EKT, Διεθνές Συνέδριο - Ανοικτή Πρόσβαση, Οκτωβρίου 2013

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Advertisements

ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝ ΕΛ/ΛΑΚ Ιουνίου Κέντρα Προώθησης Ελεύθερου Λογισμικού (ΚΠΕΛ) Λίνα Γουσίου.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Ημερίδα Παν. Πατρών 26/11/ Υπηρεσίες ψηφιακής μάθησης στο Ακαδημαϊκό Διαδίκτυο-GUnet Δρ. Παντελής Μπαλαούρας Κέντρο Υποστήριξης η-Μάθησης και Παραγωγής.
Υποδομές Ανοικτής Πρόσβασης: Το μέλλον της επιστημονικής επικοινωνίας, ΕΚΤ, Αθήνα, Δεκεμβρίου 2008 Πρωτοβουλίες Ανοικτής Πρόσβασης στη Βιβλιοθήκη.
Προηγμένες Υπηρεσίες Τηλεματικής στην Εκπαιδευτική Διαδικασία του Πανεπιστημίου Πατρών Θάνος Στουραΐτης Καθηγητής Πανεπιστημίου Πατρών Μέλος Επιστημονικής.
Οι Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες της Περιφέρειας: Φορείς γνώσης και πολιτιστικής ανάπτυξης Βιβλιοθήκη Τ.Ε.Ι. Καλαμάτας 18 Δεκεμβρίου 2008 ΑΒΕΚΤ 5.6 Νέα έκδοση.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Wikipedia Η Βικιπαίδεια ή Wikipedia είναι ένα εγχείρημα: • Συλλογικό, • Εγκυκλοπαιδικό παγκόσμιο, • Πολύγλωσσο, Στόχος • Να παρέχει ελεύθερα επαναχρησιμοποιήσιμο.
[ ] Ανοικτά Μαθήματα ocw-project.upatras.gr.
Υποστηρικτικές Υπηρεσίες και Υποδομές
ανοικτά ψηφιακά μαθήματα στα ελληνικά ΑΕΙ
Έργο ΕΣΠΑ ΕΠ «Ψηφιακή Σύγκλιση»
Αξιολόγηση του Πανεπιστημίου Μακεδονίας από την CRE Χρονικό πλαίσιο αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση: Αξιολόγηση από CRE: Δημοσίευση εκθέσεων:
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α.» Σεμινάριο Επιμόρφωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
Ομάδα Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Βασίλης Πλαχούρας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών 15/11/2011.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
1 Το έργο «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ Λάρισας» Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης στο ΤΕΙ.
Πλατφόρμα ΤΣΙΜΠΑΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΕΞΗΝΤΑΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
1. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ ( ) 300 επιμορφωτές επιμορφωμένοι εκπαιδευτικοί (ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04, ΠΕ60/70) 2.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Έργα Ψηφιοποίησης στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Άννα Φράγκου Πρ. Δ/σης Βιβλιοθήκης Παν/μίου Μακεδονίας Digitization Projects at the Library.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Κέντρο Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής 1 Υπηρεσίες Κέντρου Υποστήριξης Τεχνολογιών Πληροφορικής ΚΥΤΠ (1) Η.
ΔΟΜΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ»
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Ενίσχυση και εμπλουτισμός Βιβλιοθηκών Εκσυγχρονισμός του Συστήματος Βιβλιοθηκών Γ’ Κ.Π.Σ. Κωνσταντίνος Μανωλίκας.
Ιδρυματικό Αποθετήριο Τμήμα Εκδόσεων & Βιβλιοθήκης Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας 2015.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογιές της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
8 Σεπτεμβρίου 2003ΥΠΕΠΘ - Νέες τεχνολογίες στην Εκπαίδευση - Χρήστος Νικολάου 1 Το Έργο της Επιτροπής Στρατηγικής για την Πληροφορική στη Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.
Φιλολογία και Ψηφιακές Ερευνητικές Υποδομές: Από τη Θεωρία στην Πράξη Λεωνίδας Παπαχριστόπουλος Νεφέλη Χατζηδιάκου
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Η ΜΕΡΙΔΑ Ε ΝΗΜΕΡΩΣΗΣ «Α ΝΟΙΚΤΑ Α ΚΑΔΗΜΑΪΚΑ Μ ΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ Η ΠΕΙΡΟΥ » Προδιαγραφές Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου Ευγενία Τόκη ΤΕΙ Ηπείρου.
Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα στο Παν/μιο Αθηνών και στα ελληνικά ΑΕΙ Δρ. Παντελής Μπαλαούρας, Kώστας Τσιμπάνης, Καθ. Λάζαρος Μεράκος Ημερίδα Ενημέρωσης.
Υπηρεσίες Πληροφόρησης Ενότητα 7: Είδη υπηρεσιών πληροφόρησης – Εξυπηρέτηση (β’ μέρος) Δρ. Ευγενία Βασιλακάκη Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
1 Το έργο «Ανοικτά Ψηφιακά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών» : Σύντομη περιγραφή – Γενικά Στοιχεία Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Κριτήρια και Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων Θέμα:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Α’ Κύκλος Εκπαίδευσης Προσωπικού Υποστήριξης (ΠΥ) & 20-22/5/2014
Ψηφιακές Υπηρεσίες Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα, Προδιαγραφές και Υποστήριξη
Παραδείγματα προσβάσιμων προτύπων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Ανάπτυξη τηλεματικών υπηρεσιών από το Παν
Περιφέρεια Ιονίων Νήσων
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Η δραστηριότητα του ευρωπαϊκού προγράμματος Inspiring Science Education ( προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

EKT, Διεθνές Συνέδριο - Ανοικτή Πρόσβαση, 16 - 18 Οκτωβρίου 2013 ανοικτά ψηφιακά μαθήματα στα ελληνικά ΑΕΙ Λ. Μεράκος, Π. Μπαλαούρας, Κ. Τσιμπάνης EKT, Διεθνές Συνέδριο - Ανοικτή Πρόσβαση, 16 - 18 Οκτωβρίου 2013

ανοικτά ψηφιακά μαθήματα (ΑΨΜ) …«δωρεάν και ανοικτή διαδικτυακή πρόσβαση σε ψηφιακό εκπαιδευτικό περιεχόμενο που είναι οργανωμένο ως αυτοτελές μάθημα»… ανοικτό περιεχόμενο επαναχρησιμοποίηση προσαρμογή επαναδιανομή συνήθως δεν προσφέρεται πιστοποιητικό ούτε πρόσβαση στον διδάσκοντα

το «κίνημα» για ανοικτή εκπαίδευση ανοικτά ψηφιακά μαθήματα «κίνημα» στα πανεπιστήμια opencourseware (OCW) consortium moocs - massive open online courses (π.χ. coursera.org, openuped.eu) ανοικτοί εκπαιδευτικοί πόροι διδασκαλία, μάθηση, έρευνα ανοικτή εκπαίδευση opening up education ( ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για αναβάθμιση της εκπαίδευσης μέσω νέων τεχνολογιών)

η ελληνική εμπειρία ελληνικά AEI σχεδιασμός ενιαίας πολιτικής υπηρεσιών και υποδομών για την υποστήριξη των ψηφιακών μαθημάτων (Gunet, 2001) ελληνική ανοικτή πλατφόρμα Open eClass (2003) «καλλιέργησε» την ψηφιακή κουλτούρα στην ακαδημαϊκή κοινότητα άνοιξε το δρόμο για μαζική ανάπτυξη και χρήση (> 27.000 ΨΜ, 517.000 εγγεγρ. χρήστες)

η εικόνα σήμερα (ποσοτικά στοιχεία) ψηφιακά μαθήματα στα ΑΕΙ (σε αριθμούς) ενεργή κοινότητα δημιουργών (> 11.000) ΨΜ ανοικτής πρόσβασης (>11.400) ΨΜ ανοικτής εγγραφής (>11.500) μεγάλος αριθμός ωφελούμενων (>517.000) περιεχόμενο διασκορπισμένο σε μεγάλο αριθμό εγκαταστάσεων απουσία εθνικής πύλη συνάθροισης πληροφοριών με δυνατότητα αναζήτησης ΨΜ   Τύπος στοιχείου Αριθμός 1 ΨΜ > 27.000 2 ΨΜ ανοικτής πρόσβασης > 11.400 3 ΨΜ με εγγραφή > 11.500 4 Κλειστά ΨΜ > 4.140 5 Εκπαιδευτές > 11.000 6 Εγγεγραμμένοι εκπαιδευόμενοι > 517.000 8 Εγκαταστάσεις πλατφορμών 60

η εικόνα σήμερα (ποιοτικά χαρακτηριστικά) ψηφιακά μαθήματα στα ΑΕΙ διάφορες μορφές αποθετήριο υλικού (σημαντικό ποσοστό) δομημένα με ενότητες και στόχους (ικανοποιητικό ποσοστό, κλειστή πρόσβαση) μόνο κέλυφος (μικρό ποσοστό) πολυμεσικό υλικό (εξαιρετικά μικρό ποσοστό) δυνατότητες ανάδρασης: μικρή αξιοποίηση δεν αντιμετωπίζονται δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας συστάσεις προσβασιμότητας ( ΑΜΕΑ, “design for all”)

ψηφιακά μαθήματα: «άνοιγμα» στην δια βίου μάθηση Τι χρειάζεται ; αναβάθμιση δομής (προδιαγραφές) αλλαγή τρόπου παρουσίασης περιεχομένου εύκολη οριζόντια αναζήτηση (εθνική πύλη) περισσότερο «ανοικτό περιεχόμενο» κουλτούρα ανοικτής πρόσβασης στην ακαδημαϊκή κοινότητα αντιστροφή σεναρίου: το ψηφιακό μάθημα γίνεται αυτοτελές Flip the classroom ?

εθνική πρωτοβουλία το πανεπιστήμιο ανοίγει στην κοινωνία υλοποίηση μιας δέσμης έργων για τη δημιουργία ανοικτών μαθημάτων σε εθνικό επίπεδο (Υπουργείο Παιδείας, ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση», Πρόσκληση 101) κάθετες (ιδρυματικές) πράξεις ανάπτυξη ανοικτών μαθημάτων (από το πρόγραμμα σπουδών) στα ΑΕΙ οριζόντια (κεντρική) πράξη εθνική πύλη αναζήτησης μαθημάτων παροχή υποστηρικτικών υπηρεσιών και υποδομών στις ιδρυματικές πράξεις http://ocw-project.gunet.gr/

συνιστώσες υποδομές (οριζόντια πράξη) εθνική πύλη ανοικτών μαθημάτων ιδρυματική πύλη ανοικτών μαθημάτων open eclass 3 (open courses enabled) video lectures (open courses enabled) open courses API (διεπαφή προγραμματισμού εφαρμογών ) επικοινωνία πύλης ανοικτών μαθημάτων με ιδρυματικές πλατφόρμες τηλεκπαίδευσης και βιντεοδιαλέξεων

εθνική πύλη ανοικτών μαθημάτων ανοικτή διαδικτυακή πύλη www.opencourses.gr εθνικό μητρώο ανοικτών μαθημάτων & εθνικός συσσωρευτής μεταδεδομένων ανοικτών μαθημάτων πύλη αναζήτησης ανοικτών μαθημάτων - βάσει μεταδεδομένων επιστημονικό πεδίο, ίδρυμα , τμήμα, δημιουργός - βάσει χαρακτ. web2.0 πρόσφατη ανάρτηση, πιο δημοφιλής, καλύτερες βαθμολογίες - βάσει σημασιολογικού περιεχομένου πύλη πληροφόρησης, ενημέρωσης API επικοινωνίας με ιδρυματικές πλατφόρμες

υποστηρικτικές υπηρεσίες (οριζόντια πράξη) προδιαγραφές (ανοικτών μαθημάτων, περιεχομένου, προσβασιμότητας, κλπ) κατάρτιση - εκπαίδευση (διαδικασίες, πνευματικά δικαιώματα, προσβασιμότητα, ανοικτά μαθήματα, κλπ) υποστήριξη – επικοινωνία (πρότυπα μαθήματα, οδηγίες, forum, τεχνικά θέματα, κλπ) ενημέρωση, ευαισθητοποίηση, δημοσιότητα (portal έργου, φυλλάδια, αφίσες, δελτία τύπου, newsletters, συνέδριο, ημερίδα, κλπ) υπηρεσίες φιλοξενίας (hosting – περιορισμένης χωρητικότητας)

ανοικτά μαθήματα (προδιαγραφές, στόχοι) ελάχιστες Α- podcast Α πλήρεις Α+ προδιαγραφές κατηγορίες Α- - περιγραφή μαθήματος, στόχοι - λέξεις κλειδιά, βασικοί όροι - οργάνωση υλικού σε θεματικές ενότητες - σημειώσεις, διαφάνειες, εκπ. υλικό - βιβλιογραφία Α - podcasts, εκφωνήσεις στις διαφάνειες Α+ - ασκήσεις αυτοαξιολόγησης - ψηφιακές πηγές - πολυμεσικό υλικό Κατηγορία ΑΨM Αριθμός ΑΨΜ Α- 5573 Α 573 Α+ 1093 Σύνολο 7239 στόχοι

υποστήριξη μελών ΔΕΠ/ΕΠ ανοικτό forum επικοινωνίας κατάρτιση - ενημέρωση θέματα προσβασιμότητας του υλικού θέματα σχετικά με τα πνευματικά δικαιώματα ανάδειξη καλύτερων μαθημάτων και βέλτιστων πρακτικών υποστήριξη κοινότητας ανάπτυξης ανοικτού περιεχομένου

υποστήριξη ιδρυματικών ομάδων προδιαγραφές-οδηγίες τεχνικές προδιαγραφές οπτικοακουστικού εξοπλισμού και λογισμικού προδιαγραφές δομής ανοικτών μαθημάτων οδηγίες για την ανάπτυξη περιεχομένου σύμφωνα με διεθνείς συστάσεις προσβασιμότητας (powerpoint, word, open office, pdf) κατάρτιση προσωπικού υποστήριξης δράσεις ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και δημοσιότητας υποστήριξη σε θέματα δικαιωμάτων πνευματικής ιδιοκτησίας

τεχνική λύση (οριζόντια πράξη) 1 5 2 1 3 4 4

παράμετροι επιτυχίας ενεργοποίηση/συμμετοχή μελών ΔΕΠ/ΕΠ ποιότητα ανοικτών μαθημάτων (δομή, παιδαγωγική προσέγγιση) ευρεία χρήση από φοιτητές & αυτο-εκπαιδευόμενους ενίσχυση της κουλτούρας ανάπτυξης ανοικτού περιεχομένου δημιουργία συνεργιών μεταξύ μελών ΔΕΠ/ΕΠ, ΑΕΙ, Α΄& Β΄εκπαίδευσης …

ΑΨΜ: ανοικτές ερωτήσεις παιδαγωγική και οικονομική αποτελεσματικότητα; εκμετάλλευση δυνατοτήτων νέων τεχνολογιών; ανοικτή πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας εκπαίδευση; βιώσιμα επιχειρηματικά μοντέλα; δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας; πόσο καλά μπορούν να εξυπηρετήσουν τους φοιτητές μας; κίνητρο για τον πανεπιστημιακό δάσκαλο;

τα «ανοικτά μαθήματα» ανοίγουν το Πανεπιστήμιο στην κοινωνία τα «ανοικτά μαθήματα» ανοίγουν το Πανεπιστήμιο στην κοινωνία ευχαριστούμε για την προσοχή σας Λ. Μεράκος, Π. Μπαλαούρας, Κ. Τσιμπάνης EKT, Διεθνές Συνέδριο - Ανοικτή Πρόσβαση, 16 - 18 Οκτωβρίου 2013

Το παρόν υλικό υπόκειται σε άδεια χρήσης creative commons