Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Ε ΘΝΙΚΟ & Κ ΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ Π ΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ Α ΘΗΝΩΝ «Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας ΕΚΠΑ» Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης Γενικός Συντονιστής ΜΟΔΙΠ ΗΜΕΡΙΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ.
«Δημιουργώντας μια Εικονική Επιχείρηση στην Σχολική Μονάδα »
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Γραπτη εργαςια ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Η οργάνωση ενός Υποθετικού Προγράμματος Εικονικών Επιχειρήσεων στα ΤΕΕ
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
«ΗΜΕΡΙΔΑ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΑΣΤΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΜΩΝ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑ 2/11/2011
Ανάλυση & Περιγραφή Θέσεων Εργασίας
ΦΑΣΕΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Προσδιορισμός του διδακτικού στόχου, των κριτηρίων και των στοιχείων της αξιολόγησης Επιλογή της τεχνικής Ερμηνεία των πληροφοριών Αποτύπωση.
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
Στόχοι, μεθοδολογία, διαδικασίες Μιχάλης Μεταξάς Innovatia ΕΠΕ, Σύμβουλος Διαχείρισης Έργου.
Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
Ατομικό έργο Προβληματισμοί και προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος, Πρόεδρος Πανελλήνιας Ένωσης Καθηγητών.
Ενότητα 2.2. Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ Επιμορφώτρια:
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Jigsaw: Τί είναι;.
Σενάριο.
Πρόγραμμα Kidspiration
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 14/05/2004.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ TEL. ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» n Του καθηγητή Σαράντου Καπιδάκη n των φοιτητών: Βάμβα Ματίνα, Μόσχου Δημητρίου, Βρασταμινού.
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Σεμινάριο Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης Διδάσκουσα: Ελευθερία Αργυροπούλου.
Προσομοίωση και Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Περιγραφή του μαθήματος.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΝΑΚΗΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΠΕ-1703
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΜΑΔΙΚΟ ΕΡΓΟ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Κοστολόγηση Μάθημα 1ον.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Notes for SPSS Ετήσια Παρουσίαση Διδακτορικής Διατριβής τ… υπ.διδάκτορα…………. Επιβλέπων:…………….. Τριμελής Επιτροπή…………….. Χίος,…………………
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Γ. Αλεξιάδης.  Εκπαιδευτική δραστηριότητα, κατά την οποία οι περισσότερες ή και όλες οι πληροφορίες που απαιτούνται για την επίλυση ενός προβλήματος.
Τεχνολογία Β! γυμνασίου Κατασκευή μακέτας βήμα -βήμα
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΣΤΟ Ε. Π. ΠΑΙ. Κ. ΑΣΠΑΙΤΕ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ / Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ Φ. ΒΑΜΒΟΥΡΗ Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας
Training Plan Αντώνης Βεκρής 26 Απριλίου 2017.
διαπιστώσεις μαθήματος.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 10
Η επιστήμη της Διοίκησης
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Διαχείριση Έργων Πληροφορικής
Οργάνωση & Διοίκηση Αθλητισμού
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Γραπτή εργασία και παρουσίαση
Σεμινάριο Τελειοφοίτων
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ (Aρ. πρωτ /Δ2/ εγκύκλιος του ΥΠ.Π.Ε.Θ Αρ. Πρωτ /Δ2/
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΡΙΣΜΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ 1)ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ;
Notes for SPSS Ετήσια Παρουσίαση Διδακτορικής Διατριβής
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Διδακτικές ενότητες Αξιολόγηση μαθήματος
Διδασκαλία με την μέθοδο project
Notes for SPSS Ετήσια Παρουσίαση Διδακτορικής Διατριβής
ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
2Ο ΓΕΛ ΙΛΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
Παρουσίαση μαθήματος Υψομετρία και GNSS
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β! ΤΑΞΗΣ Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο Καθηγητής : ΗΡ. ΝΤΟΥΣΗΣ

Η μέθοδος ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η μέθοδος ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ύλη της Β! τάξης στηρίζεται σε μία σειρά δραστηριοτήτων που εκτελούν οι μαθητές αφού χωρισθούν σε ομάδες εργασίας και μελετούν την οργάνωση των σύγχρονων παραγωγικών μονάδων (επιχειρήσεων) .

Ενότητες ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κατασκευή μοντέλων επιχειρήσεων κατά τρόπο αντίστοιχο με την πραγματικότητα. ( ΜΑΚΕΤΑ ) Παρουσίαση ρόλων στελεχών επιχειρήσεων κατά τρόπο αντίστοιχο με την πραγματικότητα. ( ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ) Σεμινάρια από τον κάθε μαθητή με παρουσίαση πληροφοριών σχετικά με την αρμοδιότητα που έχει αναλάβει στην επιχείρηση. ( ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ )

Δραστηριότητες Α! τριμήνου Δραστηριότητες Α! τριμήνου Σκοποί-Εισαγωγικές έννοιες Οργάνωση των επιχειρήσεων Οργανόγραμμα-Αρμοδιότητες τμημάτων Μελέτη επιχειρήσεων –Χωρισμός ομάδων Ανάλυση της συνεργασίας που απαιτείται μεταξύ των τμημάτων. Χωρισμός ομάδων 6-7 μαθητών(-τριών) Επιλογή επιχείρησης-Σεμινάρια Επιλογή Επιχείρησης – συγκέντρωση πληροφορικού υλικού. Επιλογή αρμοδιοτήτων από κάθε μαθητή Σεμινάριο με παρουσίαση των πληροφοριών.

Δραστηριότητες Β! τριμήνου Δραστηριότητες Β! τριμήνου Γραπτή εργασία Α’ μέρος Συγγραφή εργασιών από τον κάθε μαθητή, παράλληλα με τις κατασκευαστικές δραστηριότητες, για τις αρμοδιότητες που ο ίδιος έχει αναλάβει στην επιχείρηση που έχει επιλέξει η ομάδα του. Κατασκευή Α’ μέρος Σχέδια για την κατασκευή της μακέτας. Επιλογή υλικών και εργαλείων Έναρξη της κατασκευής μικρογραφίας της επιχείρησης με τη συμμετοχή όλων των μελών της κάθε ομάδας- κατανομή εργασιών . Σεμινάριο 2ο Προφορική παρουσίαση των δραστηριοτήτων κάθε μαθητή .

Δραστηριότητες Γ! τριμήνου Δραστηριότητες Γ! τριμήνου Γραπτή εργασία Β’ μέρος Περιγραφή της διαδικασίας της κατασκευής Τελική προφορική εργασία Ολοκλήρωση της Κατασκευής. Διοργάνωση έκθεσης, όπου θα παρουσιασθούν οι κατασκευές και οι γραπτές εργασίες των μαθητών.