδιασμό του σήματος (λογότυπο).