Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Tejiendo redes con colectivos de usuarios a través de la Web Social Δημιουργία δικτύων με ομάδες χρηστών μέσω.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Τεχνολογίες Internet Υπηρεσίες & Εφαρμογές Τμήμα 1I-ΙΝΠ01 – Web Design / Development Κωνσταντίνος Σαπουντζής.
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Biblioteca Pública del Estado Casa de las Conchas. Salamanca. España Δημόσια Κρατική Βιβλιοθήκης Casa de las Conchas. Σαλαμάνκα. Ισπανία El usuario como.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Red de Bibliotecas Públicas de Andalucía –Atalanti Worshop, September 2010 Proyectos y servicios innovadores en la Red de Bibliotecas Públicas de Andalucía.
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
2 • Reorientación de las BPs hacia los usuarios : Nuevos servicios • Inserción de las BPs en la vida cultural de la comunidad •Centro cultural elegido.
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
Ελληνικές Βιβλιοθήκες Συνολική Παρουσίαση Θέσεων Ομάδα Εργασίας Δημοσίων Βιβλιοθηκών Ιανουάριος 2011.
«ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ: ΣΕΛΙΔΑ»
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
Δια Βίου Μάθηση και Δημόσιες Βιβλιοθήκες : το Πρόγραμμα ENTITLE (Europe’s New libraries Together In Transversal Learning Environments)  Δρ. Εμμανουήλ.
Χρήση και υποστήριξη κοινοτήτων μάθησης. Ψηφιακές κοινότητες  Κοινότητες που τα μέλη τους επικοινωνούν ψηφιακά μεταξύ τους.
Εφαρμογή οnline υπηρεσιών πληροφόρησης στο Σύστημα Βιβλιοθηκών του ΑΠΘ Ξ. Αγορογιάννη, Ε. Κοσέογλου, Κ. Ξενίδου-Δέρβου 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών.
CMS (Content Management System)
Αναπληρωτής Καθηγητής Ανδρέας Βέγλης Διευθυντής Εργαστηρίου Εφαρμογών Πληροφορικής στα ΜΜΕ Τμήμα Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Το Διαδίκτυο (Internet) Καθηγητής : Πέτρου Στέφανος (B.Sc, HnD, SRIOHA) University of East London – U.E.L Department of Computer Science & I.T. Tel: ++30.
IST CULTIVATE-EU Τί είναι: Συνοδευτικό μέτρο του προγράμματος IST, υπαγόμενο στην Kεντρική Δράση ΙII, στον τομέα «Ψηφιακή Κληρονομιά και Πολιτιστικό.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Μοντέλο DI-XL Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης, Δράση KA LLP-2012-LV-KA4-KA4MP.
© 2007 Gov2U Η Ηλεκτρονική Δημοκρατία και η Συμμετοχή των πολιτών στην Ψηφιακή Κοινωνία. Βασίλης Κουλολιάς, Πρόεδρος, GOV2U.
La información local y comunitaria: Servicios, desarrollo y posibilidades de trabajo en red ESPARTA 3 de Junio de 2005 María Ramona Domínguez Sanjurjo.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
βιβλιοθήκες σε ανάπτυξη βιβλιοθήκες και ανάπτυξη
TEL-ME-MOR The European Library: Modular Extensions for Mediating Online Resources Ευρωπαϊκή Βιβλιοθήκη – Σπονδυλωτές Επεκτάσεις για Μεσολαβητικές Επιγραμμικές.
Προκλήσεις για τις δημόσιες βιβλιοθήκες  Εξυπηρέτηση ηλικιωμένων και κοινού διαφορετικών εθνικοτήτων  Κάλυψη αναγκών για όσους ομιλούν την Αγγλική ως.
Καθ. Γκρίτζαλης Στέφανος Ειδικός Γραμματέας Διοικητικής Μεταρρύθμισης
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Εσπερινό Γυμνάσιο Σερρών και Λυκειακές Τάξεις ΜΕΡΟΣ 1 Ο Μάιος 2010 Το προφίλ των συμμετεχόντων στην έρευνα.
Αρχικός τίτλος: «Το κλίμα αλλάζει. Κάνε κάτι και εσύ» H ομάδα ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ξεκινά ένα πρόγραμμα που εποπτεύεται από τη ΓΓΝΓ, και υλοποιείται από το Ινστιτούτο.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
Τίτλος πτυχιακής εργασίας Ανάπτυξη διαδικτυακής πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης και μικροεφαρμογής με δυνατότητες δημιουργίας-επεξεργασίας-χρήσης εκπαιδευτικών.
Web 2.0 (περιεχόμενο παραγόμενο από τον χρήστη) Forums (ομάδες συζήτησης) Web Blogs η Blogs (ιστολόγια) You Tube, Vimeo (Video Sharing) Social Networking.
Translations 4U Traducción | Edición | Mecanografia T ranscripción | Subtitulado Παρουσίαση: Λίνα Τράγου | Αύγουστος 2015.
© 2015 Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου Δημόσιο Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΕ ΝΕΑ.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΜΕΡΟΣ 4Ο Δυσκολίες που έχουν στην καθημερινότητα τους
Κεφαλαιο 15 Κοινωνικά Δίκτυα.
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Γεωργοπούλου Ειρήνη Γκοσιμήδα Ευφροσύνη Κονιδάρη Αναστασία
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Επιχειρηματικός Προσομοιωτής της PRAXIS MMT
ΘΕΤΙΚΕΣ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ | ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Tejiendo redes con colectivos de usuarios a través de la Web Social Δημιουργία δικτύων με ομάδες χρηστών μέσω του Κοινωνικού Ιστού Antonio Agustín Gómez Gómez Biblioteca Provincial de Huelva

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 ¿De qué vamos a hablar?  La experiencia de la BP de Huelva en Internet y en la Web 2.0  El espacio virtual y el espacio físico de la biblioteca (diferentes modelos de servicios para unos mismos fines)  Colectivos de usuarios a los que nos dirigimos (usuario presencial – usuario virtual)  De lo local a lo “glocal”  Η εμπειρία της Δημόσιας Βιβλιοθήκης της Ουέλβα στο Διαδίκτυο και στο Web 2.0  Ο εικονικός και ο φυσικός χώρος της βιβλιοθήκης (διαφορετικά μοντέλα υπηρεσιών για ίδιο σκοπό)  Ομάδες Χρηστών στους οποίους απευθυνόμαστε (χρήστες της βιβλιοθήκης - Online Χρήστες)  Από το τοπικό στο “Glocal” = παγκόσμιο + τοπικό Για πιο πράγμα θα μιλήσουμε

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Nuestro modelo de biblioteca pública  La BP NO = Almacén de libros  La BP NO = Parking de estudiantes  La BP SI = Espacio de intercambio de ideas y de debate  La BP SI = Espacio de dinamización socio-cultural y Espacio de aprendizaje (actividades formativas y de ocio: talleres, clubes de lectura, etc.)  La BP SI = Espacio de interacción intercultural (al favorecer el conocimiento y la mezcla de culturas)  La BP en Internet = Nuevo espacio de proyección de sus servicios, de visibilidad y de interrelación con usuarios y no usuarios  Η ΔΒ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ = αποθήκη βιβλίων  Η ΔΒ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ = χώρος στάθμευσης φοιτητών  Η ΔΒ ΕΙΝΑΙ = Χώρος για ανταλλαγή ιδεών και συζήτηση  Η ΔΒ ΕΙΝΑΙ = Χώρος κοινωνικοπολιτισμικής ενδυνάμωσης και μάθησης (δραστηριότητες κατάρτισης και ψυχαγωγίας : εργαστήρια, λέσχες ανάγνωσης, κλπ)  Η ΔΒ ΕΙΝΑ= Χώρος διαπολιτισμικής αλληλεπίδρασης (προάγει τη γνώση και την ανάμιξη πολιτισμών)  Η ΔΒ στο Διαδίκτυο = Νέος χώρος για την προβολή των υπηρεσιών της και αλληλεπίδρασής της με τους χρήστες Το μοντέλο της δημόσιας βιβλιοθήκης μας

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Nuestra experiencia en Internet  Evolución de nuestros servicios en la Web  Un modelo de páginas ancladas en la web 1.0  Nuevas oportunidades: Web 2.0 y Biblioteca 2.0  Εξέλιξη των υπηρεσιών μας στο web  Ένα μοντέλο ιστοσελίδων βασιζόμενο σε Web 1.0  Νέες Ευκαιρίες: Web 2.0 και Library 2.0 Η εμπειρία μας στο διαδίκτυο

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Evolución de nuestros servicios en la Web  1st Website: proveedor externo  1st Website: εξωτερικός πάροχος Εξέλιξη των υπηρεσιών μας στο web

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Evolución de nuestros servicios en la Web  2nd Website: GSW del Ministerio  2 ο Website: CMS (web διαχειριστής περιεχομένου) Υπουργείο Πολιτισμού Εξέλιξη των υπηρεσιών μας στο web

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Evolución de nuestros servicios en la Web  3th Website: Portal RBPA  3 ο website: Διαδικτυακή πύλη του Δικτύου Δημοσίων Βιβλιοθηκών της Ανδαλουσία /bibliotecas Εξέλιξη των υπηρεσιών μας στο web

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Nuestra Web para los peques Ο δικτυακός μας τόπος για τα παιδιά

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Un espacio para los jóvenes en la Web Ενας χώρος για τους νέους στο διαδίκτυο

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 ¿Cuántos usuarios visitan el Website? Πόσοι χρήστες επισκέπτονται το site;

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 ¿Cuántos usuarios visitan el Website? Πόσοι χρήστες επισκέπτονται το site; Έτος ΕπισκέπτεςΕπισκέψεις Σελίδες

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Conexiones con CALIMERA  NTIs en bibliotecas, archivos y museos  Memoria Local  Pautas de buenas prácticas  Νέες τεχνολογίες σε βιβλιοθήκες, αρχεία και μουσεία  Τοπική μνήμη  Κατευθυντήριες Οδηγίες Συνδέσεις με το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα CALIMERA

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Generando contenidos de información local en Internet  Información local (especializada en nuestra área de negocio)  Directorio de Recursos (Librerías, Editoriales, Tertulias y Asociaciones literarias, Premios y certámenes)  Guía online de autores onubenses  Τοπικές πληροφορίες (που ειδικεύονται στην περιοχή δραστηριότητάς μας)  Κατάλογος Πόρων Βιβλιοπωλεία, Εκδοτικοί οίκοι και Λογοτεχνικές Ενώσεις, Βραβεία και διαγωνισμοί  Οnline κατάλογος τοπικών συγγραφέων /bibliotecas/bphuelva Παραγωγή περιεχομένου για τις τοπικές πληροφοριών στο διαδίκτυο

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Generando contenidos de información local en Internet  Arquitectura y bibliotecas: “El legado inglés”: itinerario cultural  Αρχιτεκτονική και βιβλιοθήκες: "Η αγγλική κληρονομιά: Πολιτιστική Διαδρομή" cas Παραγωγή περιεχομένου για τις τοπικές πληροφοριών στο διαδίκτυο

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Generando contenidos de información local en Internet  Base de datos de prensa local sobre cooperación transfronteriza y sobre eventos culturales eventos culturales  Βάση δεδομένων του τοπικού τύπου σχετικά με τη διασυνοριακή συνεργασία και τις πολιτιστικές εκδηλώσεις /rbpa Παραγωγή περιεχομένου τοπικών πληροφοριών στο διαδίκτυο

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Experimentando con las herramientas de la Web Social  Blogs  Twitter  Facebook  Youtube y Flickr  Wikipedia  Blogs  Twitter  Facebook  YouTube και Flickr  Βικιπαίδεια Πειραματισμοί με τα εργαλεία του Κοινωνικού Ιστού

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Blogs para aliados estratégicos  Colectivos de usuarios considerados como aliados de la Biblioteca: clubes de lectura y asociaciones  Usuarios Web – Microaudiencias (concepto ligado a la Web Social) – Macroaudiencia potencial: la totalidad de usuarios locales que usan Internet (envío de correo masivo)  Ομάδες χρηστών που θεωρούνται ως σύμμαχοι της Βιβλιοθήκης : λέσχες ανάγνωσης και ενώσεις  Χρήστες του site μας – Μικρο ακροάσεις (έννοια που συνδέεται με την Κοινωνική Web ) – Μακρο ακροατήριο πιθανό: όλοι οι τοπικοί χρήστες που χρησιμοποιούν το Internet (στέλνοντας μαζικά ) Blogs για στρατηγικούς εταίρους

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Aliados estratégicos : Clubes de lectura  Clubes de lectura: familiar, juvenil, adultos, lengua portuguesa y cómics  Λέσχες ανάγνωσης: οικογένεια, νεολαία, ενήλικες, Πορτογαλικά και κόμικς Στρατηγικοί εταίροι: Λέσχες Ανάγνωσης

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Blogs para aliados estratégicos  La apuesta por el ciberespacio  Το στοίχημα για τον κυβερνοχώρο Blogs για στρατηγικούς εταίρους

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Blogs para aliados estratégicos  Asociación de Amigos de la Biblioteca  Asociación Personas Libro  Σύλλογος Φίλων της Βιβλιοθήκης  Σύλλογος Άνθρωποι Βιβλίου wordpress.com Blogs για στρατηγικούς εταίρους

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Colaborando con otras instituciones  Red de voluntariado  Centro colaborador del Proyecto “Andalucía compromiso digital”  Δίκτυο εθελοντών  Συνεργαζόμενο Κέντρο του Έργου "Ανδαλουσία ψηφιακή δέσμευση" Συνεργασία με άλλα θεσμικά όργανα

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Blogs para aliados estratégicos  Huelvatecas: instrumento de información web 2.0 para los profesionales de nuestra provincia  Huelvatecas: Εργαλείο ενημέρωσης Web 2.0 για τους βιβλιοθηκάριους της επαρχίας μας com Blogs για στρατηγικούς εταίρους

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 El blog como plataforma educativa  Cursos de alfabetización informacional  Repositorios presentaciones  Τμήματα επιμόρφωσης στη χρήση των νέων τεχνολογιών  Διαφάνειες Το blog ως εκπαιδευτική πλατφόρμα

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Coleccionando blogs: planetas temáticos  Herramienta para ofrecer en un único producto lo que se publica en diferentes fuentes  Planeta: Agregador de noticias publicadas en blogs  Εργαλείο για να παρέχει ένα ενιαίο προϊόν που έχει δημοσιευτεί σε διάφορες πηγές  Πλανήτης: Δικτυακός τόπος των οποίων το περιεχόμενο αποτελείται από τα μηνύματα ενός συνόλου blogs που έχουν ένα κοινό θέμα (4 blogs = 1 producto) Συλλέγοντας blogs : θεματολογικοί πλανήτες...

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Nuestros usuarios de Twitter  Razones a favor y en contra del uso de Twitter  Finalidad y tipología de los mensajes (tweets)  Επιχειρήματα υπέρ και κατά της χρήσης του Twitter  Στόχοι και τύπος των μηνυμάτων Οι χρήστες του Twitter BOOKCROSSING στην Ουέλβα: Ας πλημμυρίσουμε τους δρόμους και τις πλατείες μας με δωρεάν βιβλία ΣΥΝΙΣΤΟΥΜΕ: Γιατί οι άνδρες θέλουν σεξ και οι γυναίκες χρειάζονται την αγάπη; Να είστεο πρώτος που θα το διαβάσει Βάλε την πετσέτα. Είναι καιρός για ΄διάβασμα. 30 βιβλία για το το καλοκαίρι σύμφωνα με το EL PAIS Όλα σχεδόν στην βιβλιοθήκα μας

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Nuestra experiencia en Facebook  Página oficial para negocio local con “fans”  Rápido crecimiento  Flujo de información entre las diferentes herramientas  Επίσημη σελίδα για τοπικές δραστηριότητες με τους «θαυμαστές» Η σελίδα έχει οπαδούς, δεν τους φίλους  Ταχεία ανάπτυξη  Ροή των πληροφοριών: Λαμβάνει πληροφορίες από τα άλλα εργαλεία του Κοινωνικού Ιστού Η εμπειρία μας στο Facebook

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Canales en Youtube y Flickr  Escaparate para mayor visibilidad (generar contenidos multimedia)  Βιτρίνα για καλύτερη ορατότητα (δημιουργεί περιεχόμενα πολυμέσων) Κανάλια στο YouTube και το Flickr

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Aportando contenidos a la Wikipedia  Contenidos propios relacionados con información local  Παραγωγοί περιεχομένου που σχετίζονται με τις τοπικές πληροφορίες Συνεισφέροντας περιεχόμενο στη Βικιπαίδεια Biblioteca_Pública_del_Estado_(Huelva)

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Biblioteca 2.0 : con los usuarios  Se basa en la participación e interacción entre usuarios y bibliotecarios  Hay que estar donde están los usuarios  Nueva generación de usuarios: nativos digitales  Βασίζεται στη συμμετοχή και αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών και βιβλιοθηκονόμων  Πρέπει να βρίσκεσαι όπου είναι και οι χρήστες  Νέα γενιά χρηστών: ψηφιακοί ιθαγενείς Βιβλιοθήκη 2.0 : με τους χρήστες

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Cómo evaluamos nuestra experiencia  Aspectos a favor: – Mayor interacción con nuestros usuarios – Nuevos usuarios (nativos digitales) – Alfabetizamos a inmigrantes digitales – Herramientas Web 2.0 son gratuitas, al alcance de cualquiera – Fáciles de usar, intuitivas e interactivas – Mejora la imagen de la biblioteca (Redes Sociales)  Θετικές πλευρές: – Αυξημένη αλληλεπίδραση με τους χρήστες μας – Οι νέοι χρήστες (ψηφιακοί ιθαγενείς) – Διδάσκουμε τη χρήση νέων τεχνολογιών στους ψηφιακούς μετανάστες – Τα εργαλεία του Web 2.0 είναι ελεύθερα, ανοικτά σε όλους – Εύκολο στη χρήση, διαισθητικό και διαδραστικά – Βελτίωση της εικόνας της βιβλιοθήκης Πώς θα αξιολογήσουμε την εμπειρία μας

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 Cómo evaluamos nuestra experiencia  En contra: – Los profesionales tenemos que reciclarnos y adquirir nuevos conocimientos – Consumo de tiempo – No hay que tener miedo a experimentar pero también es importante evaluar los resultados de nuestra participación en la web social  Αρνητικά: – Οι επαγγελματίες θα πρέπει να επανεκπαιδευθούν και να αποκτούν νέες γνώσεις – Χρειάζεται χρόνος – Μην φοβάστε να πειραματιστείτε, αλλά είναι επίσης σημαντικό να αξιολογηθούν τα αποτελέσματα της συμμετοχής μας στο κοινωνικό web Πώς θα αξιολογήσουμε την εμπειρία μας

Web 2.0 –Atalanti Worshop, September 2010 “Lo importante es experimentar y disfrutar con nuestro trabajo, las nuevas herramientas hacen posible otro espacio de interralación con nuestros usuarios” Το σημαντικό είναι να γνωρίσουμε και να απολαύσουμε την εργασία μας, τα νέα εργαλεία καθιστούν δυνατό ένα άλλο χώρο για επικοινωνία με τους χρήστες μας Víctor Fernández