PROJECT: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Θέμα: ΕΙΔΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ειδησεογραφική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
7 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  Οι υψηλές απαιτήσεις της σύγχρονης και εξελιγμένης φωτογραφίας απαι΄τούν σοβαρές σπουδές διαφορετικά η απόκτηση φωτογραφικής εμπειρίας.
Advertisements

ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
Σύντομη Παρουσίαση των Μαθηματικών του Project «Παρθενώνας»
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Οικογενειακή Φωτογραφία
Η ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!
Το μυστικό του μουσείου
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
HENRI MATISSE
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Γ΄ Δημοτικό Μακεδονίτισσας «Στυλιανός Λένας» Λευκωσία
ΚΡΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Σεμινάρια Φεβρουαρίου 2009 Μ. Τορτούρης
Να σκέπτεσαι και... να ενεργείς Η διαφορά μεταξύ φτωχών και πλούσιων χωρών δεν έγκειται στην ηλικία της χώρας.
Από την camera obscura στην ψηφιακή φωτογραφική μηχανή
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Η σκηνοθετημένη φωτογραφία 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης Με αφορμή το φωτογραφικό έργο του Bernard Faucon, εξετάσαμε τη φωτογραφία σαν αφήγηση.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ ΜΠΛΙΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
«δια χειρός…» Σχόλια περί της ορθοδόξου εικονογραφίας.
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΧΟΡΟΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΕΦΗΒΩΝ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Η περιληψη.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
“Οδηγίες για τη διατήρηση των οπτικοακουστικών υλικών της Βιβλιοθήκης του Κογκρέσου” Γκουτή Αγοραστή Ευαγόρου Αθηνούλα Κονταξάκη Στυλιανή.
Ο ρατσισμός επιστρέφει Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 και από το 2000 όλο και εντονότερα η Ευρώπη ξαναβλέπει μπροστά της εφιάλτες ενός παρελθόντος,
1ο ΕΠΑ.Λ. ΣΟΦΑΔΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ Β’ ΤΑΞΗ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΨΗΦΙΑΚΗ & ΕΓΧΡΩΜΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ & ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ. ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ Η ζωγραφική είναι η δημιουργία, μέσω προσωπικής εργασίας, μίας πραγματικής ή φανταστικής εικόνας με την βοήθεια φυσικών.
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ " ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ " Εξέταση στο μάθημα της τεχνολογίας Σχολικό έτος Υπεύθυνη καθηγήτρια : κ. Μαυροματάκη.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
ΦΩΤΟΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΑ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
ΙΕΚ Γαλατσίου Στατιστική Ι
Photography Εισαγωγή στην Φωτογραφία
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Παραδόσεις Μαθημάτων Δασοκομίας Πόλεων μάθημα 6ο
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ « ΑγιοΣ ΠαΥλοΣ "
#2_γεωμετρία επιμέλεια_Σύμος Χαραλάμπους
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Εκπαιδεύοντας τον παππού στο διαδίκτυο
Η τέχνη του δρόμου. Η τέχνη του δρόμου Τι ονομάζουμε τεχνη; Τέχνη είναι η ικανότητα του ανθρώπου να εκφράζεται χρησιμοποιώντας δεξιότητα, εμπειρία.
Francesca Woodman Γεννήθηκε στις 3 Απριλίου του 1958 Φωτογράφος
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μαρίελλα Αναστασιάδου
Ο χριστοσ – ο μοναδικοσ διδασκαλοσ
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
Γραφιστικός Σχεδιαμός
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο
Οπτική γλώσσα ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
Δημιουργός του project: Βασίλης Αναγνωστόπουλος  Θέμα project: Νοημοσύνη των ζώων  Υπόθεμα: Νοημοσύνη των θαλάσσιων ζώων  Τάξη/Τμήμα: Β1 Λυκείου  Κατηγορίες.
Διδάσκουσα: Μπαλαμώτη Ελένη
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

PROJECT: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Θέμα: ΕΙΔΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ Ειδησεογραφική Διαφημιστική φωτογραφία - φωτογραφία στούντιο Αρχιτεκτονική φωτογραφία - Εσωτερικών Χώρων Φωτογραφία Τέχνης

Φωτοειδησεογραφία Φωτορεπορτάζ (= φωτοειδησεογραφία) είναι η η κάλυψη μιας ειδησεογραφίας με φωτογραφία και εξελικτικά με βίντεο. Κύρια χαρακτηριστικά ενός καλού φωτορεπορτάζ είναι: η επικαιρότητα, η αντικειμενικότητα, και η πολιτιστική διάθεση. Ιστορικός σταθμός φωτοειδησεογραφίας κρίνεται η εμφάνιση των μικρού σχήματος φωτογραφικών μηχανών Έρμανοξ (1924) και Λάικα (1925).

Φωτοειδησεογραφία Κυρίαρχο στοιχείο επιτυχίας θεωρείται η ικανότητα να συλλάβει ακριβώς εκείνο το σημαντικό στοιχείο που θα πρέπει να το αναδείξει και να το μεταβάλλει σε φωτογραφικό στιγμιότυπο άξιο να διατηρηθεί στο χρόνο.

Καταστροφές από ακραία καιρικά φαινόμενα

Συγκρούσεις μεταξύ αστυνομικών-πολιτών

Η εξαθλίωση του μέσου αστού

Ο πρώτος ελληνοκυπριακός δορυφόρος

Μια εντυπωσιακή στιγμή στο μηχανοκίνητο πρωτάθλημα formula

Daniel Berehulak: Φεστιβάλ χρωμάτων, στην ιερή πόλη της Vrindavan, στην Ινδία. Αυτό το φεστιβάλ γιορτάζεται από τους ανθρώπους ρίχνοντας χρωματιστό νερό ο ένας στον άλλο. Ο λόγος είναι, για να καλωσορίσουν την άνοιξη, καθώς επίσης και για τον θρίαμβο του καλού ενάντια στο κακό.

Ken Domon: Αυτή η εικόνα χαρακτηρίζεται από ισορροπία, ακρίβεια, αίσθηση αντικειμενικότητας, ενώ παράλληλα απουσιάζει η εικαστική ρητορική

Steve McCurry: Sharbat Gula, το αφγανό κορίτσι, που το πρόσωπο της δημοσιεύτηκε στο εξώφυλλο του περιοδικού National Geographic τον Ιούνιο του 1985. Η ομορφιά της κοπέλας ενσαρκώνει την αρχαία αξιοπρέπεια των κακοποιημένων γυναικών του έθνους της.

Διαφημιστική Φωτογραφία Χρησιμεύει στην προβολή και προώθηση εμπορικών προϊόντων και υπηρεσιών. Περιλαμβάνει και τη φωτογραφία αντικειμένων, τη φωτογραφία μόδας αλλά και τη φωτογραφία πορτραίτων.

Bic Razor

Kill Bill

Woodland

BMW

Mini Cooper

PETA

Nike

Lego

Διαφημιστική Φωτογραφία-Μόδας Είναι η φωτογραφία που την χρησιμοποιεί για διαφημιστικούς λόγους η βιομηχανία της μόδας για να προβάλλει τα προϊόντα της. Κανείς δεν θα ασχολιόταν με τη φωτογραφία μόδας αν πολύ καλοί φωτογράφοι δεν της είχαν κάνει τη χάρη να ασχοληθούν μαζί της.

Baron de Meyer Edward Jean Steichen

George Hoyningen-Huene Horst P. Horst

Cecil Beaton Norman Parkinson

Alexei Brodovitch Erwin Blumenfeld

Richard Avedon David Bailey

Helmut Newton Hiro

Oliviero Toscani

Φωτογραφία Στούντιο-Ταξιδιωτική Φωτογράφοι ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο για να καταγράψουν την καθημερινή ζωή, τον ανθρώπινο πολιτισμό, αλλά και τα θαύματα της φύσης. Πορτραίτο, ρεπορτάζ, φωτογραφία άγριας φύσης, αρχιτεκτονική φωτογραφία, μπορούν να περιλαμβάνονται ανά περίπτωση στην ταξιδιωτική φωτογραφία

Αρχιτεκτονική Φωτογραφία Είναι ένας τομέας που παρουσιάζει μεγάλο εικαστικό και καλλιτεχνικό ενδιαφέρον. Χρειάζεται αρκετή μελέτη και ανεπτυγμένη αίσθηση της σύνθεσης και της γεωμετρίας ώστε να δούμε, να αντιληφθούμε και τέλος να καταγράψουμε το αισθητικό περιεχόμενο της εξωτερικής όψης ενός κτιρίου ή κάποιου εσωτερικού χώρου

-Η πρώτη αντιμετώπιση- Τα περισσότερα κτίρια υπάρχουν για να εξυπηρετούν ορισμένο σκοπό. Ο δημιουργικός φωτογράφος μπορεί να αντιμετωπίσει ένα τέτοιο οικοδόμημα με διαφορετικό τρόπο. Η βασική προσέγγιση στην απεικόνιση ενός κτιρίου είναι να το θεωρήσουμε ως μια μορφή πορτραίτου. Εύκολο διότι οι άνθρωποι που ζουν και δραστηριοποιούνται σε αυτό κάνουν εμφανή την παρουσία τους και του δίνουν ζωή. Δύσκολο λόγω των πολλών παραμέτρων και οπτικών στοιχείων που πρέπει να ελεγχθούν.

-Καδράρισμα / Σχήματα, όγκοι και αναλογίες- Όταν ένα κτίριο φωτογραφηθεί είναι εξαιρετικά δύσκολο να απομονωθεί, είτε στην πόλη, είτε στην επαρχία, αφού λοιπόν η απομόνωση δεν είναι εφικτή τότε τα τριγύρω στοιχεία θα αξιοποιηθούν προς όφελος της εικόνας. Το τμήμα της προσοχής μας επιβάλλεται να εστιαστεί στο να αποφύγουμε λεπτομέρειες, υφές και σχήματα που αποσπούν την προσοχή αντί να την συγκεντρώνουν. Αναπόφευκτα ο τρισδιάστατος όγκος του κτιρίου θα αποδοθεί σε δύο διαστάσεις στην τελική εικόνα. Εδώ εισέρχεται η έννοια της αναλογίας.

-Φως, τι δείχνει και τι κρύβει- Οι σκιές αναδείχνουν αμέσως τη γενική δομή του κτιρίου, ενώ το φως αποκαλύπτει την υφή και τις επιμέρους λεπτομέρειες. Οι εξειδικευμένοι φωτογράφοι εσωτερικών χώρων και κτιρίων επισκέπτονται και μελετούν το κτίριο που τους ενδιαφέρει σε όλη διάρκεια της ημέρας, τραβώντας σε αρκετές περιπτώσεις δοκιμαστικές φωτογραφίες, για να δουν και να εξακριβώσουν ποιες είναι οι φωτιστικές συνθήκες που θα αποδώσουν στο κτίριο την ποιότητα που επιθυμούν.

-Εσωτερικοί χώροι- Τα κυριότερα προβλήματα που πρέπει να επιλυθούν στη φωτογράφηση εσωτερικών χώρων είναι: ο τεχνητός φωτισμός δημιουργεί έντονες χρωματικές αποκλίσεις προς το πορτοκαλί ή προς το πράσινο, ο χώρος είναι συνήθως περιορισμένος και η χρήση ευρυγώνιου δημιουργεί έντονες παραμορφώσεις, η φωτιστική αντίθεση είναι υψηλή.

Φωτογραφία Τέχνης Ακόμα και σήμερα, αμφισβητείται από πολλούς η φωτογραφία ως μορφή τέχνης, θεωρώντας πως αποτελεί περισσότερο μια τεχνική ρεαλιστικής αναπαραγωγής εικόνων. Η φωτογραφία δεν εικάζει, αλλά καταγράφει και λέει την αλήθεια. Είναι μια άλλη τέχνη που ήρθε να παίξει το ρόλο της στην ιστορία του ανθρώπινου πολιτισμού.

Γυμνή Φωτογραφία Το γυμνό στην φωτογραφία ξεκίνησε μαζί με την γέννηση της. Από τις αρχές του 1800 με τις πρώτες φωτογραφικές απόπειρες είχαμε και τις πρώτες γυμνές εικόνες, είτε σε επίπεδο καλλιτεχνικής είτε παραστατικής αποτύπωσης. Βασικές κατηγορίες γυμνού: οι Αναγεννησιακού τύπου, ακαδημαϊκής φύσεως οι ερωτικές εικόνες που συχνά αναφέρονται και ως Παριζιάνικες

Γυμνή Φωτογραφία Εξέλιξη αυτής της μορφής εικόνων ήταν και οι πορνογραφικές εικόνες. Αυτό ήταν και το εναρκτήριο λάκτισμα για να θεσπιστούν κάποιοι νόμοι για το τι είναι πορνογραφικό και τι όχι. Αργότερα είχαμε πιο σκηνοθετημένες εικόνες γυμνού σε συνθήκες στούντιο. Η πιο γνωστή μορφή/κατηγορία γυμνού είναι το καλλιτεχνικό γυμνό.

Γυμνή Φωτογραφία Τα μεγαλύτερα βήματα όσον αφορά την φωτογραφία γυμνού δίνοντας μια πιο καλλιτεχνική άποψη, έγιναν μεταξύ πρώτου και δευτέρου παγκοσμίου πολέμου. Αν είχαμε την δυνατότητα να είχαμε στα χέρια μας κάποια συλλογή εικόνων κατηγοριοποιημένες με γεωγραφική αλλά και χρονολογική σειρά, από την αρχή της γέννησης της φωτογραφίας γυμνού, θα μας έδινε δείγματα της αλλαγής του σωματότυπου, της αισθητικής, της κουλτούρας και τέλος της απήχησης/ανεκτικότητας του κοινού, δεδομένης της σχέσης προσφοράς και ζήτησης στο εκάστοτε κοινωνικοπολιτικό σύστημα.

Ασπρόμαυρη Φωτογραφία Το χρώμα απουσιάζει και μαζί του και το συνηθισμένα "ωραίο", το καθημερινό και κάποιες φορές σχεδόν αδιάφορο, "όμορφο". Οι τόνοι του γκρίζου, η τονικότητα, το άσπρο και το μαύρο, λειτουργούν σαν το σχέδιο στη ζωγραφική. Όσο πιο γερό, σωστό και δεμένο τόσο πιο εύκολα θα σταθεί το χρώμα πάνω του. Θέλει πολύ καλή σύνθεση, "κάδρο", ματιά, στιγμή. Μα πάνω απ' όλα θέλει δουλειά, σοβαρή αντιμετώπιση, σπουδή και αέναη μαθητεία.

Βασιλείου Μαρία Βρεττού Μαρίνα Ζαλοκώστα Ιωάννα Ζέρβα Ερμιόνη Ευχαριστούμε πολύ, Βασιλείου Μαρία Βρεττού Μαρίνα Ζαλοκώστα Ιωάννα Ζέρβα Ερμιόνη Λάσκαρης Παύλος