Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
Advertisements

«ΜΟΔΙΠ του ΓΠΑ» με απλά λόγια…. Διαδικασία της Αξιολόγησης Η Αξιολόγηση είναι μία περιοδική διαδικασία Κάθε ακαδ. έτος: Ετήσια Εσωτερική Έκθεση ή Ετήσια.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
CytaInfo+ 1 ένα application για τη Cyta….. Αυτή είναι η όψη του CytaInfo+ 2.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Πρακτική Άσκηση και Μαθητεία σε χώρες της Ε.Ε.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ «ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πως κρίνετε συνολικά την εκπαιδευτική σας εμπειρία στο Πανεπιστήμιο Κρήτης 1.Μη ικανοποιητική 2.μέτρια 3.ικανοποιητική 4.πολύ καλή 5.δεν έχω γνώμη.
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Ημερίδα Χαροκοπείου Πανεπιστημίου με θέμα:
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΟΔΙΠ ΕΚΠΑ δρ. ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΛΗΣ
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
ΤΟΜΕΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, Α.Π.Θ. ( ) ( Πρόγραμμα Προπτυχιακών Σπουδών.
Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του ΤΕΙ Σερρών
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα Τεχνολογικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος Κρήτης Ημερίδα 23/6/2014 Επιστ. Υπευθ. Α.Γ. Μαλάμος.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Google docs Google docs forms
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
Title of the presentation | Date |1 Καταγραφή απαιτήσεων ερευνητών ανθρωπιστικών επιστημών για γλωσσικούς πόρους και εργαλεία Δρ Νίκος Χούσος Εθνικό Κέντρο.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
1 Συλλογή Στοιχείων 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Κοινωνικό, πολιτικό & οικονομικό περιβάλλον 1 1 ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΟΛΙΤΙΚΟ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ( Δείκτες.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥ ΤΕΙ ΛΑΡΙΣΑΣ Αντώνιος Καραγεώργος Τμήμα Δασοπονίας και ΔΦΠ
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
«Αποτελέσματα έρευνας στο πλαίσιο του έργου VAB σε εθνικό επίπεδο» Κωνσταντίνα Πολυμεροπούλου Επιστημονική συνεργάτης ΕΥΕΜ/ΕΑΠ 1Πρώτη Συνάντηση Εργασίας.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
Εκδήλωση «Μεταπτυχιακά και Υποτροφίες: Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Διεθνές Πανεπιστήμιο» Μιχαηλίδης Νικόλαος, Αναπλ. Καθηγητής.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Ημερίδα ΜΟΔΙΠ «Η εμπειρία της αξιολόγησης στο Πανεπιστήμιο Πατρών» Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013.
Σκέψεις σχετικά με τη Διασφάλιση της Ποιότητας στα ελληνικά ΑΕΙ με βάση την εμπειρία της αξιολόγησης στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΟΓΙΑΝΝΗ.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
Στρατηγική και Διαχείριση Έρευνας στο ΑΠΘ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
Διαχείριση Ψηφιακών Πνευματικών Δικαιωμάτων Ηλεκτρονική Δημοσίευση Στέλλα Λάμπουρα Ιούνιος 2004.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Σύστημα Διαxείρισης Ποιότητας (ΣΔΠ) ΑΠΘ Αίθουσα Συγκλήτου 13 Ιουλίου 2012.
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
1 Apothesis : Νέο Ακαδημαϊκό Αποθετήριο ΕΑΠ Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης.
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Τρίτη 25 Απριλίου 2017
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ (ΔΑΣΤΑ)
Σύνδεση στην πλατφόρμα
Google docs Google docs forms
Αχιλλέας Καμέας Επίκουρος Καθηγητής ΕΑΠ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Απογραφικά Δελτία - Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα Πέμπτη 20 Μαρτίου 2014 Φραγγίδης Λεωνίδας Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ Δομή Παρουσίασης Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντα Απογραφικό Δελτίο Μαθήματος Συμπληρώνεται με ευθύνη του κάθε διδάσκοντος χωριστά για καθένα από τα εξαμηνιαία προπτυχιακά ή και μεταπτυχιακά μαθήματα Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντα Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντα Ι. ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ / ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ή ΑΛΛΟ ΕΡΓΟ Ι.1 Δημοσιεύσεις   Βιβλία/μονογραφίες (δυνατότητα πρόσθεσης πεδίων): Με την ολοκλήρωση εμφανίζεται αυτόματα ο αριθμός Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντα Επιστημονικά περιοδικά με κριτές (δυνατότητα πρόσθεσης πεδίων): Επιστημονικά περιοδικά χωρίς κριτές (δυνατότητα πρόσθεσης πεδίων): Πρακτικά συνεδρίων με κριτές (δυνατότητα πρόσθεσης πεδίων): Πρακτικά συνεδρίων χωρίς κριτές (δυνατότητα πρόσθεσης πεδίων): Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντα Κεφάλαια σε συλλογικούς τόμους (δυνατότητα πρόσθεσης πεδίων): Άλλες εργασίες (δυνατότητα πρόσθεσης πεδίων): Ανακοινώσεις σε επιστ. συνέδρια (με κριτές) χωρίς πρακτικά: Ανακοινώσεις σε επιστ. συνέδρια (χωρίς κριτές) χωρίς πρακτικά: Άλλα : Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντα Ι.2 Αναγνώριση του Επιστημονικού και άλλου έργου Ετεροαναφορές (δυνατότητα πρόσθεσης πεδίων): Αναφορές του ειδικού/ επιστημονικού τύπου(δυνατότητα πρόσθεσης πεδίων): Βιβλιοκρισίες(δυνατότητα πρόσθεσης πεδίων): Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντα Συμμετοχές σε επιτροπές επιστημονικών συνεδρίων: Συμμετοχές σε συντακτικές επιτροπές επιστημονικών περιοδικών: Προσκλήσεις για διαλέξεις σε διεθνή συνέδρια: Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντα Διπλώματα ευρεσιτεχνίας: Βραβεία: Τιμητικοί τίτλοι: Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντα Ι.3 Ερευνητικά προγράμματα και έργα Ι.3.1 Ποια ερευνητικά προγράμματα ή/και έργα που υλοποιήθηκαν ή βρίσκονται σε εξέλιξη κατά το τρέχον έτος συντονίζετε: Ι.3.2 Σε ποια ερευνητικά προγράμματα ή/και έργα που υλοποιήθηκαν ή βρίσκονται σε εξέλιξη κατά το τρέχον έτος απλώς συμμετέχετε Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντα Ι.3.3 Συμμετέχουν εξωτερικοί συνεργάτες ή/και μεταδιδακτορικοί ερευνητές στα ερευνητικά αυτά προγράμματα ή/και έργα; Ναι Όχι Ι.3.4 Πόσοι προπτυχιακοί φοιτητές συμμετέχουν στις ερευνητικές σας δραστηριότητες το τελευταίο έτος; Πόσοι μεταπτυχιακοί και πόσοι υποψήφιοι διδάκτορες; •προπτυχιακοί φοιτητές: •μεταπτυχιακοί φοιτητές: •υποψήφιοι διδάκτορες: Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Διδάσκοντα Ι.3.5 Έχετε ερευνητικές συνεργασίες; Με συναδέλφους του Τμήματος ή με άλλες ακαδημαϊκές μονάδες του ιδρύματος: Με φορείς και ιδρύματα του εσωτερικού: Με φορείς και ιδρύματα του εξωτερικού: ΙI. ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ Αναφέρατε άλλες δραστηριότητες που αποτελούν προσφορά υπηρεσιών στο κοινωνικό σύνολο: Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Μαθήματος Διαμόρφωση απογραφικού Το απογραφικό δελτίο εμφανίζεται με επιλογή του υπερσυνδέσμου «Πληροφορίες μαθήματος» στη σελίδα του μαθήματος στις εφαρμογές Classweb και Unistudent της Cardisoft Πρόσβαση στο απογραφικό Πρόσβαση έχουν όσοι έχουν πρόσβαση στην τάξη (εφαρμογές Classweb και Unistudent) Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Μαθήματος Συμπλήρωση απογραφικού Τα πεδία με την ένδειξη «αυτόματη συμπλήρωση» συμπληρώνονται αυτόματα από την εφαρμογή (Classweb), από τα στοιχεία του μαθήματος που έχουν εισαχθεί όταν δημιουργήθηκε το ψηφιακό πρόγραμμα σπουδών στην εν λόγω εφαρμογή. Εναλλακτικά υπάρχει η δυνατότητα συμπλήρωσης τους από το χρήστη. Τα πεδία με την ένδειξη «επιλογή από drop list» συμπληρώνονται με επιλογή από λίστα προτεινόμενων, από το χρήστη (εφαρμογή Classweb). Στη λίστα υπάρχει και επιλογή «Άλλο». Με αυτή την επιλογή ο χρήστης συμπληρώνει μόνος του το πεδίο. Τα δεδομένα του απογραφικού μπορούν να εξάγονται από τον υπεύθυνο του μαθήματος σε αρχείο excel και να εκτυπώνονται. Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Μαθήματος Ι. ΓΕΝΙΚΑ I.1 Ταυτότητα Μαθήματος Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Μαθήματος II.2 Στοιχεία Μαθήματος Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Μαθήματος II. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ - ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ - ΜΕΘΟΔΟΙ ΙΙ.1Σκοπός/Περιεχόμενο μαθήματος Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Μαθήματος ΙΙ.2 Μαθησιακά αποτελέσματα Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ Απογραφικό Δελτίο Μαθήματος ΙΙ.3 Γενικές ικανότητες (δυνατότητα προσθήκης πεδίων) Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Μαθήματος ΙΙI. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΙΙΙ.1Τρόπος διδασκαλίας Αναφέρεται ο τρόπος διδασκαλίας του μαθήματος (διαλέξεις, εργαστήρια, πρακτική άσκηση, κ.λ.π.) ΙΙΙ.2 Χρήση νέων τεχνολογιών Αναφέρεται ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιούνται οι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία του μαθήματος. Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Απογραφικό Δελτίο Μαθήματος ΙΙΙ.3 Διδακτικά βοηθήματα Αναφέρονται συγγράμματα που διανέμονται στους φοιτητές για το συγκεκριμένο μάθημα. ΙΙΙ.4 Καταλληλότητα βοηθημάτων Αναφέρεται το ποσοστό της διδασκόμενης ύλης που καλύπτεται από τα συγγράμματα; ΙΙΙ.5 Πρόσθετη βιβλιογραφία/υποστήριξη Αναφέρεται (αν παρέχονται) η πρόσθετη βιβλιογραφία (πέραν των διανεμόμενων συγγραμμάτων) ή άλλου είδους υποστηρικτικό διδακτικό υλικό; Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ Απογραφικό Δελτίο Μαθήματος ΙΙΙ.6 Αξιολόγηση της επίδοσης των φοιτητών στο μάθημα Αναφέρονται οι μέθοδοι αξιολόγησης της απόδοσης των φοιτητών στο μάθημα και το ποσοστό προσμέτρησης της κάθε μεθόδου στον τελικό βαθμό. Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα Διαμόρφωση ερωτηματολογίου Το παραπάνω ψηφιακό έντυπο (ερωτηματολόγιο) εμφανίζεται με επιλογή του υπερσυνδέσμου «Αξιολόγηση διδάσκοντα/μαθήματος» στη σελίδα του μαθήματος στην εφαρμογή Unistudent της Cardisoft Οι παραπάνω ερωτήσεις είναι οι ελάχιστες υποχρεωτικές. Συνιστούν το βασικό πρότυπο (template) με όνομα «Βασικό». Υπάρχει η δυνατότητα προσθήκης περισσότερων ερωτήσεων και αποθήκευση τους σε πρότυπο με διαφορετικό όνομα από τον Administrator User της κάθε Σχολής/Τμήματος. Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα Πρόσβαση στο ερωτηματολόγιο Υπάρχουν τρεις δυνατοί τρόποι πρόσβασης των χρηστών/φοιτητών στο ερωτηματολόγιο: εμφανίζεται σε όλους τους εγγεγραμμένους φοιτητές του μαθήματος εμφανίζεται σε όσους φοιτητές έχει επιλέξει ο υπεύθυνος του μαθήματος. Για το σκοπό αυτό ο υπεύθυνος του μαθήματος επιλέγει τους φοιτητές που θα έχουν πρόσβαση στο ερωτηματολόγιο, δημιουργώντας μια «Αξιολόγηση μαθήματος» στην τάξη του (εφαρμογή Classweb) εμφανίζεται σε όσους φοιτητές εισάγουν ένα εξαψήφιο κωδικό στο πεδίο «Εισάγετε κωδικό» που αντιστοιχεί στο υπό αξιολόγηση μάθημα, στη σελίδα «Αξιολόγηση διδασκόντων/μαθημάτων» του Unistudent. Οι κωδικοί αυτοί παράγονται μέσω μιας γεννήτριας εξαψήφιων κωδικών, από τον υπεύθυνο του μαθήματος, εκτυπώνονται και μοιράζονται από τον υπεύθυνο του μαθήματος σε φοιτητές κατά την κρίση του (π.χ. σε όσους είναι παρόντες σε μια διάλεξη). Πρέπει να δημιουργηθεί για το σκοπό αυτό μια διαδικασία παραγωγής και εκτύπωσης κωδικών σε κάθε τάξη (εφαρμογή Classweb). Σε κάθε περίπτωση η πρόσβαση στο ερωτηματολόγιο είναι δυνατή στη διάρκεια χρονικής περιόδου που επιλέγεται από τον Adminstrator User της Σχολής/Τμήματος. Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα Συμπλήρωση ερωτηματολογίου Τα πεδία με την ένδειξη «αυτόματη συμπλήρωση» συμπληρώνονται αυτόματα από την εφαρμογή (Classweb). Εναλλακτικά υπάρχει η δυνατότητα συμπλήρωσης τους από το χρήστη. Για την απάντηση ο χρήστης/φοιτητής επιλέγει με το ποντίκι την επιθυμητή τιμή της κλίμακας Με την επιλογή όλων των απαντήσεων, το ερωτηματολόγιο υποβάλλεται και οι απαντήσεις καταχωρούνται στη βάση δεδομένων με επιλογή του πλήκτρου «Υποβολή». Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα Επεξεργασία ερωτηματολογίου Τα δεδομένα (στοιχεία και απαντήσεις) κάθε ερωτηματολογίου αποθηκεύονται σε μια γραμμή της βάσης δεδομένων. Δεν αποθηκεύονται και δεν μπορούν να αναγνωριστούν τα στοιχεία του χρήστη/φοιτητή που συμπλήρωσε το ερωτηματολόγιο. Στα δεδομένα εφαρμόζεται απλή στατιστική επεξεργασία με την επιλογή του πλήκτρου «Στατιστικά αξιολόγησης διδάσκοντα/μαθήματος». Τα αποτελέσματα περιλαμβάνουν, για κάθε ερώτηση, τη σχετική συχνότητα (%) εμφάνισης της κάθε πιθανής απάντησης (1-5 και ΔΑ), το μέσο όρο και την τυπική απόκλιση. Τα παραπάνω εμφανίζονται με δύο τρόπους: σε Γράφημα (Ιστόγραμμα) και Πίνακα. Ο τρόπος εμφάνισης επιλέγεται από τον χρήστη/υπεύθυνο μαθήματος με πίεση του πλήκτρου «Αλλαγή μορφής αποτελεσμάτων». Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Ερωτηματολόγιο Αξιολόγησης Μαθήματος/Διδάσκοντα Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ

Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ Ευχαριστώ Πολύ! Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΔΠΘ