FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

Το γραφείο σας, κάθε στιγμή από οποιοδήποτε σημείο!
 Από τις ανάγκες εκπαίδευσης της οικονομίας στις ανάγκες εκπαίδευσης του ατόμου : Το επαγγελματικό προφίλ ως στοιχείο σύζευξης της προσφοράς με τη ζήτηση.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
Τι είναι Franchise;(δικαιόχρηση)
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα στην Αθήνα
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Kalamatastores.gr. Η ομάδα του kalamatastores.gr σας καλωσορίζει στο web site μας. Ευχόμαστε να έχετε μιαν εύκολη πλοήγηση..
Αναγνώριση της Ευκαιρίας Η μετάλλαξη του ερευνητικού αποτελέσματος σε οικονομικό Δρ. Ηρακλής Ι. Γωνιάδης Οικονομολόγος/ Επιχειρηματίας 1.
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Νικόλαος Καρανάσιος Επίκουρος Καθηγητής.
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
Πρόσφατα μια ομάδα Ελλήνων επιχειρηματιών προερχόμενων τόσο από το κλασικό εμπόριο όσο και από τον χώρο του Internet Marketing, ένωσαν τις «δυνάμεις»
Τί είναι η σειρά προϊόντων Easy Line
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
ΓΕΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ Οι Άνθρωποι είναι το πιο σημαντικό κεφάλαιο κάθε Οργανισμού Η Ανάπτυξη του Προσωπικού μπορεί να γίνει με τρόπο ωφέλιμο και για τον Ίδιο.
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Πρόγραμμα LEONARDO DA VINCI Έργο PREMEQ «Εφαρμογή του PREMEQ στις τράπεζες» Η περίπτωση της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος Μαρία Τερλιξίδου.
ΤΟ ΝΕΡΟ ΠΟΥ ΞΕΧΩΡΙΖΕΙ !!! ΒΙΚΟΣ ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Σωματείο « Επιχειρηματικότητα» Νέων. ΣΕΝ/ JA Greece ΚΕΣΥΠ Ηλιούπολης.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
E cίnιsι Business Centers Κέντρα Επιχειρηματικότητας Case study - ξεκινάμε μαζί.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Στρατηγικό Μάνατζμεντ Τηλεπικοινωνιών Το Εσωτερικό Περιβάλλον της Επιχείρησης και η Αποστολή της.
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
1 company profile |. Η CloudU, είναι μια δυναμικά αναπτυσσόμενη σύγχρονη Ελληνική Εταιρεία με πολύπλευρες δραστηριότητες στους τομείς των Τηλεπικοινωνιών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
à Δρ. Δέσποινα Καραγιάννη, ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
ΤΕΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΜΗΜΑ Θ. Ε. Κ
Kiosk & Retail.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΟΜΙΛΟΣ SINGULARLOGIC Στέλιος Τζανής Business Solutions Expert
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Ανάλυση Εσωτερικού Περιβάλλοντος
Στο Σχολείο μας, παράλληλα με τις εκπαιδευτικές διαδικασίες, λειτουργούν οι ακόλουθες Ομάδες: - Μουσική Ομάδα, - Θεατρική Ομάδα, - Κινηματογραφική.
Ο Οδηγούμενος από την Αγορά Οργανισμός
Η έννοια της επιχείρησης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑ: ΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΘΕΣΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ
BUSINESS FUNDING PLATFORM
Μεταγράφημα παρουσίασης:

FRANCHISE SUCCESS

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ …………….  ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ…………………………………………………………………..  ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ………………………………………………………………………….  ΕΤΟΙΜΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ……………………………………………………………………….  ΙΣΧΥΡΟ BRAND NAME……………………………………………………………………….  ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ………………………………………………………………….

ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ

ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.  ΕΧΩ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΙΔΕΕΣ.  ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.  ΕΧΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ.  ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΌ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.  ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΕΓΩ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ.  ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΤΗΝ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΜΟΥ.

ΕΆΝ ΚΑΤΙ ΑΠΌ ΌΛΑ ΑΥΤΆ ΣΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ ΤΟΤΕ ΜΟΝΟ  ΥΠΑΡΧΕΙ  ΈΝΑΣ  ΛΟΓΟΣ  ΝΑ  ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΟ ΑΚΡΑ ΣΤΑ ΑΚΡΑ  ΙΣΧΥΡΟ BRAND NAME  Έτοιμο πελατολόγιο  Τεχνογνωσία  Διαφημιστική προβολή  Διαδικτιακή υποστήριξη  Εκπαιδευτική και μετεκπαιδευτική υποστήριξη  Υψηλά περιθώρια κέρδους  Αναγνωρισμένα επαγγελματικά προϊόντα  Σχεδιασμός καταστήματος-μελέτη –εξοπλισμός  Επιλογή και αξιολόγηση προσωπικού-εκπαίδευση  Ενιαίο τιμοκατάλογο υπηρεσιών και προϊόντων  Διαχείριση πελατολογίου MEMPER CARD  Πρωτοποριακές υπηρεσίες  Αποκλειστικότητα περιοχής  Στήριξη σε όλα τα επίπεδα λειτουργίας  Δυνατότητα επέκτασης  Χαμηλό κόστος επένδυσης

 Κάθε κατάστημα πρέπει να έχει πελάτες.  Σε μια ανταγωνιστική κατάσταση, το κατάστημα χρειάζεται να προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες οι οποίες να είναι περσότερο ανταγωνιστικές και ελκυστικές από εκείνες των ανταγωνιστων.και πρέπει να το κάνει περισσότερο αποτελεσματικά από εκείνο των ανταγωνιστών, και σταθερά να προσαρμόζει την θέση του στο μέλλον.  Το Aκρα στα Aκρα μια εταιρεία με ηχηρό όνομα στην παροχή υπηρεσιών προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες και καινοτόμες ιδέες έναντι των ανταγωνιστών του.  Μέσο του Member card θεμελίωσε την σχέση πελάτη –επιχείρησης.  Μέσο της ιστοσελίδας ενημερώνει τον πελάτη πριν την είσοδο του σε ένα κατάστημα.  Τα πρωτοποριακά και καινοτόμα προϊόντα σημείο υπεροχής μέσα στην αγορά και το marketing.

 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ  Κάθε επιχείρηση θα πρέπει να ετοιμάζει την επόμενη μέρα.στρατηγική με ξεκάθαρους στόχους και κατάλληλη πολιτική για την υλοποίηση της  Πώς θα είμαστε σε ….χ…… χρόνια μέσα στην αγορά;;;  Έχει γίνει καταγραφεί της επιχείρησης στης πραγματικές συνθήκες λειτουργίας της.  Έχουμε καταγράψει τα βασικά χαρακτηριστικά με ιεράρχηση κατά σειρά σπουδαιότητας.  Τα 10 χρόνια παρουσίας και εμπειρίας μας μέσα στην αγορά με πιλοτικά καταστήματα μας έχουν δόση την ρεαλιστική διατύπωση και την ξεκάθαρη εικόνα για να επυτηχανουμε τους στόχους μας και να βλέπουμε πολύ αισιόδοξα την θέση μας μέσα στην αγορά.

 Η ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

 ΔΙΑΔΙΚΤΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ   Δημιουργήσαμε το πιο όμορφο κόσμο.  Νέα προϊόντα  Νέες τεχνικές  Μεγάλες προσφορές  Δραστηριότητες  Καταστήματα και δημιουργίες  Όμορφα δώρα από τα ακρα στα ακρα  Είναι ένα σύγχρονο μαγγαζίνο που χιλιάδες επισκέπτες ξεφυλλίζουν καθημερινά

 ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ-ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  Αδυναμία κάλυψης θέσεων εργασίας  Εμπειρικός τρόπος επίβλεψης προσωπικού  Μη σωστής προσέγγισης προσλήψεων προσωπικού.  Ηχηρή απάντηση στην περιπλάνηση για αξιολόγηση προσωπικού

 To προσωπικό των ακρα στα ακρα είναι επαγγελματίες.  Έχουν περάσει την εκπαίδευση τους μέσα από ένα δικό μας εκπαιδευτικό κέντρο διαθέτουν τα υψηλότερα στάνταρτ επαγγελματικής καταρτίσεις.  Γνωρίζουν της ανάγκες μίας επιχείρησης γιατί έχουν εκπαιδευτή για αυτές.  Έχουν εργαστεί πάνω στα προϊόντα και της υπηρεσίες των ακρα στα ακρα και γνωρίζουν με κάθε λεπτομέρεια πως πρέπει να γίνονται.  Η συνεχής μετεκπαιδεύσει τους κρατά ενήμερους για όλα, της νέες τεχνικές της αγοράς που εφαρμόζονται στα ακρα στα ακρα που πάντα πρώτο εισάγει στην ελληνική αγορά για τους [δικούς του] ανθρώπους.  Συνεπώς μπορούμε να επιλέξουμε το προσωπικό μας μέσα από μια έτοιμη ομάδα επαγγελματιών.  Μπορούμε να επιλέξουμε άτομα της αρέσκειας μας, να αξιολογηθούν και να μετεκπαιδευτούν από τους ειδικούς του ακρα στα ακρα.  Κάλυψη των αναγκών μας σε επίπεδο προσωπικού σε ιδιαίτερες περιπτώσεις όταν αυτό χρειαστεί η είναι απαραίτητο.  Εκπαίδευση στους επιχειρηματίες των ακρα στα ακρα για σωστή επίβλεψη στο προσωπικό τους.

Θεμελιώδης συστατικά επιτυχίας Η σχέσεις μας …………επιτυχία Οι κοινή στόχοι και τα κοινά συμφέροντα απόλυτα ευθυγραμμισμένα στην κατεύθυνση της επιτυχίας Σας μεταφέρουμε το όραμα της Αποστολής, της άξιες μας, και την πορεία μας. Η δέσμευση σας για την τήρηση των πιο πάνω και την κατανόηση της σημασίας τους. Η επιτυχία του δικτύου στο σύνολο της είναι ο σεβασμός των προκαθορισμένων ρόλων και η αξιολόγηση της συλλογικής γνώσεις αποτελούν τη θεμελιώδη βάση για την επιτυχία.

 Αναζητάμε  Ένα συνεργάτη στα κέρδη  Ένα παθιασμένο επενδυτή του ακρα στα ακρα  Ήμαστε  Μια εταιρεία που σέβεται  Μια εταιρεία με αποτελεσματικές ιδέες  Παρέχουμε συνεχή υποστήριξη  Υψηλό αίσθημα ευθύνης και επαγγελματισμού  Ταχύτητα στης εξελίξεις  Υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών  Αποτελεσματική διαφήμιση  Μοναδικά concepts 

FRANCHISE SUCCESS FRANCHISE SUCCESS GEROKOSTOPULU. STR.13 PATRAS –GREECE TEL MOB