[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] Έρευνα Αποφοίτων Πανεπιστημίων [έτη 2000-2005] Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Μάρτιος 2006.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Στάσεις και συνήθειες απέναντι στα φροντιστήρια και τα ιδιαίτερα Απρίλιος 2008.
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. •Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
1 1 [Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] Έρευνα Γνώμης Γενικού Κοινού Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Μάρτιος 2006.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Οργανωση & Διοικηση επΙχΕΙΡΗσεων τροφιμων & Γεωργιασ
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
ECVET workshop - 23/10/2012 ΕΘΝΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ (Ε.Ι.Ε.Α.Δ.) “ Ο ΟΑΕΔ ως φορέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
50 χρόνια ΕΕ 26 χρόνια ένταξης για την Ελλάδα Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Πανελλαδικής ΤηλεφωνικήςΈρευνας Μάρτιος 2007.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (ΕΠΑ.Λ)
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Dr Λάουρα Mαράτου-Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών, EΚΚΕ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Δημόσιας Διοίκησης Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Σπουδάζοντας Χημεία στο Α.Π.Θ. Ευαγγελία Α. Βαρέλλα
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
PUBLICOPINIONGREEK. Ταυτότητα της έρευνας Α Επωνυμία του διενεργήσαντος τη δημοσκόπηση: G.P.O. ΕΡΕΥΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΑΕ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ν. ΠΛΑΣΤΗΡΑ 86 ΤΗΛΕΦΩΝΟ:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας Τμήμα
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
7 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Οικονομικοί Μετανάστες 1 7 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ( Ανεκτικότητα, Συμβολή στην οικονομία,
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
1 1 [Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] Έρευνα σε Επιχειρήσεις με προσωπικό άνω των 50 ατόμων Παρουσίαση Αποτελεσμάτων.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
ΤΜΗΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΦΙΛΙΑΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ OIKONOMIKO ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Μάρτιος 2015 Πανελλαδική Έρευνα για τα Ιδιαίτερα Μαθήματα και τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΝΕΟΛΑΙΑ KAI ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ alco alco THE PULSE OF SOCIETY.
Έρευνα για το πρόγραμμα «Καλύτερη ζωή» WWF ΕΛΛΑΣ Διαγραμματική παρουσίαση της έρευνας Ιούνιος 2014.
Συλλογή στοιχείων: Φεβρουαρίου
Έρευνα ανίχνευσης στάσεων σχετικά
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση!
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Έρευνα Αποφοίτων Πανεπιστημίων
Δείκτες ΓΣΕΕ Δεκέμβριος 2018
Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] Έρευνα Αποφοίτων Πανεπιστημίων [έτη ] Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Μάρτιος 2006

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] Ταυτότητα Έρευνας ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ : MRB HELLAS Α.Ε. ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΣΥΛΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ : 16 – 23 Ιανουαρίου 2006 ΤΥΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ : Ποσοτική τηλεφωνική έρευνα με τη χρήση του ειδικού συστήματος τηλεφωνικών συνεντεύξεων Bellview 6 / CATI (computer aided telephone interviews). Η έρευνα διεξήχθη σύμφωνα με τους κανόνες δεοντολογίας που ορίζουν ο ΣΕΔΕΑ, η ESOMAR και η WAPOR μέλος των οποίων είναι η MRB Hellas. ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΠΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ : Ακολουθήθηκε η διαδικασία της τυχαίας επιλογής τηλεφωνικών αριθμών (random dialing). Η επιλογή του ερωτώμενου έγινε με τυχαίο τρόπο. Χρησιμοποιήθηκα ποσοστώσεις ως προς το φύλο και το έτος αποφοίτησης. ΔΕΙΓΜΑ : 301 απόφοιτοι ΑΕΙ (με πρώτο πτυχίο σε ΑΕΙ στην Ελλάδα ή το εξωτερικό) / κάτοικοι Λεκανοπεδίου /οι οποίοι ολοκλήρωσαν το πρώτο τους πτυχίο (ορκίστηκαν) στο διάστημα 2000 με ΦΥΛΟ : Άνδρες 49,8% - Γυναίκες 50,2% ΗΛΙΚΙΑ : Άνω των 18 ετών. ΠΕΡΙΟΧΕΣ : Λεκανοπέδιο Αττικής ΣΥΝΕΝΤΕΥΚΤΕΣ : Εργάστηκαν 45 ερευνητές της MRB Hellas. Το ερωτηματολόγιο της έρευνας, η ανάλυση και η παρουσίαση έγινε από την Ερευνητική Ομάδα του ΕΛΙΑΜΕΠ.

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] Δομή Δείγματος / Κοινά Ανάλυσης ΔΟΜΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΣΝ% Άνδρες15049,8% Γυναίκες15150,2% Απόφοιτοι ,2% Απόφοιτοι ,8% Απόφοιτοι σε αμειβόμενη εργασία17959,5% Άνεργοι απόφοιτοι σε άμεση αναζήτηση εργασίας5518,3% Μη εργαζόμενοι απόφοιτοι αλλά όχι σε άμεση αναζήτηση εργασίας186,0% Σύνολο Μη Εργαζόμενων / Ανέργων7324,3% Απόφοιτοι σε εκπαίδευση3311,0% Απόφοιτοι σε στρατιωτική θητεία124,0% Απόφοιτοι απασχολούμενοι με οικιακά, φροντίδα προσώπων ή άλλη παραπλήσια δραστηριότητα 41,3%

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1 Ακαδημαϊκό και Επαγγελματικό Προφίλ Αποφοίτων

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1.α Σε ποια ηλικία ορκιστήκατε / πήρατε πρώτο πτυχίο; Σύνολο Αποφοίτων (Ν=301) Ανάλυση σε Εργαζόμενους (Ν=179) & Άνεργους (Ν=73) %

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1.β Το πρώτο πτυχίο σας το κάνατε στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό; Σύνολο Ερωτηθέντων Αποφοίτων (Ν=301) % • Υψηλότερο είναι το ποσοστό αποφοίτων Πανεπιστημίων του εξωτερικού με ανώτερο επίπεδο μόρφωσης πατέρα

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1.γ Σε ποια χώρα του εξωτερικού κάνατε τις προπτυχιακές σπουδές σας; Ερωτηθέντες με Πρώτο Πτυχίου από Πανεπιστήμιο του Εξωτερικού (N=50*) * Για στατιστική βάση κάτω των 60 ατόμων τα στοιχεία είναι εντελώς ενδεικτικά %

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1.δ Έχετε μεταπτυχιακό δίπλωμα και τι επιπέδου; Σύνολο Αποφοίτων (Ν=301) Ανάλυση σε Εργαζόμενους (Ν=179) & Άνεργους (Ν=73) • Το 24% εξ’ αυτών έχουν μεταπτυχιακό στις Επιστήμες Οικονομίας, Επιχειρήσεων και Διοίκησης. Ενώ ένα 12% σε Τεχνολογία και Επιστήμες Μηχανικών. • Υψηλότερο είναι το ποσοστό αποφοίτων με μαστερ με πρώτο πτυχίο Πολυτεχνικών και Φυσικομαθηματικών Σπουδών. • Διαφοροποίηση παρουσιάζουν επίσης και οι απόφοιτοι με μάστερ με ανώτερο επίπεδο μόρφωσης πατέρα %

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1.ε Το μεταπτυχιακό σας το κάνατε στην Ελλάδα ή στο Εξωτερικό ; Απόφοιτοι με Μεταπτυχιακές Σπουδές (Ν=109) % • Το 70% αυτών των αποφοίτων έκαναν το μεταπτυχιακό τους στην Μ. Βρετανία Υψηλότερο το ποσοστό : • Στους άνδρες • Στους εργαζόμενους • Στους απόφοιτους με μόρφωση πατέρα ανωτέρου επιπέδου

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1.στ Στην κύρια απασχόλησή σας είσαστε; Σύνολο Αποφοίτων σε Αμειβόμενη Θέση Εργασίας (Ν=179) Εργαζόμενοι σε Αμειβόμενη Θέση Εργασίας Υψηλότερο εμφανίζεται το ποσοστό της αυτοαπασχόλησης στους απόφοιτους με ανώτερο επίπεδο μόρφωσης πατέρα. %

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1.ζ Ποιό από τα παρακάτω περιγράφει καλύτερα την κατάστασή σας σήμερα; Είσαστε...» Σύνολο Ερωτηθέντων Αποφοίτων (Ν=301) % Υψηλότερα % : • Απόφοιτοι • Ανθρωπιστικές Σπουδές • Σπουδές Οικονομίας

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1.η Ποιο ήταν περίπου το διάστημα που μεσολάβησε από την αποφοίτησή σας (πρώτο πτυχίο) μέχρι να βρείτε δουλειά; Σύνολο Ερωτηθέντων Αποφοίτων (Ν=301) %

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1.θ Στο διάστημα από την αποφοίτησή σας από το πανεπιστήμιο (πρώτο πτυχίο) μέχρι σήμερα πόσες φορές έχετε αλλάξει δουλειά ; % Σύνολο Αποφοίτων σε Αμειβόμενη Θέση Εργασίας (Ν=179) Εργαζόμενοι σε Αμειβόμενη Θέση Εργασίας

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] Μη Εργαζόμενοι / Άνεργοι

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1.ι Πόσο καιρό δεν εργάζεστε / ψάχνετε για δουλειά ; % % Μη Εργαζόμενοι / Άνεργοι Σύνολο Αποφοίτων Ανέργων / Μη εργαζόμενων (Ν=73)

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.1.ια Στο διάστημα που δεν εργάζεστε, με ποιο τρόπο υποστηρίζεστε οικονομικά; Σύνολο Αποφοίτων Ανέργων / Μη εργαζόμενων (Ν=73) % Μη Εργαζόμενοι / Άνεργοι

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.2 Απόψεις για τις Πανεπιστημιακές σπουδές

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] % Σύνολο Ερωτηθέντων Αποφοίτων (Ν=301) Κλίμακα από 1 [Καθόλου Σημαντικό] έως 5 [Εξαιρετικά Σημαντικό] 3.2.α Απόψεις για το ρόλο των Πανεπιστημίων Να δίνει έμφαση στην απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων Να ικανοποιεί απόλυτα τις ανάγκες της εκάστοτε αγοράς εργασίας Να δίνει έμφαση στην προετοιμασία του φοιτητή για το Ευρωπαϊκό και Διεθνές περιβάλλον Να δίνει έμφαση στην μετάδοση των αξιών της ελληνικής παράδοσης Να λειτουργεί ως συνέχεια του Λυκείου δίνοντας έμφαση στην γενική μόρφωση αλλά σε ανώτερο επίπεδο

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.2.β Ποια είναι τα σημαντικότερα προβλήματα των Πανεπιστημίων ; Μέχρι 5 απαντήσεις % Σύνολο Ερωτηθέντων Αποφοίτων (Ν=301) Οι ελλείψεις σε υλικοτεχνικές υποδομές Η ελλιπής χρηματοδότηση των Παν/μιων από το κράτος Ο μεγάλος αριθμός των εισαγόμενων φοιτητών Ο τρόπος λειτουργίας των φοιτητικών παρατάξεων Το εκπαιδευτικό επίπεδο των εισαγόμενων φοιτητών Η πλήρης εξάρτηση των ΑΕΙ από το Υπουργείο Παιδείας Ο μεγάλος αριθμός των φοιτητών που δεν τελειώνουν τις σπουδές τους Το επιστημονικό επίπεδο των Πανεπιστημιακών Οι ελλείψεις σε διδακτικό προσωπικό Οι χαμηλές αμοιβές των Πανεπιστημιακών Νομική/Κοινωνικές Επιστήμες Ανθρωπιστικές Σπουδές Πολυτεχνικές/ Φυσικομαθημ. Νομική/Κοινωνικές Ανθρωπιστικές Νομική / Κοινωνικές Σπουδές Οικονομίας Ανθρωπιστικές Σπουδές Νομική / Κοινωνικές Σπουδές Οικονομίας Υψηλότερα % σε :

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.2.γ Συμφωνείτε ή διαφωνείτε με την λειτουργία στην Ελλάδα μη κρατικών / μη κερδοσκοπικών Πανεπιστημίων με δίδακτρα για όσους φοιτούν σε αυτά ; % Σύνολο Ερωτηθέντων Αποφοίτων (Ν=301) Συμφωνία 46,8% Διαφωνία 40,9% Υψηλότερα είναι τα % στους : Αποφοίτους Νομικής/ Κοινωνικών και Ανθρωπιστικών Σπουδών Απόφοιτους Άτομα με μόρφωση Πατέρα : κατώτερη Υψηλότερα τα % στους αποφοίτους με : Σπουδές Οικονομίας και σε όσους αποφοίτησαν

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.2.δ Εσείς προσωπικά γιατί αποφασίσατε να σπουδάσετε στο πανεπιστήμιο ; Μέχρι 3 απαντήσεις Σύνολο Ερωτηθέντων Αποφοίτων (Ν=301) % Για να αποκτήσω Μόρφωση Ανωτέρου επιπέδου Για να βρω μια καλή δουλειά Για να καταξιωθώ κοινωνικά με το κύρος του πτυχίου Για να αποκτήσω κοινωνική ζωή ανεξάρτητη από την οικογένεια Για να κάνω χρήσιμες γνωριμίες Πολυτεχνείο / Φυσικομαθηματικές Σχολές Πολυτεχνείο, Φυσικομαθηματικές Σχολές και Σχολές Οικονομίας Νομική, Κοινωνικές, Ανθρωπιστικές Σπουδές Υψηλότερο το ποσοστό στους εργαζόμενους Υψηλότερα % σε :

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.2.ε Ποιος ήταν ο κυριότερος λόγος που επιλέξατε να κάνετε μεταπτυχιακό; Απόφοιτοι με Μεταπτυχιακές Σπουδές (Ν=109) % • Υψηλότερα % σε αποφοίτους με πρώτο πτυχίο Πολυτεχνικών / Φυσικομαθηματικών Σπουδών •και Σπουδές Οικονομίας

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.3.α Σκεπτόμενοι την πρώτη δουλειά σας μετά την αποφοίτηση, θα λέγατε ότι οι γνώσεις σας από το πανεπιστήμιο σας φάνηκαν... ; % Σύνολο Αποφοίτων (Ν=301) Ανάλυση σε Εργαζόμενους (Ν=179) & Άνεργους (Ν=73)

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.3.β Ποιες δεξιότητες/γνώσεις θα σας ήταν χρήσιμες σήμερα στην αγορά εργασίας εάν τις είχατε αποκτήσει/διδαχθεί στο πανεπιστήμιο ; % Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές Πρακτική Άσκηση στο Αντικείμενο των Σπουδών Ξένες Γλώσσες Γνώσεις Οικονομικών και Λογιστικής Γνώσεις Διοίκησης Γνώσεις για την Σχέση με τους Πελάτες Επιστημονική Έρευνα Πρακτική Άσκηση στην Προετοιμασία Παρουσιάσεων Σύνολο Ερωτηθέντων Αποφοίτων (Ν=301) Πολλαπλές Αυθόρμητες Απαντήσεις Ανθρωπιστικές Σπουδές Πολυτεχνικές / Φυσικομαθηματικές, Νομική / Κοινωνικές Επιστήμες Σπουδές Οικονομίας Νομική / Κοινωνικές Σπουδές Πολυτεχνικές / Φυσικομαθηματικές Σπουδές Υψηλότερα % σε :

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.3.γ Ποιες δεξιότητες/γνώσεις θα σας ήταν χρήσιμες σήμερα στην αγορά εργασίας εάν τις είχατε αποκτήσει/διδαχθεί στο πανεπιστήμιο ; % Ηλεκτρονικούς Υπολογιστές Πρακτική Άσκηση στο Αντικείμενο των Σπουδών Ξένες Γλώσσες Γνώσεις Οικονομικών και Λογιστικής Γνώσεις Διοίκησης Γνώσεις για την Σχέση με τους Πελάτες Επιστημονική Έρευνα Πρακτική Άσκηση στην Προετοιμασία Παρουσιάσεων Σύνολο Ερωτηθέντων Αποφοίτων (Ν=301) & Άνεργοι (Ν=73) Πολλαπλές Αυθόρμητες Απαντήσεις 0 1,4 4,2 6, ,8 31,9 34,7 8,3 14,3 22,6 32,9 38,9 5 2, ΆνεργοιΣύνολο

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] Ανταποκρίνεται > 59,2% 3.3.δ Πόσο ανταποκρίνεται η κύρια απασχόλησή σας στο αντικείμενο των σπουδών σας; Κλίμακα από 1 [Δεν ανταποκρίνεται καθόλου] έως 5 [Ανταποκρίνεται πλήρως] Σύνολο Αποφοίτων σε Αμειβόμενη Θέση Εργασίας (Ν=179) Εργαζόμενοι σε Αμειβόμενη Θέση Εργασίας Υψηλότερο είναι το ποσοστό : • Στους άνδρες • Στους απόφοιτους • Στην ανώτερη κ/ο τάξη • Στους αποφοίτους Πολυτεχνικών / Φυσικομαθηματικών Σπουδών %

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.3.ε Εάν είχατε τη δυνατότητα της επιλογής, θα παραμένατε στην εργασία που είσαστε σήμερα ή θα αλλάζατε δουλειά; Σύνολο Αποφοίτων σε Αμειβόμενη Θέση Εργασίας (Ν=179) Εργαζόμενοι σε Αμειβόμενη Θέση Εργασίας % Οι διαφοροποιήσεις συμβαδίζουν με αυτές της ερώτησης ανταπόκρισης με γνωστικό αντικείμενο των σπουδών.

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.3.στ Έχετε παρακολουθήσει ποτέ μαθήματα/σεμινάρια επαγγελματικής κατάρτισης/μετεκπαίδευσης ; % Σύνολο Αποφοίτων (Ν=301) Ανάλυση σε Εργαζόμενους (Ν=179) & Άνεργους (Ν=73) Υψηλότερα τα ποσοστά όσων «δεν έχουν παρακολουθήσει» στους απόφοιτους Πολυτεχνικών / Φυσικομαθηματικών Σχολών και Νομικής / Κοινωνικών Επιστημών

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] 3.3.ζ Ποιοι είναι οι δύο κυριότεροι λόγοι για τους οποίους δεν έχετε παρακολουθήσει μέχρι σήμερα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης ; Ερωτηθέντες που δεν έχουν παρακολουθήσει σεμινάρια επαγγελματικής κατάρτισης (Ν=160) Μέχρι 2 απαντήσεις Δεν έχω καμία ενημέρωση για τέτοιου είδους προγράμματα Δεν έχω καθόλου χρόνο λόγω φόρτου εργασίας Ανεξάρτητα με θεματολογία δεν προσφέρουν τίποτα σε έναν επαγγελματία Είναι δύσκολη η πρόσβαση, χρειάζονται διασυνδέσεις Είναι υψηλό το κόστος συμμετοχής Δεν επιδοτούνται από τον Οργανισμό / Επιχείρηση που εργάζομαι % Υψηλότερο το ποσοστό σε Εργαζόμενους (36%) Στους Ανέργους οι συχνότερες απαντήσεις είναι : • Έλλειψη Ενημέρωσης • Δύσκολη Πρόσβαση • Υψηλό Κόστος

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] % 3.3.η Προκειμένου για την επαγγελματική σας εξέλιξη/σταδιοδρομία, πόσο θετικά ή αρνητικά αξιολογείτε καταρχήν κάθε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις ; Σύνολο Ερωτηθέντων Αποφοίτων (Ν=301) Κλίμακα από 1 [Απολύτως αρνητικά] έως 5 [Απολύτως θετικά]

[Σχεδιασμός & ανάλυση : VENTRIS ΕΠΕ] [Έρευνα πεδίου : MRB HELLAS AE] % 3.3.θ Προκειμένου για την επαγγελματική σας εξέλιξη/σταδιοδρομία, πόσο θετικά ή αρνητικά αξιολογείτε καταρχήν κάθε μία από τις παρακάτω περιπτώσεις ; Σύνολο Ερωτηθέντων Αποφοίτων (Ν=301) & Άνεργοι (Ν=73)