Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρήσεων (ΥΠ.ΕΞ) Η γερμανική αγορά

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Www. seve.gr Βασικά ερωτήματα για την εξαγωγική πολιτική των επιχειρήσεων:  Ποιες αγορές παρουσιάζουν ευκαιρίες για το προϊόν μου;  Ποια είναι η κοινωνικο-οικονομικο-πολιτική.
Advertisements

 Τρέχουσα Διαχείριση των επιπτώσεων της κρίσης.  Στρατηγικός σχεδιασμός για τον περιορισμό των συνεπειών της.  Αντιστροφή του κλίματος στο μέλλον.
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
20 Φεβρουαρίου 2014 Η μόνη διέξοδος για την χώρα Επενδύσεις Σωκράτης Λαζαρίδης Διευθύνων Σύμβουλος ΕΧΑΕ.
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Σωκράτης Λαζαρίδης Δ/νων Σύμβουλος ΕΧΑΕ Policy drivers for Greece’s investment landscape – what and who is shaping the agenda Global Capital Forum I.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Αγροτική Επιχειρηματικότητα: Ελληνικά Προϊόντα και Τεχνολογίες Αιχμής» ( ) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ & ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
1 Η συμβολή των Ελλήνων εισαγωγέων τροφίμων και ποτών στη διαμόρφωση των ελληνικών εξαγωγών στη Γερμανία Detrop 2009: 20η Διεθνής Έκθεση Τροφίμων, Ποτών,
H πρωτοβουλία Greek Building Materials & Greek Building Services Παναγιώτης Δρόσος Διευθύνων Σύμβουλος Αθήνα, 29 Ιουνίου 2007.
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
ΔΡΑΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΑΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΑΙΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΕΘΝΙΚΗΣ ΔΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΜΕΛΙΟΥ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΥΨΕΛΗΣ
Royal FrieslandCampina
Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών, Αθήνα, 9 Μαΐου 2013 Γερμανία Η αγορά τροφίμων – ποτών και καταναλωτικών αγαθών Αντιγόνη Μαριόλη Γραμματέας ΟΕΥ Α΄ Γραφείο.
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Η Ουκρανική αγορά και οι προοπτικές ανάπτυξης των διμερών οικονομικών και εμπορικών σχέσεων.
ENA ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ Η ΝΕΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΥΛΗ ΤΟΥ ΥΠΕΞ “ΑGORA”
Α Π Ο Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ Αποτελέσματα του οδοιπορικού προβολής της Μεσσηνίας και των προϊόντων της στις Σκανδιναβικές Χώρες, στις Χώρες της Βαλτικής και την.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ ΚΡΗΤΗΣ1 Περιφερειακό Marketing Μοντέλο Περιφέρειας Κρήτης. Εξαγωγική ομπρέλα προϊόντων ελαιόλαδου.
Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
ΑΓΟΡΕΣ & ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Β.ΠΑΤΣΟΥΡΑΤΗΣ. ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ● Αύξηση των Επενδύσεων ● Τόνωση της Απασχόλησης ● Συγκράτηση Τιμών ● Βελτίωση.
12 Οκτωβρίου 2009 «Η πορεία της βιομηχανίας προς το 2020 Περιφερειακή Ανάπτυξη – Καινοτομία - Εξωστρέφεια»
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
The “we love” concept! 3 ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων Διονύσης Ζήβας Ιδρυτής & Διευθύνων Σύμβουλος Net Spirit Α.Ε. Αντιπρόεδρος Δ.Σ. Intersys Α.Ε.
Στρατηγικές Μάρκετινγκ και προοπτικές προώθησης αγροτικών προϊόντων στη διεθνή αγορά Ε. Τσακιρίδου Α.Π.Θ. Συνάντηση πολιτών της Ευρώπης, 1-6 Μαρτίου 2013.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΑΣ – ΕΛΛΑΔΟΣ
Κύρια Ευρήματα Μελετών Κυριότερα Εξαγώγιμα Προϊόντα/Υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων με προοπτική Βάση Hs Coding.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΞΑΓΩΓΕΩΝ
Κύρια Ευρήματα Μελετών και Ερευνών Θοδωρής Λιανός.
«Παράγω & Εξάγω: το νέο οικονομικό μοντέλο ανάπτυξης της Ηπείρου» 03/03/12 Δημήτρης Λακασάς Πρόεδρος ΣΕΒΕ.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
Η ολιστική προσέγγιση της ποιότητας των τροφίμων σαν προαπαιτούμενο
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
ΜΑΘΗΜΑ: ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΕΦΟΔΙΑΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ.  E.R.P μπορούμε να πούμε ότι είναι ένα επιχειρησιακό εργαλείο ελέγχου, παρακολούθησης και συντονισμού των διαδικασιών.
All rights reserved | AmCham Greece 2014 Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο Trade USA ελληνικά προϊόντα –νοοτροπία προετοιμασία – δίκτυα – στρατηγική.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
1 Προϋπολογισμός 2007 Δεκέμβριος Ποια είναι τα κριτήρια αξιολόγησης του Κρατικού προϋπολογισμού ; Ο προϋπολογισμός του 2007, όπως και κάθε προϋπολογισμός,
Κύρια Ευρήματα Μελετών – Ερευνών για την εξαγωγική δραστηριότητα Θοδωρής Λιανός.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Δίκτυο Europe Direct για την Ελλάδα Αθήνα, 10 Ιουνίου 2014 Ομάδα Δράσης για την Ελλάδα1 Ανεργία των Νέων και Εγγύηση για την Νεολαία (Youth Guarantee)
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Ε.Π. ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΑΞΟΝΑΣ 4 / ΜΕΤΡΟ 4.1 / ΔΡΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: “ΠΡΑΞΕ” (ΤΕΧΝΟΒΛΑΣΤΟΙ) - Α ΦΑΣΗ Ανάπτυξη Εξειδικευμένων.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟ ΟΕΥ
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
Money Show 2009 «Ανάπτυξη Δικτύου Επιχειρηματικής συνεργασίας μεταξύ των Ελλήνων ανά τον κόσμο, με την συνεργασία ΣΕΒΕ - ΣΑΕ» Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Ξανθόπουλος Χρήστος ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΥΡΟΚΟΜΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΠΟΡΙΟΥ.
ΤΟ Α.Ε.Π. ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ ΤΟΥ.. Τι ονομάζουμε Α.Ε.Π. ; Το ποσό που αξίζουν τα αγαθά και οι υπηρεσίες που παράγει μια οικονομία σε ένα συγκεκριμένο.
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
Ίδρυση τον Ιούλιο του Έναρξη παραγωγικής διαδικασίας τον Ιούλιο του 2013 Έναρξη εμπορικής δραστηριότητας τον Μάρτιο του 2014 ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.
Υπουργείο Εξωτερικών Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρηματιών ΚΙΝΑ
Ενοτητα 5. αμεσεσ ξενεσ επενδυσεισ
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
Παρουσίαση της Λαϊκής Δημοκρατίας του Κονγκό Επιτετραμμένος Πρεσβείας Λ.Δ. Κονγκό Mr. Henri Benjamin Ntikala Booto Ημερίδα “Προοπτικές για την Ελληνική.
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Γεώργιος Επ. Τοσούνης Σύμβουλος Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Οι Ελληνικές Εξαγωγές Τροφίμων και Ποτών – Ο Ρόλος του ΣΕΒΕ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ημέρα Πληροφόρησης Επιχειρήσεων (ΥΠ.ΕΞ) Η γερμανική αγορά Γιάννης Σαλαβόπουλος , MBA Γραμματέας ΟΕΥ A’, Πρεσβεία Βερολίνου Πρόεδρος Club Οικονομικών & Εμπορικών Συμβούλων Βερολίνου

Θετικές οι προοπτικές για τη γερμανική οικονομία το 2012 και 2013 Θετικές οι προοπτικές για τη γερμανική οικονομία το 2012 και 2013 Αύξηση γερμανικού ΑΕΠ το 2011 στο +3%, συνεχίζοντας έτσι την ανοδική πορεία του 2010 ( +3,7% του ΑΕΠ). Χαμηλή ανεργία 5,9%. Αύξηση ιδιωτικής κατανάλωσης +1,5% το 2011, επενδύσεων +6,5% και εξαγωγών +8,2% ‘Ελλειμμα 26,7 δισ.ευρώ ή 1% ΑΕΠ το 2011 από 4,3% το 2010. Πρόβλεψη για ανάπτυξη +0,8% ΑΕΠ το 2012 και το 2013 αντίστοιχα. Αύξηση των εξαγωγών +3,9%, εισαγωγών +2,5% και ιδιωτικής κατανάλωσης +0,9% το 2012.

Η Γερμανία ως πολύ σημαντικός εμπορικός εταίρος της Ελλάδος Η Γερμανία είναι ο δεύτερος σημαντικότερος εμπορικός εταίρος της Ελλάδας. Η γερμανική αγορά ήταν για πολλά έτη η πρώτη και το 2011 η δεύτερη αγορά των ελληνικών προϊόντων μετά την Ιταλία. Παρόμοια είναι η τάση και το 2012 με βάση τα στοιχεία εννεαμήνου (-1,6%). Στη Γερμανία, όπου διαβιούν περί τους 280.000 Έλληνες , έχουμε μεγαλύτερη και πιο οργανωμένη ομογένεια στην Ευρώπη. Το 2011 μετανάστευσαν στη Γερμανία 7.000 Έλληνες. Παρουσιάζεται η μεγαλύτερη πυκνότητα ελληνικών χώρων εστίασης στην Ευρώπη.

Διμερείς εμπορικές σχέσεις-ελληνικές εξαγωγές Η Γερμανία, αν και δεύτερη το 2011 μετά την Ιταλία, παραμένει από τις σημαντικότερες αγορές για τα ελληνικά προϊόντα. Οι ελληνικές εξαγωγές στη Γερμανία το 2011 παρουσίασαν μικρή πτώση -2% σε αντίθεση με τη συνολικά θετική πορεία των ελληνικών εξαγωγών, ανερχόμενες σε 1,76 δις Ευρώ ή 7,9% των συνολικών ελληνικών εξαγωγών. Με βάση τη Destatis σημείωσαν άνοδο +1,95%. Σημαντικότερες κατηγορίες εξαγώγιμων ελληνικών προϊόντων στη γερμανική αγορά είναι: τα φάρμακα, τρόφιμα και ποτά, αλουμίνιο και ενδύματα. Ο όγκος διμερούς εμπορίου μειώθηκε το 2011 κατά -7,2% ανερχόμενος σε 6,36 δις. Ευρώ από 6,86 δις. Ευρώ το 2010.

Χαρακτηριστικά και πρακτικές στη γερμανική αγορά και στο γερμανικό επιχειρείν ‘Ακρως ανταγωνιστική αγορά με μεγάλη έμφαση στο συνδυασμό υψηλής ποιότητας και χαμηλής τιμής. Υγιές και οργανωμένο αλλά και σταθερό οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον. Ασφάλεια δικαίου. Σταθερό αλλά πολύπλοκο φορολογικό σύστημα. Δεν υπάρχουν εμπόδια εισόδου πέραν κάποιων γραφειοκρατικών. Η δυσκολία έγκειται στην αύξηση μεριδίων και την μακροπρόθεσμη παραμονή στην αγορά λόγω της πίεσης τιμών και του ισχυρού ανταγωνισμού. Η οικονομική κρίση έχει πλήξει δυστυχώς την εικόνα και το brand name των ελληνικών προϊόντων στα μάτια των γερμανών καταναλωτών και συνακόλουθα τις ελληνικές εξαγωγές στη γερμανική αγορά.

Βασικά χαρακτηριστικά και πρακτικές συμβουλές Ανάλυση αγοράς, ανταγωνισμού, διαδικασιών,πλαισίου. Σοβαρή εταιρική παρουσία του εξαγωγέα και υψηλή ποιότητα του εξαγόμενου πρόϊόντος. Εκτετάμενη χρήση του εμπορικού αντιπροσώπου ή διανομέα, αλλά τάση απευθείας επαφής του τελικού εισαγωγέα με τον εξαγωγέα (κυρίως αλυσίδες). Προσοχή στην επιλογή συνεργάτη. Σταθερή ποιότητα, μοντέρνα συσκευασία, σωστό μάρκετινγκ είναι πολύ σημαντικά για την είσοδο αλλά και την παραμονή στην αγορά. Η ετικέτα των προϊόντων είναι προτιμητέο να είναι στη γερμανική γλώσσα με ακριβή απεικόνιση του περιεχομένου. Μεγάλη σημασία στην έγκαιρη παράδοση του προϊόντος και στη δυνατότητα ανταπόκρισης με επαρκείς ποσότητες.

Κατηγορίες ελληνικών προϊόντων με προοπτικές αύξησης εξαγωγών Τρόφιμα (τυροκομικά, γαλακτομικά, ελαιόλαδο και ελιές ιχθυηρά, ντελικατέσσεν, κονσέρβες και συσκευασμένα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά). Ποτά (Οίνος, Ούζο, λοιπά λικέρ, νερό). Οικοδομικά υλικά (κυρίως αλουμίνιο, ελληνικά πετρώματα, μάρμαρα). Φάρμακα / Φυσικά καλλυντικά. Ενδύματα. Χαλκός. Πλαστικά/Χημικά. Κοσμήματα. Εφαρμογές μικροηλεκτρονικής (μικροτσιπ).

Τρόφιμα/Ποτά - Νέες τάσεις Μεταστροφή των γερμανών καταναλωτών προς υγιεινότερα πρότυπα διατροφής. Μείωση κατανάλωσης κρέατος και αύξηση κατανάλωσης ιχθυηρών, φρούτων και λαχανικών, τυροκομικών και γαλακτομικών. Διεύρυνση της παρουσίας ΠΓΕ/ΠΟΠ προϊόντων ακόμα και σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Οι σειρές προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας δεν περιορίζονται στο discount price segment, αλλά διακρίνονται και σε επίπεδα τιμών. Αύξηση κατανάλωσης οίνου. Σταδιακή αλλά αργή αναγνώριση του ποιοτικού ελληνικού οίνου. Καλή πορεία του ούζου. Δυνατότητες για το ελληνικό μεταλλικό νερό.

Είσοδος στη γερμανική αγορά. Κανάλια διανομής (τρόφιμα/ποτά) Λιανεμπόριο (Edeka, Rewe, Aldi Süd, Aldi Nord, Lidl, Metro κλπ). Καλύπτουν πάνω από τα ¾ της αγοράς τροφίμων. Μεγάλα τα μερίδια αγοράς αλλά και της επιρροής στην τελική τιμή των προϊόντων από τους Discounters. Cash and Carry. Πολυκαταστήματα. Μικρότερες αλυσίδες. Gourmet. Mεμονωμένοι Έλληνες και Γερμανοί εισαγωγείς. Διανομείς. Εμπορικοί αντιπρόσωποι. Εστίαση. Ελληνικά εστιατόρια. Ξενοδοχεία.

Είσοδος στη γερμανική αγορά Είσοδος στη γερμανική αγορά. Νέες τάσεις και κανάλια διανομής (καλλυντικά) Η Γερμανία αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά καλλυντικών στην Ευρώπη. Οι τάσεις χρήσης είναι αυξητικές και κυρίως φυσικών καλλυντικών Κανάλια διανομής είναι κυρίως: Αλυσίδες καλλυντικών (Rossmann, dm). Λιανεμπόριο (Μεγάλες και μικρότερες αλυσίδες, πολυκαταστήματα). Αλυσίδες φαρμακευτικών ειδών. Φαρμακεία. Διανομείς-Εμπορικοί αντιπρόσωποι.

Είσοδος στη γερμανική αγορά Είσοδος στη γερμανική αγορά.Νέες τάσεις και κανάλια διανομής (δομικά υλικά) Σημαντική αυξήση της οικοδομικής δραστηριότητας στη Γερμανία. Ανοικοδόμηση νέων εμπορικών κέντρων, κτιρίων γραφείων, κατοικιών, αναπαλαίωση παλαιών κτιρίων στα κρατίδια της πρώην Ανατολικής Γερμανίας. Συνεχής αύξηση των τιμών των ακινήτων στη Γερμανία τα τελευταία χρόνια. Κύρια δίκτυα διανομής είναι: Κατασκευαστικές εταιρείες, εταιρείες ανάπτυξης ακινήτων, εργολάβοι, μελετητικά γραφεία, εμπορικοί αντιπρόσωποι.

Διαπιστώσεις Το επίπεδο των ελληνικών εξαγωγών στη Γερμανία συνεχίζει να παραμένει χαμηλό σε σχέση με τις άλλες χώρες της ΕΕ και τον κοινοτικό μέσο όρο και μειούμενο το 2011 και το 2012. Η Γερμανία αποτελεί για όλες τις χώρες της ΕΕ τον σημαντικότερο εμπορικό εταίρο, ενώ για την Ελλάδα το δεύτερο. Κλίμα δυσπιστίας μερικές φορές για τους Έλληνες εξαγωγείς. Ανάγκη μεταστροφής του κλίματος και προώθησης της ανώτερης ποιότητας των προϊόντων Made in Greece, τα οποία διαθέτουν προστιθέμενη αξία. Δυνατότητες αύξησης των εξαγωγών. Μεγάλυτερη βαρύτητα στη γερμανική αγορά ως αγορά στόχο.Ανάγκη στοχευμένης προώθησης με τη χάραξη συγκεκριμένης στρατηγικής εξωστρέφειας σε συγκεκριμένους κλάδους.

Προτάσεις για προωθητικές εξαγωγικές δράσεις Ανάγκη για κεντρική οργανωμένη καμπάνια προβολής των Ελλήνων εξαγωγέων και αλλαγής εικόνας του ελληνικού επιχειρείν στη Γερμανία. Σταθερή και οργανωμένη συμμετοχή σε όλες τις μεγάλες κλαδικές διεθνείς εκθέσεις. Road Shows.Εκδηλώσεις προβολής ελληνικών προϊόντων. Επιχειρηματικές αποστολές. Δράσεις προώθησης στο πλαίσιο της Ελληνο-Γερμανικής Συνεργασίας. Καταχωρήσεις στο γερμανικό τύπο.Πρόσκληση κλαδικών Γερμανών δημοσιογράφων στην Ελλάδα.

Η κρίση είναι ευκαιρία! Σας ευχαριστώ πολύ για την προσοχή σας!