Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βάσεις Δεδομένων II Ευαγγελία Πιτουρά 1 ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΙΙ.
Advertisements

Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ
ΑΠΟ: Μομφερράτου Άννα Πετροπούλου Νόπη Σοιλεμεζίδου Ειρήνη
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος.  Ωριαίο ή  Ενότητας ή  Κεφαλαίου ή  Μέρους ή  Τριμήνου/τετραμήνου ή  Ετήσιο Δρ. Σάλτας Βασίλειος2.
Αθήνα, 27/06/2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (T.E.I.) ΑΘΗΝΑΣ Παρουσίαση των ΠΜΣ του ΤΕΙ Αθήνας ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Διαδικασία.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
Τμήμα Επιχειρηματικού Σχεδιασμού και Πληροφοριακών Συστημάτων
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Εισαγωγή στη Πληροφορική (Εξάμηνο A)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ 2ΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλονίκης Σχολή Διοίκησης & Οικονομίας.
Ανάπτυξη Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης για το Τμήμα Διοίκησης Γεωργικών Εκμεταλλεύσεων Δρ Βαγής Σαμαθρακής Επιστημονικός Υπεύθυνος.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ Γραφείο Ποιότητας Αλεξάνδρειο ΤΕΙ Θεσσαλονίκης.
Η αξιολόγηση και η συμβολή της στη σύγχρονη διδασκαλία των μαθηματικών Δρ. Σάλτας Βασίλειος Επ. Συν. ΤΕΙ Καβάλας
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2013Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Οι σπουδές στην Ελλάδα. Σπουδές ανά πεδίο. Χρονική διάρκεια σπουδών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
Δ.Π.Μ.Σ. «Πληροφορική και Διοίκηση»
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015 Γιώργος Γιαγλής.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/2013 Φ.Ε.Κ. 193 τ.Α'
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Ομιλητής : Αθανάσιος Πάπιστας.
ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΙΑ!!.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Residency Database Residency Database Project IFMSA Transnational project Από τηv Ελληνική Επιτροπή Διεθνών Σχέσεων και Ανταλλαγών Φοιτητών Ιατρικής (HelMSIC)
ΤΜΗΜΑ ΘΕΑΤΡΟΥ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών. 2012Π.Μ.Σ. - Τμήμα Θεάτρου - Α.Π.Θ.2 Η θεατρική παράσταση: ιστορία, θεωρία και πρακτική Λειτουργεί από.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΕ.ΜΕ.ΤΕ. - Ο.Λ.Μ.Ε. (Απρίλης – Μάης 2008)
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρένα Μαρία ΑΕΜ 1640 Σαρπότα Μαρία ΑΕΜ  Μελέτη για την εξαγωγή και παρουσίαση συμπερασμάτων για τις απόψεις των φοιτητών και των καθηγητών που.
TEΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ T.E. ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΓΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ.
Α. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΑΚΑΔ. ΕΤΟΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΛΕΞΗ Παντελής Β. Ζήσης
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Δ.Ι.Ε.Κ. ΑΙΓΑΛΕΩ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ
(Marketing) Εμπορίας & Διαφήμισης ΑΤΕΙ - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Τμήμα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών

 Η διδασκαλία στα ΤΕΙ ◦ Θεωρητική διδασκαλία μαθημάτων ◦ Πρακτικές φροντιστηριακές ◦ Εργαστηριακές ασκήσεις ◦ Ασκήσεις σε χώρους εργασίας ◦ Ανάθεση εκπόνησης εργασιών  Τρόπος εξέτασης των μαθημάτων: επιλέγεται από τον καθηγητή  Τελική βαθμολογία: πρόοδο πάνω στο θεωρητικό ή και εργαστηριακό μέρος και τελική εξέταση (συντελεστές βαρύτητας 0,4 και 0,6 αντίστοιχα) 2

4 διεξαγωγής των εξετάσεων Μελέτη της διεξαγωγής των εξετάσεων στο ΤΕΙ Σερρών στις τρεις σχολές ΣΤΕΦ, ΣΔΟ και ΣΓΤΚΣ, καταγράφοντας τις ομοιότητες ή τις διαφορές στο θεσμό και τρόπο διεξαγωγής των εξετάσεων καθώς την εκπόνηση της πτυχιακής εργασίας, μέσω:  του οδηγού σπουδών κάθε τμήματος  ερωτηματολογίων έντυπων  ερωτηματολογίων ηλεκτρονικών που συμπληρώθηκαν από φοιτητές και καθηγητές και συνεντεύξεις που δόθηκαν από καθηγητές.

 Αν η μέθοδος εξέτασης των τελικών εξετάσεων εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης.  Αν ο τρόπος διεξαγωγής των εξετάσεων εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης.  Αν ο βαθμός της τελικής εξέτασης της θεωρίας και η σχέση του με τον τελικό βαθμό εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης.  Αν η ύπαρξη ή όχι της αρνητικής βαθμολόγησης εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης.  Αν ο διαχωρισμός των φοιτητών σε ομάδες, κατά την τελική εξέταση, εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης.  Αν η εκπόνηση ή όχι της πτυχιακής εργασίας εξαρτάται από τη σχολή, το τμήμα ή το έτος φοίτησης. 6

Ερωτηματολόγια  Σύνολο ερωτηματολογίων: 535  Έντυπα: 360  Ηλεκτρονικά: Τμήματα  ΣΤΕΦ: 322ερωτηματολόγια ◦ Πληροφορικής & Επικοινωνιών: 49 ◦ Μηχανολογίας: 79 ◦ Πολιτικών & Δομικών Έργων: 45 ◦ Γεωπληροφορικής & Τοπογραφίας : 149  ΣΔΟ: 213 ερωτηματολόγια ◦ Λογιστικής: 67 ◦ Διοίκησης Επιτηρήσεων: 75 ◦ ΣΓΤΚΣ  ΕΑΣΔΑ: 71

9 Γράφημα 1 ο Γράφημα 2 ο

10 Γράφημα 3 ο

11 Γράφημα 4 ο

12 Γράφημα 5 ο

13 Γράφημα 6 ο

14 Γράφημα 7 ο Γράφημα 8 ο

 Αν η μέθοδος ελέγχου των γνώσεων των φοιτητών εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή.  Αν η διεξαγωγή των εξετάσεων εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή.  Αν η τελική εξέταση και συγκεκριμένα το αν είναι απαραίτητη όταν κατά τη διάρκεια του εξαμήνου διενεργούνται εργασίες και πρόοδοι, εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή.  Αν ο διαχωρισμός των φοιτητών σε ομάδες, κατά την τελική τους εξέταση, εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή.  Αν η χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας (ασύγχρονη εκπαίδευση) ως αρωγός των τελικών εξετάσεων, εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή.  Αν η χρήση των ΤΠΕ και συγκεκριμένα το αν πρέπει να είναι εμφανής κατά την εξέταση εξαρτάται από τη Σχολή, το Τμήμα, τη θέση ή την προϋπηρεσία του καθηγητή. 16

Ερωτηματολόγια  Σύνολο ερωτηματολογίων: 49  Έντυπα: 10  Ηλεκτρονικά: Τμήματα  ΣΤΕΦ: 28 ερωτηματολόγια ◦ Πληροφορικής & Επικοινωνιών: 9 ◦ Μηχανολογίας: 4 ◦ Πολιτικών & Δομικών Έργων: 10 ◦ Γεωπληροφορικής & Τοπογραφίας: 5  ΣΔΟ: 21 ερωτηματολόγια ◦ Λογιστικής: 6 ◦ Διοίκησης Επιτηρήσεων: 11 ◦ ΣΓΤΚΣ  ΕΑΣΔΑ: 4

19 Γράφημα 9 ο

20 Γράφημα 10 ο Γράφημα 11 ο

21 Γράφημα 12 ο

22 Γράφημα 13 ο

23  Η χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας γίνετε κυρίως από καθηγητές με μεγάλη προϋπηρεσία και όχι τόσο από νέους στο επάγγελμα.  Σημαντική αποχή χρήσης του e-learning σημειώθηκε στη σχολή ΣΓΤΚΣ του τμήματος ΕΑΔΣΑ, η οποία δεν το χρησιμοποιεί σχεδόν καθόλου.  Το τμήμα της Γεωπληροφορικής & Τοπογραφίας και το τμήμα Λογιστικής που από τη μεριά των καθηγητών το 4% περίπου χρησιμοποιεί σε μεγάλο βαθμό την ηλεκτρονική πλατφόρμα ως αρωγός των τελικών εξετάσεων.

24  Η χρήση των ΤΠΕ δεν επηρεάζεται τόσο από την σχολή ή την θέση που έχει ένας καθηγητής αλλά από το τμήμα στο οποίο ανήκει και την προϋπηρεσία που έχει.  Οι καθηγητές του τμήματος Πληροφορικής και Επικοινωνιών θέλουν μόνο να ασχοληθούν και κυρίως αυτοί που έχουν πάνω από 12 έτη προϋπηρεσίας.  Από 1,9% έως 5,3% είναι τα ποσοστά των καθηγητών που χρησιμοποιούν ΤΠΕ ανάλογα με το τμήμα.

26 Συμπεράσματα φοιτητών  Ο έλεγχος των γνώσεων των φοιτητών γίνεται με τη μέθοδο που επιλέγει ο καθηγητής.  Ο βαθμός προόδου δεν λαμβάνεται υπόψη στην τελική βαθμολογία.  Δεν υπάρχουν απαλλακτικές εργασίες.  Γίνεται διαχωρισμός των φοιτητών σε ομάδες χωρίς να είναι ισάξια τα θέματα. 73,6%κατά αρνητικής  Το 73,6% των φοιτητών είναι κατά της αρνητικής βαθμολογίας.

 Η ανακοίνωση της διδακτέας ύλης να γίνεται έγκαιρα.  Για την λήψη πτυχίου να μειωθούν οι ΔΜ στις 180.  Το ΤΕΙ να διαθέτει επαρκής θέσεις πρακτικής άσκησης.  Το τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών πρέπει παρέχει ΔΜ στην πρακτική άσκηση.  Να υπάρχει εξεταστική επί πτυχίο. 27

28 Συμπεράσματα καθηγητών  Ελάχιστη χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας από πλευράς της σχολής ΣΓΤΚΣ. Το τμήμα Γεωπληροφορικής και Λογιστικής είναι οι σχολές οι οποίες κάνουν το 4% των καθηγητών χρήση του e-learning.  Η χρήση ΤΠΕ γίνεται μόνο από καθηγητές του τμήματος Πληροφορικής & Επικοινωνιών με προϋπηρεσία άνω των 12 ετών.

 Οι περισσότεροι καθηγητές θεωρούν απαραίτητη την τελική εξέταση, όταν διεξάγονται ασκήσεις, εργασίες, πρόοδοι.  Στις τελικές εξετάσεις οι περισσότεροι καθηγητές προτιμούν τις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής σε συνδυασμό με ανάπτυξης ως τρόπο εξέτασης.  Οι περισσότεροι καθηγητές επιλέγουν τις κλειστές σημειώσεις για τις τελικές εξετάσεις. 29

Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών