Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Socrates Comenius 1 Συνάντηση στο Βέλγιο – Antwerp 23 – 27 November Τίτλος προγράμματος: ¨Χρήση και εφαρμογές πληροφορικής τεχνολογίας στη διαδικασία μάθησης¨
Advertisements

Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Tσουλής Μιλτιάδης: – Βασικές έννοιες στη Διδακτική με την υποστήριξη των ΤΠΕ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Εφαρμογή της καθοδηγούμενης διερευνητικής μεθόδου: πλεονεκτήματα, δυσκολίες και τρόποι αντιμετώπισης Σαλούστρου Πόπη ΓΕΛ Γαζίου.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Καλώς ορίσατε στη 2 η εκδήλωση στη 2 η εκδήλωση για τις για τις Φυσικές Επιστήμες.
ΚΟΙΝΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ 4ου & 22ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΕΥΟΣΜΟΥ
 ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ  ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ  ΧΙΟΥΜΟΡ  ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ  ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΩΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ ΑΤΟΜΑ  ΔΙΟΡΘΩΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ  ΦΑΝΤΑΣΙΑ  ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ - ΠΡΟΤΥΠΟ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΝΕΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΤΡΕΛΟΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ Λογοτεχνία – Γλώσσα Ονόματα μαθητών Ασλανίδου Νεκταρία – Χριστίνα Α1 Τουλούμη Αντιγόνη Α4 Αραούζου Βαρδαλάχου Αθηνά Α1 Νικοδημητροπούλου.
ΈΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Αρχικά ερευνήσαμε ποια είναι η συχνότητα κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών από τα παιδιά του σχολείου.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Το σχολείο μας ξεκίνησε να λειτουργεί το 1936 με ιδρυτή τον Ιωακείμ Ξενόπουλο, ο οποίος ήταν δάσκαλος και είχε έρθει από τη Μ. Ασία. Το πρώτο κτίριο που.
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Προγραμματισμός και οργάνωση διδακτέας ύλης, εκπόνηση σχεδίου μαθήματος 1.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΙΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ SCRATCH Χρήστος Μανώλης, Πληροφορικός ΠΕ 19 ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ / ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2015 Ομάδα ανάπτυξης 6 ο εσπερινό ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Παρουσίαση Αξιολόγηση μαθητή και διδασκαλίας Κατσίρας Λεωνίδας, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ 13, Νομικών- Πολιτικών Επιστημών Στερεάς Ελλάδας και Θεσσαλίας.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Αγγελος Βαλλιανατος Σχολικος Συμβουλος ΠΕ01
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
«Διδακτικές Διαδρομές στο Σημερινό Σχολείο»
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Ερευνητική Εργασία στην Θεματική Ενότητα Κοινωνικές και Ανθρωπιστικές Επιστήμες με θέμα “Χάσμα Γενεών και Τεχνολογία”
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έρευνας με τη μορφή ερωτηματολογίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Παρουσίαση κρίσιμου συμβάντος
Α΄ τάξη Θετικό περιεχόμενο στο διαδίκτυο
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Πρακτική Άσκηση: Διδασκαλία σε Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μέρος Α΄ - Έρευνα •Η έρευνα έγινε βάσει ερωτηματολογίων που μοιράστηκαν σε παιδιά δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου, στα οποία έχει γίνει χρήση υπολογιστών.

Σκοπός της έρευνας •Σκοπός της έρευνας ήταν η διερεύνηση της αναγκαιότητας της χρήσης υπολογιστών και της απόκτησης γνώσεων σχετικά με αυτούς από την παιδική ηλικία.Μελετήθηκαν οι αντιδράσεις και η εξοικείωση των μαθητών με τους υπολογιστές.

• Στην έρευνα έλαβαν μέρος μαθητές της πέμπτης και έκτης τάξης δημοτικών σχολείων του Ηρακλείου. • Η επιλογή των σχολείων έγινε με κριτήριο τη χρήση υπολογιστών σε προηγούμενα έτη.

•Σύμφωνα με στοιχεία που συλλέξαμε από την Διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, από τα 50 δημοτικά σχολεία της πόλης του Ηρακλείου τα 34 διαθέτουν εξοπλισμό για τη διδασκαλία του μαθήματος των υπολογιστών. •Παρ’ όλα αυτά όμως σε κανένα δεν διδάσκεται το μάθημα λόγω της έλλειψης διδασκόντων που οφείλεται στη μη παροχή των απαραίτητων κονδυλίων από το Υπουργείο Παιδείας.

•Η όλη προσπάθεια ξεκίνησε πριν από 5 χρόνια είτε με τη διδασκαλία του μαθήματος της Πληροφορικής,στις μεγάλες τάξεις είτε με τη χρήση των υπολογιστών στα πλαίσια διδασκαλίας άλλων μαθημάτων στις μικρότερες. •Η διδασκαλία έγινε κυρίως από ειδικευμένους καθηγητές στον τομέα της Πληροφορικής αλλά και από τους ίδιους τους δασκάλους οι οποίοι είχαν γνώσεις πάνω στο αντικείμενο των υπολογιστών.

Διαδικασία που ακολουθήθηκε •Χρησιμοποιήθηκε κοινό ερωτηματολόγιο σε μορφή φωτοτυπίας. •Η διαδικασία έγινε κατά τη διάρκεια του μαθήματος με τη βοήθεια των δασκάλων •Όρος της όλης διαδικασίας ήταν να κρατήσουν τα παιδιά την ανωνυμία τους

•Το ερωτηματολόγιο περιελάμβανε 13 ερωτήσεις εκ των οποίων μόνο η τελευταία εξέταζε τις γνώσεις των μαθητών στους υπολογιστές. •Η όλη διαδικασία πραγματοποιήθηκε ευχάριστα από τα παιδιά και με μεγάλη ικανοποίηση. •Ακολούθησε συζήτηση με τους δασκάλους όπου μας εξέφρασαν τις απόψεις τους επί του θέματος.

Ανάλυση αποτελεσμάτων •Στην πρώτη ερώτηση η οποία αφορούσε το πώς αντιμετωπίζουν τα παιδιά τους υπολογιστές, τα αποτελέσματα ήταν θετικά αφού όλα τα παιδιά έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό σχετικά με αυτούς, βλέποντας τους περισσότερο σαν κάτι διαφορετικό από τα άλλα μαθήματα και σαν ένα μέσο για διασκέδαση και ξεκούραση.

•Στη δεύτερη ερώτηση τα περισσότερα παιδιά βρήκαν το μάθημα εύκολο λαμβάνοντας όμως υπόψη το βαθμό δυσκολίας αυτών που είχαν διδαχτεί.

•Στις επόμενες δύο ερωτήσεις τα παιδιά απάντησαν καταφατικά όσον αφορά το πόσο κατανοητό ήταν το μάθημα έτσι όπως το δίδασκε ο δάσκαλος δεδομένου ότι το Υπουργείο δεν παρέχει βιβλίο στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. •Σύμφωνα με τις απαντήσεις των παιδιών οδηγηθήκαμε στο συμπέρασμα ότι μετά από μια θεωρητική προσέγγιση και κάποιες γενικές γνώσεις σχετικά με τους υπολογιστές γινόταν χρήση των υπολογιστών είτε στα πλαίσια αυτού του μαθήματος είτε για άλλα μαθήματα.

•Επίσης, από τις απαντήσεις τους φάνηκε ότι βρήκαν τη χρήση των υπολογιστών ευχάριστη και σε άλλα μαθήματα με πιο δημοφιλή τα Μαθηματικά και τη Γλώσσα.

•Στην ερώτηση η οποία ρωτούσε αν τα παιδιά έχουν επαφή με τους υπολογιστές όχι μόνο μέσα στο σχολικό χώρο αλλά και αλλού τα παιδιά απάντησαν ότι έχουν κυρίως στο φροντιστήριο και αντίθετα ελάχιστα διέθεταν προσωπικό υπολογιστή

•Σε επόμενη ερώτηση έγινε φανερό ότι η συντριπτική πλειοψηφία των μαθητών χρησιμοποιούν τους υπολογιστές για παιχνίδι και λιγότερο για πρόσβαση στο Internet και ζωγραφική.

•Παρά το γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό χρησιμοποιεί τους υπολογιστές για παιχνίδι, στην ερώτηση αν οι υπολογιστές είναι μόνο για παιχνίδι τα περισσότερα παιδιά απάντησαν αρνητικά. •Θετικά όμως απάντησαν στην ερώτηση αν θα έπρεπε να μάθουν να χειρίζονται καλά έναν υπολογιστή.

•Όπως επίσης και στο ότι θα ήθελαν να μάθουν να τους χειρίζονται, γιατί πιστεύουν ότι θα τους ήταν απαραίτητοι και στο μέλλον αφού το ίδιο ποσοστό των μαθητών θα ήθελαν να ασχοληθούν επαγγελματικά με αυτούς.

•Στην ερώτηση για το πώς θα ήθελαν να γίνεται το μάθημα της πληροφορικής, τα παιδιά εξέφρασαν την επιθυμία για πολύπλευρες γνώσεις, παιχνίδια, internet, εικόνες καθώς και εφαρμογή των γνώσεών τους από τα άλλα μαθήματα στον υπολογιστή και φυσικά τόνισαν το πόσο σημαντική είναι γι’ αυτά η βοήθεια και συμβολή ενός επιστημονικά καταρτισμένου δασκάλου για την κατανόηση και σωστή εφαρμογή των γνώσεών τους.

•Η τελευταία ερώτηση ήταν ένα μικρό «κουΐζ» που αφορούσε την αναγνώριση από τα παιδιά των βασικών αντικειμένων που σχετίζονται με τον υπολογιστή όπως οθόνη, πύργος, πληκτρολόγιο, ποντίκι, δισκέτα, ηχεία κ.α.Τα αποτελέσματα ήταν θετικά στο μεγαλύτερο ποσοστό των απαντήσεων. Τα παιδιά αναγνώρισαν τα περισσότερα μέρη του υπολογιστή αντιμετωπίζοντας δυσκολία στον «πύργο» και την οθόνη την οποία συχνά θεωρούν ως τον ίδιο τον υπολογιστή.

Μέρος Β΄ Συμπεράσματα •Είναι γεγονός ότι η γνώση των υπολογιστών είναι απαίτηση του σήμερα,οπότε είναι προφανές ότι πρέπει να εισαχθεί και στην εκπαίδευση, η οποία πρέπει να παρέχει τα απαραίτητα εφόδια για να αντεπεξέλθουμε σε αυτές τις απαιτήσεις.

•Το ερώτημα είναι από ποια ηλικία τα παιδία θα πρέπει να «εφοδιάζονται» με τις γνώσεις των υπολογιστών. Είναι απαραίτητη η Πληροφορική στο δημοτικό; •Σύμφωνα με την έρευνα αυτή, οι αντιδράσεις των παιδιών ήταν πολύ θετικές. Τα παιδιά αντιμετώπισαν με ενδιαφέρον και ευχαρίστηση το μάθημα της Πληροφορικής καθώς και την εφαρμογή της και σε άλλα μαθήματα.

•Τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον για τους υπολογιστές χωρίς να δείχνουν ότι τους «φοβούνται» αλλά και -το σημαντικότερο- χωρίς να μας δείξουν αντικοινωνική συμπεριφορά ή κίνδυνο να χάσουν την παιδικότητα και τον αυθορμητισμό τους.

•Τα παιδιά βρήκαν πιο ενδιαφέρουσα την χρήση των υπολογιστών για τα άλλα μαθήματα μετατρέποντας τη μάθηση σε παιχνίδι. Ένας υπολογιστής μπορεί να τους οξύνει την φαντασία, να μην είναι πλέον παθητικοί ακροατές, να ταξιδεύουν, να ανακαλύπτουν, να αναζητούν και να χαίρονται τη γνώση.

•Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε ότι το «μελανό σημείο» της υπόθεσης είναι η έλλειψη εργατικού δυναμικού. Πλήρως εξοπλισμένες αίθουσες μένουν αχρησιμοποίητες και από την άλλη πλευρά αυξάνουν οι απαιτήσεις στις επόμενες βαθμίδες της εκπαίδευσης θεωρώντας δεδομένο ότι έχει γίνει κάποια προπαιδεία.

•Έτσι, οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι η εισαγωγή της πληροφορικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι αρκετά σημαντική όσον αφορά την εξοικείωση των παιδιών με το αντικείμενο καθώς και την αναβάθμιση της εκπαίδευσης, μιας εκπαίδευσης όμως που θα πορεύεται ανεξάρτητη, θα καθοδηγείται μόνο από ειδικούς επιστήμονες, για να παρέχει τα απαραίτητα εφόδια στο παιδί ώστε εξοικειωμένο πλέον να μπορεί να αντεπεξέρχεται στις μεγαλύτερες απατήσεις των επόμενων βαθμίδων της εκπαίδευσης.

Πλασταρά Κατερίνα Μπαλάφα Κασιανή- Ανδριανή Επιμέλεια