Introduction to ANSYS workbench

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας του
Advertisements

Παράδειγμα 2ο : Σχεδιασμός Part / Assembly
Παράδειγμα 1ο : Σχεδιασμός Part
Πίνακες.
Διδασκαλία προγραμματισμού μέσω σχεδίασης ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η περίπτωση του GameMaker 13 Απριλίου 2013 Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου. Home Page : Αρχική Σελίδα Για να την αλλάξουμε ακολουθούμε την εξής διαδικασία: 1.Tools 2.Internet Options 3.General (καρτέλα),
Μέθοδος Ατομικής Εργασίας
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Το λογισμικό Αράχνη Το λογισμικό αυτό είναι ένα πρωτότυπο λογισμικό για την εκμάθηση του προγραμματισμού στις μικρές ηλικίες Δημοτικό και Γυμνάσιο. Υποστηρίζει.
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
4o Μάθημα.
Πως βάζουμε τίτλους και κείμενα στα video μας σε 8 βήματα.
Ένα απλό σχεδιαστικό πρόγραμμα για παιδιά
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
Υλικά. Materials Χρώμα Ambient color: το χρώμα περιβάλλοντος Diffuse color: το κύριο χρώμα του υλικού (αναφέρεται ως χρώμα διάχυσης και ισχύει για όλα.
ΓΡΑΜΜΕΣ - ΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – MS Windows – Περιβάλλον εργασίας
ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΤΣΑΛΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ. : 30920
Ενότητα: Αρχεία-Φάκελοι Διδάσκων: Λεπενιώτης Βασίλειος ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Β’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
© 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Προγραμματισμός σύσκεψης Lync Μπορείτε να προγραμματίσετε μια σύσκεψη Lync χρησιμοποιώντας.
Εργασία με παράθυρα.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
ΕΙΔΗ ΓΡΑΜΜΩΝ-ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΙ
Ομάδες στο Google. Τι είναι οι ομάδες στο Google; Είναι ακριβώς ότι λέει το όνομά τους, ομάδες ανθρώπων με κοινά ενδιαφέροντα, που μπορούν επικοινωνούν.
Microsoft Excel 4.6 Γραφήματα
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Βασικές πληροφορίες για τους υπολογιστές:
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΧΕΛΩΝΑ
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.
1. 1. Εισαγωγή Φωτογραφίας Τοποθετούμε με το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο το σημείο που θέλουμε να εισάγουμε την εικόνα Στην καρτέλα Insert πατούμε το κουμπί.
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΙΚΟ. Η διανομή επιτρέπεται μόνο σε Συνεργάτες με τον όρο μη κοινοποίησης. Η Microsoft δεν παρέχει καμία εγγύηση, ρητή ή σιωπηρή. © 2012 Microsoft.
Εξομοιωτής Ψηφιακών Κυκλωμάτων
On user-defined features Christoph M Hoffmann and Robert Joan-Arinyo Ανδρέας Φωτίου.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Ι Τμήμα Λογιστικής ΤΕΙ Κρήτης Γιάννης Χρυσάκης
Παρουσίαση Πρακτικής Άσκησης Βραζιώτης Δημήτρης ΑΦΠ&ΓΜ Ζ Υπεύθυνος Καθηγητής : Δ. Καλύβας.
Διαστάσεις Εργαστήριο Μηχανολογικού Σχεδιασμού Τμήμα Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Επ. Καθηγητής Μπότσαρης Παντελεήμων Lesson 3 1 Γραμμές διαστάσεων.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Ομάδες στο Google.
Praat Βασικές οδηγίες.
1. Πώς ανοίγουμε ένα αποθηκευμένο βιβλίο εργασίας;
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΗΧΑΝΟΥΡΓΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Ι & ΙΙ
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ – Βίντεο Μαθήματα AutoCAD 2010
Πληροφορική Β΄ Γυμνασιου Κεφάλαιο 3, 3.4
Γραφικές Μέθοδοι Σχεδιασμού με Η-Υ Εκπαιδευτικό Παράδειγμα 2
Γραφικό Περιβάλλον Εργασίας H/Y
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
ΘΕΜΑ : ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ LOGICATOR ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Γρήγορη αναφορά του Lync 2013 για Office 365
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
θέμα δήλωση Γραφικό SmartArt με εικόνες σε κόκκινο φόντο
Λειτουργικά Συστήματα
Λειτουργικά Συστήματα
Υπολογιστικά Φύλλα Διαχείριση Κελιών
ΗΥ565 Συστήματα Διαχείρισης Διεργασιών
Δημιουργία πλάνου καθισμάτων
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Introduction to ANSYS workbench

Από το μενού component systems διαλέγουμε είτε mesh είτε geometry και κάνουμε διπλό click για να ανοίξει το DESIGN MODELER

Είτε από το ενσωματωμένου μενού είτε από το παράθυρο που βγαίνει επιλέγουμε μονάδες

Το Interface του Design modeler Toolbars Tree outline Design window MODE details

Tree outline Ξεκινάει με 3 προκαθορισμένα επίπεδα ΧΥ ΖΧ ΥΖ Περιλαμβάνει όλα τα modeling operations με την σειρά που έγιναν Περιλαμβάνει λίστα με όλα τα bodies και τα parts που έχουν δημιουργηθεί Default planes Operations (sequential) Bodies & parts created

Planes Υπάρχουν από την αρχή διαθέσιμα τα 3 βασικά επίπεδα Μπορούν να οριστούν και νέα επίπεδα είτε αλλάζοντας ένα υπάρχον επίπεδο (transform) για την δημιουργία νέου είτε. Από κάποια υπάρχουσα επιφάνεια

Δημιουργία νέων plane μέσω transformation Επιλέγουμε δημιουργία νέου επιπέδου Από το παράθυρο details view Ορίζουμε το νέο επίπεδο με βάση κάποιο υπάρχον Αφού ορίσουμε το νέο επίπεδο κάνουμε generate

Δημιουργία νέου Sketch Επιλέγουμε το plane πάνω στο οποίο θα τοποθετηθεί το νέο sketch και το κάνουμε ενεργό Επιλέγουμε sketch mode και το νέο sketch δημιουργείται αυτόματα Σημείωση : Μπορουν να δημιουργηθούν πολλά sketch στο ίδιο Plane με την ίδια διαδικασία

Το Interface του sketch Εργαλειοθήκες DRAW, MODIFY: περιλαμβάνουν τις σχεδιαστικές επιλογές Εργαλειοθήκες Dimensions, Constraints: περιλαμβάνουν τις επιλογές για διαχείριση ων σχεδίων

Επιλέγουμε το επίπεδο ΧΥ και παράγουμε νέο sketch Στο sketch σχεδιάζουμε το παρακάτω μέσω της εργαλειοθήκης DRAW με κύκλους και γραμμές

Από την εργαλειοθηκη constraints Μπορούμε να θέσουμε περιορισμούς σε στοιχεία του σχεδίου

Από την εργαλειοθήκη Constraints Ορίζουμε τις πλευρές ως οριζόντιες ή κατακόρυφες

Από την εργαλειοθήκη Dimensions διαστασιολογούμε το σχέδιο Φ30, 40mm x 50mm

Constraints

Από την εργαλειοθήκη Modify κάνουμε fillet τις γωνίες με ακτίνα 10mm

Extrude from face

Δημιουργία νέου σχεδίου μέσω δομών Δημιουργούμε ένα νέο επίπεδο πάνω στην νέα πλευρά του σχήματος

Δημιουργία νέου σχεδίου μέσω δομών Από την εργαλειοθήκη modify επιλέγουμε Duplicate Επιλέγουμε την ακμή του τεμαχίου διαδοχικά με αριστερό κλικ Πατάμε δεξί κλικ και duplicate sellection

Στο νέο sketch που δημιουργήθηκε επιλέγουμε από την εργαλειοθήκη modify Offset και ξαναεπιλέγουμε την ακμή Πατάμε δεξί κλικ και Place offset

Επιλέγουμε την απόσταση της μετατόπισης και πατάμε αριστερό κλικ για να τοποθετηθεί Με Escape βγαίνουμε από το Menu του offset

Διαγράφουμε το εσωτερικό του σχεδίου και κάνουμε extrude

Εργαλειοθήκη modify- Drag Επιλέγοντας ένα σημείο η μία ακμή (edge) του σχεδίου μπορούμε να το μετατοπίσουμε αλλάζοντας την γεωμετρία Ανάλογα με τους γεωμετρικούς περιορισμούς και τις διαστάσεις που έχουμε ορίσει προκύπτει η τελική μορφή του νέου σχήματος

TRIM

OFFSET Επιλέγουμε “offset” και διαλέγουμε το περίγραμμα του σχεδίου Πατάμε δεξί κλικ και “place offset“ Πηγαίνοντας το ποντίκι στα αριστερά του σχεδίου μπορούμε να δημιουργήσουμε και fragments του offset

DIMENSIONS