AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι  Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα Ευρωπαϊκό πρόγραμμα δικτύου Comenius που συνδέει όσους χρησιμοποιούν υλικά μελέτης του χώρου και γεω-πληροφορίες στο σχολείο.
Advertisements

Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
« Η ΚΥΠΡΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ ΤΟΥ Ζ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΛΕΜΕΣΟΥ (ΑΠ.ΑΝΔΡΕΑ) - (Κ.Α) Π.Ι., ΛΕΜΕΣΟΣ, ΤΡΙΤΗ 21/02/2012.
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 4 ο.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
 Παρουσιάζοντας πολιτισμικό υλικό στα σχολεία
ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 11 ΕΡΓΩΝ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΤΗΚΑΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΝΟΜΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ - ΜΑΙΟΣ 2007 ΕΘΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΤΗΤΑΣ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΑΙΔΑΛΟΣ» «ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
Σχεδιαστικά εργαλεία Διαχείριση σελίδων Βιβλιοθήκες αντικειμένων Διαχείριση αντικειμένων Επιφάνεια ψηφιακής μελάνης Πληκτρολόγιο οθόνης ΟΦΕΛΗ Αναγνώριση.
Μαριλένα Παπαχριστοφόρου, Ερευνήτρια, Κέντρον Ερεύνης Ελληνικής Λαογραφίας, «Η ανάπτυξη της εφαρμογής τεκμηρίωσης και διαχείρισης του ψηφιοποιημένου υλικού»
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΓΕΩΠΟΝΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
ΓΙΩΡΓΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ, «ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ!»
ΝΑ ‘ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΔΑΣΚΑΛΕ ΓΙΩΡΓΟΣ ΙΩΑΝΝΟΥ.
«ΠΙΡΠΙΡΟΥΝΑ» Πειραματισμός για τη διδασκαλία της παραδοσιακής μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση Δέσποινα Μπογδάνη – Σουγιούλ Ιούνιος 2002.
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
#dyas_collections password: academyofathens1926. Πώς προβάλλω τις συλλογές μου μέσα από το ΔΥΑΣ Παρουσίαση των στοιχείων καταγραφής των συλλογών στην.
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Προγράμματα περιήγησης στο.
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΡΕΥΝΑΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΤΟΥ ΤΕΕ.
Η Εθνική Χαρτοθήκη συναντά τους μαθητές. Η Εθνική Χαρτοθήκη ιδρύθηκε το 1997 ως Εθνικό Κέντρο Χαρτών και Χαρτογραφικής Κληρονομιάς (ΕΚΕΧΧΑΚ) - Εθνική.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Πλαίσιο ανάπτυξης ΕΠΣΕ+Τ Διεθνείς τάσεις για την ανοικτή πρόσβαση Διεθνείς πρωτοβουλίες και δράσεις για ανοικτή πρόσβαση Νέες πρακτικές για επιστημονικές.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Αλληλεπιδρώσες Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Εισαγωγή σε ένα ειδικό ζήτημα σχετικά με την αλληλεπιδραστικότητα στις Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Jo.D.I.: Journal of Digital.
Πρόγραμμα Σπουδών Το Τμήμα Ιστορίας & Αρχαιολογίας είναι κληρονόμος μιας μεγάλης παράδοσης που διαμορφώθηκε από προσωπικότητες της ελληνικής Αρχαιολογίας.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ iBYZANTINE: Χρήση Προηγμένων Εφαρμογών.
Δημοτικό Σχολείο Πέγειας
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Μεγάλη Μουσική Βιβλιοθήκη Αντωνιάδου Άννα Κωτούλα Βασιλική.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Το αρχείο του Μίκη Θεοδωράκη στην ψηφιακή μορφή του.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΛΙΟΝΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Β ΝΤΑΚΑ ΜΑΡΙΑ Β
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Γνωριμία με το βιβλίο της… Γ’ ΤΑΞΗΣ. Αυτή τη σχολική χρονιά θα γνωρίσετε σύγχρονα ρεύματα μουσικής δημιουργίας από τον ελληνικό και τον παγκόσμιο μουσικό.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ Χαράλαμπος Δούκας Μηχανικός Πληροφοριακών &
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
1 Apothesis : Νέο Ακαδημαϊκό Αποθετήριο ΕΑΠ Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης.
Ο Φοίβος και η Αθηνά ταξιδεύουν στην Ευρώπη!! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Τάξη: Στ΄1 Υπεύθυνη Δασκάλα: Ευτυχία Καλογερά Σχολικό έτος:
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
«Π ΟΙΚΙΛΟΜΟΡΦΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ » 22-26/06/15 Ρίγα, Λετονία.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού. Γενικές προδιαγραφές Να αξιοποιεί όλα τα επικοινωνιακά μέσα (κείμενο, εικόνα, ήχο, μουσική, video, σχέδια και κινούμενα.
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη»
ΜΟΥΣΙΚΟΣ.
Νεοελληνικός Πολιτισμός
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Περιδιαβαίνοντας στα σοκάκια του χωριού μου…
ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ, ΙΣΤΟΧΩΡΩΝ ΚΑΙ ΠΥΛΩΝ
Μαθαίνοντας το Φωτόδεντρο
Λογισμικό Δημιουργικής Γραφής Kar2ouche Creative Writing
Μεταγράφημα παρουσίασης:

AΤΛΑΣ Λαογραφίας Εκπαιδευτικό παιγνίδι

 Κύριος στόχος της εφαρμογής είναι η σύνδεση της εκπαίδευσης με τον θησαυρό της Λαϊκής Παράδοσης.  Η εκπαιδευτική αξιοποίηση του λαογραφικού υλικού αποτελεί πηγή γνώσης για την τοπική ιστορία και λαογραφία και μοχλό δημιουργικής έμπνευσης για τους μαθητές. Εκπαίδευση Λαϊκή Παράδοση Εκπαιδευτική εφαρμογή με λαογραφικό περιεχόμενο

 Το περιεχόμενο του ψηφιακού δίσκου αποτελεί περιήγηση σε μια σειρά επιλεγμένων τόπων  Περιλαμβάνει ανέκδοτο λαογραφικό υλικό (φωτογραφίες, μουσική και βίντεο) για διάφορες εκφάνσεις της ζωής, όπως:  δομή των οικισμών  αρχιτεκτονική  ασχολίες των κατοίκων και επαγγελματική ζωή των ανθρώπων  λαϊκό εορτολόγιο και σχετική εθιμολογία  τρόπος ψυχαγωγίας (πανηγύρια, γιορτές, παιχνίδια)  παραμύθια, παραδόσεις, τραγούδια

 Η επιλογή του υλικού έγινε από τους ερευνητές του Κέντρου με επιτόπιες έρευνες στο πλαίσιο των υπηρεσιακών επιστημονικών καθηκόντων τους  Η επιλογή των τόπων έγινε με κριτήριο το κύριο ερευνητικό πεδίο των ερευνητών

 Σε εκπαιδευτικούς που θέλουν να εμπλουτίσουν τη διδασκαλία τους και να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μαθητών για τη λαϊκή παράδοση. •Σε όλους όσους θέλουν να γνωρίσουν την λαογραφική κληρονομιά της Ελλάδας μέσα από έναν διασκεδαστικό τρόπο.

 Ο χρήστης ενημερώνεται για τον σκοπό του ερευνητικού παιχνιδιού και  Επιλέγει πρόσωπο (αγόρι ή κορίτσι)

 Ο χρήστης-ερευνητής εισέρχεται στο Κέντρο Λαογραφίας και επισκέπτεται τη Διεύθυνση, όπου ενημερώνεται για την αποστολή του.  «Ξενάγηση»: παρουσίαση του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής λαογραφίας  «Οδηγίες»: βασικές κατευθύνσεις για την διαδικασία διεξαγωγής των λαογραφικών αποστολών  «Βιβλιοθήκη»: συλλογή βιβλιογραφικών και άλλων πληροφοριών για τον τόπο προορισμού  «Αναχώρηση»: αναχώρηση για τη λαογραφική αποστολή

 Μουσική επένδυση της εφαρμογής με παραδοσιακά αντιπροσωπευτικά κομμάτια  Πλοήγηση στο χάρτη με τη βοήθεια της μπάρας πλοήγησης  Οι τόποι προορισμού απεικονίζονται με σημαίες στον τρισδιάστατο χάρτη  Μετακίνηση σε κάθε τόπο προορισμού με  την επιλογή της αντίστοιχης σημαίας στο χάρτη  την επιλογή του αντίστοιχου εικονιδίου από τη μπάρα πλοήγησης

 Σε κάθε τόπο υπάρχουν ενεργά σημεία (αναπαρίστανται με ερωτηματικό) που μπορεί να επισκεφτεί ο χρήστης.  Η επιλογή ενός σημείου προκαλεί την ενεργοποίηση του επόμενου, έως ότου παρουσιαστούν όλα.  Η επίσκεψη κάθε τόπου ολοκληρώνεται όταν ο χρήστης επισκεφθεί όλα τα ενεργά σημεία του.

 Ερωτήσεις από τον χρήστη σε κατοίκους του χωριού.  Απαντήσεις από τους κατοίκους (υπάρχει η δυνατότητα εκτύπωσης των απαντήσεων). •Κάθε απάντηση μπορεί να συνοδεύεται από: –φωτογραφίες –ακουστικό υλικό –δελτία –βίντεο •Tο συνοδευτικό υλικό έχει άμεση σχέση με την κάθε ερώτηση.

 Το παιχνίδι ολοκληρώνεται όταν ο χρήστης έχει επισκεφθεί όλους τους τόπους προορισμού και όλα τα ενεργά σημεία σε κάθε έναν από αυτούς.  Όταν επιστρέφει στη διεύθυνση του ΚΕΕΛ έχει τη δυνατότητα να εκτυπώσει έναν έπαινο, γράφοντας το όνομά του.

Η Εφαρμογή περιέχει:  φωτογραφίες  δελτία  πληθώρα ακουστικών ντοκουμέντων και βίντεο  παραδοσιακά μουσικά κομμάτια Είναι ένα πολυμεσικό εκπαιδευτικό εργαλείο που εισάγει τους μαθητές στη λαογραφική έρευνα.

Το παιχνίδι έχει κατασκευαστεί εξ’ολοκλήρου έτσι ώστε  Υποστηρίζει σχεδόν όλους τους τύπους αρχείων εικόνας, video και ήχου  Περιλαμβάνει τη δυνατότητα 3D rendering αντικειμένων και σκηνών με την ενσωματωμένη 3D μηχανή που διαθέτει  Υποστηρίζει αρχεία Flash  Διαθέτει φιλικό περιβάλλον εργασίας  Υποστηρίζει πολυγλωσσικό περιεχόμενο  Έχει δυνατότητα χρήσης φίλτρων, transitions και plug-ins  Να μπορεί να επεκταθεί Τα παραπάνω χαρακτηριστικά έδωσαν τη δυνατότητα στην ομάδα ανάπτυξης να ενσωματώσει το πολυμεσικό περιεχόμενο των ερευνητών του Κέντρου Λαογραφίας, ώστε να παρουσιαστεί το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα.

ΚΕΝΤΡΟΝ ΕΡΕΥΝΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ

O ψηφιακός Λαογραφικός Άτλας του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών παρουσιάζει: πλούσια λαογραφική πληροφορία με τρόπο Φιλικό προς το ευρύ κοινό και Χρηστικό για ερευνητικούς σκοπούς Ελκυστικό στις νεότερες γενιές

Εντάσσεται στο πλαίσιο της δημιουργίας του Ευρωπαϊκού Λαογραφικού Άτλαντα και αναφέρεται: • στις περιοδικές πυρές • στο ξύλινο άροτρο • στο ζυγό • στο σιδερένιο άροτρο Με τον Άτλαντα αποτυπώνεται η γεωγραφική διάδοση ενός φαινομένου στο χάρτη με τη χρήση ειδικών συμβόλων και σχετικών υπομνημάτων.

Για την εκτέλεση της εφαρμογής απαιτείται αρχική εγκατάσταση

Πριν αρχίσετε την πλοήγηση, μπορείτε να επιλέξετε γλώσσα Μπορείτε να μάθετε πληροφορίες για το Κέντρο Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας πατώντας εδώ

Λαϊκή λατρεία (ο κύκλος του χρόνου)

Τόποι εθιμικού εορτολογίου

Εθιμικές εποχικές πυρές

Γεωργικά εργαλεία (άροτρα,ζυγοί)

Ερωτηματολόγια (ζητήματα ελληνικής λαογραφίας, παραδοσιακός υλικός βίος του ελληνικού λαού

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Ο Άτλας της Ελληνικής Λαογραφίας Υποέργο «Ανάπτυξη Εφαρμογής πολυμέσων Λαϊκού Πολιτισμού» Έργο του Γ΄ ΚΠΣ «Ανάπτυξη Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης του Λαϊκού Πολιτισμού» του Κέντρου Ερεύνης της Ελληνικής Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας»