Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά “Saint Paul”

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕλληνογαλλικΗ σχολΗ ΠειραιΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
Advertisements

Διαχείριση κινδύνων εργασιακού άγχους στο KEK INA IDEC Α.Ε. Πειραιάς, Ελλάδα gr.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
FM Group FM 4 SUCCESS ΚαλΩς Hρθατε στην.
Προσωπικές Πωλήσεις.
Ανώτερες Τεχνικές Πωλήσεων
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η καινοτομία στις επιχειρήσεις: Όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ Η καινοτομία στις λειτουργίες Γεωργιάδης Πάτροκλος, Επίκουρος.
Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων
ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Η ΣΥΝΕΙΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΔΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΟΤΑ Θάνος Κριεμάδης, Ph.D., M.B.A., M.A. Αν. Καθηγητής.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
Το τμήμα αυτό έχει την ευθύνη για την επιστημονική οργάνωση και εφαρμογή ερευνών και πειραμάτων, με σκοπό τη βελτίωση όλων των φάσεων λειτουργίας της.
Ολοκληρωμένες Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Αγροτικού Τομέα Agribusiness consulting and marketing services.
ΣΧΟΛΕΙΟ:ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ ΤΑΞΗ:Β΄3 ΜΑΘΗΜΑ:ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΟΝΟΜΑ ΚΑΘΗΓΗΤΗ :ΤΕΡΖΗ ΜΕΡΟΠΗ όνομα μαθητή : πολιτακη Κατερίνα ΘΕΜΑ :
ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
RIS3 στην Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας Σύνοψη Συνάντησης Εργασίας.
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
Ελαιοτριβείο SPARTA kefalas s.a.
Υπουργείο Εξωτερικών / Ο.Π.Α. 7 Απριλίου 2009 “Κρίσιμοι Παράγοντες Επιτυχίας των Ε.Δ.Ε. και ο Ρόλος των Ελλήνων Στελεχών” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης Οικονομικό.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Επιχειρήσεις.
Οργανόγραμμα ομίλου ΕΛΒΑΛ
ΤΜΗΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΑΝΟΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΒΑΠΟΡΙΔΗΣ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΑΜΙΓΟΣ, ΓΙΑΝΝΗΣ ΕγγλΕζοΣ, ΕΛΕΝΗ ΑΡΧΟΝΤΗ, ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΥΤΕΡΑΙΟΥ. ομφάκινον.
Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΙΙ)
Συμμετοχή των εργαζομένων στην διοίκηση των επιχειρήσεων
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Ο Στρατηγικός Σχεδιασμός της Επιχείρησης και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών Σπυρίδων Πανέτσος.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
ΑΕΙΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Ημέρα Καριέρας Λάρισα, 25 Απριλίου 2012
2ο ΕΠΑ. Λ ΣΕΡΡΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΜΟΥΡΤΖΙΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗΣ ΚΑΘ. ΚΛ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Διοίκηση Ποιότητας Ενότητα 3: Το κόστος της ποιότητας - Βραβεία ποιότητας Διδάσκων: Τσέλιος Δημήτριος, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εκπαιδευτικό Σενάριο Επιχειρηματικότητας
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το κόστος Ποιότητας    
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
Κλειούσης Ε. Ελευθέριος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ Μεταπτυχιακης Διπλωματικης Εργασιας « Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ».
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ελληνογαλλική σχολή Πειραιά “Saint Paul” Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας Σχολική χρονιά 2011 - 2012

Βαγγέλης Σωτήρχος Αλέξανδρος Φούντας Βαγγέλης Σωτήρχος Αλέξανδρος Φούντας Γεωργία Σουρμελή Μαρία Φωτάκου

Η εταιρία μας Το τσάι μας είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα απλό ρόφημα. Κάθε γουλιά, αποτελεί μια ξεχωριστή εμπειρία απόλαυσης, που αξίζει να ζούμε πολλές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας, ξεκινώντας από σήμερα… γι’ αυτό το λόγο επιλέξτε «Tea Time» στην καθημερινότητάς γιατί «TEA TIME IS THE BEST TIME!»

ΙΣΤΟΡΙΚΟ Από το 1950 δραστηριοποιείται στο χώρο της Βιομηχανίας τσαγιού η εταιρία «Sourmelis Τea», η οποία εδρεύει στο Πεκίνο. Το 1999, οι τεράστιες φυτείες τσαγιού, πέρασαν στην κατοχή της μοναδικής κληρονόμου της εταιρίας, Γεωργίας Σουρμελή, η οποία προσέλαβε ικανότατα στελέχη, τον Αλέξανδρο Φούντα, τον Βαγγέλη Σωτήρχο και τη Μαρία Φωτάκου που με τις γνώσεις και την εμπειρία τους σε θέματα οργάνωσης και μάρκετιγκ κατόρθωσαν μέσα σε 12 χρόνια να αναδείξουν την «Tea Τime» όπως μετονομάστηκε η βιομηχανία, σε μια από τις πιο παραγωγικές και κερδοφόρες επιχειρήσεις στο χώρο αυτό.

Πρώτες Ύλες Η επιχείρηση μας ανήκει στον πρωτογενή τομέα παραγωγής. Διότι έχουμε δικές μας καλλιέργειες παραγωγής με φυσικά αγαθά ( το τσάι μας). Υπάρχει εξειδικευμένο προσωπικό το οποίο είναι υπεύθυνο για την ποιότητα και την σωστή καλλιέργεια του τσαγιού. Το τσάι μας έρχεται στο φλιτζάνι σας χωρίς συντηρητικά και χωρίς καμία ιδιαίτερη επεξεργασία. Η πρώτη και βασική ύλη της «Tea Time» είναι το μαύρο τσάι το οποίο το παράγουμε σε δικές μας καλλιέργειες. Ακόμα υπάρχουν και συνδυασμοί με πράσινο τσάι. Η «Τea Time» προτείνει νέους και πρωτότυπους συνδυασμούς με μαύρο και πράσινο τσάι! (Μαύρο τσάι): Μήλο & Κανέλα, Κανέλα με Κάρδαμο & γαρίφαλο, κομμάτια από μαύρες σταφίδες, πορτοκάλι και μία νέα γεύση μας που είναι: μαύρο τσάι με ρόδι. (Πράσινο τσάι): Κανέλα, Κεράσι & Παπάγια, Λεμόνι & Βανίλια και μία νέα γεύση πράσινο τσάι με μέντα.

Διάγραμμα οργάνωσης προσωπικού Γενικός Διευθυντής Γεωργία Σουρμελή Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου Μαρία Φωτάκου Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων Βαγγέλης Σωτήρχος Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων Διευθυντής Έρευνας Διευθυντής Οικονομικών Αλέξανδρος Φούντας Διευθυντής Σχεδιασμού Προϊόντος Διευθυντής Παραγωγής Διευθυντής Προμηθειών Διευθυντής Μάρκετινγκ

Μαρασμός Τύλιγμα Οξείδωση (ζύμωση) Ξήρανση Συσκευασία Στάδια παραγωγής

1.Μαρασμός Ο στόχος είναι να μειωθεί η υγρασία στα φύλλα του τσαγιού μέχρι 70%Το τσάι απλώνεται σε ένα δίκτυο αυλακιών. Στη συνέχεια, αέρας διαπερνάται ανάμεσα στο τσάι αφαιρώντας την υγρασία με έναν ομοιόμορφο τρόπο. Αυτή η διαδικασία διαρκεί περίπου 12 έως 17 ώρες. Στο τέλος αυτής της περιόδου το φύλλο είναι μαλακό και εύκαμπτο και έτσι θα τυλιχθεί καλά.

2.Τύλιγμα Το τσάι τοποθετείται σε μια τυλιχτική μηχανή, η οποία περιστρέφεται οριζόντια στο κυλιόμενο τραπέζι. Αυτή η πράξη δημιουργεί την στριμμένη κατσαρή όψη των φύλλων τσαγιού. Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας του τυλίγματος, τα φύλλα επίσης σπάνε για να είναι ανοικτά, αρχίζοντας την τρίτη επεξεργασία.

3. Οξείδωση ("ζύμωση") Μόλις το τύλιγμα είναι πλήρες, το τσάι είτε τίθεται στις γούρνες είτε απλώνεται σε τραπέζια όπου τα ένζυμα μέσα στα φύλλα του τσαγιού έρχονται σε επαφή με τον αέρα και αρχίζουν να οξειδώνονται. Αυτό δημιουργεί τη γεύση, το χρώμα και τη δύναμη του τσαγιού.

4.Ξήρανση Για να σταματήσει η διαδικασία οξείδωσης, το τσάι περνά μέσα από στεγνωτήρες καυτού αέρα. Αυτό μειώνει τη συνολική περιεκτικότητα σε υγρασία κάτω από περίπου 3% και σταματά τα ένζυμα. Η οξείδωση θα σταματήσει από αυτή τη διαδικασία και τώρα το ξηρό τσάι είναι έτοιμο για να ταξινομηθεί σε κατηγορίες πριν από τη συσκευασία.

5.Συσκευασία Το τσάι συσκευάζεται κανονικά σε μεγάλα ξύλινα κιβώτια και εξάγεται. Όπως η " TEA TIME " πρωτοπορεί ακόμα μια φορά δημιουργώντας μια νέα δικιά της συσκευασία. 

Ανάλυση ρόλων

Γεωργία Σουρμελή Γενικός Διευθυντής Διευθυντής Έρευνας Ο Γενικός Διευθυντής της <<TEA TIME>> είναι υπεύθυνος για όλους τους υπόλοιπους διευθυντές, και για την γενική καλή λειτουργία της βιομηχανίας. Ο ρόλος του είναι κάπως γενικός, χωρίς να έχει κάποια εξειδίκευση σε κάτι συγκεκριμένο, αλλά έχοντας πιο πολύ τη θέση του συντονιστή. Ελέγχει την κατάσταση του εργοστασίου (π.χ. την ανάπτυξη, τις πωλήσεις, τον τομέα της παραγωγής, την κατάσταση των μηχανημάτων και των πρώτων υλών κ.λπ.), παίρνοντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες από τις αναφορές των άλλων διευθυντών, που πρέπει να παραδίδονται μετά το τέλος της εργάσιμης ημέρας. Διευθυντής Σχεδιασμού Προϊόντος Ο διευθυντής σχεδιασμού προϊόντος καθορίζει και κάθε φορά βελτιώνει της προδιαγραφές που πρέπει να έχει ένα νέο προϊόν. Συντάσσει τον προϋπολογισμό για την παραγωγή ενός ή περισσοτέρων νέων προϊόντων και για τη βελτίωση των ήδη υπαρχόντων. Ακόμα σε συνεργασία με το τμήμα αλλά και με τον διευθυντή έρευνας προσπαθούμε κάθε φορά τα βελτιώσουμε τα αποτελέσματα της  <<TEA TIME>>. Διευθυντής Έρευνας Ο διευθυντής μονάδων έρευνας και ανάπτυξης σχεδιάζει, διευθύνει και συντονίζει τις ερευνητικές και αναπτυξιακές δραστηριότητες της επιχείρησης ή του οργανισμού, υπό την καθοδήγηση των διευθυντών και των διευθυνόντων συμβούλων, και σε διαβούλευση με τους διευθυντές άλλων τμημάτων ή ενοτήτων.

Αλέξανδρος Φούντας Διευθυντής Πωλήσεων και Μarketing Αλέξανδρος Φούντας  Διευθυντής Πωλήσεων και Μarketing Ο διευθυντής πωλήσεων και marketing είναι υπεύθυνος για την προώθηση του προϊόντος στην αγορά και την προσέλκυση πελατών. Πιο συγκεκριμένα είναι υπεύθυνος για την αύξηση των πωλήσεων και την ενημέρωση των πελατών για τα νέα προϊόντα της εταιρίας. Πρώτα όμως πρέπει να προσελκύσει τους πελάτες της, δηλαδή να οργανώσει κάποιες δραστηριότητες με σκοπό την διαφήμιση της εταιρίας και του προϊόντος. Μια ακόμα αρμοδιότητά του είναι να προγραμματίσει συναντήσεις με πελάτες και να ακούσει τις ανάγκες τους, έτσι θα μπορέσει να προτείνει στην εταιρία κάποιες αλλαγές του προϊόντος. Επίσης είναι υπεύθυνος για τη διαφήμιση του προϊόντος και για τη λήψη μέτρων ώστε η εταιρία να ανταποκριθεί στον ανταγωνισμό και να συνεχίζει να διακρίνεται. Οικονομικός Διευθυντής Ο ρόλος του οικονομικού διευθυντή σήμερα έχει έναν ηγετικό ρόλο, συμμετέχοντας στην διαμόρφωση της στρατηγικής της επιχείρησης. Οι σημαντικότερες ικανότητες που πρέπει, μεταξύ άλλων, να διαθέτει για να ανταποκριθεί στον ρόλο του είναι: α) η υψηλού επιπέδου λογιστική παιδεία, β) η στρατηγική σκέψη, γ) η ανάπτυξη σχέσεων συνεργασίας, δ) η διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού, ε) η υψηλή προσωπική ακεραιότητα. Μια σειρά αλλαγών στο εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης όπως οι συγχωνεύσεις και οι εξαγορές επιβάλλουν στον οικονομικό διευθυντή να διευρύνει τον ρόλο που έχει μέσα στην επιχείρηση.

Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου Διευθυντής Παραγωγής Συντονίζει όλες τις ενέργειες για την παραγωγή των προϊόντων και ελέγχει σαν προϊσταμένη την διευθύντρια σχεδίασης προϊόντων και την διευθύντρια ποιοτικού ελέγχου. Καθήκοντά του είναι τα εξής: Συντονίζει την κατασκευή της μακέτας. Σχεδιάζει το διάγραμμα ροής που απεικονίζει τα διάφορα στάδια παραγωγής των προϊόντων. Διαχειρίζεται τα προβλήματα που παρουσιάζονται κατά την παραγωγή των προϊόντων. Παραγγέλνει στο διευθυντή προμηθειών υλικά και μηχανήματα που απαιτούνται για την παραγωγή. Διευθυντής Ποιοτικού Ελέγχου Είναι υπεύθυνος για τη διασφάλιση της ποιότητας των προϊόντων σε όλες τις φάσεις παραγωγής. Καθήκοντά του είναι: Καθορίζει τις προδιαγραφές των προϊόντων (συνεργάζομαι με τον διευθυντή προώθησης πωλήσεων- μάρκετινγκ και με τον διευθυντή παραγωγής.) Ελέγχει συνεχώς τα στάδια παραγωγής των προϊόντων. Καθορίζει το είδος του ελέγχου της ποιότητας σε κάθε φάση παραγωγής. Mαρία Φωτάκου

Βαγγέλης Σωτήρχος Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων Ο Διευθυντής Δημοσίων Σχέσεων Οι διευθυντές διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων σχεδιάζουν, διευθύνουν και συντονίζουν δραστηριότητες σχετικές με τη διαφήμιση, τις δημόσιες σχέσεις και τη δημόσια πληροφόρηση της επιχείρησης ή του οργανισμού, υπό την καθοδήγηση των διευθυντών και των διευθυνόντων συμβούλων, και σε διαβούλευση με τους διευθυντές άλλων τμημάτων ή ενοτήτων. Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων Ο Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων διευθύνει το τμήμα της επιχείρησης, που έχει ως αντικείμενο τη σχεδίαση ,την εγκατάσταση και τη συντήρηση του Πληροφοριακού Συστήματος της επιχείρησης. Ο διευθυντής προμηθειών Οι διευθυντές προμηθειών και διανομών σχεδιάζουν, διευθύνουν και συντονίζουν δραστηριότητες σχετικές με τη διανομή και τις προμήθειες της επιχείρησης ή του οργανισμού, υπό την καθοδήγηση των διευθυντών και των διευθυνόντων συμβούλων, και σε διαβούλευση με τους διευθυντές άλλων τμημάτων ή ενοτήτων Βαγγέλης Σωτήρχος

Τέλος … no copyrights reserved