ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ «ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» ΔΕΡΥΝΕΙΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Παγκόσμια ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Advertisements

Σύσταση περιβαλλοντικής επιτροπής Υπεύθυνη εκπαιδευτικός : Παναγή Μαρίνα - φυσικός Αναπληρωτής εκπαιδευτικός : Γιωργούδη Χριστίνα (καθ. μουσικής) Θέμα.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ΨΥΧΙΚΟΥ
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΕΘΕΑ ΣΤΡΟΦΗ
Κατερίνα-Ηλέκτρα Κ. Δήμητρα Γ. Χριστίνα Γk.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΈΤΟΣ
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Η υφιστάμενη κατάσταση στα καταστήματα κράτησης νέων
Το σχολείο μας: επιτεύγματα- στόχοι- προβλήματα. Δομή της εισήγησης  Περιγραφή της ισχύουσας κατάστασης  Αποτίμηση του Σχολ. Έτους  Στόχοι.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΘΕΜΑ: ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Εργαστήρι Ονείρων Τ’ αστέρια είναι όμορφα, είναι πολλά, είναι ψηλά, σαν τα όνειρα και τις ελπίδες μου είναι τ’ αστέρια. ένα πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Δρ. ΕΙΡΗΝΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ Σχολική Ψυχολόγος Αν. Προϊσταμένη.
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΞΕΚΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Καινοτομίες στη Μέση Εκπαίδευση Καινοτομίες στην Μουσική Εκπαίδευση ΑΧΛ2009.
5 ο Γυμνάσιο Γαλατσίου Ενημέρωση Γονέων 21/9/2011.
«Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο την 6η Μαρτίου 2012» 70ο Γυμνάσιο Αθήνας.
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ(bullying)
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
«Το σχολείο μας: εργαστήρι ανάπτυξης κριτικής σκέψης, δημιουργικότητας και συνεργασίας των δύο φύλων»
1ο ΓΕΛ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ομότιμοι Μεσολαβητές»
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ Αρχάγγελος, Προβλήματα  Απουσία εκπαιδευτικών  Κτηριακό  Συστέγαση σχολικών μονάδων.
Τίτλος Δραστηριότητας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας Λύκειο Αγίου Ιωάννη Οκτώβριος 2008 Γεώργιος Χατζηιωάννου Καθηγητής Μέσης Εκπαίδευσης.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ «EUGENE DELACROIX» [ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ] Γενική Συνέλευση 8/10/2014 ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
2 Ο Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ 43 φοιτητές και φοιτήτριες του π. τ. δ. ε. – α. π. θ υπό την εποπτεία και επιστημονική καθοδήγηση του καθηγητή κ. Γιώργου.
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Με αφορμή το Πρόγραμμα Αριάδνη: Ομάδα τάξη & ένα δημιουργικό εργαστήρι για γονείς Καικιλία Γ. Κατσιβαρδά Ψυχολόγος, MSc Εκπαιδευτικός ΠΕ
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
ΕΥ ΖΗΝ ΕΥ ΖΗΝ ΔΙΕΤΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΝΕΟΚΛΕΟΥΣ.
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Αυτονομία Σχολικών Μονάδων στο Κυπριακό Εκπαιδευτικό Σύστημα
Εκπαιδευτική Εκδήλωση Εικαστικής Αγωγής στη Δημοτική Πινακοθήκη Πάφου
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Συντελεστές: Εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
«Εκφοβισμός και βία στο σχολείο: ο ρόλος των ενηλίκων»
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
3ο Γυμνάσιο Βόλου Κύπρου 9 & Λόρδου Βύρωνος τ.κ , Βόλος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
2ο Γυμνάσιο Άνω Λιοσίων «Σχολική Διαμεσολάβηση»:
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Οριζόντιες και Εστιασμένες Δράσεις για Ευπαθείς Ομάδες
Σχολείο : Διεύθυνση Εκπαίδευσης : Σχολικό έτος :
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ «ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» ΔΕΡΥΝΕΙΑ

ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ «ΕΙΡΗΝΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ» ΔΕΡΥΝΕΙΑ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΞ0ΝΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΗΤΑΝ: •Η Δημιουργική απασχόληση και των «παραβατικών» μαθητών μας •Η καλλιέργεια της αυτοεκτίμησης και του αισθήματος της επιτυχίας •Η συμμετοχή των μαθητών στη λήψη αποφάσεων •Ο περιορισμός του «αργού» χρόνου •Η σύνδεση της Σχολικής Μονάδας με τις δύο κοινότητες •Η πολλαπλότητα των δραστηριοτήτων ώστε να διατηρείται το ενδιαφέρον όλων των εμπλεκομένων

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΔΩΝ •Ένα όνειρο που είχαμε για μια δεκαετία πραγματοποιείται με τη συνδρομή του Συνδέσμου Γονέων και Κηδεμόνων •Το Μαθητικό Συμβούλιο, με καθοδήγηση, αναλαμβάνει να τη διακοσμήσει. Τη θεωρεί ως δικό του χώρο •Η Διεύθυνση και η Επιτροπή Βίας και Παραβατικότητας την εξοπλίζει

ΤΟΙΧΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΑΔΡΟΜΟΥ •Αποφασίστηκε από κοινού με τους μαθητές να ζωγραφιστεί ο διάδρομος των εργαστηρίων, που έδινε την αίσθηση κεντρικών φυλακών •Συναποφασίστηκαν τα θέματα με περιεχόμενο:  Μνήμη Κατεχομένων  Ζωή στη φύση  Σκηνές καθημερινής ζωής •Ο διάδρομος γέμισε από ζωή και έπαψε να είναι στεγνός και άχαρος

ΔΡΑΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-Α΄ •Είναι πραγματικά αξιοπερίεργο πώς μερικοί «αδιάφοροι» μαθητές μεταμορφώνονται όταν έχουν να αντιμετωπίσουν κάποια πρόκληση •Συμμετοχή σε απογευματινή φιλανθρωπική εκδήλωση στο Δήμο Σωτήρας. Διοργανώθηκε συνεργείο πλυσίματος αυτοκινήτων

ΔΡΑΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ-Β΄ •Συμμετοχή στη διακόσμηση στο φεστιβάλ Φράουλας του Δήμου Δερύνειας •Συμμετοχή στο Α΄ Παραδοσιακό Φεστιβάλ Δήμου Σωτήρας •Η ομάδα Εθελοντισμού του Σχολείου μας δραστηριοποιήθηκε ακόμα και κατά τις καλοκαιρινές διακοπές

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΚΕΝΕΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ •Οι μαθητές μας που έχουν κενή την τελευταία περίοδο παραμένουν στο σχολείο •Εδώ μιλά η εικόνα και ο ήχος •Επιλέγουμε προσεγμένα βίντεο της επικαιρότητας και τα σχολιάζουμε •Για τις πιο δύσκολες περιπτώσεις χρησιμοποιούνται κωμικές ταινίες

ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ Θέμα: «Και γεννήθηκε η Κύπρος. Αυτός ο κόσμος ο μικρός, ο μέγας» •Εκδήλωση κατά την οποίαν συμμετείχαν πάνω από 150 μαθητές, πολλών εκ των οποίων η συμπεριφορά χαρακτηρίζεται ως «παραβατική» •Αρκετά ενδύματα από την παράσταση ήταν δική τους κατασκευή

ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ •Τοιχογραφίες- Graffiti, σε περιτοίχισμα του Γενικού Νοσοκομείου Αμμοχώστου (Πρώτο Βραβείο του Δήμου) •Έκδοση Σχολικού Ημερολογίου •Έκδοση μαθητικής εφημερίδας «Μαθητογραφήματα» (2 ο Παγκύπριο βραβείο) •Καθήκοντα «Κοσμήτορα» από τα Συμβούλια των Τμημάτων •Συμμετοχή σε διάφορα προγράμματα «Ταξίδι ζωής»

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ •Κάθε σχέδιο δράσης πρέπει να αξιολογείται συνεχώς και να γίνεται επανάδραση •Περιορίσαμε σε σημαντικό βαθμό την παραβατικότητα •Το ιδανικό σχολικό περιβάλλον δεν υπάρχει •Η παραβατικότητα πάντα παραμονεύει • Η ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΜΑΔΙΚΑ