Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
MEΛΕΤΗ ΑΝΑΠΛΑΣΗΣ EΙΣΟΔΟΥ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΟΠΑΝΑΚΙΟΥ ΔΗΜΟΥ ΑΕΤΟΥ
Advertisements

ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Παραλαβή έργων από το Δήμο. 30 Νοεμβρίου 2011 Εργασίες αποκατάστασης τοιχών αντιστήριξης και διαμόρφωση πρόσβασης για ΑΜΕΑ στους κοινόχρηστους χώρους.
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
ΕΡΓΟ ΤΡΑΜ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ 14/01/2014.
•Π/Υ Έργου: ,00 € ευρώ με ΦΠΑ •Χρηματοδότηση Έργου: ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας •Φορέας Λειτουργίας: Δήμος Κοζάνης Βασικά Στοιχεία του έργου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ.
CEO & CSR Money Conference 2012 Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2012 Ρ. Σουλάκη Δντρια ΕΚΕ Ομίλου.
Μια πόλη για τους πεζούς
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
Re-think-Athens Ανασχεδιασμός της λεωφόρου Αμαλίας, ολόκληρης της ζώνης ανάμεσα στην Ακαδημίας και τη Σταδίου, καθώς και της οδού Πατησίων μέχρι το Αρχαιολογικό.
Η πόλη Η πόλη είναι ένας ζωντανός οργανισμός που γεννιέται, μεγαλώνει, ακμάζει, παρακμάζει κι ενίοτε πεθαίνει.
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ-ΜΜΜ,ΖΩΝΕΣ ΗΠΙΑΣ ΚΗΚΛΟΦΟΡΙΑΣ,ΠΟΔΗΛΑΤΑ
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
Αρτηρία Διαμπερούς Κυκλοφορίας στην Κεντρική Περιοχή Θεσσαλονίκης ΥΠΕΧΩΔΕ, Μάρτιος 2002.
IANOS. ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ. – Μια Ασφυκτική Σχέση» 30 Μαρτίου 2007 Βιώσιμη Κινητικότητα. Η Μείωση της.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
Ομάδα 2 Παναγιώτης Μπελτάος Μάριος Μπορόβας Βασίλης Κανελλόπουλος
Αναβάθμιση και Λειτουργία Δικτύου Αστικού φωτισμού
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
 Η καθαριότητα και η λειτουργικότητα του αστικού περιβάλλοντος αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες συνιστώσες της ποιότητας ζωής των δημοτών και καθιστά.
ΕΡΓΟ : ΠΕΡΙΜΕΤΡΙΚΗ ΟΔΟΣ ΔΗΜΟΥ ΒΑΘΕΟΣ ΠΡ/ΣΜΟΣ : ,00 € (με ΦΠΑ) ΕΚΠΤΩΣΗ : 4,07 % μέση έκπτωση ΠΟΣΟ ΣΥΜΒΑΣΗΣ : ,19 € (με ΦΠΑ) ΑΝΑΔΟΧΟΣ :
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΑΓΡΟΝΟΜΩΝ & ΤΟΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ & ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΟΔΗΓΙΑΣ 01/42/ΕΚ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Κυκλοφοριακή Ικανότητα: Βασικές Έννοιες
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
ΜΕΛΕΤΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΡΥΘΜΙΣΕΩΝ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ
Κυκλοφοριακή Ροή.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
IEE/08/631/SI Διάρκεια έργου: 36 μήνεςΑύγουστος 2009 Το έργο υποστηρίζεται από το πρόγραμμα «Intelligent Energy Europe» της Ε.Ε.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΔΠΘ - ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΓΟΝΟΜΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ κατ` επιλογή μάθημα ΙΙΙ εξαμήνου Διδάσκοντες:Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΓΕΝΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΒΙΩΣΙΜΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΗΜΟΣ ΜΕ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ > ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ.
Αστικό μικροκλίμα – αστική θερμική νησίδα ασκήσεις
Χαλκιδα Πληροφοριακή σήμανση Ευα Κασαπη.
Jessica Joint European Support for Sustainable Investment in City Areas ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ JESSICA ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ Μανώλης Ματσάγκας.
ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΣΒΑΚ – ΣΤΟΧΟΙ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑ
Επεξεργασία και διαχείριση στερεών αποβλήτων
Τροχαία ατυχήματα & παθόντες έτος 2010 – 2009 (Επικράτεια)
Π.Ε.Π. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
Μητροπολιτικό Δίκτυο Οπτικών Ινών Δήμου Πτολεμαΐδας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΧΩΡΟΤΑΞΙΑΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ
Σχέδιο Δράσης για την Κλιματική Αλλαγή
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
ΕΝΙΑΙΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Γ΄: ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΔΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ & ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ.
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ ΠΡΑΣΙΝΟΥ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟΚΛΙΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
Μελέτη αστικού περιβάλλοντος ΚΠΕ Μουζακίου
«Νερό και αστική ανάπτυξη»
Περιβάλλον και Ποιότητα Ζωής
ΕΡΓΑ ΥΠΟΔΟΜΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η Μαγούλα Είναι μια αστική περιοχή στην δυτική πλευρά του Θριασίου. Ανάμεσα στη Μαγούλα & στην Ελευσίνα αναπτύσσεται το φράγμα της Αττικής οδού, το οποίο συνεπάγεται δυσκολίες επικοινωνίας και θα προκαλέσει μελλοντικά σημαντικά προβλήματα στην προσέγγιση των δυο αστικών ιστών. Το βασικό πρόβλημα της Μαγούλας είναι ότι περιβάλλεται από βιομηχανικές δραστηριότητες που επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα του αέρα της πόλης ενώ συγχρόνως επιβαρύνουν το οδικό της δίκτυο με βαριά οχήματα που δημιουργούν συνθήκες υψηλής επικινδυνότητας.

Προβλήματα της περιοχής Περικλείεται από βιομηχανικές περιοχές οι οποίες προκαλούν προβλήματα ρύπανσης, αισθητικής όχλησης αλλά και κυκλοφοριακά. Συχνή διέλευση βαρέων οχημάτων. Ανάπτυξη έντονων ταχυτήτων & θορύβων. Απουσία ικανοποιητικού πλάτους πεζοδρομίων. Απουσία διαβάσεων πεζών & ποδηλατοδρόμων. Απουσία διαμορφώσεων κόμβων. Η στάθμευση είναι άναρχη & μη οργανωμένη. Στάθμευση βαρέων οχημάτων σε θέσεις που περιορίζουν την ορατότητα. Έλλειψη φωτεινής σηματοδότησης.

Προτεινόμενος κυκλοφοριακός σχεδιασμός Δίκτυα βιώσιμης κινητικότητας που θα στηρίζονται : Στην αρμονική συνύπαρξη των διαφόρων χρηστών του δρόμου (οδηγών, ποδηλατών, πεζών, ατόμων με ειδικές ανάγκες). Στο ασφαλές οδικό περιβάλλον. Στην εξασφάλιση συνθηκών ήπιας κυκλοφορίας (μη ανάπτυξη υψηλών ταχυτήτων & έντονων θορύβων). Άλλοι εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης, φιλικοί στο περιβάλλον (περπάτημα, ποδήλατο)

Προώθηση δικτύου βιώσιμης κινητικότητας στη Μαγούλα Σε αυτά τα πλαίσια ο Δήμος μας προωθεί για τη Μαγούλα, την υλοποίηση ενός έργου που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες & επιλογές των κατοίκων & θα στηρίζεται στις αρχές της βιώσιμης κινητικότητας.

Ο σχεδιασμός του έργου περιλαμβάνει την ανάπλαση οδών που διέρχονται μέσα από τον οικιστικό ιστό της Μαγούλας και είναι οι οδοί :Καραϊσκάκη, Θριασίου Πεδίου, Ηρώων Πολυτεχνείου & Λεωνίδα Στάμου καθώς και τη δημιουργία κόμβου στη συμβολή των οδών Θριασίου Πεδίου & Ηρώων Πολυτεχνείου. Η ανάπλαση αυτή αφορά : Τη μετατροπή κεντρικών οδών του οδικού δικτύου σε δρόμους ηπιότερης κυκλοφορίας (μείωση ταχύτητας οχημάτων). Τη διαπλάτυνση πεζοδρομίων & τη δημιουργία παρτεριών στην εξωτερική πλευρά αυτών. Την κατασκευή κεντρικών νησίδων με φύτευση δένδρων Τις διαβάσεις πεζών & ράμπες Α.Μ.Ε.Α. Τη δημιουργία οργανωμένων λωρίδων στάθμευσης. Την κατασκευή ποδηλατοδρόμων όπου το πλάτος του δρόμου το επιτρέπει.

Οδός Καραϊσκάκη Ήδη έχει υλοποιηθεί τμήμα του έργου, η οδός Καραϊσκάκη, η οποία έχει αναπλασθεί & διαμορφωθεί σε μονόδρομο, ήπιας κυκλοφορίας.

ΟΔΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ & ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ Επόμενο βήμα : ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ & ΑΝΑΠΛΑΣΗ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ & ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΕ ΤΜΗΜΑ ΑΥΤΗΣ ΤΟΥ ΑΓΩΓΟΥ ΟΜΒΡΙΩΝ ΥΔΑΤΩΝ

Γενικά Η ανακατασκευή της οδού Θριασίου Πεδίου κρίνεται εξαιρετικά σημαντική αφού είναι ο κατ’ εξοχήν δρόμος απ’ όπου διέρχονται φορτηγά, έχει υπερβολικά μεγάλο πλάτος, άρα υψηλές ταχύτητες & πολύ μικρά πεζοδρόμια, ενώ συνδέει τη πόλη με το σταθμό του προαστιακού τρένου & τα νοσοκομεία της περιοχής.

Υπάρχουσα κατάσταση Δρόμος βαριάς κυκλοφορίας (βαρέα οχήματα προερχόμενα από τις λεωφόρους Δερβενοχωρίων, ΝΑΤΟ & Αττική οδό, διέρχονται μέσω της οδού Θριασίου, μέσα από τον οικιστικό ιστό της πόλης με κατεύθυνση την παλαιά Εθνική Οδό Αθηνών Θηβών & αντίστροφα). Φθορές οδοστρώματος λόγω αυξημένης κυκλοφορίας βαρέων οχημάτων. Ανάπτυξη μεγάλων ταχυτήτων & πρόκληση έντονων θορύβων. Μη ασφαλής διέλευση πεζών λόγω έλλειψης διαβάσεων & κατάλληλης σήμανσης καθώς & μη πλακοστρωμένων πεζοδρομίων σε ικανό τμήμα της οδού. Στενότητα υπαρχόντων πεζοδρομίων. Μη επαρκής ηλεκτροφωτισμός της οδού. Έλλειψη πρασίνου. Απουσία δικτύου αποχέτευσης ομβρίων υδάτων σε μήκος 250 μέτρων της οδού (από την οδό Πανόρμου -πρώην Αθ. Διάκου- έως την οδό Αρτέμιδος).

Τεχνικά χαρακτηριστικά υπάρχουσας κατάστασης Συνολικό πλάτος οδού 16 μέτρα. Δρόμος διπλής κυκλοφορίας με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 6 μέτρων η κάθε μια (συνολικό πλάτος οδοστρώματος 12 μέτρα). Εκατέρωθεν παρόδια στάθμευση. Πλάτος πεζοδρομίων 1,5 - 2 μέτρα.

ΟΔΟΣ ΘΡΙΑΣΙΟΥ ΠΕΔΙΟΥ

Ανακατασκευή & ανάπλαση οδού Θριασίου Πεδίου Τεχνικά χαρακτηριστικά : Διατηρείται ως δρόμος διπλής κυκλοφορίας με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 4 μέτρων η κάθε μια, οι οποίες διαχωρίζονται με ενδιάμεση κεντρική νησίδα πλάτους 1 μέτρου (πλάτος οδοστρώματος εκάστης λωρίδας 3,5 μέτρα). Φύτευση με δέντρα της κεντρικής νησίδας σε παρτέρια διαστάσεων 1 Χ 1,5 μέτρα, τα οποία επαναλαμβάνονται ανά 2,5 μέτρα κατά μήκος αυτής. Διατήρηση της μιας λωρίδας στάθμευσης πλάτους 2 μέτρων, η οποία θα διακόπτεται από προεξοχές με παρτέρια φύτευσης ή κάδους απορριμμάτων. Δημιουργία αμφίδρομου ποδηλατοδρόμου πλάτους 2 μέτρων, στο ύψος του πεζοδρομίου. Δημιουργία παρτεριών χαμηλής φύτευσης διαστάσεων 0,50 Χ 1 μέτρο στην εξωτερική πλευρά κάθε πεζοδρομίου τα οποία επαναλαμβάνονται ανα 2,5 μέτρα κατά μήκος των πεζοδρομίων Πλάτος πεζοδρομίων που κυμαίνεται από 2 έως 3,5 μέτρα Τοποθέτηση σιδηροϊστών ηλεκτροφωτισμού διπλού βραχίονα κατά μήκος της κεντρικής νησίδας

Μήκος ανάπλασης – ανακατασκευής 700 μέτρα. Οριζοντιογραφία

Διατομή 3.2

Διατομή 4.2

Διατομή 6.2

Συμβολή οδών Θριασίου, Δήμητρας, Βουλής.

Τμήμα έργου από την οδό Πανόρμου (πρώην Αθ. Διάκου) έως την οδό Αθηνάς.

Αντιμετώπιση των προβλημάτων της υφιστάμενης κατάστασης με την υλοποίηση του έργου Μετατροπή της Θριασίου οδού σε δρόμο ηπιότερης κυκλοφορίας (μείωση ταχυτήτων & θορύβου) λόγω της μείωσης του πλάτους του οδοστρώματος. Ασφαλές οδικό δίκτυο λόγω : Της μείωσης των ταχυτήτων των οχημάτων. Της δημιουργίας διαβάσεων πεζών & ραμπών για Α.Μ.Ε.Α. Της τοποθέτησης πινακίδων Κ.Ο.Κ. Του σαφούς διαχωρισμού των δύο λωρίδων κίνησης των οχημάτων (λόγω της κατασκευής κεντρικής νησίδας) & του σαφούς διαχωρισμού του οδοστρώματος από τα πεζοδρόμια με τη κατασκευή παρτεριών στην εξωτερική τους πλευρά. Της αύξησης της ορατότητας λόγω του ορθού ηλεκτροφωτισμού & των οργανωμένων θέσεων στάθμευσης. Εναλλακτικός τρόπος μετακίνησης των κατοίκων (τοπικές μετακινήσεις) με την κατασκευή ποδηλατοδρόμου & της διαπλάτυνσης των πεζοδρομίων. Βελτίωση της ποιότητας συνολικά της οδού λόγω της ανακατασκευής της με κατάλληλα ποιοτικά υλικά (ανακατασκευή οδοστρώματος, πεζοδρομίων & κρασπεδόρειθρων). Αύξηση του πρασίνου λόγω της φύτευσης με δέντρα της κεντρικής νησίδας και των παρτεριών των πεζοδρομίων.

Επέκταση δικτύου αποχέτευσης ομβρίων υδάτων Τέλος, βελτιώνεται η ποιότητα ζωής των κατοίκων, λόγω της επέκτασης του δικτύου αποχέτευσης ομβρίων υδάτων σε ένα κεντρικό δρόμο της πόλης (αποφυγή πλημμυρικών φαινομένων τις περιόδους των έντονων βροχοπτώσεων) σε μήκος 250 μέτρων της οδού (από την οδό Πανόρμου -πρώην Αθ. Διάκου- έως την οδό Αρτέμιδος).

Προϋπολογισμός έργου : 700.000,00 € Διάρκεια κατασκευής του έργου : 1 έτος