2ο Ελληνικό Συνέδριο : Οι Αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο Ενότητα: Αεροπορικές Εταιρίες Ενότητα: Αεροπορικές Εταιρίες “Από την Ταξιδιωτική Διανομή.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
Marketing ( newsletters)
Λ. Αλεξάνδρας 11, Αθήνα, τηλ , H PLANETSIM είναι μια προπληρωμένη κάρτα sim κινητής τηλεφωνίας με πολύ χαμηλές χρεώσεις.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΕΠΙΒΛΕΠΟΥΣΑ: ΠΡΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΚΕΦΑΛΑΙΑΚΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΕΣ ΕΥΧΕΡΕΙΕΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μobile commerce. Από το e-commerce στο m-commerce.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Παγκοσμιοποίηση: Η συμβολή και ο ρόλος του διαδικτύου.
ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΠΌ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΕΩΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
ΛΕΑΝΚΑ ΣΥΜΕΩΝ ΑΜ:5287. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.Λίγα λόγια για την εταιρεία 2.Αεροπορικά εισιτήρια 3.Κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου 4.Η επιλογή +/- 3 ημέρες 5.Πτήση.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΜΑΔΑ «Μποτίλιες» Α΄ ΤΑΞΗ Γιάννης Αντώνης Νίκος
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Υπηρεσίες Διαδικτύου.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τα θετικά του διαδικτύου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
THE CLUETRAIN MANIFESTO
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Ελληνικό Συνέδριο : Οι Αερομεταφορές του σήμερα και του αύριο Ενότητα: Αεροπορικές Εταιρίες Ενότητα: Αεροπορικές Εταιρίες “Από την Ταξιδιωτική Διανομή στην Κοινωνική Διανομή” Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών “Ελευθέριος Βενιζέλος“ 9-10 Μαΐου 2012 Τάκης Αδαμίδης Ελληνική Αεροπορική Ενωση

ΤΟ ΔΙΛΛΗΜΑ Στα επόμενα 5 χρόνια, οι βιομηχανίες στην πλειονότητά τους θα αναθεωρήσουν την στρατηγική τους, θα γίνουν πιό κοινωνικές και θα σχεδιάσουν γύρω από τον πελάτη ; Marc Zuckerberg (Facebook) Marc Zuckerberg (Facebook)

ΤΟ ΑΙΤΙΟ ΤΟΥ ΔΙΛΛΗΜΑΤΟΣ 15 χρόνια πριν

ΤΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΔΙΑΝΟΜΗ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ  Ταξιδιωτική αγορά (Travelmart)= Ταξιδιωτικοί πράκτορες  Επαναβεβαίωση (Reconfirmation)= Αεροπορικές εταιρίες  Αναμόρφωση (Reformation)= Επιβάτης  Εσωτερική έκρηξη (Implosion)= Καταστροφή

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ 15 χρόνια μετά...

ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ

Η ΦΟΡΗΤΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ-ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ

SITA-”2011 Passenger Self-Service Survey” Κάτοχοι έξυπνων κινητών

SITA-”2011 Passenger Self-Service Survey” Προτιμήσεις Προσφερόμενων Υπηρεσιών σε Κινητά

INTERNET και Κοινωνικά Δίκτυα  : Η Χρυσή Εποχή του Internet  1995 : Alaska Airlines, Horizon Air οι πρώτες εταιρίες με κρατήσεις θέσεων και αγορά εισιτηρίου μεσω Internet (ΗΠΑ)  2011 : Στις 10 μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως, το 75% του χρόνου στο Internet αφιερώνεται στα Κοινωνικά Δίκτυα και στα blogs. Το αντίστοιχο ποσοστό στην Αμερική είναι είναι 25%  To 50% των ενήλικων Αμερικανών έχουν παραπάνω από 5 συσκευές ηλεκτρονικής εππικοινωνίας  Το 60% των ανθρώπων παγκοσμίως που κατέχουν πάνω από 3 ηλεκτρονικές συσκευές αναζήτησης στο Διαδίκτυο, έμαθαν για κάποιο προϊόν από τις ιστοσελίδες Κοινωνικής Δικτύωσης. Από αυτούς, το 48% προχώρησαν σε αγορές μέσω Facebook και Twitter  Η αξία του χρόνου που ξοδεύουν οι καταναλωτές στο διαδίκτυο, κονωνικά δίκτυα και blogs, αυξάνεται συνεχώς λόγω της αγοράς καταναλωτικών αγαθών  Στην Χρυσή Εποχή, οι καταναλωτές αναζητούσαν γρήγορες μηχανές αναζήτησης (browsers). Σήμερα, ψάχνουν για εφαρμογές (apps) στο κινητό τηλέφωνο  100 εκατ. ταμπλέτες θα πωληθούν το Τις 6000 θα αγοράσει η η American Airlines

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ  Εστίαση στον πελάτη  Ο σχεδιασμός του ατομικού ταξιδιού θα γίνεται πλέον μέσω Facebook  Η κινητή τηλεφωνία με την δυνατότητα πληρωμών και αγορά αγαθών θα αυξήσει την χρήση των κοινωνικών δικτύων  Το 91% των αεροπορικών εταιριών επενδύει σε υπηρεσίες μέσω κινητής τηλεφωνίας  Το 76% θα ενσωματώσει λειτουργίες κοινωνικής δικτύωσης  Μέχρι το τέλος του 2012, οι εφαρμογές μέσω κινητού τηλεφώνου θα καλύπτουν: - 74% του ελέγχου εισιτηρίου (check-in) - 74% του ελέγχου εισιτηρίου (check-in) - 71% των καρτών επιβίβασης (boarding passes) - 71% των καρτών επιβίβασης (boarding passes) - 88% των ανακοινώσεων για καθυστέρηση πτήσεων - 88% των ανακοινώσεων για καθυστέρηση πτήσεων

SITA-”2011 Passenger Self-Service Survey” Κρατήσεις Θέσεων μέσω Διαδικτύου 52% online airline website 44% online travel agency 3% social media booking

SITA-”2011 Passenger Self-Service Survey” Μηνύματα SMS

ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ; ΦΥΣΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΦΥΣΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ Εργαλείο MarketingΕμπορικό Εργαλείο Αλλαγή ΠαιχνιδιούΜόδα είναι θα περάσει Παιχνίδι και χαμένος χρόνος Επιχειρηματικό εργαλείο

Πριν =Προώθηση αεροπορικού προϊόντος Σήμερα =Επικοινωνία και στρατηγική διανομή αεροπορικού προϊόντος. Πλεονεκτήματα = Ταχύτερη προώθηση προϊόντος αντί για προσωπικά s Ελάχιστος χρόνος προώθησης του προϊόντος Ελάχιστος χρόνος προώθησης του προϊόντος Μηδαμινό κόστος Μηδαμινό κόστος ΑΛΛΑΓΗ ΠΛΟΗΓΗΣΗΣ

FACEBOOK ή TWITTER Ο πελάτης απαιτεί Διαδραστικότητα είτε για Προσφορές είτε για Επικοινωνία  FACEBOOK : Το κείμενο αντικαθιστά το τηλεφώνημα (Internet)  TWITTER : “Εκτακτα Νέα” (κινητό)

FACEBOOK Χρήστες : 800 εκατ. (25% Αμερική, 75% υπόλοιπος κόσμος) Αμερική(2011) : 53,5% Facebook, 17,2 Yahoo, 12,5 Google Πρωτοπόροι : Delta Air Lines με την πώληση εισιτηρίων(2010) Malaysia(2011) Malaysia(2011) Εφαρμογές : Οι εταιρίες προσθέτουν την κοινωνική διάσταση στο ταξίδι σαν δέλεαρ αύξησης των πωλήσεων(MH buddy Facebook, KLM “Meet & Seat”) Επιδίωξη : Πέραν του “καλού ονόματος” της εταιρίας, η προώθηση εταιρικών προγραμμάτων για την αύξηση πωλήσεων (FFPs)

TWITTER Twitter : 200 αεροπορικές εταιρίες. Πρωτοπόροι : JetBlue & Delta Air Lines (2007) Αριθ. μελών: JetBlue 1.67 mil. Southwest 1.21 mil. Southwest 1.21 mil. American Airlines 313k American Airlines 313k Virgin America 290k Virgin America 290k Air Asia 282k Air Asia 282k Delta 281k Delta 281k Κάποιες εταιρίες διατηρούν δύο λογαριασμούς, έναν για Επικοινωνία και ένα για την Στρατηγική Διανομή του Αεροπορικου Προϊόντος

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ και ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ Πρωτοπόρο (Facebook & blog) : Akron-Canton Regional Airport (Ohio) Facebook : Αγορά εισιτηρίου Twitter: Χρησιμεύει σαν microblog για: - Διάλογο αεροδρομίου-επιβάτη σε προσωπικό επίπεδο - Διάλογο αεροδρομίου-επιβάτη σε προσωπικό επίπεδο - Προσφορές φτηνών εισιτηρίων και άλλων προωθητικών προϊόντων των εταιριών - Προσφορές φτηνών εισιτηρίων και άλλων προωθητικών προϊόντων των εταιριών - Επικοινωνία με το κοινό σε περίπτωση κρίσεων/ κινδύνου - Επικοινωνία με το κοινό σε περίπτωση κρίσεων/ κινδύνου - Προώθηση του “καλού ονόματος” και της “προστιθέμενης αξίας” στο ταξίδι λόγω επιλογής του συγκεκριμένου αεροδρομίου - Προώθηση του “καλού ονόματος” και της “προστιθέμενης αξίας” στο ταξίδι λόγω επιλογής του συγκεκριμένου αεροδρομίου

SITA-”2011 Passenger Self-Service Survey” Σύνδεση Εξυπνων Κινητών με Ασύρματο Δίκτυο Αεροδρομίου

Επιβατοκεντρικές κινητές ηλεκτρονικές συσκευές

SITA-”2011 Passenger Self-Service Survey” Προτιμήσεις Επιβατών για Προσφερόμενες Υπηρεσίες

SITA-”2011 Passenger Self-Service Survey” Ενδιαφέρον επιβατών για επιπλέον επιλογές self service

Τα ( +)  Το ταξίδι από μόνο του είναι μια κοινωνική δραστηριότητα.  Ο επιβάτης θέλει να έχει τον έλεγχο της εμπειρίας.  Τα κοινωνικά δίκτυα δεν θα γίνουν δίκτυα διανομής αεροπορικών υπηρεσιών per se, αλλά θα βοηθήσουν στην αύξηση των καναλιών της απευθείας επικοινωνίας με τον πελάτη.  Δεν θα μπορέσουν να καννιβαλίσουν το Premium Corporate Market.  Θα χρησιμεύσουν σαν αντίβαρα σε τρίτα μέρη παροχής ταξιδιωτικών υπηρεσιών, πχ. GDSs, διαδικτυακές ιστοσελίδες ταξιδιωτικών υπηρεσιών.  Οι αεροπορικές εταιρίες θα πρέπει προσφέρουν με την αγορά του εισιτηρίου και ένα μίγμα από σχεδιασμό ταξιδίου και Shopping.(Business accelerant)

Τα (-)  Σε κάθε χρήστη του Facebook αντιστοιχεί ένα δίκτυο 150 ατόμων. Είναι όλοι χρήσιμοι σε μια αεροπορική εταιρία; Με πόσους αξίζει να επικοινωνήσει;  Είναι άλλο το να μοιράζεσαι φωτογραφίες και άλλο να μπείς σε εμπορικές πράξεις. Στο τελευταίο μετρά η γνώμη και η εμπειρία τρίτων.  Οταν η γενιά Υ μπαίνει στο παιχνίδι, οι εταιρίες είναι απρόθυμες να ανοίξουν τις πύλες τους, ειδικά όταν υπάρχουν χρηματοοικονομικές συναλλαγές.  Απαιτείται ένας σημαντικός αριθμός υπαλλήλων για την κάλυψη των αναγκών των κοινωνικών δικτύων.  Υπάρχει ανάγκη συνεργασίας διαφορετικών τμημάτων της εταιρίας για τον χειρισμό των διαφόρων σχολίων, θετικών και αρνητικών.  Υπάρχει ανάγκη πολύγλωσσων υπαλλήλων και chat rooms.  Αν η Apple και η Google μπούν στην ταξιδιωτική αγορά, τότε οι αεροπορικές εταιρίες κινδυνεύουν να μετατραπούν σε.....

“ ΚΑΤΑΣΕΥΑΣΤΕΣ” ΘΕΣΕΩΝ Επιπλέον να θυμάστε ότι πάντα θα υπάρχει το

UTAH DATA CENTER Bluffdale (UTAH)