ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Κ.Ε.Κ.. Οι κρατικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Ειδικής Υπηρεσία εφαρμογών των προγραμμάτων του Ε.Κ.Τ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Δ/ΝΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΚΤΗΝΙΑΤΡΙΚΗΣ Π. Ε
Advertisements

Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
«ΜΑΘΗΤΕΙΑ για ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ» Πρόγραμμα Επαγγελματικής Εμπειρίας Απόφοιτων Τεχνικής Εκπαίδευσης με Υποτροφία από το Υπουργείο Παιδείας Σύγχρονες και ποιοτικές.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Επιμόρφωση Β΄ επιπέδου στην παιδαγωγική αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διαδικασία Νότα Σεφερλή
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Τάξης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
Διημερίδα για την Κοινωνική Διάσταση της Κοινωνίας της Πληροφορίας Αθήνα, Δεκεμβρίου 2004 Μελέτη: «Οριζόντια παρακολούθηση και μεθοδολογικές κατευθύνσεις.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
ΙΔΡΥΜΑ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ Τομεακό Πρόγραμμα Comenius Αθήνα, 25 Ιoυνίου ΜΑΡΙΑ ΞΑΡΧΟΥΛΑΚΟΥ.
Υπουργείο Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
«Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΒΑΛΑΣ» Κεντρική Δομή: Κ. Ποιητού 18 –Καβάλα Τηλ.&Φαξ: & Παράρτημα.
Σχολές Γονέων. Φορέα Υλοποίησης • Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης δια του Ιδρύματος Νεολαίας και Διά Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Τοπικό Σχέδιο Απασχόλησης για τις ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες(ΤΟΠΕΚΟ) «Πράσινη Βιώσιμη Απασχόληση» ΔΡΑΣΗ:ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ – ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΕΚ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ.
ETwinning Η δράση της Ηλεκτρονικής Αδελφοποίησης.
Σύγχρονο Ασκληπιακό Πάρκο Νάουσας Υγεία <-> Πολιτισμός
Δημήτριος Σουλιώτης Διευθυντής ΙΕΚ Γλυφάδας
Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο της ΕΕ Έργο: Συγχρηματοδότηση: Φορέας Υλοποίησης:
«Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ» «Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση
Πρακτική Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Υπηρεσία Συζητήσεων (Forums) Διαχειριστής EAITY Στόχος της υπηρεσίας είναι η δημιουργία.
B a c kn e x t h o m e ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής προστασίας Κ.Π. «Equal”ΤεχνομάθειαΕυρωπαϊκή.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Παράδειγμα διαθεματικής προσέγγισης: Αξιοποίηση της εκπαιδευτικής εφαρμογής «YouRA»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Προγράμματα Αγωγής Σταδιοδρομίας
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
Λειτουργία ιστοσελίδας και Βάσης Δεδομένων Αποφοίτων του Ι.Ε.Κ. Περιστερίου Ματθέ Παναγιώτα-Ισμήνη Καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19 M.Sc. Προηγμένα Συστήματα.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
“Καλλιέργεια δεξιοτήτων προσέγγισης αγοράς εργασίας”
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Ενότητα 1.1 Ο ρόλος των ΤΠΕ στη δόμηση της κοινωνίας της Γνώσης. Η ένταξη των ΤΠΕ στα πλαίσια των στόχων της εκπαίδευσης για την περίοδο και.
Οδηγίες συμπλήρωσης της ηλεκτρονικής αίτησης για το πρόγραμμα Teachers 4 Europe
Καλέμας Απόστολος, ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ, Λάρισα Μάιος 2008 Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία Αναλυτικό.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΑνάπτυξη Εφαρμογών για την ΕΕΑ Διάλεξη 1: Εισαγωγή 1/26 12/2/2015 Διάλεξη 1 Εισαγωγή Ανάπτυξη Εφαρμογών για την Εκπαίδευση & την.
6ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου Πανεπιστήμιο Πατρών, Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης & της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Κατάρτιση Στελεχών στο Φορολογικό Δίκαιο για Νομικούς Κ.Ε.Κ./Ο.Π.Α.
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Υπουργείο Υγείας Αθήνα Δεκέμβριος 2013 Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης.
1. 2 ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ 3 ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ Αυτοχρηματοδοτούμενα Προγράμματα Αναγνωρισμένα Μεταπτυχιακά από τον ΔΟΑΤΑΠ Συνεργασίες με Πανεπιστήμια Εξωτερικού.
Παρουσίαση στο Slideshare «Η ελληνική εκπαιδευτική blogoσφαιρα»
Slideshare.
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
1η περΙοδος επιμΟρφωσης Β1 επιπΕδου Τ.Π.Ε., ΜΑΪος – ΙοΥνιος 2017
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ
Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
Επιμορφωτική Ημερίδα για την Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση
ΠΑΚΕ Δυτικής Ελλάδας – Πελοποννήσου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΔΗΜΟΠΡΑΣΙΕΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Κ.Ε.Κ.

Οι κρατικές ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Ειδικής Υπηρεσία εφαρμογών των προγραμμάτων του Ε.Κ.Τ. περιέχουν τα προγράμματα κατάρτισης στα οποία τα Κ.Ε.Κ. ( Κέντρα Επαγγελματικής Κατάρτισης ) είναι ανάδοχοι, τα αναλαμβάνουν και τα υλοποιούν.. Η ΠΡΟΤΑΣΗ (2-5)

Τα ΚΕΚ αναθέτουν σε εκπαιδευτές / εκπαιδεύτριες ενταγμένους στο μητρώο Β του ΕΚΕΠΙΣ δηλαδή στο μητρώο των πιστοποιημένων εκπαιδευτών που έχουν επιτυχώς ολοκληρώσει το πρόγραμμα 300 ωρών » Εκπαίδευση Εκπαιδευτών » του ΕΚΕΠΙΣ να αναλάβουν ώρες μαθημάτων στα προγράμματα κατάρτισης όταν αρχίζουν οι υλοποιήσεις.

Η πρόταση μου είναι να διεξάγονται ηλεκτρονικές δημοπρασίες των προγραμμάτων όπου οι εκπαιδευτές του μητρώου Β του ΕΚΕΠΙΣ να πραγματοποιούν είσοδο με κωδικούς και να επιλέγουν τα προγράμματα και τα ωράρια που έχουν τη δυνατότητα να υλοποιούν και να αναλαμβάνουν ως εκπαιδευτές και με ένα σύστημα χρονοπρογραμματισμού για ένα διάστημα 4 μηνών ή και περισσότερο να γίνονται αναθέσεις των τμημάτων στους εκπαιδευτές της αντίστοιχης ειδικότητας ( πληροφορική, οικονομικά, τουριστικά, «πράσινα» επαγγέλματα, γλώσσα κλπ ).

Άρα όλα τα προγράμματα των ΚΕΚ θα αναρτώνται σε ιστοσελίδες στο internet, όλοι οι εκπαιδευτές θα έχουν πρόσβαση σε όλα τα Κ.Ε.Κ. και θα μπορούν να συμμετέχουν στα προγράμματα των κοινοιτικών κονδυλίων χωρίς αποκλεισμούς και αδικίες και πρακτική εφαρμογή της έννοιας της ισονομίας και της κοινωνικής δικαιοσύνης.

Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της πρότασης και της άμεσης, πρακτικής εφαρμογής της με απόλυτη διαφάνεια, αξιοκρατεία, έγκαιρη ενημέρωση των εκπαιδευτών, αξιοποίηση του επιστημονικού δυναμικού που είναι ενταγμένοι στο μητρώο πιστοποιημένων εκπαιδευτών του ΕΚΕΠΙΣ αποτελείται από τα εξής βήματα : ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΤΑΣΗΣ (6-9)

 Το Κ.Ε.Κ. αναλαμβάνει να υλοποιήσει ένα πρόγραμμα κατάρτισης από την Ε.Υ.Ε.  Το Κ.Ε.Κ. ορίζει ωράριο με ημερομηνίες και ώρες υλοποίησης του προγράμματος και αναπληρωτή εκπαιδευτή.  Το Κ.Ε.Κ. ενημερώνει το ΕΚΕΠΙΣ & την Ε.Υ.Ε. για το ωράριο και τους καταρτιζόμενους που συμμετέχουν στο πρόγραμμα μέσω ηλεκτρονικής φόρμας  Η Ε.Υ.Ε. πραγματοποιεί ηλεκτρονική ανάρτηση του προγράμματος στην αντίστοιχη ιστοσελίδα του ΕΚΕΠΙΣ.  Η ανάρτηση περιλαμβάνει το ΚΕΚ, ωράριο, αντικείμενο κατάρτισης,θεματικές ενότητες, πλήθος ωρών, ειδικότητα εκπαιδευτή.

 Ο εκπαιδευτής εισέρχεται με τον ΑΜ του ΕΚΕΠΙΣ στην ιστοσελίδα και επιλέγει το πρόγραμμα αφού γνωρίζει το ωράριο, το ΚΕΚ και την ειδικότητα κατάρτισης  Ο 1ος εκπαιδευτής / εκπαιδεύτρια που επιλέγει το πρόγραμμα αναλαμβάνει την υλοποίηση σε συνεργασία με το Κ.Ε.Κ.  Το πρόγραμμα αναθέτει στον εκπαιδευτή την διδασκαλία  Το πρόγραμμα αποκλείει τον εκπαιδευτή με αυτόν το Α.Μ. από όλα τα προγράμματα που υλοποιούνται χρονικά στο ίδιο ωράριο π.χ. 9 π.μ. – 3 μ.μ. τις ίδιες ημερομηνίες.  Το πρόγραμμα ενημερώνει με το Κ.Ε.Κ. και τον εκπαιδευτή για το αποτέλεσμα της δημοπρασίας.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η πρόταση από τα σχόλια των εκπαιδευτών, ειδικών επιστημόνων, καταρτιζομένων γίνεται αποδεκτή και είναι άμεσα υλοποιήσιμη. Τα αποτελέσματα είναι θετικά σε εκπαιδευτικό επίπεδο για την πλειοψηφία των εκπαιδευτών και καταρτιζομένων που ωφελούνται από μια τέτοια πρόταση όπως και οι εργαζόμενοι στα Κ.Ε.Κ. και η πλειοψηφία των ιδιοκτητών / ιδιοκτητριών Κ.Ε.Κ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Η διαφάνεια, οι ίσες ευκαιρίες πρόσβασης στα κοινοτικά κονδύλια, η αξιοκρατεία, η συμμετοχή στην ποιότητα και ποσότητα του έργου κατάρτισης, η απόρριψη κάθε αποκλεισμού σε εκπαιδευτική δραστηριότητα πρέπει να αποτελούν τα κριτήρια της επιλογής εκπαιδευτών στα προγράμματα των Κ.Ε.Κ.