ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Από το χωράφι στο πιάτο μας Σκέψεις, εμπειρίες, ερευνητικά δεδομένα.
Advertisements

11η Επιτροπή Παρακολούθησης LEADER + 9η Σύνοδος Δικτύου LEADER +
ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ»
Παρουσίαση στην ΕΧΑΕ 18 Νοεμβρίου 2013
Γιώργος Μπάλτας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
8 κανόνες της έξυπνης κατανάλω-σης Κλείσε τον κύκλο
“Η υποστήριξη της επιχειρηματικότητας στον αγροδιατροφικό χώρο” Δημήτριος Β. Αποστολόπουλος Γεωπόνος MSc, MBA Πάτρα, 30/03/2013.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ΣΠΟΡΟΣ “Κλειδί στην πρόκληση για αύξηση της παραγωγής τροφίμων”
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Του Μιχάλη Παπαηλιάκη Γεωπόνου στη Διεύθυνση Αγροκτήματος του ΤΕΙ Κρήτης Διδάσκοντος καθηγητή του Εργαστηρίου Γεωργικής Φαρμακολογίας του ΤΕΙ Κρήτης Διακρατική.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ •Είναι εξαιρετικά ασφαλή •Είναι εξαιρετικά ασφαλή, καθώς ελέγχονται στο σύνολό τους πριν φτάσουν στον καταναλωτή •Δεν.
ΑΦΟΙ ΧΑΪΤΟΓΛΟΥ ΑΒΕΕ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ Οι Ειδικοί στο Σησάμι.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Ελληνικά Ηλεκτρονικά Βιβλιοπωλεία Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Επιμέλεια: Γκάμα Αριστέα Γκουνή Άννα.
Βιολογικά προϊόντα..
Βλάχου Χριστίνα Γεωπόνος Επιστήμονας&Τεχνολόγος Τροφίμων
Στρατηγικές Μάρκετινγκ και προοπτικές προώθησης αγροτικών προϊόντων στη διεθνή αγορά Ε. Τσακιρίδου Α.Π.Θ. Συνάντηση πολιτών της Ευρώπης, 1-6 Μαρτίου 2013.
Συνάντηση Στελεχών Δυτικής Μακεδονίας Τάκης Αθανασόπουλος Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος Πτολεμαϊδα, 2 Ιουνίου 2008.
18η ΕΙΔΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Νόμος 2939/ ΦΕΚ 179Α / “Συσκευασίες και Εναλλακτική Διαχείριση Συσκευασιών και Άλλων Προϊόντων” ΠΔ 82 ΦΕΚ 64Α / “Μέτρα,
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
Η αγορά των βιολογικών προϊόντων Προοπτικές και απαιτήσεις ΑΘΗΝΑ Σεπτέμβριος 2008 ΑΘΗΝΑ Σεπτέμβριος 2008 Σπύρος Σγούρος Πρόεδρος-Γεν. Διευθυντής.
Σκοπός της εργασίας Κατά πόσο οι καταναλωτές της Θεσσαλονίκης γνωρίζουν τα βιολογικά προϊόντα Αν αγοράζουν βιολογικά προϊόντα, και ποια είναι αυτά. Η.
Ποιότητα Τροφής και Είδη Καλλιεργειών
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
ΤΡΟΦΗ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ… ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Προοπτικές Ανάπτυξης του Βιολογικού Βαμβακιού στο Ν.Καρδίτσας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης Πτυχιακή Εργασία Έρευνα για την ηθική κατανάλωση,
Συλλογή παραδοσιακών σπόρων Περιφέρειας Ταμασού και Ορεινής
Βιολογική Γεωργία Μ. Σταυρινίδης Επίκουρος Καθηγητής
Η λαχαναγορά της γειτονιά μας. Σενάριο «Ο κ.Φώτης καλλιεργεί και πωλεί βιολογικά λαχανικά στη λαϊκή αγορά της περιοχής του. Ο κ.Αντρέας καλλιεργεί τα.
Η βιολογική γεωργία ως μέσο για την ανάπτυξη της αγροτικής επιχειρηματικότητας Χαρίκλεια Μινώτου Πρόεδρος AGRIBIOMEDITERRANEO 16/09/08.
TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
1 Νέα δυναμική για την ανάπτυξη της μελισσοκομίας Γκουλιαδίτη Φρειδερίκη Γεωπόνος, MSc Νοεμβρίου 2013 ΚΕΝΤΡΟ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΑΣ ΠΑΣΕΓΕΣ "Εθνική Συνδιάσκεψη.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
1. Παρασκευή συσκευασμένων σαλατών από άγρια χόρτα της Μεσογείου 01. Τι κάνουμε 1.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
ΤΜΗΜΑ MARKETING «SALT SALES» Φωτεινή Φυλλαδίτη Φωτεινή Φυλλαδίτη Λευτέρης Ματζάρης Λευτέρης Ματζάρης Μάριος Ντάμπος Μάριος Ντάμπος Τάσος Παρασχάκης Τάσος.
Ποια χώρα παράγει τα τρόφιμά μας; ΚΕ.Π.ΚΑ. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών Τσεμπερλίδης Νικόλαος Πρόεδρος ΚΕ.Π.ΚΑ. Μέλος E.E.της Ο.Κ.Ε. Αναπληρωματικό Μέλος.
ΔΙΑΛΕΞΗ 8 Τιμολόγηση ΜΕΡΟΣ Β’.
Δρ. Ιωάννης Ε. Χανιωτάκης
Προώθηση οίνων σε αγορές τρίτων χωρών Αμαλία Παπαγιαννοπούλου
ΕΓΓΡΑΦΗ ΠΟΙΚΙΛΙΑΣ ΣΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΤΑΛΟΓΟ
ΣΧΟΛΗ: ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΓΕΩΠΟΝΩΝ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Επενδύσεις και επιχειρηματικότητα στις ελληνικές περιφέρειες
Τζένη Ρούτσι. Τζένη Ντίνε. Θεοδώρα Βλαχάκη..
Π.Γ.Ε.Σ.Σ. ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ
Δρ Φώτης Παπαδήμας, Επίκουρος Καθηγητής
ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΙ Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ
Η ΑΓΟΡΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟΥ ΚΑΙ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ Αναστασιος Παπαθωμάς Σύμβουλος ΟΕΥ Α’, Βρυξέλλες ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ.
Τι συμβαίνει σήμερα Λουκέτο σε σημεία πώλησης λιανικής
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ Όταν χρησιμοποιούμε τον όρο "κατανάλωση", αναφερόμαστε στη χρησιμοποίηση, το ξόδεμα ενός οικονομικού αγαθού για την ικανοποίηση κάποιας συγκεκριμένης.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Πίνακας 1.1 Μέγεθος εγχώριας αγοράς βιολογικών τροφίμων σε € ΕΤΟΣΑΞΙΑ% ΜΕΤΑΒΟΛΗ , , , , , , , ,0 Πηγή: εκτιμήσεις ICAP ΑΕ

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Πίνακας 1.2 Εξέλιξη της αξίας αγοράς εισαγομένων βιολογικών τροφίμων 1999 – 2006 σε € ΕΤΟΣΑΞΙΑ% ΜΕΤΑΒΟΛΗ , , , , , , ,5 Πηγή: εκτιμήσεις ICAP ΑΕ

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Πίνακας 1.3 Μέγεθος εγχώριας αγοράς βιολογικού ελαιόλαδου 1999 – 2006 σε τόνους ΕΤΟΣΠΑΡΑΓΩΓΗΕΞΑΓΩΓΕΣΕΓΧΩΡΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΗΓΉ: εκτιμήσεις ICAP

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Πίνακας 1.4 Μέγεθος εγχώριας αγοράς βιολογικού κρασιού 1999 – 2006 σε τόνους ΕΤΟΣΠΑΡΑΓΩΓΗΕΞΑΓΩΓΕΣΕΓΧΩΡΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΗΓΉ: εκτιμήσεις ICAP

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Πίνακας 1.5 Μέγεθος εγχώριας αγοράς βιολογικών εσπεριδοειδών 1999 – 2006 σε τόνους ΕΤΟΣΠΑΡΑΓΩΓΗΕΞΑΓΩΓΕΣΕΓΧΩΡΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΠΗΓΉ: εκτιμήσεις ICAP

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συστάδα 1 ‘ΒΙΟΔΙΑΙΤΗΤΙΚΟΙ 10% του δείγματος Αρκετά εύποροι νεαρότεροι Δίνουν προσοχή στο διαιτολόγιο τους Ενοχλούνται από την χρήση χημικών Βρίσκουν διαφορές μεταξύ βιολογικών και συμβατικών τροφίμων Πολύ μεγάλη προθυμία πληρωμής (40% επιπλέον της τιμής των συμβατικών) Μέτρια κατανάλωση βιολογικών προϊόντων αλλά δεν αφιερώνουν πολύ χρόνο Δεν έχει σημασία η εμφάνιση ή γεύση αλλά ενδιαφέρονται για ποικιλία

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συστάδα 2 ‘ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ’ 80% του δείγματος Ανύπαντροι μέσης ηλικίας Δεν αφιερώνουν πολύ χρόνο Δεν γνωρίζουν αρκετά γύρω από τα βιολογικά προϊόντα Αγοράζουν σπάνια βιολογικά τρόφιμα Μικρή σχετικά προθυμία να πληρώσουν επιπλέον τιμή Ενδιαφέρονται πολύ για την εμφάνιση και την γεύση των τροφίμων Προτιμούν αγορές κοντά στο σπίτι Ενόχληση από την έλλειψη ποικιλίας

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συστάδα 3 ‘ΒΙΟΜΑΧΗΤΙΚΟΙ’ 10% του δείγματος Όχι τόσο εύποροι Προσέχουν την ισορροπία στο διαιτολόγιο τους Ενοχλούνται από την χρήση χημικών Ενδιαφέρονται για πιστοποίηση Αφιερώνουν πολύ χρόνο για αγορές Γνώση για τα βιολογικά προϊόντα

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συστάδα 1 ‘ΑΔΙΑΦΟΡΟΙ 92% του δείγματος Εύποροι Μικρότερη ισορροπία στο διαιτολόγιο Δεν ενοχλούνται από χρήση χημικών Δεν ενδιαφέρονται για πιστοποίηση Απρογραμμάτιστες αγορές τροφίμων Δεν αφιερώνουν πολύ χρόνο Σπάνια αγοράζουν βιολογικά τρόφιμα Δεν βρίσουν διαφορές μεταξύ βιολογικών και συμβατικών τροφίμων

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συστάδα 2 ‘ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ’ 7% του δείγματος Σχετικά εύποροι Δεν ενοχλούνται από χρήση χημικών Δεν ενδιαφέρονται για πιστοποίηση Δεν αφιερώνουν πολύ χρόνο Γνώση για τα βιολογικά προϊόντα Αγοράζουν σπάνια βιολογικά τρόφιμα Προθυμία να πληρώσουν επιπλέον τιμή Ενόχληση από την έλλειψη ποικιλίας

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Συστάδα 3 ‘ΒΙΟΜΑΧΗΤΙΚΟΙ’ 1% του δείγματος Όχι τόσο εύποροι Προέχουν πολύ την ισορροπία στο διαιτολόγιο τους ενοχλούνται από την χρήση χημικών Ενδιαφέρονται για πιστοποίηση Αφιερώνουν πολύ χρόνο για αγορές Γνώση για τα βιολογικά προϊόντα

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Σχήμα 3.2 Καλλιεργούμενες εκτάσεις βιολογικών προϊόντων

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σχήμα 3.3 Βιολογικές καλλιέργειες κατά περιφέρεια (2005)

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σχήμα3.4 Κύριοι νομοί εκτροφής βιολογικών προβάτων

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σχημα3.5 Κύριοι νομοί εκτροφής βιολογικών πουλερικών

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σχήμα3.6 Κύριοι νομοί εκτροφής βιολογικών μελισσών

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σχήμα3.7 Κύριοι νομοί εκτροφής βιολογικών βοοειδών

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σχήμα 3.8 Κύριοι νομοί εκτροφής βιολογικών αιγών

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σχήμα 3.9 Κύριοι νομοί εκτροφής βιολογικών χοίρων

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  Στρατηγική διείσδυσης  α) να ενθαρρυνθούν οι σημερινοί πελάτες (βιομαχητικοί) να αγοράζουν περισσότερα βιολογικά προϊόντα,  β) να προσελκυστεί η ομάδα των πελατών «βιοδιαιτητικοί» οι ανάγκες των οποίων είναι δυνατό να ικανοποιηθούν,  γ) να πειστούν όσοι δεν χρησιμοποιούν βιολογικά προϊοντα

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  Στρατηγική ανάπτυξης:  α) τα βιολογικά να έχουν την ίδια εικόνα και εμφάνιση με τα συμβατικά  β) η προώθηση να προσανατολίζεται στην αύξηση της γνώσης και της δοκιμής  γ) οι εγγυήσεις που αφορούν την προέλευση των βιολογικών να αποδεικνύονται εύκολα  δ) να εξασφαλίζεται η διαρκής τροφοδοσία των σημείων λιανικής πώλησης

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  -επικοινώνησε την ανωτερότητα των βιολογικών σχετικά με την υγεία, το περιβάλλον, την διαβίωση των ζώων, την γεύση κ.α.,  -επικοινώνησε την τοπική προέλευση των προϊόντων και ενθάρρυνε επισκέψεις σε βιολογικά αγροκτήματα όπου περιέγραψε την ιστορία παραγωγής του βιολογικού προϊόντος,  - η καλύτερη γεύση των βιολογικών προϊόντων χρειάζεται και να προωθείται, και να γίνουν προωθητικές ενέργειες δοκιμής του προϊόντος,  - εκπαίδευσε τους καταναλωτές πώς να το διακρίνουν από άλλα προϊόντα,

Η ΑΓΟΡΑ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  Ευχαριστώ για την προσοχή σας!!!