«Η θαλάσσια ζωή στο λιμάνι της Ερέτριας»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
CLASS 6B Οι απόψεις των παιδιών για τα ζώα και οι τρόποι
Advertisements

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ
Βάλια Παυλίδου Ψυχολόγος, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.
Quiz για το διαδίκτυο !.
Σχέδιο εργασίας “Παιδικά ατυχήματα”
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης.
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
Λογισμικό εφαρμογών Τυποποιημένο λογισμικό εφαρμογών
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Εργαστήριο : «Αξιοποίηση ή Ολοκληρωμένη Διαχείριση του Χώρου του Παλαιού Εργοστασίου Λιπασμάτων (μέθοδος Ιστοριογραμμής)» Σεμινάριο του Δικτύου : «Τα Λιμάνια.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΤΕΕ Ειδικής Αγωγής Α’ Βαθμίδας Σύρου
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
ΤΡΟΠΟΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 8.1 Επαγγελματικοί ρόλοι και προφίλ για την παρακολούθηση και την εποπτεία.
43ο 2/θ ΝΗΠ/ΓΕΙΟ Ηρακλείου ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ: ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΧΝΑΡΗ
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
6ο Δημοτικό Σχολείο Μεγάρων Πρόγραμμα Π. Ε
ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ
KOINOTIKO ΠΛAIΣIO ΣTHPIΞHΣ KOINOTIKO ΠΛAIΣIO ΣTHPIΞHΣ EΠIXEIPHΣIAKO ΠPOΓPAMMA Aλιείας EΠIXEIPHΣIAKO ΠPOΓPAMMA Aλιείας YΠHPEΣIA.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Κ.Ε.Κ. Ν.Α. /Ν.Ε.Λ.Ε. Καβάλας Γ΄ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: «Κοινωνία της Πληροφορίας» του Υπουργείου Απασχόλησης &
2ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου Σχολικό Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Η θαλάσσια ζωή στο λιμάνι της Ερέτριας» Συντονιστής: Μάλλιαρης Κυριάκος, δάσκαλος.
Πέτρος Κλιάπης - Όλγα Κασσώτη Συγγραφείς
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
«Σχολείο …παγίδα» Μαθητική έρευνα των παιδιών της τάξης ΣΤ΄1 του 11ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου.
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Εκπαίδευση σταδιοδρομίας στο ελληνικό δημοτικό σχολείο
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Κατηγορίες Λογισμικού. Περιγραφή Ενότητας  Στην ενότητα αυτή θα παρουσιάσουμε την έννοια του λογισμικού. Θα αναπτυχθούν οι κατηγορίες λογισμικού με τις.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΘΑΛΑΣΣΟΥΔΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ ΠΕ10.50 ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΟΣΧΟΒΑ Γ.ΠΕ18.12-ΠΑΠΑΔΗΣ Δ.ΠΕ17.06.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΤΡΟΠΟΙ ΑΛΙΕΙΑΣ Κάλυμνος, Αλιεία και εξέλιξη Όταν μιλάμε για ψάρεμα πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι αναφερόμαστε γενικά σε όλη την εκμετάλλευση.
Καλώς ορίσατε στην εκδήλωση για τις Φυσικές Επιστήμες.
Μέθοδοι εμπειρικής Παιδαγωγικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
ΣΥΖΗΤΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
Οι έφηβοι απαντούν Στην έρευνα πήραν μέρος αγόρια και κορίτσια ηλικίας ετών Εργασία από τον: Λάμπρο Ντινόπουλο.
Άξονες σχολιασμού συνέντευξης
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «……Τίτλος…»
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
΄Ερευνα Δράσης (Action Research)
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
Εκπαιδευτικός & ΑΠ Χειμερινό εξάμηνο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Η θαλάσσια ζωή στο λιμάνι της Ερέτριας» 2ο Δημοτικό Σχολείο Ιλίου Σχολικό Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Η θαλάσσια ζωή στο λιμάνι της Ερέτριας» Συντονιστής: Μάλλιαρης Κυριάκος, δάσκαλος Περιβαλλοντική ομάδα: Δ΄ τάξη, 2ο τμήμα ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Τόπος διεξαγωγής της συνέντευξης: Συνέντευξη με τον κ. Μίγγο Δημήτριο, επαγγελματία ψαρά της Ερέτριας και ιδιοκτήτη γρι-γρι Τόπος διεξαγωγής της συνέντευξης: Ερέτρια, πάνω στο γρι-γρι του ιδιοκτήτη Χρόνος διεξαγωγής της συνέντευξης: Σάββατο, 13-5-2006 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Οργάνωση της συνέντευξης Α΄ΦΑΣΗ Προγραμματισμός Επιλογή δημοσιογραφικής ομάδας Εύρεση ερωτήσεων Επεξεργασία ερωτήσεων Επιλογή ερωτήσεων Σύνταξη τελικών ερωτήσεων ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Οργάνωση της συνέντευξης Β΄ ΦΑΣΗ Εφαρμογή Υποβολή ερωτήσεων Καταγραφή απαντήσεων Αποδελτίωση συνέντευξης Σύνταξη τελικού κειμένου ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Οργάνωση της συνέντευξης Γ΄ΦΑΣΗ Αξιολόγηση Συζήτηση Καταγραφή λαθών Αξιοποίηση λαθών ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Τα μέρη της συνέντευξης 1ο μέρος: Εισαγωγή - Πρόλογος 2ο μέρος: Κύριο μέρος - Εκτέλεση συνέντευξης 3ο μέρος: Κλείσιμο - Επίλογος ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Οι ερωτήσεις της συνέντευξης Πότε και πώς αποφασίσατε ν’ ασχοληθείτε επαγγελματικά με το ψάρεμα; Με ποια μέθοδο ψαρεύετε εσείς; Ποιους άλλους επαγγελματικούς τρόπους ψαρέματος γνωρίζετε; Ποια είναι η διαφορά μεταξύ επαγγελματικής και ερασιτεχνικής αλιείας; Υπάρχουν παράνομοι τρόποι αλιείας; Αν ναι, τότε ποιοι είναι αυτοί; ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Οι ερωτήσεις της συνέντευξης Σε ποια περιοχή ψαρεύετε συνήθως ; Τι είδους ψάρια έχει η ευρύτερη περιοχή της Ερέτριας; Ποιο είναι το μεγαλύτερο ψάρι που ψαρέψατε ποτέ; Τι βάρος είχε περίπου; Ποια είναι η μεγαλύτερη εμπειρία που είχατε ποτέ στη δουλειά σας; Ποια είναι τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζετε στη δουλειά σας; ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Οι ερωτήσεις της συνέντευξης Ποια σημαντικά προβλήματα γνωρίζετε που αφορούν τη θαλάσσια ζωή της περιοχής σας; Ποιο είναι το μέλλον της αλιείας κατά την προσωπική σας γνώμη; Γιατί; ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Φωτογραφικό υλικό σχετικό με τη συνέντευξη Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Πάνω στο φεριμπότ «Πρωτοπόρος» ταξιδεύοντας ακτοπλοϊκώς από τον Ωρωπό στην Ερέτρια ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Φτάνοντας στην κεντρική προβλήτα του λιμανιού της Ερέτριας ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Πάνω στον κεντρικό λιμενοβραχίονα του λιμανιού της Ερέτριας πηγαίνοντας για τη συνέντευξη ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Πάνω στο γρι-γρι περιμένοντας για τη συνέντευξη ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Λίγο πριν τη συνέντευξη ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Ρυθμίζοντας τις τελευταίες λεπτομέρειες… ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Η συνέντευξη αρχίζει! ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006

Και μια αναμνηστική φωτογραφία. Κλιιικ…έτοιμοι! ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2005-2006