ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ ΧΡΟΝΙΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΛΑΣΙΘΙΟΥ «Το Θ. Χ. Π. Λ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Advertisements

Ράλλης Γκέκας Διευθύνων Σύμβουλος Ε.Ε.Τ.Α.Α. A.E. Ε.Ε.Τ.Α.Α. A.E.
Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασίας – Χατζηπατέρειο Κ.Α.Σ.Π.
♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΣΛΑΙΝΤΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ.
Επιτροπή Στρατηγικού Σχεδιασμού Π.Θ Γέμτος Θεοφάνης Καθηγητής, Τμήμα Γεωπονίας Φυτικής Παραγωγής και Αγροτικού Περιβάλλοντος.
ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ TEI ΛΑΜΙΑΣ Ε. Υ. ΔΡ. Θ. ΓΚΑΝΕΤΣΟΣ Άξονας Προτεραιότητας 6 «Αναβάθμιση των συστημάτων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και επαγγελματικής.
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ Αναπτυξιακό Συνέδριο Ηπείρου 24/6/2005.
ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ "ΑΛΚΥΟΝΗ". Η ιστορία των προσώπων µε ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και της εκπαίδευσής τους έχει περάσει διάφορα στάδια αλλαγών µε.
Οφέλη και Προοπτικές Χρηματοδότησης μέσω Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Ροζάννα Σεμερτζιάν Υπεύθυνη Προγραμμάτων ΕΠΕΑΕΚ Γραφείο Στήριξης Ερευνητικών & Αναπτυξιακών.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠ
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
ΔΗΜΟΣ ΑΘΗΝΑΙΩΝ – Υ.Υ.Κ.Α. ΟΡΓΑΝΩΣΗ και ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΙΣΗΣ της ΧΡΗΣΗΣ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ του ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΙΩΝ, με την.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης Ενημέρωση για τη διαδικασία σύνταξης του νέου Προγράμματος Ανάπτυξης περιόδου 2007 – 2013 της Περιφέρειας Ανατολικής.
Βασίλης Παπαχαρίσης ( /
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ♫ Ανοίξτε τα ηχεία σας! ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΑΝΕ ΤΑ ΣΛΑΙΝΤΣ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ.
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Η υφιστάμενη κατάσταση στα καταστήματα κράτησης νέων
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Ο εθελοντισμός αποτελεί εξαιρετική μορφή κοινωνικής δράσης για την εξυπηρέτηση ανώτερων σκοπών, είτε για την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων, είτε.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ 2007 – 2013
1 Καινοτομικό Πρόγραμμα RI-SE ΕΚΕΠΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΑ ΝΕΑ ΕΘΝΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ.
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
ΠΛΑΙΣΙΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΡΓΩΝ της ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣ 158 ΜΕΤΡΟ 4.3 (ΕΤΠΑ) ΕΠ ΚτΠ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Της ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ Π158 13/7/2006 ΠΕΛΚΑ ΛΙΝΑ ΕΥΔ.
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ
Το Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ. Σπουδές και Επαγγελματικές Δυνατότητες
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – ΑΜΕΙΒΟΜΕΝΗ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ
Προγράμματα Ανάπτυξης, Κοινωνικής Στήριξης & Ιατρικής Συνεργασίας
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ (Κοι. Σ. Π. Ε
Ι.Π. Μεσολογγίου 01/12/2014 Με τη συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
1 ΕΤΗΣΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗΣ 2008 Αθήνα, 18 Μαρτίου 2009 ΘΕΜΑ: ΘΕΜΑ: Πρόοδος του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση »
ΔΗΜΟΣ ΕΡΕΤΡΙΑΣ Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Α Φάση: Στρατηγικός Σχεδιασμός Διαβούλευση.
Άτομα (παιδιά) με ειδικές ανάγκες ΧΡΙΣΤΟΦΙΔΕΛΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΔΕΛΗ ΕΜΜΑΝΟΥΕΛΑ ΣΤ'2 18 ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ
Παρουσίαση Υπηρεσιών Υποστήριξης Φοιτητών Συμβουλευτικός Σταθμός Πανεπιστημίου Αιγαίου Παράρτημα Ρόδου.
Φάση 2: Αvάπτυξη εθνικών και ευρωπαϊκών σεναρίων Ορφανός Ευθύμιος.
ΑΝΩΤΑΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ ΠΡΟΣΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ Συνολικού προϋπολογισμού €
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ 7 η Υ.ΠΕ ΚΡΗΤΗΣ Επιχειρησιακό Σχέδιο ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
KEN ΤΡΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΙΑ ΝΕΑ ΔΟΜΗ – « ΕΡΓΑΛΕΙΟ » ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΝΤΑΞΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ.
1 η Συνεδρίαση Επιτροπής Παρακολούθησης ΕΠ Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας Τα Βασικά Στοιχεία του ΕΠ.
Ν.Π.Δ.Δ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΑΓ.Ι ΡΕΝΤΗ.
Προτάσεις για την εξειδίκευση της διάστασης της αναπηρίας κατά την εφαρμογή του Ε.Π. - Περιφερειακή Στρατηγική για την Αναπηρία Εισηγητής: Λογαράς Δημήτρης,
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
1 2 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1. ΟΡΑΜΑ2. ΣΚΟΠΟΙ3. ΔΡΑΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΣΚΟΠΩΝ4. ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΘΕΣΗ6. ΜΕΛΗ7.
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ A’ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Στελέχωση Υπηρεσίας: Μάρκος Ζαχαρής, ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός, Υπεύθυνος Κοινωνικής.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
Συνοπτική Παρουσίαση Ε.Π. «ΚτΠ» Παναγιώτης Γεωργιάδης Αθήνα 9 Νοεμβρίου 2004.
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Υπουργείο Υγείας Αθήνα Δεκέμβριος 2013 Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΟΜΩΝ ΔΗΜΩΝ
ΟΛΥΜΠΙΑΣ project Ο βασικός στόχος είναι η κοινωνική ενσωμάτωση των ανθρώπων με αναπηρίες, κάτι που είναι απόλυτα σύμφωνο τόσο με τις αρχές και την φιλοσοφία.
Ετήσια Συνάντηση Ηράκλειο 28 Νοεμβρίου 2016
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ορισμός υγείας: Στόχοι για την προώθηση της και την πρόληψη ασθένειας Mosby στοιχεία και των παραγώγων στοιχείων © 2010, 2006, 2002 από Mosby,
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΟΗΘΩΝ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΟΚΟΜΩΝ
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (K.E.A)
Ευρωπαϊκός Πυλώνας Κοινωνικών Δικαιωμάτων:
Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα
ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ
Διεύθυνση Έρευνας και Προγραμματισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ ΧΡΟΝΙΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΛΑΣΙΘΙΟΥ «Το Θ. Χ. Π. Λ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ ΧΡΟΝΙΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ ΛΑΣΙΘΙΟΥ «Το Θ.Χ.Π.Λ. ως Μονάδα Κοινωνικής Φροντίδας: Προτάσεις και Προοπτικές» Άγιος Νικόλαος, 10 Μαΐου 2011

Το Θεραπευτήριο Χρονίων Παθήσεων Λασιθίου Κρήτης είναι Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, λειτουργεί από το 1988, τελεί υπό τον έλεγχο και την εποπτεία της 7ης Υγειονομικής Περιφέρειας Κρήτης και υπάγεται στο Υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

ΣΚΟΠΟΣ Θ.Χ.Π.Λ. Μονάδα κλειστής περίθαλψης ατόμων άνω των 18 ετών και των δύο φύλων που πάσχουν από νοητική υστέρηση ή χρόνιες κινητικές παθήσεις με νοητική υστέρηση και αδυναμία αυτοεξυπηρέτησης. Στέγη, τροφή, ρουχισμός, ιατροφαρμακευτική περίθαλψη, ψυχαγωγία, φυσικοθεραπεία, εργοθεραπεία, λειτουργική, ψυχοκοινωνική και επαγγελματική αποκατάσταση. Μόνιμη περίθαλψη (24ωρη κλειστή περίθαλψη) ή προσωρινή (αποθεραπεία - φιλοξενία). Ο μέγιστος αριθμός περιθαλπομένων ανέρχεται στα 150 άτομα.

Τμήμα Τεχνικής Υπηρεσίας και Προσβασιμότητας ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ Τμήμα Διοικητικού Τμήμα Οικονομικού Τμήμα Περίθαλψης Τμήμα Φυσικής Αποκατάστασης, Προεπαγγελματικής και Επαγγελματικής Κατάρτισης και Κοινωνικής Υποστήριξης Τμήμα Τεχνικής Υπηρεσίας και Προσβασιμότητας  

ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ Θ.Χ.Π.Λ.   ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟΠΑΓΕΙΣ Δ.Ε. 36 ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ Υ.Ε. 22 ΘΕΣΕΙΣ ΤΕ & ΠΕ 7 ΣΥΝΟΛΟ 65

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Περίθαλψη Παροχή ιατρικών υπηρεσιών Παροχή νοσηλευτικών υπηρεσιών Ψυχολογική υποστήριξη Διοικητικές υπηρεσίες Τεχνική υπηρεσία Μαγειρεία Φυσικοθεραπεία Κοινωνική Εργασία Εργοθεραπεία Λογοθεραπεία Εργαστήρια Επαγγελματικής Κατάρτισης

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ Ραπτική - κεντητική, σίτισης, μικροτεχνίες και Η/Υ (άτομα από το Θεραπευτήριο και άτομα που κατοικούν στην ευρύτερη περιοχή του Αγίου Νικολάου) Εκπαίδευση Εκδηλώσεις (διοργάνωση εκθέσεων με τα παραγόμενα προϊόντα των εργαστηρίων) Ψυχαγωγία (εκπαιδευτικές εκδρομές, έξοδοι για καφέ) Προστατευμένο κυλικείο με στελέχωση από Α.μεΑ. στα πλαίσια της εκπαίδευσης και επαγγελματικής απασχόλησης.

ΚΛΙΝΕΣ (υφιστάμενη κατάσταση) Προβλεπόμενες Κλίνες 150 Ανεπτυγμένες Κλίνες 84 Καλυμμένες κλίνες 76 Κενές κλίνες 8

ΗΛΙΚΙΑ - ΦΥΛΟ 18 έως 50 37 50 έως 70 13 70 έως 100 26 Άνδρες 39 Ηλικιακή Ομάδα   Φύλο    18 έως 50  37 50 έως 70 13 70 έως 100 26 Άνδρες 39 Γυναίκες 37

ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΘΑΛΨΗΣ ΣΤΟ ΘΕΡΑΠΕΥΤΗΡΙΟ έως 5 έτη 34 5 έως 15 έτη 29 15 έως 22 έτη (από τη λειτουργία του Θεραπευτηρίου) 13

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΑΘΗΣΗΣ ΣΤΟ Θ.Χ.Π.Λ. Νοητική υστέρηση 41 Ψυχωτικές διαταραχές και οργανικά ψυχοσύνδρομα 17 Ανοϊκά σύνδρομα 18 Σύνολο : 76

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗΣ ΚΟΙΝΟΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟΪΔΡΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ Α.μεΑ. Ε.Π.«Υγεία - Πρόνοια 2000-2006», Άξονας Προτεραιότητας 3 (Πρόνοια), Μέτρο 3.2 «Σταδιακή Επανένταξη των Ατόμων με Αναπηρίες στην Κοινωνικο-οικονομική ζωή και Προώθηση στην Αυτόνομη Διαβίωση» Προσομοιωμένη κατοικία στον 4ο όροφο (συνθήκες διαβίωσης που προσομοιάζουν με αυτές της κατοικίας, με δραστηριότητες εκπαίδευσης και προετοιμασίας για ένταξη στην κοινότητα. Το έργο ξεκίνησε το Μάιο του 2007, με 5 άτομα του Θεραπευτηρίου). Κοινοτικό Διαμέρισμα «Μελιδόνα» από τον Απρίλιο του 2008 στη Νεάπολη Λασιθίου Κρήτης, με 5 άτομα από το Θεραπευτήριο. Από το 2009 έχει ενταχθεί και υποστηρίζεται αποκλειστικά από τον προϋπολογισμό του Θεραπευτηρίου. Το προσωπικό του διαμερίσματος βρίσκεται εκεί σε 24ωρη βάση για την υποστήριξη και εκπαίδευση των ενοίκων.

Προγράμματα Εκπαίδευση φοιτητών στα πλαίσια εργαστηριακής και πρακτικής άσκησης σε διάφορες ειδικότητες σε συνεργασία με τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας Ερευνητικά προγράμματα Προγράμματα εκπαίδευσης και υποστήριξης προσωπικού και εθελοντών Ψυχαγωγικά προγράμματα

Εθελοντισμός Σωματείο μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με την επωνυμία «Φίλοι Θεραπευτηρίου Χρονίων Παθήσεων Λασιθίου» «Εταιρεία Νόσου Alzheimer και Συναφών Διαταραχών Νομού Λασιθίου», με έδρα το Θεραπευτήριο

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ–ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ–ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΤΙΡΙΑΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ - «ΠΡΑΣΙΝΟ» ΚΤΙΡΙΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ Α.μεΑ. «δορυφορικές» δομές, προώθηση στην απασχόληση, εργασιακή ένταξη ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΞΕΝΩΝΑ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ Α.μεΑ. ΚΑΙ Α.μεΑ. ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΣΤΕΓΗ ΗΜΙΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ Α.μεΑ.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Βελτίωση της ποιότητας ζωής όσων φιλοξενούνται Βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων Ολοκλήρωση των κτιριακών έργων του Θεραπευτηρίου Παροχή καλύτερων και εξειδικευμένων υπηρεσιών υγείας, φροντίδας και εκπαίδευσης Αναβάθμιση και αύξηση του εξειδικευμένου προσωπικού Προσφορά υπηρεσιών σε Α.μεΑ. που διαβιούν στην κοινότητα Προγράμματα αποϊδρυματοποίησης - επανένταξης και αποκατάστασης Α.μεΑ. Άμβλυνση των περιφερειακών ανισοτήτων σε εθνικό επίπεδο, αναπτύσσοντας μια πρότυπη Μονάδα Κοινωνικής Φροντίδας Εκσυγχρονισμός του Θεραπευτηρίου Διακρατικές συνεργασίες

ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΑΠ’ ΤΙΣ ΑΓΡΙΟΧΗΝΕΣ

Αναρωτήθηκες ποτέ γιατί οι αποδημητικές χήνες πετάνε σε σχηματισμό V; Όπως με τα περισσότερα ζώα και τη συμπεριφορά τους, η Φύση έχει κάποιο καλό λόγο που το έχει βάλει στο ένστικτό τους.

Όταν η κάθε χήνα κτυπά τα φτερά της, δημιουργεί ένα ανοδικό ρεύμα για τη χήνα που ακολουθεί. Στο σχηματισμό V, όλο το σμήνος προσθέτει τουλάχιστον 71% περισσότερη πτητική εμβέλεια από το αν πετούσαν το καθένα από μόνο του.

…και πολύ γρήγορα επιστρέφει στο σχηματισμό μαζί με τις άλλες. Αν μια αγριόχηνα ξεφύγει από τον σχηματισμό, ξαφνικά αισθάνεται τη δυσκολία και την αντίσταση στην προσπάθεια να πετάξει μόνη της... …και πολύ γρήγορα επιστρέφει στο σχηματισμό μαζί με τις άλλες.

Όπως και οι αγριόχηνες... ...έτσι και οι άνθρωποι που μοιράζονται μια κοινή κατεύθυνση και ένα ομαδικό πνεύμα με τους γύρω τους μπορούν να φτάσουν πιο γρήγορα και πιο εύκολα εκεί που πηγαίνουν αντίθετα με εκείνους που προσπαθούν να τα καταφέρουν μόνοι τους.

Όταν μια αγριόχηνα κουραστεί, πάει στο πίσω μέρος του σχημα-τισμού και μια άλλη αγριόχηνα παίρνει τη μπροστινή θέση. Αν οι άνθρωποι είχαν τόση λογική όσο και οι αγριόχηνες, θα συνειδητό-ποιούσαν πως τελικά η επιτυχία τους εξαρτάται από την συνεργα-σία τους σαν ομάδα, κάνοντας ο καθένας με τη σειρά του τις δύσκολες δουλειές και ανα-λαμβάνοντας την αρχηγία.

Οι αγριόχηνες που βρίσκονται στο πίσω μέρος του σχηματισμού φωνάζουν για να ενθαρρύνουν εκείνες που βρίσκονται μπροστά ώστε να αυξήσουν την ταχύτητα τους. Είναι σημαντικό οι "φωνές απ' τα πίσω" να είναι ενθαρρυντικές. Διαφορετικά είναι απλά φωνές και τίποτα άλλο.

Όταν μια αγριόχηνα αρρωστήσει ή τραυματιστεί, δύο άλλες αγριόχηνες αφήνουν τον σχηματισμό και την ακολουθούν προς τα κάτω για την βοηθήσουν και να την προστατέψουν. Παραμένουν με το άρρωστο μέλος του σμήνους μέχρι να μπορέσει να πετάξει ξανά ή να πεθάνει.

Μετά ξαναπετάνε με ένα άλλο σμήνος που περνά ή προσπαθούν να προλάβουν το δικό τους. Μακάρι να είμαστε και εμείς τόσο θυσιαστικοί, ώστε να αξίζουμε τέτοιους φίλους όταν το έχουμε ανάγκη.