Έρευνα HCA 2011 παρουσίαση αποτελεσμάτων 11/10/2012 από τους Μαριάννα Σπανογιάννη Κρύστα Τζελέπη Gilles Gambade.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Καλώς ήρθατε. Όραμα της AIESEC είναι να αναπτύξει τα μέλη της μέσα από τις εμπειρίες που τους προσφέρει και να τους παρέχει πολιτισμική και εργασιακή.
1 ΑΝΤΙΡΕΥΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΥΠΡΟΥ 25 Χρόνια Προσφοράς Έρευνα του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Ατόμων με Ρευματικές Παθήσεις (EULAR-PARE) για την Παγκόσμια Ημέρα.
Προς ένα Πλαίσιο Προσόντων στον κλάδο του Εμπορίου στην Ελλάδα 8/12/2010 Εύη Αποστολάκη Δ.Σ. Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου.
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
Μάρτιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΠΟΥΔΩΝ & ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ Α.Π.Θ.
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Διεθνές πρόγραμμα επιμόρφωσης V.I.E
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΟΜΙΛΟΣ ΣΥ.ΦΑ.Κ. ΤΖΙΡΟΣ ΟΜΙΛΟΥ ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ FOUNDATION FOR ECONOMIC & INDUSTRIAL RESEARCH INTERNATIONAL FOUNDATION.
ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ ΔΡΑΜΑΣ Πανελλαδική έρευνα
16ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Οι απόψεις των υπευθύνων των Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών για τη Συναισθηματική Νοημοσύνη» Ιφιγένεια.
Δίκτυο προώθησης της δια βίου κατάρτισης και εξ αποστάσεως πιστοποίησης δεξιοτήτων στις Μ.Μ.Ε. Α.Σ. ΤΕΧΝΟΜΑΘΕΙΑ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΑΝΑΤΑΞΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΥΤΑΝΙΑ ΔΡΑΣΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ● Η δράση της συμβουλευτικής περιλαμβάνει όλες εκείνες.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ 1 ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Διανεμητικές επιπτώσεις της λιτότητας και της ύφεσης Μάνος Ματσαγγάνης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Οικονομικών Σπουδών.
Staff Appraisal/Αξιολόγηση Προσωπικού
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μελέτη Περιπτώσεων: UNIC-Services Ltd. UNIC-Services Ltd  Ιδρύθηκε το 1993 από την IT Saara Remes-Ulkunniemi  Η εταιρεία προσφέρει εκπαιδευτικές υπηρεσίες.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Coaching : Διαφορετική οπτική στην κρίση
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
ΕΡΕΥΝΑ 2010 ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
«Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων Δευτέρα, 21 Ιανουαρίου 2013 Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
10 Νοεμβρίου 2003 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΞΙΩΝ ΚΥΠΡΟΥ.
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Μάρτιος 2015 Πανελλαδική Έρευνα για τα Ιδιαίτερα Μαθήματα και τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΘΕΜΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΤΙΑΣΗΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Εποπτεία και διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Αποτελέσματα Αξιολόγησης Προγράμματος Σπουδών Σπύρος Κοκολάκης Τμ. Μηχ/κών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Γίνε δραστήριος φοιτητής! Απόκτησε εμπειρίες- δεξιότητες! Ξεκίνησε την καριέρα σου σήμερα! Τρίτη 17/3/2015, ΚΕ.Δ.Ε.Α. Κική Ματσούκα Σύμβουλος Σταδιοδρομίας,
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
1 Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ Καθηγήτρια Νάνσυ Παπαλεξανδρή.
ΥΠΟΔΟΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΟΠΡΟΣΛΗΦΘΕΝΤΩΝ Άλκηστις Παπαϊωάννου Ph.D., M.Sc. Τμήμα Οργάνωσης και Διαχείρισης Αθλητισμού Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
Περίοδος αναφοράς: Ακαδημαϊκό έτος
Φοιτητής: Τάρταρης Παναγιώτης (Α.Μ 6510)
Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εισαγωγή στο coaching Eπιχειρησιακό coaching για επαγγελματίες και στελέχη Αναπτυξιακή εκπαίδευση Συμβουλευτική και mentoring για τεχνικές επιχειρήσεις.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έρευνα HCA 2011 παρουσίαση αποτελεσμάτων 11/10/2012 από τους Μαριάννα Σπανογιάννη Κρύστα Τζελέπη Gilles Gambade

Περιεχόμενα •Εισαγωγή •Αποτελέσματα έρευνας στους coach •Αποτελέσματα έρευνας στεους πελάτες/coachees •Αποτελέσματα έρευνας στους οργανισμούς

•Η έρευνα σχεδιάστηκε από ομάδα μελών του HCA •Διεξάχθηκε μέσω ερωτηματολογίων το 2010 & 2012 •Με την συνεργασία του ΕΙΜΑΔ και του ΣΔΑΔΕ, για την έρευνα στους οργανισμούς •Τα αποτελέσματα αναλύθηκαν από την Δρ. Ειρήνη Ριγοπούλου, ΟΠΑ •Συμμετείχαν:  60 πελάτες coaching (coachees)  70 coaches  54 επιχειρήσεις Εισαγωγή

Αποτελέσματα Έρευνας για τους πελάτες/coachees

Τo προφίλ των coachees •Ηλικία: ετών •Μόρφωση: υψηλό μορφωτικό επίπεδο •Εισόδημα: Ευρώ (64%) •Εργασία: υπάλληλοι (88%) •Εχουν κάνει coaching τον τελευταίο χρόνο  50% έκαναν coaching κατά την περίοδο της έρευνας

Λόγοι που οδηγούν στο coaching •Aυτοεπίγνωση (73%) •Eιδικές Προσωπικές Ικανότητες (70%) •Επαγγελματικές αλλαγές (68%) •Βελτίωση συνεργασίας μέσα σε ομάδα (60%) •Διαχείριση καριέρας, η λήψη αποφάσεων, η ανάπτυξη ηγεσίας (58%)

Οι πιο σημαντικοί στόχοι που πέτυχαν μέσω του coaching •Η επαγγελματική & προσωπική επίγνωση (63%) •Η λήψη αποφάσεων (58%) •Η ανάπτυξη/βελτίωση ειδικών προσωπικών ικανοτήτων (50%)

Σε τι πλαίσιο έγινε το coaching •Προσωπικό coaching (35%) •Executive coaching: Mέσω της επιχείρησης όπου εργάζονται (65%) –O coach ήταν εσωτερικός στο 81% των περιπτώσεων –Ο εργοδότης ήταν κυρίως υπεύθυνος για την επιλογή του coach

Πώς επέλεξαν τον coach •Σύσταση/φήμη (67%) •Γνωριμία/συνεργασία στο παρελθόν (61%) •Ομιλία του coach σε σεμινάριο (56%) •Συνάντηση με 1 coach (61%)

Σημαντικοί παράγοντες στην επιλογή ενός coach •Συναισθηματική στάση & ωριμότητα (83%) •Συνάντηση/συνέντευξη με τον υποψήφιο coach (78%) •Επαγγελματική πείρα, προσωπικές αξίες, μεθοδολογία, ενήμερος σε επαγγελματικά, κοινωνικά θέματα (72%)

Η διαδικασία •Ύπαρξη γραπτού συμβολαίου (67%) •Ενημέρωση για κώδικα δεοντολογίας (59%) •Κυρίως πρόσωπο με πρόσωπο ή συνδυαστικά (πρόσωπο με πρόσωπο, τηλέφωνο, διαδίκτυο) •Προετοιμασία πριν το coaching (64%) •Τυπική διάρκεια: 10 συναντήσεις της 1 ώρας •Συχνότητα: μηνιαία (56%) •Τόπος: σε ουδέτερο χώρο (41%) ή στον χώρο του coach (28%)

Σημαντικά στοιχεία για έναν coach •Συνεργασία με τον coachee ώστε να βελτιώσει την ενορατικότητά του και να μάθει (90%) •Να βελτιώνει το επίπεδο των υπηρεσιών του (87%) •Να χτίζει και να διατηρεί αποτελεσματική σχέση με τον πελάτη (84%) •Υποστήριξη του coachee για να πραγματοποιήσει τις αλλαγές που επιθυμεί (84%)

Τα αποτελέσματα του coaching •Καλύτερες επαγγελματικές σχέσεις (81%) •Αυτοεκτίμηση/αυτοπεποίθηση (72%) •Καλύτερη διαχείριση επαγγελματικών θεμάτων (72%) •Επικοινωνιακές & διαπροσωπικές ικανότητες (72%) •Εργασιακή απόδοση (61%)

Πόσο βοήθησε το coaching τους coachees •Θα ήθελαν να συμμετάσχουν πάλι (80%) •Το coaching έχει εφαρμογή στην ελληνική πραγματικότητα & στις επιχειρήσεις (72%) •Το coaching δεν είναι ελιτίστικη επιλογή (67%)

Περι Δεοντολογίας & Διαπίστευσης •Η πλειοψηφία αναγνωρίζει τον κώδικα Δεοντολογίας και την ανάγκη θέσπισης κανονισμών •Διασπασμένοι ως προς το ποιος πρέπει να είναι υπεύθυνος:  Οργανώσεις επαγγελματιών coach (49%)  Ανεξάρτητη ρυθμιστική αρχή (31%)

Αποτελέσματα Έρευνας για τους coach

Προφίλ των coach •Υψηλό μορφωτικό επίπεδο •Ηλικία: •Φύλο: 65% γυναίκες •Επαγγελματικό προφίλ: –54% αυτοαπασχολούμενοι –27% ιδιοκτήτες εταιριών/ συνέταιροι –19% στελέχη/ εργαζόμενοι

Εκπαίδευση των coaches •54% Σχολές Εξωτερικού •38% Διεθνής Επαγγελματικός Σύνδεσμος •25% Ακαδημαϊκή Εκπαίδευση •25% Εσωτερική Εταιρική Εκπαίδευση •6% Σχολή στην Ελλάδα

•40% του δείγματος - άνω των 5 ετών εμπειρία •H πλειοψηφία των coaches προσφέρει υπηρεσίες και σε επιχειρήσεις και σε ιδιώτες •Οι coaches ασχολούνται περισσότερο με παροχή coaching σε επιχειρήσεις Εμπειρία & Κύρια Απασχόληση

Τι πιστεύουν οι coaches για το πώς τους επιλέγουν… •επαγγελματική εμπειρία (50%) •συστάσεις από αξιόπιστη πηγή (47%) •αποδεδειγμένα αποτελέσματα σε πελάτες (47%) •συνέντευξη με τον υποψήφιο πελάτη (44%) •πιστοποιητικό σπουδών coaching από σχολή coaching, παν/μιακό πτυχίο (41%)

Πώς αξιολογείται η επιτυχία •Μετρήσιμη αύξηση παραγωγικότητας (60%) •Ικανοποίηση από το πρόγραμμα (58%) •Αξιολόγηση απόδοσης (51%) •Θετική επίδραση στην κερδοφορία (48%)

Πώς γίνεται η ενημέρωση για την πρόοδο; •360 feedback •Συστήματα αξιολόγησης απόδοσης, δεξιοτήτων, προσωπικότητας κ.α. •Με τον Διευθυντή/supervisor •Με την Διεύθυνση Ανθρώπινου Δυναμικού

Το παρόν & το μέλλον •77% ανάπτυξη coaching τα τελευταία 5 χρόνια στην Ελλάδα •Σημαντικό το HCA •Θετική πορεία του coaching στην Ελλάδα Θεσμική ρύθμιση του επαγγέλματος 85%

Αποτελέσματα Έρευνας για τους οργανισμούς

Survey for organisations •Cooperation with SDAD and EEDE/EIMAD •54 organizations Context

Survey for organisations Existing coaching environment

Survey for organisations Future sponsors: Benefits, Results, Challenges Benefits

Survey for organisations Existing Sponsors: Reality of coaching Identification of coaching needs?

Survey for organisations Existing Sponsors: Reality of coaching How external coaches are selected?

Survey for organisations Existing Sponsors: Coaching Results For 86% Coaching is a success with impact on Leadership and individual performance Measurement of results

Survey for organisations Future of Coaching in Greece For 70% Coaching was developed in the last 5 years Coaching will grow in the next 5 years

Survey for organisations Coaching profession For 93% HCA/EMCC is important • For coach accreditation • For regulating the profession • For the code of ethics/code of conduct