Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Β! ΤΑΞΗΣ Κατανομή δραστηριοτήτων ανά τρίμηνο Καθηγητής : ΗΡ. ΝΤΟΥΣΗΣ
Η μέθοδος ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η μέθοδος ΤΗΣ ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Η ύλη της Β! τάξης στηρίζεται σε μία σειρά δραστηριοτήτων που εκτελούν οι μαθητές αφού χωρισθούν σε ομάδες εργασίας και μελετούν την οργάνωση των σύγχρονων παραγωγικών μονάδων (επιχειρήσεων) .
Ενότητες ΟΜΑΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κατασκευή μοντέλων επιχειρήσεων κατά τρόπο αντίστοιχο με την πραγματικότητα. ( ΜΑΚΕΤΑ ) Παρουσίαση ρόλων στελεχών επιχειρήσεων κατά τρόπο αντίστοιχο με την πραγματικότητα. ( ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ) Σεμινάρια από τον κάθε μαθητή με παρουσίαση πληροφοριών σχετικά με την αρμοδιότητα που έχει αναλάβει στην επιχείρηση. ( ΠΡΟΦΟΡΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ )
Δραστηριότητες Α! τριμήνου Δραστηριότητες Α! τριμήνου Σκοποί-Εισαγωγικές έννοιες Οργάνωση των επιχειρήσεων Οργανόγραμμα-Αρμοδιότητες τμημάτων Μελέτη επιχειρήσεων –Χωρισμός ομάδων Ανάλυση της συνεργασίας που απαιτείται μεταξύ των τμημάτων. Χωρισμός ομάδων 6-7 μαθητών(-τριών) Επιλογή επιχείρησης-Σεμινάρια Επιλογή Επιχείρησης – συγκέντρωση πληροφορικού υλικού. Επιλογή αρμοδιοτήτων από κάθε μαθητή Σεμινάριο με παρουσίαση των πληροφοριών.
Δραστηριότητες Β! τριμήνου Δραστηριότητες Β! τριμήνου Γραπτή εργασία Α’ μέρος Συγγραφή εργασιών από τον κάθε μαθητή, παράλληλα με τις κατασκευαστικές δραστηριότητες, για τις αρμοδιότητες που ο ίδιος έχει αναλάβει στην επιχείρηση που έχει επιλέξει η ομάδα του. Κατασκευή Α’ μέρος Σχέδια για την κατασκευή της μακέτας. Επιλογή υλικών και εργαλείων Έναρξη της κατασκευής μικρογραφίας της επιχείρησης με τη συμμετοχή όλων των μελών της κάθε ομάδας- κατανομή εργασιών . Σεμινάριο 2ο Προφορική παρουσίαση των δραστηριοτήτων κάθε μαθητή .
Δραστηριότητες Γ! τριμήνου Δραστηριότητες Γ! τριμήνου Γραπτή εργασία Β’ μέρος Περιγραφή της διαδικασίας της κατασκευής Τελική προφορική εργασία Ολοκλήρωση της Κατασκευής. Διοργάνωση έκθεσης, όπου θα παρουσιασθούν οι κατασκευές και οι γραπτές εργασίες των μαθητών.