ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΥΛΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
7 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ  Οι υψηλές απαιτήσεις της σύγχρονης και εξελιγμένης φωτογραφίας απαι΄τούν σοβαρές σπουδές διαφορετικά η απόκτηση φωτογραφικής εμπειρίας.
Advertisements

Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Αρχιτεκτονική του 20ου αιώνα De Stijl
Επεξεργασία Κειμένου Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ» ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
ΠΑΡΙΣΙ – ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
ΥΠΟΘΕΜΑ: «ΕΙΔΗ ΟΘΟΝΩΝ».
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
το χρώμα στον υπολογιστή
Τάξη Β Ενότητα 4 Κινέζικο τετράγωνο
Εισηγητής:Στέφανος Μέτης
Βασικοί μηχανισμοί όρασης
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Πολυμέσα – Δίκτυα (μαθ. επιλογής Γ’ Λυκείου)
Παρατήρηση φαινομένων στην Γη: Milky Way, Παλίρροια, Σέλας,
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΗ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΕΛΩΝΑΣ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
4.1 Σχέση μεταξύ φιγούρας και φόντου για τη τελική σύνθεση Να μπορείτε να εκτιμάτε και να σχολιάζετε τη σημασία που έχει η σύνθεση τελικής παρουσίασης.
Γραμμή.
Γιαννάκης Γιάννης Τροβάς Γιώργος Βογιατζής Γιώργος
Δημιουργία Παρουσίασης
Διαχείριση αντικειμένων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 ΠΕΡΙ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ
Εφαρμογές Πληροφορικής
ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Β΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Προοπτική
«Πλακόστρωση» Μαρίνα Πάλλα.
ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΧΑΤΖΗΜΙΧΑΗΛ (1873 – 1934)
Eric Grohe Miller Ο Eric Grohe είναι ένας εκπληκτικός καλλιτέχνης από αυτούς που ζωγραφίζουν στους τοίχους και τους κάνει αληθινά έργα τέχνης.
ΜΙΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ν. Καστάνη.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Η Ζωγραφική του 20ου αιώνα
Τα Μαθηματικά της Τέχνης & η τέχνη των Μαθηματικών
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Αύγουστος Κόντ Η ζωή και το έργο του.
ΔΟΜΙΚΑ ΣΟΙΧΕΙΑ ΠΟΛΥΜΕΣΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Χορός: Μια πρώτη εννοιολογική προσέγγιση Φιλίππου Φίλιππος Επίκουρος καθηγητής ΤΕΦΑΑ, ΔΠΘ
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών (ή, διαφορετικά, αντίληψη του χώρου)
PowerPoint. Σκοπός  Δημιουργία Ταινίας Κινούμενων Σχεδίων στο Power Point.  Εικόνες  Διάλογοι  Κινήσεις.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Τεχνολογία και Εκπαίδευση - Τεχνολογικά μέσα (1)
#2_γεωμετρία επιμέλεια_Σύμος Χαραλάμπους
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
PAUL CEZANNE M O N T S A I N T – V I C T O I R E.
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Τι ήταν άραγε ο Μοντριάν;;;
Σχεδίαση Γραφικών Μάθημα 1ο.
Eric Grohe Miller Ο Eric Grohe είναι ένας εκπληκτικός καλλιτέχνης από αυτούς που ζωγραφίζουν στους τοίχους και τους κάνει αληθινά έργα τέχνης.
 Ο Πητ (Πίιτ) Μοντριάν γεννήθηκε στις 7 Μαρτίου του 1872 και πέθανε την– 1 Φεβρουαρίου του Ήταν Ολλανδός ζωγράφος, ένας από τους σημαντικότερους.
Οπτική γλώσσα ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ-ΑΦΙΣΑ
Καθηγητής: Κ. Πιτσιλαδής Τάξη-Τμήμα: Α΄1 Μάθημα: Βιολογία
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
Γραφικά Γραφικά είναι: Οι γραφικές παραστάσεις Τα διαγράμματα
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Εισαγωγικά... ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΥΛΗΣ Η OP ART και ο V. VASARELY: Μια πρόταση για τη διδασκαλία της τέχνης στο μάθημα της Ιστορίας Άντα Στούμπη

1. Η Op Art (Optical Art, Perceptual Abstraction, Kinetic Art) Έργα του V. Vasarely

Η Op Art Έργα της Bridget Riley

Η Op Art Έργα του Richard Allen

Η Op Art Γνωρίσματα των έργων της Op Art Γεωμετρικά Αφηρημένα Στηρίζονται σε ψευδαισθήσεις που δημιουργεί η όρασή μας μέσα από το συνδυασμό, χρωμάτων και σχημάτων (αρχές οπτικής οργάνωσης Gestalt)

Η Op Art Η Op Art είναι αφηρημένη, ακριβής και γεωμετρική. Οι επιρροές της: Οι έρευνες των καλλιτεχνών του Βauhaus και των ψυχολόγων της Gestalt στη δεκαετία του 1920 Ο «πατέρας της Op Art» : Ο Viktor Vasarely στο Παρίσι στη δεκαετία του 40 και 50 επιδίδεται σε έρευνες…

Η Op Art Έτσι: Η οπτική ζωγραφική είχε μια θεωρητική επιστημονική βάση και μια Ευρωπαϊκή γεωγραφική βάση. Οι περισσότεροι οπτικοί καλλιτέχνες σκόπευαν να δημιουργήσουν έργα με πολύ δυναμικά οπτικά πεδία, τα οποία θα προσέκρουαν ενστικτωδώς και με απόλυτη φυσικότητα στα μάτια. Η Op Art μειώνει όλους τους νοηματικούς παράγοντες εκτός από την οπτική τέχνη. Εξαρτάται όχι από πολιτιστικά πρότυπα, το συμβολισμό ή τις προηγούμενες εμπειρίες του παρατηρητή, αλλά από τη φυσιολογία του ανθρώπινου ματιού και από την ικανότητα του εγκεφάλου να απαντά στο καθαρό χρώμα και σχήμα.

Η Op Art Οι αρχές πάνω στις οποίες στηρίζονται τα έργα της Op Art

Η Op Art Αρχές πάνω στις οποίες στηρίζονται τα έργα της Op Art

Η Op Art Αρχές πάνω στις οποίες στηρίζονται τα έργα της Op Art

2. V. Vasarely Γεννήθηκε στις 9 Απριλίου του 1906 στο Πεκς της Ουγγαρίας. 1925-27 Σπουδές Ιατρικής στη Βουδαπέστη 1927 -29  Σπουδάζει Καλές Τέχνες στο Podolini-Volkmann Academy 1929 Γράφεται στο Alexander Bortnyik’s Mühely Academy, κέντρο Bauhaus σπουδών στη Βουδαπέστη. 1930 Μετακομίζει στο Παρίσι όπου εργάζεται ως γραφίστας παντρεύεται (1931) και αποκτά δύο γιους(1931 και 1934).

Θεωρητικό υπόβαθρο V. Vasarely Θεωρούσε τη μαζική παραγωγή έργων τέχνης νόμιμη λειτουργία της βιομηχανικής κοινωνίας «Στο παρελθόν, ο καλλιτέχνης δημιουργούσε με βάση όσα ήξερε για τη φύση μέσω των αισθήσεών του, αλλά τώρα που η επιστήμη έχει αποκαλύψει το ατελεύτητο της Φύσης δεν είμαστε πλέον στατικοί παρατηρητές, αλλά δυναμιόί συμμετέχοντες». Θαύμαζε τις δυνατότητες που ανοίγονταν από τις φυσικές επιστήμες καθώς κάποιος θα μπορούσε να θεωρήσει την ύλη και την ενέργεια ως μια παραμόρφωση του χώρου.

V. Vasarely Ο καλλιτέχνης θεωρούσε ότι οι φωτογραφικές διαφάνειες (slides) θα είναι στη ζωγραφική ό,τι οι δίσκοι στη μουσική: ευμεταχείριστες, πιστές, σύνθετες αναπαραγωγές – με άλλα λόγια, θα αποτελούν ένα εργαλείο, ένα έργο τέχνης. «Στο μέλλον, θα παρακολουθούμε τις προβαλλόμενες εκθέσεις των σύγχρονων καλλιτεχνών». V. Vasarely, 1950 Κι ακόμη, συμπλήρωνε: “Ο σημερινός δημιουργός δεν μπορεί πλέον να ικανοποιείται απλώς με το να ζωγραφίζει επάνω στον καμβά”. Καταλαβαίνοντας τη δύναμη της κινούμενης εικόνας, ο Victor Vasarely δήλωσε το 1967: “Η ταινία του καλλιτέχνη θα γίνει η διαδόσιμη, βέλτιστη και αισιόδοξη εργασία, ένας γνήσιος, κοινός θησαυρός”.

V. Vasarely: Χρονολογική επισκόπηση των πιο γνωστών φάσεων του στυλ (τεχνοτροπίας) των έργων του Στυλ: Graphic (Πρώτα έργα: δεκαετία ’30) Πηγές έμπνευσης: Σπουδές σχεδίου της σχολής Bauhaus στη δεκαετία του ’20. Χαρακτηριστικά: Εναλλαγές άσπρου μαύρου, σκακιέρες, ζέβρες, αρλεκίνοι.

V. Vasarely Στυλ: Belle Isle (Πρώτα έργα: δεκαετία ’40) Πηγές έμπνευσης: Το παραλιακό τοπίο του Belle Isle όπου παρατηρούσε τα βότσαλα και τα κοχύλια και τον τρόπο με τον οποίο ο ήλιος επιπλατυνόταν καθώς πλησίαζε την επιφάνεια της θάλασσας Χαρακτηριστικά: Επίπεδες ελλειπτικές φόρμες βοτσάλων που αλληλοεπικαλύπτονται, εμφανίζονται και κρύβονται.

V. Vasarely Στυλ: Denfert (Πρώτα έργα: δεκαετία ’40) Πηγές έμπνευσης: Τα κατεστραμμένα πλακάκια στους τοίχους του σταθμού μετρό Denfert-Rochereau Χαρακτηριστικά: Γραμμικές μορφές που συναντώνται και διαπερνούν η μία την άλλη.

V. Vasarely Στυλ: Crystal - Gordes (Πρώτα έργα: τέλος δεκαετίας ’40) Πηγές έμπνευσης: Τα κτίσματα και τα παράθυρα των καστροπολιτειών της Νότιας Γαλλίας και τα σχέδια που δημιουργούν καθώς ο λαμπερός ήλιος και η σκιά διασταυρώνονται. Χαρακτηριστικά: Κυβιστικές επιρροές και φόντα που εναλλάσσονται με τις μορφές που φιλοξενούν.

V. Vasarely Στυλ: Black - White (Πρώτα έργα: δεκαετία ’50) Πηγές έμπνευσης: Γεωγραφικές μελέτες στη δεκαετία του ’20 (ισοβαρείς καμπύλες), η τέχνη της φωτογραφίας και η χρήση του θετικού και του αρνητικού. Χαρακτηριστικά: Μαύρες και άσπρες γραμμικές συνθέσεις, παραμορφωμένες σκακιέρες, ψευδαισθήσεις διαστημάτων,

V. Vasarely Στυλ: Planetary Folklore/Permutations (Πρώτα έργα: δεκαετία ’60) Πηγές έμπνευσης: Αποτέλεσμα των ερευνών του τη δεκαετία του ’50 και του ορισμού του Unite Plastique (1955) Unite με την έννοια μονάδα (στοιχείο για τη δημιουργία ενός όλου), αλλά και ενότητα (το αδιαχώριστο όλο χρώματος και μορφής) Χαρακτηριστικά: Ενότητα χρώματος- μορφής, κλίμακες διαβαθμίσεων, μονόχρωμες μονάδες σε φόντα με χρωματικές διαβαθμίσεις.

V. Vasarely Στυλ: Vonal (Πρώτα έργα: δεκαετία ’60) Πηγές έμπνευσης: Γραμμικές μελέτες για το χρώμα και τη μορφή. Χαρακτηριστικά: Σπουδές γραμμικού σχεδίου με περιοδικές φωτοσκιάσεις, τετράγωνους και καμπύλους κυματισμούς, μεγεθύνσεις.

V. Vasarely Στυλ: Gestalt/ Homage to the Hexagon (Πρώτα έργα: μέσα δεκαετίας ’60) Πηγές έμπνευσης: Οι μελέτες του στο στυλ Planetary folklore και permutations. Χαρακτηριστικά: Τρισδιάστατες πλαστικές ψευδαισθήσεις οι οποίες δημιουργούν σύγχυση και επιτίθενται στην όραση, κυψελωτές δομές, όγκοι που δεν μπορούν να τοποθετηθούν στο χώρο, αμφισημία στις μορφές.

V. Vasarely Στυλ: Expansive - Regressive / Universal Structures (Πρώτα έργα: μέσα – τέλος δεκαετίας ’60) Πηγές έμπνευσης: Η κλιμάκωση των μελετών για τον ακραίο χειρισμό του χώρου. Χαρακτηριστικά: Επιφάνειες ή πεδία με πλέγματα οκτάγωνα, εξάγωνα ή σε σχήμα σκακιέρας που δημιουργούν την αίσθηση του βάθους ή του ύψους.

Έργα Οp Art V. Vasarely Homok, 1977 8-4, 1977 Procion, 1977

Έργα Οp Art V. Vasarely Hexagon Sculpture

"Rokuyo stars"

"Falling snow"

"Treasure box"

"Blue sun"

"A color curtain"

Σας ευχαριστούμε… …και ελπίζουμε να σας δούμε και σε άλλες εκδηλώσεις μας…