Η χλωρίδα του Υμηττού στη Λογοτεχνία, στη Μυθολογία, στον Πολιτισμό και τις φαρμακευτικές της ιδιότητες Σχολείο: 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ Επιβλέπων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: Κ.ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΕΤΟΣ :
Advertisements

Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ
Επιπτώσεις του ηλεκτρονικού εκφοβισμού
Αξιοποίηση – Αξιολόγηση ιστοσελίδων, ιστοχώρων και πυλών
WEB 2.O TOOLS Project Β 2 2 ο Γενικό Λύκειο Λευκάδας
ΜΟΥΣΕΙΟΒΑΛΙΤΣΕΣ.
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
Οι μαθητές της Ε1 τάξης Δημήτρης-Ελένη παρουσιάζουν την εξής άσκηση.
ΑΛΙΑΚΜΟΝΑΣ.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
Παρουσίαση Για Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας.
Ερευνητικη εργασια (project) β’ ταξη τομεασ πληροφορικησ
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Ιστορία της διάλυσης της Γιουγκοσλαβίας
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ «ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Ο άνθρωπος ως εικόνα θεού
ΘΕ.3: ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ
ΒΙΚΥ ΤΟΥΓΙΟΥΝΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΤΑΡΟΥΣΑ ΛΕΩΝΙΔΑ ΤΑΣΟΣ ΣΤΟΙΚΟΣ
E-Bay 1η Φάση Εργασίας - : Γιάννης Μοντίν: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, υπεύθυνος παρουσίασης, υπεύθυνος σύνδεσης υλικού Παρασκευάς Πιτσιάνης: Υπεύθυνος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΚΟΛΗ.
ΜΑΡΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ ΣΤ΄1.
Το σχολείο μας μέσα από το διαδίκτυο Project ΠA5 Υπεύθυνος καθηγητής: Ρεΐζης Αντώνης.
Ανάπτυξη του λογισμικού «Η χημεία της Πληροφορικής και της Χημείας»
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας
Πεδιάδα Θεσσαλίας.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Σάβιακλη Φωτεινή Τερζίδης Ηλίας Πεπόνα Λαμπρινή Παράτσιος Δημήτριος
ΑΛΕΞΙΑ ΚΑΡΑΤΣΙΩΛΗ ΣΤ2 1 Ο ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΘΕΣ/ΚΗΣ.
ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ ΧΡΟΝΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ.
ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΧΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΗΓΕΣ Η ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ.
Πασχαλίδης Θανάσης Τζέτζης Νίκος Σαρίδου Δέσποινα Σαπρανίδης Κων/νος
Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΗ!!!
Γαλλικοσ.
ΙΠΠΑΣΙΑ Η ιππασία είναι ένα από τα αρχαιότερα αθλήματα. Επίσης έγινε επίσημα ολυμπιακό άθλημα το Η ΙΠΠΑΣΙΑ βοηθάει τους ανθρώπους με αναπηρικά προβλήματα.
Ξιφασκία σε αμαξίδιο.
Κομφουκιανισμοσ Θ.Ε 1: Η Χριστιανοσύνη στον σύγχρονο κόσμο Σοφία Βασιλειάδου Γ΄
ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: ΤΑΞΗ: Γ2 ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΟΤΗΣ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ Τάξης «Κινηματογράφος: Τέχνη και Τεχνική» Υπεύθυνη καθηγήτρια: Σαραντέα Μαρίνα ΠΕ19.
Γαλαξίες.
Ένα υπέροχο παραολυμπιακό
Θρησκευτικά Α’ Γυμνασίου
ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Τμήμα:Β2 Δημήτρης Χατζηπαυλίδης Κωνσταντίνος Μπίτσης.
Οι θάλασσες της Ελλάδας
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Μέλη Ομάδας Καραγεωργοπούλου Μαρία Λιαποπούλου Μαρία Μαστρονικολής Στέλιος Ματραλή Αγγελική Ρούσσος Νίκος.
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΜΕΛΕΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟΥ Β΄ Τάξη ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΠΑΡΤΗΣ
ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΤΑΞΗ: Α1-Β
ΤΡΙΑΘΛΟ.
Μια θεωρητική ματιά στο « Gravity » Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Τσάγκαρη Παναγιώτα Υπεύθυνη Μαθήτρια: Παπαβασιλείου Ελένη – Χρυσάνθη Τμήμα: Β’3 Σχολικό Έτος:
Γιάννης Ρίτσος.
2 ο Γυμνάσιο Σπάρτης Τμήμα : Γ’3.  Οι οπτικές ίνες αντικαθιστούν σταδιακά τα καλώδια και το ηλεκτρικό ρεύμα το οποίο δίνει την θέση του στις φωτεινές.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Τι είναι το wiki; Wiki και φιλολογικά μαθήματα. Λεωφορείο στη Χαβάη! γρήγορα – γρήγορα!
ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
ΑΝΤΙΣΗΜΙΤΙΣΜΟΣ Καθηγητής : Γ. Καπετανάκης Μαθήτρια : Κωνσταντίνα Πολίτη Τμήμα : Γ ’3 Ημερομηνία : 22/11/2014.
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Διαθεματική πρόταση για τη διδασκαλία των ομηρικών επών και της περιγραφής έργου τέχνης Βασιλική Αφεντουλίδου Εκπαιδευτικός ΠΕ 02 Γυμνάσιο Σίφνου Δ/νση.
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
«Περιβάλλον- βότανα : Προστατεύω αυτό που με προστατεύει» είναι το θέμα του προγράμματος με το οποίο ασχολήθηκε η Β΄ τάξη με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
«Ο κόσμος μου μέσα από το φακό»
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η χλωρίδα του Υμηττού στη Λογοτεχνία, στη Μυθολογία, στον Πολιτισμό και τις φαρμακευτικές της ιδιότητες Σχολείο: 1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ Επιβλέπων καθηγητής: Καψάλης Θάνος

Δημιουργήσαμε αυτό το project ώστε: 1 Να συλλέξουμε πληροφορίες για το γειτονικό μας βουνό 2 Για να πληροφορήσουμε όλους τους μαθητές

Μέθοδος εργασίας

Εργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν

Χωρισμός ομάδων Ο χωρισμός των ομάδων έγινε με βάση τις ομάδες που είναι χωρισμένα τα φυτά στον Υμηττό αλλά και μια επιπλέον ομάδα για τις θεραπευτικές ιδιότητες.

Η κάθε ομάδα βρήκε πληροφορίες για το θέμα που της έχει ανατεθεί και τις ανάρτησε στην ιστοσελίδα που δημιουργήσαμε για την εργασία. Επίσης κάναμε μια μικρή έρευνα για τη φιλολογία σε σχέση με τα παραπάνω και επισπευτήκαμε το βουνό του Υμηττού για περαιτέρω πληροφορίες και οπτικό υλικό.

Και κάθε ομάδα αποτελούταν από 4 ή 5 άτομα τα οποία είχαν μία ειδικότητα.

Η τέταρτη ομάδα που είχε αναλάβει τις φαρμακευτικές ιδιότητες ήταν διαφορετικά χωρισμένη.

Συμμετέχοντες μαθητές Πόες: Βίκυ Σταλιά, Χριστίνα Πετσοπούλου, Αγγελική Ψούνη, Ελευθερία Τριποτσέρη Δέντρα: Παναγιώτης Δαβέτας, Ηλίας Βλαχούλης, Χρήστος Βεργής, Αχιλλέας Ατζεμόπουλος Θάμνοι: Νεκτάριος Μουλατσιώτης, Παναγιώτης Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος Πούλος, Θανάσης Παπαχαραλάμπους, Βλαδίμηρος Μιχαήλοβιτς Φαρμακευτικές ιδιότητες: Μαριαλένα Σωφρονίου, Θοδωρής Σαμπάνης, Πέτρος Κοτσώλης, Δημήτρης Μάρης, Φίλιππος Μακροδήμητρας

Πόες Αρχικά χωριστήκαμε σε ομάδες...Εμείς είμαστε στην ομάδα των ποών δηλαδή των φυτών που έχουν μαλακό βλαστό. Σκοπός μας ήταν να βρούμε πληροφορίες για τις πόες που ευδοκιμούν στον Υμηττό, καθώς επίσης και φωτογραφίες των φυτών αυτών. Έπειτα αναζητήσαμε πληροφορίες για την θέση των ποών στη λογοτεχνία, την ποίηση και γενικότερα στην τέχνη.Όταν συγκεντρώσαμε όλες τις πληροφορίες που χρειαζόμασταν, τις συντάξαμε σε ένα κείμενο και το ανεβάσαμε στην ηλεκτρονική σελίδα της Ερευνητικής μας Εργασίας.

Δέντρα Στην αρχή και αφού χωριστήκαμε σε ομάδες μοιράσαμε τους ρόλους του καθενός. Στην συνέχεια δημιουργήσαμε ένα πλάνο για το πως θα κινηθούμε και πως θα συνδυάσουμε τις πληροφορίες που βρήκε ο καθένας ώστε να δώσουμε στην εργασία μας την σωστή μορφή. Τέλος έπειτα από πολλές συναντήσεις αλλά και υποδείξεις από τον υπεύθυνο καθηγητή δώσαμε στην εργασία μας την τελική της μορφή.

Θάμνοι Η δικιά μας ομάδα ασχολείται με τη μελέτη των θάμνων στο βουνό του Υμηττού. Ασχοληθήκαμε με τη θέση τους στη χλωρίδα του και αναφέραμε διάφορα είδη τους. Ύστερα οργανώσαμε τη μορφή της εργασίας, βρήκαμε πηροφορίες και εικόνες από θάμνους στο βουνό του Υμηττού.Τελειοποιώντας τη, την αναρτήσαμε στην ιστοσελίδα της εργασίας μας.

Θεραπευτικές ιδιότητες Από τα αρχαία χρόνια πολλοί άνθρωποι όπως ο Ιπποκράτης προσπάθησαν να θεραπεύσουν τους ανθρώπους από διάφορες ασθένειες με βάση τα βότανα που είχαν στην κατοχή τους. Έτσι και εμείς κάναμε μια έρευνα για το ποια από τα φυτά που ευδοκιμούν στον Υμηττό έχουν αυτές τις ικανότητες αλλά και τον τρόπο παρασκευής τους καθώς επίσης και ποιες είναι οι θεραπευτικές τους ιδιότητες.

Επίλογος Γενικά μέσα από αυτό το project μάθαμε αρκετά πράγματα για το γειτονικό μας βουνό καθώς και για τη σπουδαία χρήση αυτών το φυτών σε όλους τους επιστημονικούς κλάδους.Επίσης μάθαμε να συνεργαζόμαστε αλλά και να βοηθάμε ο ένας τον άλλον για ένα ωραίο αποτέλεσμα.Κάπου έδω όμως τελειώνουμε και θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον κύριο Θ.Καψάλη για την ιδέα αυτού του project.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΑΡΧΙΚΗ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ PROJECT -ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ -ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΕΣ ΔΕΝΤΡΑ ΘΑΜΝΟΙ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΗΓΕΣ

ΠΗΓΕΣ www.wikipedia.gr www.fytologio.weebly.com www.eidifutwn.blogspot.com/2009_06_01_archive.html http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82 http://www.kairatos.com.gr/afieromata/votanatherapies.htm http://www.ladygreen.gr/ladygreen/green/oi-therapeutikes-idiotetes-ton-botanon.html http://www.gardensandplants.com/uk/default.aspx http://gym-eresou.les.sch.gr/ http://diatrofika-nea.blogspot.com/ http://www.haradiatrofis.gr/votana.html http://forum.bodybuilding.gr/showthread.php?6696-%CE%92%CF%8C%CF%84%CE%B1%CE%BD%CE%B1-(by-Flinstone) http://www.stixoi.info http://www.myworld.gr/site/content.php?artid=565960 Μια αγκαλιά για τον Υμηττό (βιβλίο)

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ! ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ! Για παραπάνω πληροφορίες για το θέμα μπορείτε να επισκεφτείτε την ιστοσελίδα μας: helioupolisproject.wikispaces.com