ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
* Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών ( ΤΠΕ ) ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ /11/2011
Advertisements

Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Φιλοσοφία Ενσωμάτωσης των ΤΠΕ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Ο Σχολικός σας Σύμβουλος
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Φ.Ε.
Το web 2.0, εισήγαγε (ακριβέστερα: δημιούργησε τις προϋποθέσεις για) νέες κοινωνικές και διδακτικές πρακτικές. Η επίδραση του web 2.0 στην Εκπαίδευση μπορεί.
Αναλυτικό Πρόγραμμα για την Πληροφορική στα Πλαίσια της Πιλοτικής Φάσης Εφαρμογής Ολοήμερου Ενιαίου Δημοτικού Σχολείου για τη σχολική χρονιά
& Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Χρήση και Αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαιδευτική Διαδικασία Τσουλής Μιλτιάδης
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΦΩΤΕΙΝΟΥ M.Sc. Computation, Univ. of London
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Γνωστικά εργαλεία είναι: οι εκπαιδευτικές εφαρμογές των Τ. Π. Ε
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Ένωση Τεχνολογιών Πληροφορίας & Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση Οι θέσεις της ΕΤΠΕ για το Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Εξειδικευμένα συστήματα αναζήτησης εκπαιδευτικού λογισμικού  Αποθήκες μαθησιακών αντικειμένων  Διαμεσολαβητές εκπαιδευτικού υλικού  Πύλες διάθεσης ελεύθερου.
Ενότητα 3.3 Αξιοποίηση-Αξιολόγηση Ιστοσελίδων, ιστοχώρων & πυλών
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία Ο υπολογιστής ως γνωστικό εργαλείο Γνωστικά εργαλεία θεωρούνται οι εφαρμογές που έχουν δημιουργηθεί με σκοπό να.
Ίδρυμα Ευγενίδη, Καφενείο της επιστήμης, Τεχνολογίες Πληροφορίας & Επικοινωνιών Παιδαγωγική αξιοποίηση Τ. Α. Μικρόπουλος.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Εποικοδομισμός και Εφαρμογές στους Η/Υ (1/6)
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
2. Μορφή και οργάνωση του μαθήματος
Η Διδασκαλία των ΤΠΕ στα Δημοτικά Σχολεία με ΕΑΕΠ
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού
Κεφ. 8 ο : Εκπαιδευτικό Λογισμικό Γενικοί ορισμοί: Γενικοί ορισμοί: (software): –Λογισμικό (software): οι καταγραφές σε υλικό –Υλικό hardware –Υλικό (hardware):
4.2 Βασικές κατηγορίες λογισμικού από πλευράς χαρακτηριστικών και από πλευράς δραστηριοτήτων με τη χρήση τους Ως εκπαιδευτικό λογισμικό ορίζεται το εξειδικευμένο.
Α.ΜΑ.Π.. Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών.
Το Web 2.0, η κοινωνική δικτύωση και οι νέες κοινωνικές πρακτικές
Οι ΤΠΕ στην εκπ/κή διδακτική διαδικασία
Βασικές κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισμικού Κατερίνα Μαυραντωνάκη.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΠΑΚΕ Αττικής / Στερεάς Ελλάδας Τμήμα.
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΟΙ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΨΥΧΑΡΗΣ
ΤΠΕ - ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΓΛΩΣΣΑΣ
Κατηγόριες εκπαιδευτικού λογισμικού § 4.1 γενικό μέρος σελ 135.
Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική διαδικασία Επιμόρφωση των πε 03 στην χρήση και αξιοποίηση των τ.π.ε. στην εκπαιδευτική.
Εκπαιδευτικό λογισμικό. Εκπαιδευτικά περιβάλλοντα Δε σχεδιάστηκαν για εκπ/κή χρήση αλλά χρησιμοποιούνται.
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
3.2 Κατηγορίες εκπαιδευτικού λογισµικού για τη διδακτική των µαθηµατικών.
[Γ1] - Οι ΤΠΕ στο Ελληνικό Σχολείο. Παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικού λογισμικού Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ερευνητικό & Ακαδημαϊκό Ινστιτούτο.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ Γνωρίζω τις κατηγορίες του εκπαιδευτικού λογισμικού (Ε.Λ.) όσον αφορά:  Θεωρίες μάθησης που.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ 800 ΟΛΟΗΜΕΡΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΕΑΕΠ ΟΕΠΕΚ Οκτώβριος 2010 Ενδεικτικά σενάρια, δραστηριότητες.
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εκπαιδευτικό Λογισμικό Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών Δημοτικής στην Εκπαιδευτική Εφαρμογή της Πληροφορικής – Π4β Ομάδα Επιμόρφωσης ΤΠΕ Παιδαγωγικό.
Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Εκπαιδευτική Τεχνολογία, Πολυμέσα.
«Τα ψηφιακά εργαλεία στη διδακτική πράξη». Μέρος 1 ο : Βασικοί όροι και εργαλεία Δρ. Κεΐσογλου Στέφανος Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Στέλεχος του Εργαστηρίου.
Διδακτική της Πληροφορικής
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΤΙ ΕIΝΑΙ ΤΟ WEB2 Το Web 2.0 αναφέρεται σε μια αναμενόμενη δεύτερη γενιά του Web που επιτρέπει στα άτομα να δημιουργούν, να δημοσιεύουν, να ανταλλάσσουν,
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εκπαιδευτικό λογισμικό
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Βασικές κατηγορίες Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΣΤΙΣ ΤΠΕ
Εκπαιδευτικά λογισμικά
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 1. ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 1.1 Θεωρίες Μάθησης
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Εκπαιδευτικό λογισμικό, εκπαιδευτικές εφαρμογές ή εκπαιδευτικά περιβάλλοντα; Με ποια κριτήρια κατηγοριοποιούνται;

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Τι εννοούμε με τον όρο κατηγοριοποίηση; Κατηγορία α δυνατότητες β Κατηγορία β ? δυνατότητες α Ή Κατηγορία γ δυνατότητες γ Κατηγορία δ

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδες κριτηρίων Α. με βάση της υποκείμενες θεωρίες μάθησης και τις συνεπαγόμενες διδακτικές πρακτικές Β. με βάση τις τεχνολογίες ανάπτυξης και τα παιδαγωγικά ρεύματα Γ. μικτή θεώρηση με βάση την ύπαρξη ενός αριθμού περιβαλλόντων με μια κοινή προβληματική ή ένα κοινό χαρακτηριστικό, σημαντικό από διδακτική / μαθησιακή άποψη

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Α Συμπεριφοριστικές Θεωρίες Καθοδηγούμενης διδασκαλίας (tutorials) Πρακτικής κι εξάσκησης (drill & practice) Εποικοδομιστικές Θεωρίες Καθοδηγούμενης ανακάλυψης και διερεύνησης Κοινωνικοπολιτισμικές Θεωρίες Περιβάλλοντα δημιουργίας, Έκφρασης, επικοινωνίας και συνεργασίας

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Β Υπολογιστής Δάσκαλος (Computer-Aided Instruction) Κλειστά περιβάλλοντα Οργάνωση και δόμηση της Πληροφορίας Μετάδοση Γνώσης (Συμπεριφορισμός) Υπολογιστής Εργαλείο Ανοιχτού τύπου δραστηριότητες που μπορεί να επιτελέσει ο μαθητής Διερευνητικά Περιβάλλοντα για συγκεκριμένα γνωστικά αντικείμενα Εγκάρσιες δεξιότητες υψηλού επιπέδου (π.χ. μοντελοποιήσεις) Λογισμικά Γενικής Χρήσης Υπολογιστής Μαθητής Προγραμματισμός ως ανάπτυξη αλγοριθμικής σκέψης και προγραμματιστικών δεξιοτήτων Προγραμματισμός ως εργαλείο για την ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων υψηλού επιπέδου που είναι ανεξάρτητες από την προγραμματιστική δραστηριότητα (π.χ. Logo)

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Γ Απλές πηγές πληροφόρησης Ευκολία πρόσβασης «στόχευση» της πληροφορίας Οργάνωση – δόμηση της πληροφορίας «διδακτική πρόθεση» της πληροφορίας Ευκολία αναζήτησης και εντοπισμού Μικρό έως μηδενικό κόστος χρήσης Εύρος και βάθος πληροφορίας Δυνατότητα επικαιροποίησης της πληροφορίας http://www.livepedia.gr http://el.wikisource.org http://www.komvos.edu.gr http://www.greek-language.gr http://www.wikipedia.org http://www.eric.ed.gov/ http://www.aace.org http://www.iste.org http://www.apo.gr/oldsite/showrecords.php http://www.carlos.emory.edu/ODYSSEY/GREECE/home.html http://www.snhell.gr/index.asp

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Γ Λογισμικά για διδασκαλία (tutorials, διδακτισμικά) Πολύ διαδεδομένη κατηγορία Όχι αποκλειστικά για σχολική χρήση http://www.kent.k12.wa.us/KSD/it/inst_tech/ProfDevelopment/tut_tech_tutorials.html http://www.w3schools.com http://www.pegaweb.com http://office.microsoft.com/el-gr/powerpoint/CH100668191032.aspx

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Γ Περιβάλλοντα πρακτικής κι εξάσκησης (drill and practice) Τα πιο δημοφιλή και διαδεδομένα Εύκολα στην κατασκευή Πιο εύκολα στο να δίνουν απτά «αποτελέσματα» Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής Καταγραφή προόδου του εκπαιδευόμενου Μπορεί να υπάρχει και η διάσταση του χρόνου και της βελτίωσής του Κλειστά λογισμικά «συμπεριφοριστικής» λογικής http://www.321know.com/ http://www.superkids.com/aweb/tools/math/ http://www.k12station.com/k12link_library.html http://users.thess.sch.gr/salnk/didaskalia/Hotpotatoes.htm

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Γ Περιβάλλοντα διαχείρισης πολυμεσικού υλικού και δημιουργίας απλών εφαρμογών παρουσίασης Power Point Multimedia Builder Microworlds. Pro Κλπ.

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Γ Περιβάλλοντα προσομοίωσης (π.χ. «ΓΑΙΑ ΙΙ») Μεγάλες δυνατότητες πιστότητας τα τελευταία χρόνια Μπορεί να προσομοιώνουν και περιβάλλοντα που δεν υφίστανται, αρκεί να υπάρχουν οι προδιαγραφές τους Επιτρέπουν συχνά την ανάπτυξη στρατηγικών επίλυσης προβλημάτων Υποστηρίζουν, κατά κανόνα, τις διερευνητικές δραστηριότητες http://www.funderstanding.com/k12/coaster/ http://aspire.cosmic-ray.org/ http://aspire.cosmic-ray.org/labs/moon/lunar_phase3.swf http://www.colorado.edu/physics/phet/simulations/stringwave/stringWave.swf http://phet.colorado.edu/simulations/

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Γ Εργαλεία γενικής χρήσης Εφαρμογές γραφείου οι οποίες δε σχεδιάστηκαν για εκπαιδευτική χρήση, αλλά αξιοποιούνται σε εκπαιδευτικές δραστηριότητες Απλοποιημένες βάσεις δεδομένων (π.χ. Tabletop & Tabletop Junior) Απλοποιημένα λογισμικά οργάνωσης ιδεών και projects (π.χ. Inspiration & kids Inspiration) http://www.smartkidssoftware.com/lcdlec3.htm http://www.inspiration.com/kidspiration-reading-and-writing-examples

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Γ Προγράμματα προσωπικής έκφρασης, δημιουργικότητας και φαντασίας Στο γραπτό λόγο (π.χ. «Με τα φτερά του Πήγασου» και «Ιδεοκατασκευές») Στην καλλιτεχνική δημιουργία (π.χ. Revelation Natural Art) Στην κατασκευή απλών πολυμεσικών εφαρμογών (π.χ. Microworlds Pro, Multimedia Builder, Hyper Studio) http://www.cc.uoa.gr/~araptis/Home.html http://www.mackiev.com/hyperstudio/index.html http://www.rainbow.gr/software/education/mw_pro.html

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Γ Ανοιχτοί μικρόκοσμοι Ανοιχτά περιβάλλοντα Βασικές οντότητες σε αυτά (π.χ. χελώνα) Ο χρήστης μπορεί να δημιουργήσει, εκ του μηδενός, συνδυάζοντας ή συνθέτοντας, νέες οντότητες, νέα αντικείμενα, σχέσεις και να μελετήσει αλληλεπιδράσεις «Χελωνόκοσμος», Microworlds Pro Cabri, Geometer’s Sketchpad Function Probe, Excel Modellus Interactive Physics Εκπαιδευτική Ρομποτική http://mindstorms.lego.com

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Γ Λογισμικά και εκπαιδευτικά περιβάλλοντα επικοινωνίας Λογισμικά επικοινωνίας και πρόσβασης σε κατανεμημένους ψηφιακούς πόρους Video on demand, Skype, E-mail, Forums, Web2.0 (social networking sites, wikis, blogs) Λογισμικά διευκόλυνσης και πρόσβασης Λογισμικά διευκόλυνσης ΑΜΕΑ (π.χ. μεγέθυνσης χαρακτήρων, φωνητικής πληκτρολόγησης και μετατροπείς κειμένου σε ομιλία) Μεταγλωτιστές ιστοσελίδων και αυτόματοι μεταφραστές http://www.google.com/language_tools?hl=EN http://plnict.ning.com/ http://www.youtube.com http://www.facebook.com/

ΒΑΣΙΚΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Ομάδα κριτηρίων Γ Γλώσσες προγραμματισμού C ++ Java Flash Περιβάλλοντα ανάπτυξης εφαρμογών Αβάκιο Hyper Studio Multimedia Builder Microworlds.Pro Power Point (VBA) http://www.adobe.com/products/flash/

Δικτυογραφία http://www.eric.ed.gov/ERICDocs/data/ericdocs2sql/content_storage_01/0000019b/80/1a/07/2b.pdf http://www.sun-associates.com/resources/categories.html http://en.wikipedia.org/wiki/Educational_software