Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Advertisements

1. 2 Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ Ο.Α.Ε.Π. ΣΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΗΣ “ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑΣ“ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΗ  Είναι πλέον κατανοητό από όλους.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
1 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ Νέο ευρωπαϊκό πρόγραμμα κινητικότητας επιχειρηματιών Λευκωσία, 2011 ERASMUS ΓΙΑ ΝΕΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
•Διαδίκτυο Διαδίκτυο •Διευθύνσεις Internet Protocol (IP) Διευθύνσεις Internet Protocol (IP)Διευθύνσεις Internet Protocol (IP) •Εσωτερικές και Εξωτερικές.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Gi-Cluster: in the name of the game Συνεργατικός Σχηματισμός Τεχνολογιών Παιγνίων και Δημιουργικού Περιεχομένου Δρ. Νίκος Βογιατζής Μέλος Συντονιστικού.
Talent Acquisition and Talent Management Worldwide Ιδρύθηκε το 1986 με κύρια δραστηριότητα την ανεύρεση & επιλογή ανώτερων & ανώτατων διευθυντικών στελεχών.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ – BUSINESS PLAN
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Ημερίδα για το 7ο Π.Π. Ε&ΤΑ της ΕΕ ( ), 22 /09/2006 – Θεσ/νίκη Συμμετοχή & Αξιοποίηση της Ευρωπαϊκής Έρευνας στους τομείς των Κοινωνικών, Οικονομικών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 2.1 Διεξαγωγή ανάλυσης αναγκών.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Looking for international
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΘΥΡΙΔΕΣ ΝΕΑΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
1 1 Act local – Go Global 26/9/2013 Δρ Γιώργος Ξηρογιάννης Senior Advisor.
Κύρια Ευρήματα Μελετών Κυριότερα Εξαγώγιμα Προϊόντα/Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων με προοπτική Βάση Hs Coding.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ – PEST ANALYSIS
Διεθνής Καριέρα Στελεχών στο σύγχρονο περιβάλλον
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Π.Μ.Σ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Οδηγός Ανάπτυξης Εξαγωγών Δημήτρης Καραβασίλης Σκοπός του Οδηγού Ανάπτυξης Εξαγωγών Σκοπός του Οδηγού είναι να εντοπίσει, να συγκεντρώσει και να αναλύσει.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ και οι επιδράσεις του…. Ορισμός: Ηλεκτρονικό εμπόριο είναι η πραγματοποίηση εμπορικών συναλλαγών (αγορών προϊόντων, υπηρεσιών ή.
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Κ. ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ Εργαστήρια Πληροφορικής Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΜΑΘΗΜΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ: Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα και Εφαρμογές Διαδικτύου και Εφαρμογές.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
« Τοπική πλατφόρμα για την απασχόληση και την επιχειρηματικότητα νέων επιστημόνων ΤΕΙ/ΑΕΙ στην καινοτομία, και την καινοτομική επιχειρηματικότητα » Σχεδιασμός.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 1 η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ενοτητα 2. διακριση των διεθνων επιχειρηματικων δραστηριοτητων
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Οι Ελληνικές Εξαγωγές Τροφίμων και Ποτών – Ο Ρόλος του ΣΕΒΕ
BUSINESS FUNDING PLATFORM
Διεθνείς Επιχειρήσεις και Επενδύσεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Export Support Tools Του Μπάμπη Φιλαδαρλή MBA, MIEx., DipM.

Export Support Tools  Παγκοσμιοποίηση και Εξαγωγές  Ανάγκη ανάπτυξης εξαγωγών  Ανάγκη ανάπτυξης νέων εξαγωγικών επιχειρήσεων  Ανάγκη εκπαίδευσης και εξοπλισμού των εξαγωγέων με εξειδικευμένα & χρήσιμα εργαλεία.  Από την κρατική παρέμβαση στην ιδιωτική πρωτοβουλία  Από την Θεωρία στην πράξη

Export Markets? Που βρίσκονται οι πραγματικές Ευκαιρίες? Διαφορετικές ανάγκες Διαφορετικό περιβάλλον Ανάγκη για Νέες γνώσεις & ικανότητες Άλλο μείγμα ανταγωνιστών Ανάγκη προσαρμογής Ανταγωνιστικού πεδίου & πρότασης Διαφορετική γλώσσα, νομοθεσία, θρησκεία, συνήθειες, προτεραιότητες, κανάλια διανομής, τρόποι προβολής....

ΟΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING Αναγνώριση του παγκόσμιου εμπορικού περιβάλλοντος Απόφαση για το αν θα παμε διεθνώς Απόφαση για το σε ποιες αγορές θα επιχειρήσουμε Απόφαση για το πως θα μπούμε σε αυτές Απόφαση για τις τοπικές τακτικές marketing Απόφαση για τον τρόπο οργάνωσης διεθνώς

 Οι εξαγωγείς & τα στελέχη χρειάζονται άμεσα & γρήγορα σωστές πληροφορίες για να στηρίξουν τις πιο πάνω αποφάσεις.  Το Ιντερνετ είναι σαφώς η απάντηση αλλά το να βρεις τις καλύτερες πηγές και την σωστή πληροφορία θέλει χρόνια εμπειρίας.  Έχοντας πάνω από 25 χρόνια πρακτικής εμπειρίας στην έρευνα ξένων αγορών σχεδιάσαμε κάτι απλό και άμεσα αποτελεσματικό.

ΟΔΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΕΞΑΓΩΓΩΝ A Road Map to Exports

Είναι ένας μοναδικός – πρακτικός- οδηγός για τις επιχειρήσεις που θέλουν να κάνουν εξαγωγές. Περιλαμβάνει τις πιο χρήσιμες και πρακτικές διευθύνσεις στο διαδίκτυο, σχετικές με το διεθνές εμπόριο. Ότι χρειάζονται οι επιχειρήσεις, για να ερευνήσουν και να εντοπίσουν τις ευκαιρίες που ανοίγονται στο διεθνές περιβάλλον, θα το βρουν στον χάρτη που ετοιμάσαμε. Πιστεύουμε ότι είναι ένα πολύ καλό εργαλείο για να υποστηρίξουν οι συλλογικοί επιχειρηματικοί φορείς τις επιχειρήσεις μέλη τους.

Υπάρχουν βέβαια και δύο μειονεκτήματα  Οι τακτικές ανανεώσεις και  Ο αριθμός των πηγών που μπορεί να εμφανίζονται Για να λύσουμε τα δύο αυτά προβλήματα έπρεπε να σχεδιαστεί μια ηλεκτρονική μορφή.

 Για να αξιοποιήσουμε την όλο και αυξανόμενη χρήση των κινητών αποφασίσαμε η πρώτη ηλεκτρονική έκδοση να γίνει για I-phones & I-pad. Global Exports App Η Πρώτη mobile εφαρμογή για εξαγωγείς σε όλο τον κόσμο

 Αναλύσεις αγορών, τάσεις χωρών & κλάδων, κατάλογοι δυνητικών συνεργατών, στατιστικά, εξαγωγικές διαδικασίες, διεθνείς εκθέσεις, προκηρύξεις, κλαδικές αναλύσεις, χρήσιμα εργαλεία και άλλα πολλά.  Αυτή την στιγμή ετοιμάζουμε και έκδοση για Android καθώς και έκδοση web/συνδρομητική.

Info Categories & Number of Suggested Sites  MARKETS & RESEARCH  COUNTRIES INFO 10  EXPORT PORTALS 10  MARKET REPORTS 9  PRODUCT INFO 7  SEARCH ENGINES 6  CONTACTS & INTERMEDIARIES  CHAMBERS OF COMMERCE 6  COMPANIES - DISTRIBUTORS 24  INTERNATIONAL ORGANISATIONS 7  LOCAL ORGANISATIONS 29  MEGA DATA BASES 8  TRADE STATISTICS 9  EXPORT MARKETING  B2B 10  CROSS CULTURE 5  EXPORT MARKETING 5  PATENTS 5  TENDERS - BIDS 6  TRADE FAIRS 6  EXPORT PROCEDURES  CUSTOMS 7  EXPORT FINANCE 9  EXPORT PROCEDURES 8  INTERNATIONAL TRANSPORTS 11  LEGAL ASPECTS 14  TRADE COMPLIANCE 8  TRADE TERMINOLOGIES 6  TOOLS & RESOURCES  AROUND THE WORLD 25  SECTORAL PORTALS 68

2 ακόμα εργαλεία:  Export Marketing Forms 30 φόρμες ειδικά σχεδιασμένες για να καλύψουν τις ανάγκες κάθε βήματος της διαδικασίας σχεδιασμού και εφαρμογής ενός export marketing plan και το

 Internet Research for Exporters. Βήμα προς Βήμα Μεθοδολογία + Εργαλείο αναζήτησης πληροφοριών. Δημιουργήθηκε για να βοηθήσει όλους όσους ασχολούνται με το διεθνές εμπόριο. Είναι ένας μοναδικός –πρακτικός- τρόπος αναζήτησης ειδικών εμπορικών πληροφοριών στο Internet. Συγκεντρώνει τις καλύτερες πηγές εμπορικών πληροφοριών του Internet και τους οργανώνει σε 10 βασικές κατηγορίες βάσει των εξαγωγικών "αναγκών" ή "βασικών επιχειρηματικών αποφάσεων".

ΕΞΑΓΩΓΕΣ – ΤΑ ΚΥΡΙΑ ΔΙΛΗΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ 1. Πως θα ξεκινήσω? 2. Επιλογή των Καλύτερων Αγορών για Εξαγωγές 3. Επιλογή μεθόδου Εισόδου στην Αγορά 4. Ανεύρεση Εμπορικών Επαφών 5. Διαφήμιση και Προώθηση στο Εξωτερικό 6. Δημιουργία ενδιαφέροντος και Παραγγελίες 7. Συμμόρφωση προς τις Απαιτήσεις του πελάτη 8. Προετοιμασία και Παράδοση των Αγαθών 9. Εξασφάλιση Πληρωμής 10. Ανάγκη για συνεχή υποστήριξη