ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
Advertisements

Θέμα: Η Κεραμική της Αρχαϊκής εποχής
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
μαθαίνω για την κατασκηνωτική Ζωή
ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ Η θυσία της Ιφιγένειας.
Μυκηναϊκός πολιτισμός Αχαιοί οι πρώτοι Έλληνες
Μυκηναϊκός πολιτισμός Η τέχνη των Μυκηναίων
Μυκηναϊκός πολιτισμός Η θρησκεία και η γραφή των Μυκηναίων
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Ανακαλύπτοντας την εποχή του Μ
Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Β΄ΦΑΣΗ: ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ Το πρόγραμμα διαρκεί περίπου 90 λεπτά και περιλαμβάνει: Ι. ΥΠΟΔΟΧΗ II. ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ.
Εκπαιδευτική Επίσκεψη στο Μουσείο της Βεργίνας
Η εποχή του χαλκού στον ελλαδικό χώρο
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Στα πλαίσια του μαθήματος της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας και της Αρχαιογνωσίας προωθείται η δημιουργικότητα με τους εξής τρόπους:
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Δημιουργικότητα και Καινοτομία στο μάθημα της Ιστορίας
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
ΤΟ ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΘΑΣΟ 1o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΑΣΟΥ
Γιατί και πως μετακινούνται οι άνθρωποι της Εποχής του Χαλκού;
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Ποιος από τους πιο κάτω πίνακες παρουσιάζει τη μάχη που μόλις παρακολουθήσατε;
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Στόχος των εκπαιδευτικών προγραμμάτων
Κατά την επίσκεψη Καλωσόρισμα των παιδιών. Χωρισμός σε τέσσερις ομάδες ( Ανεμώνες, Ρόδια, Τριαντάφυλλα, Περιστέρια) Τακτοποίηση προσωπικών αντικειμένων.
Δραστηριότητες έρευνας και δημιουργίας στο μουσείο Β) Στο Μουσείο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Μυκηναϊκός πολιτισμός
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Η Ευρωπαϊκή γωνιά στο σχολείο μας Η Ευρωπαϊκή γωνιά στην τάξη μας.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Τι σκέφτονταν οι άνθρωποι την Εποχή του Χαλκού;
Μυκηναϊκός Πολιτισμός πΧ
ΜΕΛΗ ΟΜΑΔΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: 1.ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑ 2.ΒΛΑΧΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ 1ο Δημ. Σχ. Βαγίων Τάξη : Γ’ Αριθμός μαθητών:12
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Καούρες μας, ξινίλες μας και σκορδοκαΐλες μας…» Σχολικό έτος ο Νηπιαγωγείο Πατρών.
ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Λογοτεχνία και Τέχνη 23 Ιανουαρίου 2013 Κωνσταντοπούλου Άννα.
«Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση» Θεματική ενότητα:
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Γιαννακοπούλου Μαρία Συνεργαζόμενοι: Εύη Ζέζα Τάξη: Γ΄ Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Περπατώ, ποδηλατώ και τον τόπο μου αγαπώ!» Σχ. έτος.
Η ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ. ΓΡΑΦΗ Εξαφάνιση γραμμικής Β΄ μετά την πτώση του μυκηναϊκού κόσμου 8 ος αι.: νέο αλφάβητο, που προέρχεται από το φοινικικό, αλλά.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Μουσική παράσταση μνήμης για τον αγώνα του Οκτώβρη του 1940 ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΤΑΣ 27 Οκτώβρη 2016 Υπεύθυνος εκπαιδευτικός : Γιαννούτσος Παναγιώτης Επιμέλεια.
Προτομή του Ομήρου. Ρωμαίκό αντίγραφο έργου του 5ου αιώνα. München, Glyptothek.
Μελέτη και βελτίωση του πάρκου απέναντι από το σχολείο μας από τα παιδιά της Γ τάξης ( ) Οι εργασίες, οι σχετικές με το project, ξεκίνησαν με αφορμή.
Αγγελική Θεοδωροπούλου (Οκτώβριος 2014-Ιανουάριος 2015) Ελένη Καμάρη
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Το Νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Πάτρας
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: ΦΕΡΜΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ Τάξη:Α2
Πρότυπο Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΛΥΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑ ΒΙΔΟΥΡΑ ΙΡΦΑΝ ΚΟΥΡΟΥ
Προϊστορικη ΕΠΟΧΗ.
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΑΛΑΓΙΑΣ ΔΡΑΣΕΙΣ Τ4Ε ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ
«Η χώρα με τους παράξενους ανθρώπους»
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
Η ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ ΕΙΣΑΓΩΓΗ 1.ΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΚΥΚΛΑΔΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 2.ΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΜΙΝΩΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ 3.ΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΜΥΚΗΝΑΪΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΡΩΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ: ΜΥΘΟΣ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ

Στόχος μας Η πρώτη μας επαφή με την ιστορία να είναι μαγευτική μέσα από μια βιωματική δράση Να διαχωρίσουμε τις έννοιες μύθος – ιστορία Να κατανοήσουμε την αξία της ιστορικής πηγής Να γίνουμε μικροί ιστορικοί και να επεξεργαστούμε μια ιστορική πηγή Να συνεργαστούμε

Ο μύθος Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας στο μύθο με το βιβλίο της Ε. Δικαίου «Πόλεμος στην Τροία» ...συναντήσαμε τους ήρωες ...ζήσαμε τις μάχες... Συζητήσαμε τα μυθολογικά και μυθικά στοιχεία… Τους θεούς… Τις έριδες…

Η ιστορία Συζητήσαμε για τα μυκηναϊκά ευρήματα και ανακαλύψαμε την ιστορία πίσω από το μύθο Την εκστρατεία Τα όπλα Τους θεσμούς Τη λατρεία

Η ιστορία Περιηγηθήκαμε στα μυκηναϊκά εκθέματα του Αρχαιολογικού Μουσείου χρησιμοποιώντας ειδικά τηλέφωνα αφής και επιλέξαμε τις σωστές απαντήσεις σε ερωτήσεις σχετικές με τα ευρήματα

Επεξεργασία ιστορικής πηγής Η κάθε ομάδα μελέτησε μια ραψωδία από την «Ιλιάδα», ανέδειξε τα μυθικά και τα ιστορικά στοιχεία Η κάθε ομάδα παρουσίασε τα αποτελέσματα της έρευνάς της

Με έμπνευσή μας την Ιλιάδα και τις Μυκήνες, δημιουργήσαμε τα δικά μας μυκηναϊκά κοσμήματα... Κορώνες - διαδήματα προσωπίδες 2646

Ζωγραφίσαμε τα δικά μας μυκηναϊκά αγγεία...

Κατασκευάσαμε τις δικές μας πήλινες πλάκες γράφοντας το δικό μας μήνυμα σε Γραμμική Β’

Αποτυπώσαμε σε καμβάδες στιγμές του Τρωικού πολέμου και ζωγραφίσαμε ασπίδες εμπνευσμένες από τις Μυκήνες

Φτιάξαμε και παίξαμε παιχνίδια μεσοστοιχίδα πεσσοί

Σχεδιάσαμε τη Μυκηναία και κατασκευάσαμε μαγνητικό παζλ

Φτιάξαμε σταυρόλεξα

και ηλεκτρονικά κουίζ

Η παρουσίαση της εργασίας Αποφασίσαμε να παρουσιάσουμε Τη θεατρική παράσταση «Τρωικός πόλεμος» Έκθεση δράσης με όλες τις δραστηριότητες της χρονιάς ‘Ήταν πολύ σημαντικό να προετοιμάσουμε εμείς την εκδήλωση

Προετοιμάσαμε τη Θεατρική παράσταση

Προετοιμάσαμε την έκθεση δράσης Ζωγραφίσαμε και στήσαμε την Πύλη των Λεόντων

Προετοιμάσαμε την έκθεση δράσης Φτιάξαμε γωνιές δράσης. Σε κάθε γωνιά θέλαμε να παρουσιάσουμε μία από τις δραστηριότητες της χρονιάς Την έρευνά μας Τις εικαστικές δημιουργίες μας Τα παιχνίδια που φτιάξαμε Το μουσείο μας Φτιάξαμε τις προσκλήσεις για την εκδήλωση

Η θεατρική παράσταση

Η θεατρική παράσταση

Η έκθεση δράσης Γωνιά «μύθος και ιστορία» παρουσιάζοντας τα μυθικά και ιστορικά στοιχεία

Η έκθεση δράσης Το Μουσείο εκθέματα Τα κοσμήματα και οι προσωπίδες που φτιάξαμε σε προθήκες. Η «αποτύπωση» ευρημάτων μυκηναϊκής εποχής στους καμβάδες. «ξεναγώντας» τους γονείς στο μουσείο και παρουσιάζοντας τα εκθέματά του.

Η έκθεση δράσης Στη Γωνιά «οπλισμός» : οι ασπίδες και οι περικεφαλαίες

Η έκθεση δράσης Η εικαστική έκθεση

Η έκθεση δράσης Στη Γωνιά «Παιχνίδια» παίξαμε με τους γονείς μας τα παιχνίδια που φτιάξαμε