Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΡΓΟΥ.
Advertisements

Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
1.Προσέξτε πού πατάτε και πώς περπατάτε, όταν ο καιρός είναι άσχημος. Όταν βρέχει ή χιονίζει, το δάπεδο γλιστράει. 2. Μην τρέχετε στους χώρους του.
Το μυστικό του μουσείου
SweetHome 3D ΕΝΑΣ ΕΥΚΟΛΟΣ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΔΩΜΑΤΙΩΝ/ΚΤΙΡΙΩΝ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Μάθημα ζωγραφικής Τοπίο.
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Η πνευματικότητα του καλλιτέχνη
ΑΓΙΟΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ ΖΩΤΤΗΣ Δ΄1.
Λευκή αττική λήκυθος Χαρακτηριστικό δείγμα των αγγείων με λευκό βάθος, που κατασκευάζονταν στην Αττική στους ώριμους κλασικούς χρόνους. Η λήκυθος βρέθηκε.
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
Είναι ο πρόεδρος Clinton και ο αντιπρόεδρος Gore. Τι βλέπετε; Λάθος. Είναι δύο φορές ο Clinton με διαφορετικά χτενίσματα.
Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
Η περιληψη.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Προοπτική με ένα σημείο φυγής
ΛΕΟΝΑΡΝΤΟ ΝΤΑ ΒΙΝΤΣΙ Ο Λεονάρντο γεννήθηκε στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του 1452. Το πλήρες όνομά του ήταν "Leonardo di ser Piero da Vinci",
Τα γλυπτά του Μιχαήλ Αγγέλου
ΕΝΟΤΗΤΑ:6 ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΑΡΑΘΕΣΗΣ ΦΑΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ ΜΕΡΟΣ Δ΄ ΣΤΟΧΟΙ:
Αναγέννηση Τον 15ο και 16ο αιώνα στον ευρωπαϊκό χώρο εκδηλώνεται ένα καλλιτεχνικό και πνευματικό συγχρόνως κίνημα : η Αναγέννηση. Κατά την προετοιμασία.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΙΔΗ ΑΣΚΗΣΕΩΝ. ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ Άσκηση 1η Επιλογή μιας φωτογραφίας Περιγραφή της οργάνωσης του θέματος.
Από τη μαθήτρια Δανάη Κασσελάκη
Η Τέχνη στην Αναγέννηση
Χρυσός αριθμός Φ Εργασία στο πρότζεκτ των μαθητριών: Τρόφιν Στεφανία Λυρίτη Μίρκα Ντόκα Ιφιγένεια Μερμβελιωτάκη Ξένια.
Η Χρυσή Τομή Στη Ζωγραφική
ΝΙΚΗ ΔΑΔΟΥΠΗ.  Με τον όρο Αναγεννησιακή τέχνη αναφερόμαστε στην καλλιτεχνική παραγωγή κατά την ιστορική περίοδο της Αναγέννησης.  Η καλλιτεχνική αυτή.
Γεννήθηκεστην πόλη Αντσιάνο, κοντά στο Βίντσι της Ιταλίας στις 15 Απριλίου του έτους 1452 μ.Χ. Πλήρες όνομα: Leonardo di ser Piero da Vinci Υπέγραφε τα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Εταιρικές Σχέσεις (Partnerships) Τομεακό Πρόγραμμα Leonardo da Vinci.
ΠΟΛΥΦΑΣΜΑΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΣΤΟ ΟΡΑΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΕΡΥΘΡΟ ΑΝΑΚΛΑΣΗΣ.
Η οροφή της Capella Sistina, Michelangelo, , Βατικανό ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΣΜΟΣ ΜΕΡΟΣ Δ’
 Η Αναγέννηση εμφανίζεται στα μέσα του 14 ου αι. (1350) στη Βόρεια Ιταλία με κύριο χαρακτηριστικό τη μελέτη του αρχαίου ελληνικού και ρωμαϊκού πολιτισμού.
ΠΑΝΑΓΙΑ, Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. Το πρόσωπό της στην τέχνη.
Ιφιγένεια Ποντίκη Φιλόλογος ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΙΑΚΗ ΤΕΧΝΗ 15 ος- αρχές 17 ου αι. Ζωγραφική, Γλυπτική, Αρχιτεκτονική.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Μαθηματικά και τέχνη, μουσική και κλάσματα
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Πρώτη Έρευνα Τίτλος: Σχέση μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους μαθητών
Ο Aριθμός φ στην αρχιτεκτονική
Αναγέννηση: Γράμματα Τέχνη
2ο ΓΕ.Λ. ΑΛΙΜΟΥ ΤΑΞΗ :Α΄ ΤΜΗΜΑ:4ο
Επεξεργασία Εικόνας.
Το πρόβλημα του Βαρκάρη
Η δυτική ζωγραφική από τον 14ο αιώνα έως τον 18ο αιώνα
Μείγματα.
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
«Παιδική Συναυλία» Οι φωτισμοί και τα χρώματα του πίνακα "περιλούζουν" έξι παιδικές μορφές και μία νεαρή κοπέλα, που πιθανόν είναι η μητέρα του μικρότερου.
Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
ΕικονογραφικοΙ κυκλοι δυτικησ τεχνησ
Πώς γιορτάζουμε τα Χριστούγεννα;
(Λεονάρντο Ντα Βίντσι)
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ο Ευαγγελισμός στην ορθόδοξη και δυτική ζωγραφική
Η δυτική ζωγραφική τον 14ο -18ο αιώνα
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Οπτική γλώσσα ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
Τα σημαντικότερα έργα του Λούβρου
Ελεύθερο - Προοπτικό.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο Leonardo Da Vinci

Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ... Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο αποτελεί έργο ζωγραφικής.Δημιουργήθηκε την περίοδο από το 1478-1480 περίπου και στεγάζεται στην Εθνική Πινακοθήκη του Μονάχου (από το 1889).Έχει ως θέμα την Παναγία ,η οποία κρατάει με το δεξί της χέρι το παιδί της και με το αριστερό ένα γαρύφαλλο (έτσι αποδίδεται και ο τίτλος στο έργο).Έχει ύφος παραστατικό.Το έργο είναι φτιαγμένο με λάδι και θεωρείται κοινό μοτίβο Χριστιανικής Τέχνης.

Η ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ... Ο Λεονάρντο Ντα Βίντσι συνέθεσε το έργο αυτό δίνοντας έμφαση στην Παναγία και το παιδί.Αυτό άλλωστε το βλέπουμε από το γεγονός ότι οι μορφές έχουν πιο έντονο χρώμα από το υπόλοιπο σκηνικό. Έχει παράληλη τοποθέτηση των στοιχείων του-το παρατηρούμε στα δύο παράθυρα που βρίσκονται πίσω από την Παναγία.

Όσον αφορά την τονική κλίμακα, οι τόνοι στο έργο έχουν μεγάλη αντίθεση Όσον αφορά την τονική κλίμακα, οι τόνοι στο έργο έχουν μεγάλη αντίθεση.Πιο συγκεκριμένα, από την μία πλευρά, η Παναγία και το παιδί στην αγκαλιά της έχουν φωτεινά χρώματα-αν και κάπως ψυχρά-ενώ,από την άλλη πλευρά,το γαρύφαλλο που κρατάει η Παναγία και το υπόλοιπο σκηνικό πίσω της (με εξαίρεση τον χώρο έξω από τα παράθυρα) έχει φτιαχτεί με πιο σκούρα χρώματα.

Το σχέδιο των ενδυμάτων παρουσιάζει λεπτομέρειες και φαίνεται να έχει κατασκευαστεί με πολλή προσοχή. Ταυτόχρονα παρατηρούμε όγκο τόσο στις μορφές όσο και στον υπόλοιπο χώρο.

Ο χώρος μέσα στον οποίο βρίσκονται οι μορφές είναι ένα σκοτεινό δωμάτιο,στο βάθος του οποίου βρίσκονται δύο παράθυρα.Αριστερά από την Παναγία και με πολλή προσοχή μπορούμε να προσέξουμε ένα βάζο με λουλούδια. Έξω από το παράθυρο φαίνεται το μεγαλείο της φύσης-βουνά και βλάστηση. Γενότερα,στον χώρο δεν παρατηρούμε όση λεπτομέρεια παρατηρήσαμε και στις μορφές και τα ενδύματα.

ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ... Το όλο έργο εκφράζει την εξής ιδέα: την αγάπη της μητέρας (και στην προκειμένη περίπτωση της Παναγίας) προς το παιδί της αλλά και την στοργή της.Αυτό,άλλωστε,το κάνουν και όλες οι μητέρες.Ίσως θέλει να μας μεταφέρει το συγκεκριμένο μήνυμα. Το έργο είναι καθαρά Θρησκευτικό, αφού η κύρια μορφή του είναι η Παναγία.

~ ~ ~