ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Advertisements

Στο σχολείο Κάθε μέρα στο σχολείο, η δασκάλα ζητάει από τα παιδιά να διαβάσουν από το βιβλίο και να γράψουν στο τετράδιο. Τα παιδιά διαβάζουν από το βιβλίο.
Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ενότητα 20 Παραδοσιακά Επαγγέλματα
ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ…ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Τα δικαιώματα των παιδιών
Στρατηγικές Πρόσληψης των Μορφοσυντακτικών Φαινομένων
Διοργανώνουμε ένα συνέδριο. ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ  Στόχοι: έρευνα, δημιουργικότητα, συνεργασία, ευρηματικότητα, παραγωγή έργου, ευθύνη, γνώσεις, αυτενέργεια. 
3. Ο ΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΗ
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Το παιχνίδι των πράξεων
ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ !!! ΜEMORY ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ 1.
Τάξη Ε Ενότητα 1 Πρόσθεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Τάξη Ε Ενότητα 1 Αφαίρεση Μαρία Μ. Χαραλάμπους
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Το ποτάμι Να δημιουργήσετε μια φωτοαφήγηση επιλέγοντας όποιες από τις εικόνες προτιμάτε. Στη συνέχεια να τοποθετήσετε πάνω τους ως λεζάντες αποσπάσματα.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 7 Οι μύθοι και η ελιά.  Με βάση τον τίτλο, τι αναμένετε να μάθετε από το σημερινό μάθημα;  Γνωρίζετε κάποιους μύθους που συνδέονται με την ελιά;
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Συνδεσμολογία Αντιστάσεων
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Τεχνολογια ΑΤΟΜΙΚΟ ΕΡΓΟ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΟΥΡΛΟΣ.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Αρχές κατασκευής διδακτικών-μαθησιακών σεναρίων
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Τα μουσικά φθογγόσημα (τέταρτα-όγδοα-μισό) Τάξη: Γ’ Δημοτικού Ανδρέας Σκιαδάς.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Καθιστώντας τους μαθητές υπεύθυνους
ΔΕΚΑΡΧΟ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Εκπαιδευτική Ομάδα: Αβραάμ Ιντζεβίδης
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΓΙΟΥ ΝΕΟΦΥΤΟΥ
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Σχεδιασμός και Τεχνολογία
ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο.
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ 3Ο.
Curriculum Based Measurement (CBM)
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Β.ΕΠΑΛ-Γενικής Παιδείας  ΜΑΘΗΜΑ: Εισαγωγή στης αρχές Επιστήμης των Η/Υ  ΚΕΦΑΛΑΙΟ 4: Γλώσσες Αναπαράστασης Αλγορίθμων  ΕΝΟΤΗΤΑ 4.2: Δομή Ακολουθίας 
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Λογισμικό Εφαρμογών/Επεξεργασία Κειμένου
Ενότητα 7 Επιχειρηματολογικό Κείμενο
- Προσεκτικός σχεδιασμός Α΄Φάση - Επιλογή του θέματος - Καθορισμός στόχων       Από τους μαθητές      - Προσεκτικός σχεδιασμός  
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου Κειμενικό είδος: Οδηγίες Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΚΑΡΑΒΙ

ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ Ήρθε η σειρά σας να δώσετε οδηγίες στα παιδιά της Β’ τάξης για να φτιάξουν μια κατασκευή. Θα ακολουθήσουμε τα ίδια βήματα με το Βιβλίο Μαθητή. Θα τους δώσουμε, δηλαδή, μια λίστα με τα ΥΛΙΚΑ που θα χρειαστούν, θα χρησιμοποιήσουμε ΕΙΚΟΝΕΣ και θα γράψουμε ΟΔΗΓΙΕΣ. Στις επόμενες διαφάνειες σας δίνω τα υλικά και τις εικόνες για την κατασκευή σας. Αυτό που μένει από σας είναι να γράψετε τις οδηγίες. Για αυτό το λόγο θα συνεργαστείτε με το διπλανό σας.

ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ

ΠΡΑΣΙΝΟ ΤΕΡΑΤΑΚΙ

ΓΡΑΨΤΕ ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΒΗΜΑΤΑ Συγκεντρώνουμε/μαζεύουμε Βάφουμε

ΓΡΑΨΤΕ ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΒΗΜΑΤΑ Κόβουμε Πιέζουμε

ΓΡΑΨΤΕ ΤΑ ΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΤΕ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΒΗΜΑΤΑ Βάζουμε/ πιέζουμε/ τοποθετούμε Βάφουμε/χρωματίζουμε

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Ανταλλάξτε φύλλα εργασίας με μια άλλη ομάδα. Παρατηρήστε αν έγραψαν τα ρήματα που συμφωνήσαμε κάτω από τις ανάλογες εικόνες. Τα έγραψαν ορθογραφημένα; Ακολουθήστε τις οδηγίες τους και ελέγξτε αν μπορείτε να φτιάξετε με επιτυχία το τερατάκι. Αν οι οδηγίες έχουν λάθη κάνετε εισηγήσεις στην άλλη ομάδα για να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις. Δώστε στη δασκάλα σας τα κείμενά σας για να κάνει την τελική διόρθωση. Φωτοτυπήστε τις οδηγίες και δώστε τις στη Β’ τάξη για να φτιάξει στο μάθημα του Σχεδιασμού/ Τεχνολογίας το τερατάκι.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ «Η πρώτη μου χειροτεχνία Νο 3», Εκδόσεις ΜΑΛΛΙΑΡΗΣ – ΠΑΙΔΕΙΑ, 1983