Η ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Advertisements

Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Α.Ε. / "SEMI-REGULATED" ΑΓΟΡΑ
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Αύξηση κερδών μέσω της μετάβασης σε πελατοκεντρικό μοντέλο επιχείρησης
Στρατηγικές αντιμετώπισης της κρίσης Τάσος Kυριακιδης Σύμβουλος επιχειρήσεων Grand Hotel 11/2/12.
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου 2006 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ EXECUTIVE MBA ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους.
ΕΧΕΤΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS ΟΠΩΣ.... ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ STOREWARS  Γιατί δίνει στους συμμετέχοντες πραγματική γνώση σε ειδικά αλλά και εταιρικά θέματα.
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
Η φιλοσοφία του Pro-Skills
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ & ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 ΣΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Παρουσίαση PocketBiz SmartPhone Κωνσταντίνος Τζαβάρας Sales Manager.
Αξιολόγηση Ανθρώπινου Δυναμικού
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ευθυγράμμιση Στόχων – Διδασκαλία – Αξιολόγηση ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Induction Course/Πρόγραμμα ένταξης στην εταιρία Το πρόγραμμα αυτό προσφέρει τα μέσα που χρειάζονται για την επιτυχημένη ένταξη νέων υπαλλήλων σε μια εταιρία.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΠΙΝΑΚΑΣ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ (BALANCED SCORECARD)
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΣΤΟΧΟΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Νίκος Ε. Σκουλάς & Συνεργάτες
Παρασκευή 19 Μαρτίου 2010 Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων» 1 Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας. Tο κεντρικό ζητούμενο ενός συστήματος διοίκησης και διαχείρισης των υπηρεσιών Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εκτίμηση της Απόδοσης των Οργανισμών Αθλητικής Αναψυχής
MARKETING - TMHMA ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Αξιολόγηση Επιπέδου Εξυπηρέτησης Στόχος : Προσφορά ίσου ή κατά προτίμηση μεγαλύτερου από τον ανταγωνιστή ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Μετασχηματική ηγεσία Σεπτέμβριος 2011 Σεμινάριο Διευθυντών.
ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ SERVQUAL.
ΓΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ενισχύοντας την Δέσμευση και τα Αποτελέσματα σε Έποχές Κρίσης Δεσμεύοντας και Κινητοποιώντας τους Franchisees.
Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠIΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ Διαδικασίες διαχείρισης της διατήρησης των πελατών ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠIΣΤΗΜΙΟ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ Σ.Ε.Μ.Α. ΛΕΚΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΩΝ ΟΡΩΝ HIBANP1002.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR I. Εισαγωγή στην Οργανωτική Συμπεριφορά (Κεφάλαιο 1) Με τι πιστεύετε ασχολείται το μάθημα της οργανωτικής συμπεριφοράς;
Μάρκετινγκ Τουριστικών Επιχειρήσεων Διάλεξη 7 η Δημιουργία Νέων Τουριστικών Προϊόντων.
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ορισμοί.
Επιχειρηματικός Σχεδιασμός
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Νίνα-Αικατερίνη Καλαβά-Μυλωνά
Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Διάλεξη 8η: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Ανάπτυξης Αγοράς
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡIΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ Ενώ η Αγορά αντιμετωπίζει προβλήματα… + 4,4% - 1,0 % ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ …η Εθνική Ασφαλιστική σε μια δύσκολη εποχή, ανατρέπει τους κανόνες της αγοράς! + 7,0% + 14,3% + 30,9 % - 2,8 % Πηγή: ΕΠΕΙΑ, Συν. Ακαθ. Εγγ/να Ασφάλιστρα & Δικαιώματα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 2008 - 2009 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ Μερίδιο αγοράς 2009 ΚΛΑΔΟΣ ΖΩΗΣ Κατακτήσαμε την 1η Θέση πετυχαίνοντας μερίδιο 23,4%, έχοντας αύξηση 5 ποσοστ.μονάδες σε σχέση με το μερίδιο του 2007! Επιπλέον, πετύχαμε μερίδιο που απέχει 11,1 ποσοστιαίες μονάδες από τη 2η εταιρία! Εθνική 23,4 Alico 12,3 ING 12,1 Interamerican 11,8 EFG Eurolife 10,9 Μερίδιο αγοράς 2009 ΚΛΑΔΟΣ ΖΗΜΙΩΝ Εθνική 16,9 Interamerican 8,4 Διατηρούμε την 1η Θέση της αγοράς με μεγάλη διαφορά από τη 2η εταιρία, έχοντας διπλάσιο μερίδιο από αυτήν! (έχουμε μερίδιο αγοράς 16,9%, ενώ η 2η εταιρία 8,4%) Αγροτική 5,8 Ιντερσαλόνικα 5,5 Υδρόγειος 4,8 Πηγή: EΠΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ ΣΥΝΟΛΟ ΑΓΟΡΑΣ Μερίδιο αγοράς 2009 Εθνική 19,8 Interamerican 9,9 EFG Eurolife 6,1 Πηγή: EΠΕΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΗΓΕΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΕΣΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

ΠΟΙΑ ΕιΝΑΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ; Ποια είναι τα στοιχεία της Νέας Εποχής; ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

1. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ Μείωση Λειτουργικών Εξόδων Περιορισμοσ κοστουσ 1. ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΟΣΤΟΥΣ Μείωση Λειτουργικών Εξόδων Περιορισμός Κόστους Παραγωγής ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

Ποιοτητα παραγωγησ 2. ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ Νέα Καθαρή Παραγωγή! Βελτίωση Διατηρησιμότητας! Μας ενδιαφέρει ο αριθμός των Πελατών και όχι ο αριθμός των Κινδύνων που ασφαλίζουμε! Ποιοτικό Πελατολόγιο! Ασφάλιση με βάση τις τωρινές τους Ανάγκες Πελάτες με Προοπτικές Ανάπτυξης Μακροχρόνια Κερδοφορία ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

Cross selling 3. CROSS-SELLING ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΒΟΡ. ΕΛΛΑΔΑΣ ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΒΟΡ. ΕΛΛΑΔΑΣ ΕΘΝΙΚΗ (πλήθος) ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Κατοικία 52.550 3,45 % 1.524.529 Κατοικίες (ΕΤΕ) 42.504 2,79% Επιχείρηση 5.701 2,76% 206.719 Αυτοκίνητο 76.838 4,89% 1.572.476 Ζωή 41.725 1,47% 2.835.863 Υγεία 6.771 0,24% * Αφορούν στοιχεία του 2008 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ CROSS-SELLING Περίπου 1 στους 6 έχει ασφαλίσει στην Εθνική και το Αυτοκίνητό του 1 στους 10 έχει ασφαλίσει στην Εταιρία μας και το Σπίτι του Τηλεφωνική Έρευνα σε Πελατολόγιο Ζωής Επιθεωρ. Βορ. Ελλάδας Απρίλιος 2009, 500 ερωτηθέντες ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ CROSS-SELLING …από τη μια μεριά η Εταιρία μας έχει πολύ Ικανοποιημένους Πελάτες * το 92,2% των Πελατών μας είναι απόλυτα, πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι από τις Καλύψεις/Παροχές των προγραμμάτων μας το 91,4% είναι απόλυτα, πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι από τις Υπηρεσίες της Εταιρίας μας το 91,5% είναι απόλυτα, πολύ ή αρκετά ικανοποιημένοι από τις Διαδικασίες της Εταιρίας μας … και από την άλλη, υπάρχει Μεγάλη Ευκαιρία, μια και τα ποσοστά Cross-Selling είναι πολύ χαμηλά! * Τηλεφωνική Έρευνα Εθνικής Ασφαλιστικής σε Πελατολόγιο Ζωής: Αττική, Β.Ελλάδα, Πάτρα, 2009 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

Ο επαγγελματιασ ασφαλιστησ 4. Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

Ο ασφαλιστικοσ συμβουλοσ της εθνικησ Ο ΑσφαλιστικΟς σΥμβουλοσ της εθνικησ Έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου έδειξε για τους Ασφαλιστικούς Συμβούλους της Εθνικής: Παρουσιάζουν υψηλότερο φόρτο εργασίας από το μέσο όρο της αγοράς, καθώς και περισσότερες ώρες εργασίας/ημέρα μέσα στο γραφείο Οι δείκτες απόδοσής τους υπερεκτιμώνται αρκετά από τους ίδιους, ενώ είναι περισσότερο εξωστρεφείς & αισιόδοξοι σχετικά με την εικόνα που έχουν οι ίδιοι για τον εαυτό τους σε σχέση με τον μέσο όρο του κλάδου Οι Συνεργάτες μας πρέπει να γίνουν πιο αποδοτικοί οργανώνοντας αποτελεσματικότερα τον καθημερινό χρόνο εργασίας, παραμένοντας λιγότερο μέσα στο γραφείο & δημιουργώντας ισχυρότερους πόλους δικτύωσης μέσα στην αγορά Οι Συνεργάτες της Εθνικής χρησιμοποιούν κυρίως συνεργατικό στυλ στις διαπραγματεύσεις τους και πολύ λιγότερο από το μέσο όρο της αγοράς υιοθετούν το επιθετικό στυλ Παρόλο που έχουν σχετικά καλό βαθμό πολιτικών δεξιοτήτων & ικανότητας λήψης πολιτικών αποφάσεων, εμφανίζουν χαμηλότερη παραγωγή & χαμηλότερη ικανότητα συνολικού ελέγχου της διαπραγμάτευσης ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ να μαθαίνει πολύ καλά τους Πελάτες του να κατανοεί & να ευαισθητοποιεί τους Πελάτες του & να εξυπηρετεί τις Συνολικές τους Ανάγκες, ώστε να είναι έτοιμοι να δεχθούν την προσφορά Συνολικών Λύσεων, μετατρέποντάς τους σε Πιστούς & Κερδοφόρους Πελάτες να επιτυγχάνει & να ξεπερνά τους Ποσοτικούς & Ποιοτικούς Στόχους του να δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην Ποιότητα Εξυπηρέτησης του Πελάτη, κάνοντας τον Πελάτη να αισθανθεί πραγματικά «Μοναδικός» να αναπτύσσει Μακροχρόνια Σχέση με τον Πελάτη να διατηρεί τους Υπάρχοντες Πελάτες & να αυξάνει το μερίδιο της Εθνικής στο «πορτοφόλι» τους, να αναζητά τις Συστάσεις, να αποκτά Νέους Πελάτες είναι ο Συνεργάτης που εφαρμόζει αποτελεσματικά Τεχνικές Συναισθηματικής αντίληψης κατά τη διάρκεια των Επαφών του με τους Πελάτες κατά τη διάρκεια της Πώλησης να χρησιμοποιεί & να συνδυάζει με επιτυχία τα 2 στυλ Διαπραγμάτευσης (Συνεργατικό & Επιθετικό), για να μπορεί να ελέγχει πλήρως τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης και να την οδηγεί με τρόπο ώστε να υπηρετούνται καλύτερα οι στόχοι και τα συμφέροντά του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

Τι ειναι η αποτελεςματικη πωληςη; Η αγορά όλων των Προϊόντων που χρειάζεται ο Πελάτης πραγματικά τη στιγμή που τα χρειάζεται Η δημιουργία αντίληψης στον Πελάτη ότι αγοράζοντας τα Προϊόντα κάνει αυτό που πρέπει για το δικό του όφελος Η αίσθηση ασφάλειας του Πελάτη ότι θα είμαστε πάντα δίπλα του για την υποστήριξή του Η ικανότητα δικτύωσης του Ασφαλιστή μέσα από το περιβάλλον του Ικανοποιημένου - «Ενθουσιασμένου» Πελάτη ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

Χαρακτηρίζεται από Υψηλό Βαθμό Οργάνωσης της Δουλειάς του Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Ο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΟΥΛΕΙΑΣ ΤΟΥ & ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ Ασχολείται με τη Δικτύωση, αναζητά τις Συστάσεις & γνωρίζει από Πού θα τις πάρει Χαρακτηρίζεται από Υψηλό Βαθμό Οργάνωσης της Δουλειάς του Στο Ραντεβού δεν αρκείται σε Τεχνική Ανάλυση, συνδυάζει τα Στυλ Διαπραγμάτευσης, Χειρίζεται Αποδοτικά τη Διαδικασία Πώλησης Γνωρίζει & Αναλύει πολύ καλά τα Προϊόντα, πάει Προετοιμασμένος στο Ραντεβού Δεν αρκείται στο Telemarketing, αλλά ασχολείται με την πραγματική επικοινωνία για να κλείσει Ραντεβού Αναλύει & Οργανώνει το Πελατολόγιό του, Κατηγοριοποιεί τον Πελάτη του (ηλικία, επάγγελμα, οικονομική δυνατότητα, οικογενειακή κατάσταση κ.λπ) Έχει την Ικανότητα μετά το Ραντεβού να κάνει την Ανάλυση & την Αυτοκριτική του Καλύπτει τις Συνολικές Ανάγκες του Πελάτη με την προσφορά Συνολικών Λύσεων Γνωρίζει ότι Πελάτης αρχίζει να γίνεται κάποιος Μετά την Παράδοση του Συμβολαίου Δίνει ιδιαίτερη Έμφαση στην Ποιότητα Εξυπηρέτησης & το After-Sales service ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

Ο ασφαλιστικοσ συμβουλοσ - ηγετησ 5. Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ - ΗΓΕΤΗΣ  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ - ΗΓΕΤΗΣ  «Μιλά» στην Ψυχή, στην Καρδιά, στο Μυαλό Κερδίζει την Εμπιστοσύνη του Πελάτη Ασκεί Επιρροή - Πείθει Είναι Διαφορετικός, Ξεχωρίζει Ηγεσία του Εαυτού του Κατανοεί & Εμπνέει μέσω Οράματος Διαμορφώνει Στρατηγική Χτίζει Σχέσεις – Κερδίζει την Πίστη του Πελάτη Παρακινεί - Πείθει Εξυπηρετεί Έχει Μακροχρόνια Σχέση με Πιστούς Πελάτες  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου-ηγετη 5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου - ηγετη  Ασφαλιστικός Σύμβουλος - Ηγέτης Αυτογνωσία Ενσυναίσθηση - Empathy Επιλογές Παρακίνηση Μάθηση  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου-ηγετη 5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου - ηγετη  Ικανότητα 1η: Αυτογνωσία Αξίες, Εσωτερική Φωνή, Όνειρα - Στόχοι Αναγκαιότητα του Feedback: Πώς βλέπω τον εαυτό μου, Πώς νομίζω ότι με βλέπουν οι άλλοι, Πώς οι άλλοι με βλέπουν - + + + Χάσμα Γνωρίζω – Κάνω: Κλίση για Δράση Αδράνεια Επιτυχία ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΕ ΣΤΟΧΟΥΣ / ΑΥΤΟ-ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ Αδιαφορία Δράση χωρίς αποτέλεσμα - - - + ΕΝΕΡΓΕΙΑ  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου-ηγετη 5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου - ηγετη  Ικανότητα 2η: Ενσυναίσθηση - Empathy Βλέπω και με τα μάτια του άλλου Κατανοώ το Χαρακτήρα ΑΝΟΙΚΤΗ – ΕΚΔΗΛΩΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΟΣ Ανάγκη: Αναγνώριση εγκάρδιος, ενθουσιώδης, παρορμητικός, ομιλητικός, διαισθητικός, οράματα, φαντασία, προβολή, μεγάλα λόγια ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΤΗΣ Ανάγκη: Ανθρώπινες σχέσεις ζεστός, φιλικός, δεκτικός, υπομονετικός, εύκολα συνεργάσιμος, εξυπηρέτηση ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΟΣ Ανάγκη: Επιτεύγματα ουσία, απαιτητικός, ρεαλιστής, δραστήριος, με αυτοπεποίθηση, ικανός, αποτέλεσμα ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΣ Ανάγκη: Σιγουριά αναλυτής, λεπτολόγος, ερευνητής, ακρίβεια, εγγύηση, απόδειξη ΚΛΕΙΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου-ηγετη 5 ικανοτητεσ του ασφαλιστικου συμβουλου - ηγετη  Ικανότητα 3η: Επιλογές Βλέπω με διαφορετικά γυαλιά τα ίδια πράγματα “Thinking Out of the Box” – Σκέψη Έξω από το Κουτί (αυτοπεριορισμοί – στερεότυπα) Ικανότητα 4η: Παρακίνηση Αυτό – εκτίμηση, Αναγνώριση Ικανότητα 5η: Μάθηση Συνεχής Μάθηση: Μάθηση = Μετάνοια, Αυτό-κριτική, Λάθη, Επιτυχίες, Πού είμαι – Πού πρέπει να είμαι Γιατί δεν μαθαίνουμε οι Επιτυχημένοι: Αλαζονεία, Εφησυχασμός/αδράνεια, Στερεότυπα/συνταγές  από την παρουσίαση του Καθηγητή του Οικονομικού Παν/μίου Αθηνών κ. Δημήτρη Μπουραντά ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010

Η ΠΡΩΤΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΤΑΡΑΒΙΡΑΣ, Συντονιστής Δ/ντής Πωλήσεων & Marketing, Μάρτιος 2010