Σχεδιασμός α ΕΠΕ μαθητή με δυσλεξία Αλεξανδρούπολη 7 Ιουλίου 2010.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
TO ΠΑΙΔΙ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Advertisements

Διαγνωστικοί αξιολογικοί και υποστηρικτικοί φορείς μαθητών με αναπηρία και ειδικές μαθησιακές ανάγκες είναι τα: ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Κέντρο Διαφοροδιάγνωσης Διάγνωσης.
Παρουσίαση Περιστατικού
Νοέμβριος 2009 Κατερίνα Φυτράκη Φιλόλογος ΜΑ
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Α΄ & Β΄ ΤΑΞΗΣ
Η φωνολογική επίγνωση.
Εξατομικευμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα Στήριξης μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία Πηλείδου Κωνσταντίνα Σχολική Σύμβουλος ΕΑΕ.
ΣΧΕΔΙΟ-ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Εργοθεραπευτική Παρέμβαση σε Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Αναστασία Γραμμένου, Msc, Υποψήφια Διδάκτωρ του Π.Τ.Δ.Ε. του Δ.Π.Θ.
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η ανάδυση της ανάγνωσης και της γραφής: έννοια και σύγχρονες απόψεις Ευφημία Τάφα Καθηγήτρια Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ RELEASE ‘‘Towards Achieving Self Regulated Learning as a Core in Teachers” In-Service Training in Cyprus Δημοτικό Σχολείο Άγιος Σπυρίδωνας.
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ- ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
ΤΙΤΛΟΣ: CAAS (Cognitive-Aptitude-Assessment-Software) ΕΠΙΠΕΔΟ: Παιδιά δημοτικού – γυμνασίου – λυκείου ΕΚΔΟΣΕΙΣ: Educational Help. Inc ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ: CD-ROM.
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Η Παρέμβαση του Λογοθεραπευτή σε παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες
Σενάρια διδασκαλίας ΝΕΟ ΣΧΟΛΕΙΟ.
3η Π.Δ.Κα.Π - Αλεξανδρούπολη 2009 Αξιολόγηση της επιμορφωτικής διαδικασίας των εκπ/κων ΠΕ19-20 Καράκιζα Τσαμπίκα Σχ. Σύμβουλος Πληροφορικής Δωδ/σου Κωσταλίας.
Ψ447 ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ. ΠΙΘΑΝΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ.
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα Γενική Εκτίμηση της Εικόνας του Σχολείου Κωδικοποίηση από τον Νικόλαο Τριπόδη, Σχολικό.
Η διάγνωση της δυσλεξίας
ΤΙΤΛΟΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗΣ & ΣΕΝΑΡΙΟΥ Ονοματεπώνυμο συγγραφέα, Ειδικότητα ΠΕχχ.
Σχεδίαση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με την αξιοποίηση των ΤΠΕ Οι ΤΠΕ χαρακτηρίζονται ως μέσο αναδιομόρφωσης της εκπ/κής πρακτικής. Μέσο συμπληρωματικό.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑΣ
Διαταραχές Λόγου και Μαθησιακές Δυσκολίες
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα 11/10/2010 Μ. Μ. (MEd)
6/12/2012 Παρουσίαση: Μιμηγιάννης Δημήτρης
ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΕΤΟΙΜΟΤΗΤΑΣ
Οκτώβριος, 2012 Ειδική Θεματική δραστηριότητα Β΄ Τάξης ΕΠΑΛ Τομέας Ηλεκτρολογικός.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΝΕΩΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Αναπτύσσοντας, κινητοποιώντας και βελτιώνοντας δεξιότητες: η εφαρμογή μαθησιακού προγράμματος σε ομάδα τμήματος του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου.
Εργαλείο ανίχνευσης και διερεύνησης των αναγνωστικών δυσκολιών στο Νηπιαγωγείο και στην Α΄ & Β΄ Δημοτικού Γεσθημανή Κούφτα 12/4/2017.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Μαθητές με Δυσλεξία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Άτυπη παιδαγωγιΚΗ αξιολογηση
Αικ. Μαριδάκη-Κασσωτάκη Καθηγήτρια Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο
Φωνητικά, φωνολογικά και μορφολογικά ζητήματα της νεοελληνικής
Αντιμετώπιση Μαθησιακών Δυσκολιών στα Μαθηματικά
1 Διδασκαλία του γραμματισμού
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
εκπαιδευτικη μεταβαση
Τρόποι διαφοροποίησης της διδασκαλίας σε τάξεις πολλών ταχυτήτων
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
«Φωνητική-Φωνολογία: εφαρμογές στην εκπαίδευση»
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Το ΠΕΑΠ στα Νέα Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα
Διδακτικό μοντέλο για τη διδασκαλία της ανάγνωσης και της γραφής στην Α΄ τάξη Συνδυαστικό μοντέλο (συνθέτει στοιχεία της αναλυτικοσυνθετικής μεθόδου με.
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Εξελικτικές Μαθησιακές Δυσκολίες
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ:
Κωδικοποίηση και Αποκωδικοποίηση Συλλαβών
Σχέση Φωνολογικής Επίγνωσης και Ανάγνωσης (1)
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Αναπτυξιακές διαταραχές μάθησης/ειδικές μαθησιακές δυσκολίες
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Σχεδιασμός α ΕΠΕ μαθητή με δυσλεξία Αλεξανδρούπολη 7 Ιουλίου 2010

Αξιολόγηση μαθητή της β τάξης  Ο μαθητής Τ.Χ.του προσήλθε στο Κ.Ε.Δ.Υ ¨Εβρου συνοδευόμενος από την κηδεμόνα του κ. προκειμένου να αξιολογηθεί εκπαιδευτικά. Η αξιολόγηση περιελάμβανε επιμέρους τομείς:  της φωνολογικής ενημερότητας,  (Ακουστική Διάκριση, Ολοκλήρωση Λέξεων, Σύνθεση Φθόγγων, Διάκριση Γραφημάτων)

Αξιολόγηση μαθητή της β τάξης  την αντίληψη δεξιού-αριστερού  τον οπτικο-κινητικο συντονισμό,  και την χωρητικότητα της φωνολογικής εργαζόμενης μνήμης  την αναγνωστική και ορθογραφική ικανότητα,

Αξιολόγηση μαθητή της β τάξης  Η διάκριση δεξιού-αριστερού γίνεται στη βάση των πιθανοτήτων.  H ακουστική διάκριση ζευγών ψεύτικων λέξεων που μοιάζουν ακουστικά γίνεται με δυσκολία.  Η σύνθεση λέξεων από τους φθόγγους που τις αποτελούν είναι επιτυχημένη όταν περιλαμβάνει 4 φθόγγους.

Αξιολόγηση μαθητή της β τάξης  Η δυνατότητα συγκράτησης ακουστικά παρουσιαζόμενων πληροφοριών ανέρχεται στις 3 πληροφορίες.  Η ανάγνωση δισύλλαβων λέξεων είναι επιτυχημένη, όταν οι συλλαβές είναι της μορφής σύμφωνο-φωνήεν.  Δυσκολίες εμφανίζονται σε τρισύλλαβες και πάνω λέξεις και σε λέξεις με συμπλέγματα

Αξιολόγηση μαθητή της β τάξης  Στη γραφή παρατηρήθηκαν αντικαταστάσεις και παραλήψεις σημειώθηκαν σε λέξεις με συμπλέγματα.  Επίσης, σημειώθηκαν οι ακόλουθες αντικαταστάσεις μεμονωμένων φθόγγων:  κ τ, π τ, φ θ, δ θ,  θ λ, δ ζ, ζ ξ, στ τζ  γκ ντ, τ χ.

Αξιολόγηση μαθητή της β τάξης  Σύμφωνα με τα παραπάνω προτείνεται πρόγραμμα αποκατάστασης της αναγνωστικής ικανότητας και της ακουστικής διάκρισης

Ε. ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ – ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ (*) Α.Α Εκπαιδευτικές ανάγκες Προτεραιότητες Προτεινόμενες υπηρεσίες – Ειδικότητες Ημερομηνία έναρξης Χρονική διάρκεια Βελτίωση του ρυθμού ανάγνωσης Εκπαιδευτικός του Τ.Ε. & σχολικής τάξης Σεπτ.2008 Ιούνιος 2009 Βελτίωση της ακουστικής διάκρισης Εκπαιδευτικός του Τ.Ε. Λογοπεδικός Βελτίωση γραφοφωνημικής αντιστοιχίας Εκπαιδευτικός του Τ.Ε. & σχολικής τάξης Ανάπτυξη προφορικού λόγου (σύνταξη προτάσεων) Εκπαιδευτικός του Τ.Ε. Λογοπεδικός

Σχεδιασμός ΕΠΕ Περιοχές(*)παρέμβασης Παρούσα Κατάσταση (αποτελέσματααξιολόγησης) Μακροπρόθε σμοι στόχοι (ετήσιοι) Βραχυπρόθεσμοι στόχοι Χρονική διάρκεια Αναγνωστική ικανότητα Να διαβάζει εύρυθμα Να διαβάζει αυτοματοποιημένα 7 συλλαβές Σ-Φ, σε 20΄΄ 80% επιτυχία, σε τρεις μέρες Να διαβάζει αυτοματοποιημένα 7 συλλαβές Φ -Σ, σε 20΄΄ Να διαβάζει αυτοματοποιημένα 7 συλλαβές ΣΣ-Φσε 20΄΄

Σχεδιασμός ΕΠΕ Περιοχές(*)παρέμβασης Παρούσα Κατάσταση (αποτελέσματααξιολόγησης) Μακροπρόθε σμοι στόχοι (ετήσιοι) Βραχυπρόθεσμοι στόχοι Χρονική διάρκεια Αναγνωστική ικανότητα Να διαβάζει εύρυθμα Να διαβάζει αυτοματοποιημένα δισύλλαβες λέξεις, χωρίς συμπλέγματα 80% επιτυχία, σε τρεις μέρες Να διαβάζει αυτοματοποιημένα δισύλλαβες λέξεις, με συμπλέγματα Να διαβάζει αυτοματοποιημένα τρισύλλαβες λέξεις

Σχεδιασμός ΕΠΕ Περιοχές(*)παρέμβασης Παρούσα Κατάσταση (αποτελέσματααξιολόγησης) Μακροπρόθε σμοι στόχοι (ετήσιοι) Βραχυπρόθεσμοι στόχοι Χρονική διάρκεια Γραφή (γραφοφωνολογι κή αντιστοιχία) Να διαβάζει εύρυθμα Να γράφει 7 συλλαβές Σ-Φ, με όλα τα σύμφωνα 80% επιτυχία, σε τρεις μέρες Να γράφει απλές δισύλλαβες λέξεις Ένας μήνας Να γράφει απλές δισύλλαβες λέξεις με συμπλέγματα Τρεις μήνες

Σχεδιασμός ΕΠΕ Περιοχές(*)παρέμβασης Παρούσα Κατάσταση (αποτελέσματααξιολόγησης) Μακροπρόθε σμοι στόχοι (ετήσιοι) Βραχυπρόθεσμοι στόχοι Χρονική διάρκεια Προφορικός λόγος Να εκφράζεται σωστά Να αναδιηγείται απλές ιστορίες που άκουσε Σχολικό έτος Να μεταφέρει στην τάξη πληροφορίες της καθημερινής ζωής με σωστή εκφορά προτάσεων Να συμμετέχει σε ομαδικές δραστηριότητες συλλογής προτάσεων

Σχεδιασμός ΕΠΕ Περιοχές(*)παρέμβασης Παρούσα Κατάσταση (αποτελέσματααξιολόγησης) Μακροπρόθε σμοι στόχοι (ετήσιοι) Βραχυπρόθεσμοι στόχοι Χρονική διάρκεια Προφορικός λόγος – ανάγνωση Να εκφράζεται σωστά Να συμμετέχει στην τάξη με ανάγνωση τμήματος κειμένου Σχολικό έτος Να συμμετέχει στην τάξη με συμπλήρωση ασκήσεων στο τετράδιο εργασιών Να συμμετέχει στην τάξη με συμπλήρωση ασκήσεων στον πίνακα

Σχεδιασμός ΕΠΕ Περιοχές(*)παρέμβασης Παρούσα Κατάσταση (αποτελέσματααξιολόγησης) Μακροπρόθε σμοι στόχοι (ετήσιοι) Βραχυπρόθεσμοι στόχοι Χρονική διάρκεια Συναισθηματική οργάνωση Ανάπτυξη δυαδικών σχέσεων Να συμμετέχει σε εξωσχολικές δραστηριότητες που έχει κλίση Σχολικό έτος Να αναπτύξει δυαδικές σχέσεις στις δραστηριότητες εκτός σχολείου Να συμμετέχει ενεργά σε ομάδες

Σχεδιασμός ΕΠΕ Περιοχές(*)παρέμβασης Παρούσα Κατάσταση (αποτελέσματααξιολόγησης) Μακροπρόθε σμοι στόχοι (ετήσιοι) Βραχυπρόθεσμοι στόχοι Χρονική διάρκεια Συναισθηματική οργάνωση Ανάπτυξη δυαδικών σχέσεων Να συμμετέχει σε δραστηριότητες της σχολικής ζωής Σχολικό έτος Να αναπτύξει δυαδικές σχέσεις στις δραστηριότητες εντός σχολείου Να συμμετέχει ενεργά σε σχολικές ομάδες

 Ευχαριστώ για την προσοχή σας