Εργαστήριο για την Ακουστική Περιγραφή Workshop on Audio Description •«Ακουστική Περιγραφή : Πρόσβαση στο τηλεοπτικό περιεχόμενο ατόμων με προβλήματα όρασης»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΡΟΠΟΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 1.1 Τεχνικές δεξιότητες και προσόντα.
Advertisements

Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας – Χατζηπατέρειο Κ.Α.Σ.Π.
Ημερίδα ΙΟΜ: Ψηφιακή Τηλεόραση Ρυθμίσεις και Αρρυθμίες
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΛΗ ΚΕΡΚΥΡΑ 2004.
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
Slide 1 Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών ENOTHTA 7 η ΔΙΑΚΙΝΗΣΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΝ ΚΛΗΣΕΩΝ (ΜΕΡΟΣ Α’) 1. ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ  Εκτός από τις τερματικές.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ¨ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥΤΡΟΠΙΚΟΙ ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΕΣ¨ Ευστάθιος Τριανταφύλλου Πρόεδρος Ινστιτούτου Κοινωνικής.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ
Συνάντηση Εργασίας ΙΟΜ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Εργαστήριο για την Ακουστική Περιγραφή Workshop on Audio Description
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Ισότιμη Πρόσβαση στην Πληροφορία και τη γνώση μέσω της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Άννα Φράγκου Ημερίδα με θέμα: ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ γεφυρώνουμε.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 158 ΜΕΤΡΟ 4.3 (ΕΤΠΑ) ΕΠ ΚτΠ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Π158 13/7/2006 ΠΕΛΚΑ ΛΙΝΑ ΕΥΔ.
Ένταξη /ενσωμάτωση παιδιών με ιδιαιτερότητες/ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες Η. Ε. Κουρκούτας.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Κατάρτιση μέσω φορητών συσκευών για φροντιστές ατόμων με αναπηρία και ηλικιωμένων LLP TR-LEONARDO-LMP.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
Η τοπική διάσταση της κοινωνικής ευθύνης των βιβλιοθηκών Βαρβάρα Γεωργοπούλου Υπεύθυνη Αρχείου – Βιβλιοθήκης Ο.Κ.Ε.
 Π.Ε.ΚΑ.Π. Νικ. Καλογερόπουλος Αξιοποίηση των τεχνολογιών της πληροφορίας και της επικοινωνίας (ΤΠΕ) στην εκπαίδευση. Η εξέλιξη της τεχνολογίας.
Μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο: Ανάπτυξη ουσιαστικής συνεργασίας ανάμεσα στους γονείς και τους εκπαιδευτικούς Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών.
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Ικανότητες και δεξιότητες.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΚΕΝΤΡΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ ΕΝΤΑΞΙΑΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ.
 Εισαγωγή  Χωροταξική κατανομή  Προσωπικό  Μαθησιακές μέθοδοι  Επίλογος.
Πώς φθάσαμε εδώ…; ΜΑΣΟΥΡΑΚΗ ΑΡΙΣΤΕΑ
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Κατάρτιση Στελεχών ΟΤΑ σε θέματα ΤΠΕ: Ηλεκτρονική Μάθηση Λάζαρος Μεράκος Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
 Προσαρμόζοντας τις προσδοκίες Οι γονείς πρέπει να καταλάβουν ότι το δυσλεκτικό παιδί τους χρειάζεται να προσπαθήσει περισσότερο και με διαφορετικό τρόπο.
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Το δικαιωμα ςτο παιχνιδι
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με Αναπηρίες »
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Στόχος του μαθήματος είναι να γνωρίσουν οι φοιτητές την Ειδική Αγωγή και να εξοικειωθούν με τις ποικίλες εκπαιδευτικές προσαρμογές που απαιτούνται σε κάθε.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Πρακτική άσκηση στην κοινότητα «Βοήθεια στο σπίτι» Δήμος Γλυφάδας Κωνσταντίνος Κορομπόκης Α.Μ.:
Μάθημα: Ιστορία και πολιτισμός Ιστορία και πολιτισμός στην εκπαίδευση Etta R. Hollins Κεφάλαιο 8: Μετασχηματισμός της επαγγελματικής πρακτικής Διδάσκον:Α.Ανδρέου.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Καθηγητής Σιδερής Ευστάθιος
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών και Διδακτική Πράξη
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Οι διαταραχές όρασης Αθανάσιος Κ. Ρισβάς.
Φάκελος Αξιολόγησης για Νηπιαγωγείο
Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής
Commercial Broadcasters IPTV providers Mobile Service Providers
Δρ. Νικόλαος Τσιγγίλης Σχολικός Σύμβουλος Δ/θμιας Εκπ/σης Πέλλας
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΥΧΟΥΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ
Οδηγώντας ένα παιδί στο Χριστό
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ α’
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Biz Experts
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εργαστήριο για την Ακουστική Περιγραφή Workshop on Audio Description •«Ακουστική Περιγραφή : Πρόσβαση στο τηλεοπτικό περιεχόμενο ατόμων με προβλήματα όρασης» •Access to Audiovisual content for visually-impaired people •1η ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: «Η Ακουστική Περιγραφή στην Πράξη» •2nd SESSION: ‘‘Audio Description from theory to Practice’’ •____ ____ •«Το αναπηρικό κίνημα μοχλός στην προώθηση των Υπηρεσιών Πρόσβασης» •“The disabled people movement pivotal role for the promotion of acces services” •Μαρία Κολιονίκα: Κοινωνική λειτουργός, Σύμβουλος Πανελληνίου Συνδέσμου Τυφλών •Maria kolionika: Social Worker Advisor to the Panhellenic Association of the Blind •Ινστιτούτο Οπτικοακουστικών Μέσων (ΙΟΜ) •Αθήνα 29 Ιανουαρίου 2008

ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τι σημαίνει για τον αποδέκτη

Παραδοχές •Μία από τις δραστηριότητες των ατόμων με δυσκολίες στην όραση είναι η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων. •Η σωματική βλάβη ή αναπηρία εμποδίζει την ισότιμη συμμετοχή τους σε αυτή την δραστηριότητα. •Η Ακουστική Περιγραφή είναι ένας από τους τρόπους για να μειωθεί αυτή η ανισοτιμία στην συμμετοχή.

Ορισμός Εργασίας •Ως Ακουστική Περιγραφή εμείς εννοούμε … •την μετάδοση με λόγια της πληροφορίας που περιέχεται στην εικόνα … •έτσι ώστε η κατανόηση του περιεχομένου … •να είναι ισοδύναμη για κάθε άτομο … •ανεξάρτητα από τον βαθμό αναπηρίας του ή … •τις ιδιαίτερες συνθήκες του περιβάλλοντος του.

Σενάριο Λαζόπουλου •Η παρακολούθηση μιας εκπομπής που προσελκύει 7 στους 10 τηλεθεατές είναι μία εκ τεκμηρίου επιθυμητή δραστηριότητα. •Σε μία πολυκατοικία κάθονται τέσσερα ζευγάρια το ένα δίπλα στο άλλο: δύο με σοβαρό πρόβλημα ακοής, δύο με σοβαρό πρόβλημα όρασης, δύο ηλικιωμένοι, και δύο χωρίς αισθητό πρόβλημα όρασης ή ακοής. •Όλα τα ζευγάρια ανοίγουν την τηλεόραση και επιλέγουν την εκπομπή του Λαζόπουλου.

Χωρίς Ακουστική Περιγραφή •Το ζευγάρι με πρόβλημα ακοής γελάει με όσα κάνει ο Λαζόπουλος. •Το ζευγάρι με πρόβλημα όρασης γελάει με όσα λέει ο Λαζόπουλος. •Το ζευγάρι των ηλικιωμένων γελάει με όσα μπορέσει να δει ή να ακούσει. •Μόνο το ζευγάρι χωρίς αισθητό πρόβλημα όρασης ή ακοής γελάει πάντα – εκτός όταν πεταχτούν στην κουζίνα για αναψυκτικό ή κάτι για μασούλημα.

Στόχος Ακουστικής Περιγραφής •Όλα τα ζευγάρια να γελούν •την ίδια ώρα •με όσα λέει •και με όσα κάνει ο Λαζόπουλος … •και με όσα τους βοηθήσουμε να καταλάβουν καλύτερα συμπληρώνοντας την όραση με την ακοή όπου η αναπηρία δεν είναι μεγάλη.

Τι μάθαμε από τα πρόσωπα χωρίς αισθητό πρόβλημα όρασης Θα ήθελαν ακουστική περιγραφή: •Για να παρακολουθούν ένα πρόγραμμα όταν κάνουν κάτι άλλο που δεν τους επιτρέπει να αποσπάσουν το βλέμμα τους. •Για να έχουν πρόσθετη ηχητική πληροφορία για καλύτερη κατανόηση. •Για να ηχογραφήσουν κάτι που θα ακούσουν χωρίς συσκευή τηλεόρασης όπως MP3 playerή ραδιόφωνο αυτοκινήτου. •Ως κίνητρο για την Ψηφιακή Μετάβαση. ΠΗΓΗ:RNIB

Τι μάθαμε από τα πρόσωπα με αισθητό πρόβλημα όρασης •Θέλουν να παρακολουθούν ό,τι βλέπουν όλοι οι άλλοι και να μπορούν να συμμετέχουν σε συζητήσεις για τα προγράμματα. •Μερικοί παρακολουθούν δημοφιλή προγράμματα (σήριαλ) μόνον αν έχουν κάποιο δίπλα τους να τους εξηγεί. •Μερικοί παρακολουθούν γνωστά τους σήριαλ και μετά συζητούν με άλλους που έχουν πρόβλημα όρασης μήπως και βγάλουν νόημα. •Δεν μπορούν να χαλαρώσουν εμπρός στην τηλεόραση επειδή η προσπάθεια να καταλάβουν τι γίνεται είναι επίπονη. ΠΗΓΗ:RNIB

Πως ωφέλησε η ακουστική περιγραφή •Γελάω μαζί με την οικογένεια μου χωρίς να τους φορτώνομαι να μου εξηγήσουν το αστείο. •Χρόνια παρακολουθούσα αυτό το πρόγραμμα και τώρα μόνον κατάλαβα πραγματικά την πλοκή - τι πραγματικά συνέβαινε. •Με το άνδρα μου είμαστε τυφλοί εκ γενετής και μόνο τώρα καταλάβαμε τι χάναμε όλα αυτά τα χρόνια. ΠΗΓΗ:RNIB

Αναγκαίες Συνθήκες για Ακουστική Περιγραφή •Τεχνικές προϋποθέσεις που θα συζητηθούν στην δεύτερη ενότητα της ημερίδας – συστήματα μετάδοσης και συσκευές λήψης. •Οικονομική βιωσιμότητα που θα συζητηθεί στην τρίτη ενότητα – προσαρμογή και διάθεση στο εμπόριο υπηρεσιών και συσκευών.

Ικανές Συνθήκες για Ακουστική Περιγραφή •Αυτό είναι το αντικείμενο αυτής της ενότητας και θα περιμένουμε να ακούσουμε τις προτάσεις των ομιλητών με επαγγελματική εμπειρία στην Ακουστική Περιγραφή. •Θα θέλαμε να ακούσουμε αν τα τυπικά προσόντα αρκούν, πως θα γίνεται η πιστοποίηση των ακουστικών περιγραφέων, πως θα συνεργάζονται ακουστικοί περιγραφείς με τους αποδέκτες της ακουστικής περιγραφής για την διασφάλιση της ποιότητας σε σχέση με όσα σας είπαμε πιο πριν για τις προσδοκίες των ατόμων με δυσχέρειες στην όραση, με μαθησιακές δυσκολίες ή με απλά γηρατειά.

ΕΣΑΜΕΑ και ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ •Επειδή η Ακουστική Περιγραφή είναι μία υπηρεσία που σε πολλές χώρες προσφέρεται στους τυφλούς όχι μόνο στην Τηλεόραση αλλά και στο Θέατρο, τον Κινηματογράφο, τις αθλητικές εκδηλώσεις, τα Μουσεία και Αρχαιολογικούς χώρους κ.ά. θεωρούμε ότι είναι πλέον επιβεβλημένο να την απολαμβάνουν και οι τυφλοί και άτομα με προβλήματα όρασης στη χώρα μας.

•Όποιες υπηρεσίες αναπτυχθούν δεν μπορούν να είναι αποτελεσματικές αν δεν προσέξουμε τον αρχικό σωστό σχεδιασμό και δεν επενδύσουμε στην ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας. •Η ΕΣΑμεΑ μπορεί να εξασφαλίσει διαδικασία πιστοποίησης των απασχολούμενων με την Ακουστική Περιγραφή για να εξασφαλιστεί ένα ελάχιστο επίπεδο ποιότητας και ανταπόκρισης στις ανάγκες των τυφλών και Ατόμων με προβλήματα όρασης.

•Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας