S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ:

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Advertisements

Σχόλια για την Αγορά Πετρελαιοειδών Παντελή Κάπρου Πρόεδρου της ΡΑΕ Καθηγητή ΕΜΠ.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Polyxeni Παρασκευή και πώληση φυσικών καλλυντικών
Μελέτη Περίπτωσης της φαρμακευτικής εταιρίας Olvos Science
Ελεύθερη Πτώση των Πωλήσεων στα Εμπορικά Καταστήματα της Γλυφάδας
Δασκάλου Καλλιόπη Καραγκούνης Βασίλειος Κατσα ΐ της Χρήστος Λέκκα Έλενα Μιάκου Μαρία.
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ: η εταιρική υπευθυνότητα μακροχρόνια επένδυση
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ (LOGISTICS CHAIN MANAGEMENT)
SWOT ANALYSIS.
Μάθημα: Χωροταξία, «Παρουσίαση της ανάλυσης SWOT»
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
1 Έρευνα και καινοτομία σήμερα: Πολυτέλεια ή ανάγκη; Άγγελος Τσακανίκας Επίκουρος Καθηγητής ΕΜΠ (υπο διορισμό) Υπεύθυνος Έρευνας ΙΟΒΕ Ημερίδα: Η Έρευνα.
ΤΟ MARKETING ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Marketing / Βασικές Αρχές Νοέμβριος 2014 Αθήνα / SkyWalker / Μονοπάτια Επιχειρηματικότητας Στέργιος Παπαδόπουλος ΜΒΑ R&D / Creative Director.
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Ζαχαριάδου Κλειώ Εμμανουέλα (7717)
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 30/04/2004.
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 9/21/2016 Βιωσιμότητα Νέας Επιχείρησης 1.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΜΑΙΟΣ Βοηθήστε Μόνο με προέκταση αντικειμένου Μόνο με προέκταση αντικειμένου Μην πλησιάζεται ποτέ κάποιον που χρειάζεται βοήθεια.
Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 8 ο εξάμηνο, Διάλεξη 18 η, 27/5/2016 Διδάσκουσα: Ασημίνα Χριστοφόρου.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΣΩΜΑΤΟΣ ΙΙΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΑΥΞΗΜΕΝΟΥ ΒΑΡΟΥΣ (2)
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Στάδια προώθησης του 1ου στόχου
Επαγγελματική Μάθηση σχολικής μονάδας
Ενοτητα 1. διεθνη επιχειρηματικη δραστηριοτητα
Επιχειρηματικοσ Σχεδιασμοσ Εργασια τουριστικησ επιχειρησησ.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
Στρατηγική Επιχειρήσεων
“ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ’’
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Βιωςιμοτητα μιας Νεας Επιχειρηςης
Ημερίδα ΕΕΣΥΜ – ΕΒΕΑ - ΟΦΑΕ Προς Μια Εθνική Στρατηγική Μεταφορών
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
B u s i n e s s INDUCTION WEEK 2015 Εισαγωγή στο Πρόγραμμα,
ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Το μάρκετινγκ του Capsis Hotel Thessaloniki
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Strengths Δυνατα σημεία Weakness Αδυναμίες Opportunities Ευκαιρίες Threats απειλές swot.
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Συνοπτική Παρουσίαση
Η επιχείρηση ΜΗΤΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ που εδρεύει στην περιφέρεια ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ εντάχθηκε στη δράση «Αναβάθμιση πολύ μικρών & μικρών επιχειρήσεων για την.
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Η επιχείρηση ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΚΟΥΛΟΥΡΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α. Ε
Μεταγράφημα παρουσίασης:

S.W.O.T ANALYSIS ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ: Kος. ΠΟΝΗΡΟΣ ΑΣΤΕΡΙΟΣ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ: ΚΑΡΥΠΙΔΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ-ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΥΠΙΔΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ ΠΑΣΧΑΛΗ ΑΛΚΜΗΝΗ ΣΚΑΒΕΝΤΖΟΥ ΜΑΡΙΑ ΤΖΙΡΙΚΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ S.W.O.T ANALYSIS

ΤΟ HOLIDAY INN ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΡΧΙΚΑ ΩΣ ΕΝΑ ΜΟΤΕΛ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ’50 ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΟΥ  INTERCONTINENTAL HOTELS GROUP ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΠΑΓΚΟΜΙΩΣ.

Ιδανική Επιλογή ΤΟ  HOLIDAY INN THESSALONIKI ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΤΑΠΕΡΑΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΤΗ ΦΗΜΙΣΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ,ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΔΙΑΜΟΝΗ.

ΑΝΕΣΗ,ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ,ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΕΊΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΌ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ. ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ,ΜΙΑΣ ΠΟΛΗΣ ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ ΣΤΑΥΡΟΔΡΟΜΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ,ΤΗΣ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.

ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΊΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΑΣ,ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ Ή ΑΝΑΨΥΧΗΣ ΤΟ HOLIDAY INN THESSALONIKI ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΑΜΟΝΗΣ.

ΔΥΝΑΜΕΙΣ (STRENGTHS) ΙΣΧΥΡΟ BRAND NAME Η ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΒΑΣΗ ΚΑΛΥΨΗ ΚΆΘΕ ΑΝΑΓΚΗΣ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΕΥΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΣΕΙΡΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΥΠΟΔΟΜΗ

ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ (WEAKNESSES) PARKING ΘΕΑ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΕΡΓΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΑΠΟΥΣΙΑ SPA

ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ (OPPORTUNITIES) Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΤΡΟ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΜΙΑ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ

ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΑΠΕΙΛΕΣ (THREATS) ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑΣ ΕΙΣΟΔΟΣ ΝΕΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΤΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 4 ΕΞΑΜΗΝΟ 2013-2014