ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΜΟΤΕP

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Στοιχειώδης γεννήτρια συνεχούς ρεύματος
Advertisements

Εισαγωγή στο χειρισμό της φωτογραφικής μηχανής
Ηλεκτρικός Αναμεικτήρας Χεριού
ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
 Σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε μέσα σε έναν Μικρόκοσμο  με την βοήθεια μιας Μικρογλώσσας.
Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
« Ερευνώ και ανακαλύπτω Ε΄ δημοτικού» Κουκούλης Παράσχος 1 ο δημ. Σχολ. Αγ. Δημητρίου
Μια πόλη για τους πεζούς
Τεχνικές Προδιαγραφές
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Σερρών
Φυσική A’ Λυκείου 1.1 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
Αναζήτηση στο διαδίκτυο Για να μπούμε στον κόσμο του διαδικτύου, θα πρέπει να ξέρουμε ποια πόρτα να κτυπήσουμε!
Στοιχειώδης γεννήτρια εναλλασσόμενου ρεύματος
Ταχύτητα Νίκος Αναστασάκης 2010.
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΕ SCRATCH ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
Εφαρμογές του Scratch στην διδασκαλία της Πληροφορικής
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
ΠΑΛΜΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να μπορεί να
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
Εισαγωγή στην Τεχνολογία
ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΚΑΙ νόμος NEWTON
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση
Με το LEGO Mindstorms NXT
 Φρούτο Φρούτο  Λαχανικό Λαχανικό  Σωστό Σωστό.
ΚΙΝΗΣΗ ΛΙΘΟΣΦΑΙΡΙΚΩΝ ΠΛΑΚΩΝ
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Εξίσωση αρμονικού κύματος (Κυματοσυνάρτηση)
Παραγωγή και διάδοση του ήχου
Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου Κατασκευή ιστολογίου(Blog) στοBlogger της Google Βήματα κατασκευής ιστολογίου.
«EGG BOX» CONTROL SYSTEM
Το Scratch και ο σχεδιασμός γεωμετρικών σχημάτων
Ο Φεγγαρο-Σκεπαστούλης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δημιουργία προγράμματος ερωτηματολογίου Πολλαπλής Επιλογής Α. Σχεδίαση Φόρμας.
AMYNA Άμυνα σε παίκτη με μπάλα
Ένας διαδραστικός πίνακας είναι μία ψηφιακή συσκευή αφής που συνδέεται με έναν υπολογιστή και ένα προβολικό (προτζέκτορα). Ο διαδραστικός πίνακας πρέπει.
Εκκίνηση 4/ χρόνια 5818 δημοσιεύσεις 5736 ετικέτες 570 σχόλια.
Διαδραστικός πίνακας χαμηλού κόστους Με τη χρήση του χειριστηρίου από την κονσόλα nintendo wii (wiimote) Ξυνιδάκης Χρήστος.
ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ-ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ Κίνηση,επεξεργασία και μαθησιακές προσαρμογές ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ.
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας: Κατασκευή διδακτικού πακέτου προσομοίωσης των μηχανικών ταλαντώσεων.
Για κάποιο λόγο οι χελώνες έχουν εξαφανιστεί. Τι θα συμβεί στα γεράκια;
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός 1 Η έννοια της ταχύτητας.
S. CHR SOFTWARE DEVELOPMENT
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
ΦΕ 2 : Οι δυνάμεις « Ερευνώ και ανακαλύπτω » Ε΄ δημοτικού
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΓΟΝΕΙΣ
Πως δημιουργούμε ένα Wiki στο PBWorks
Πάτα το κουμπί για τη συνέχεια
Tο φαινόμενο ΜΕΤΑΒΑΛΛΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ 2 Μεταβαλλόμενη λέμε μια κίνηση κατά τη διάρκεια της οποίας η ταχύτητα (ως διάνυσμα) δεν μένει σταθερή.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
Είμαι η Χαρά, βοηθήστε μας να βρούμε τις απαντήσεις στο quiz της Ιστορίας! Πάτα στο κουμπί που είναι το χέρι μου!!! Είμαι ο Φόβος Είμαι η Αηδία Είμαι η.
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Συμβολή – Ανάκλαση – Διάθλαση
ΘΕΜΑ : ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ LOGICATOR ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος.
Ηλεκτρονικός Έλεγχος και Αυτοματισμοί σε Σύγχρονα Κιβώτια Ταχυτήτων
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
Run. ασφαλής προσέγγιση Έλεγχος ζωτικών λειτουργιών Εκτίμηση κατάστασης ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ.
Μαθηματικά Κατεύθυνσης Γ΄ Λυκείου Όριο - συνέχεια συνάρτησης
PRO BOT.
Η ακόλουθη ερώτηση μόλις προστέθηκε στις εξετάσεις για άδεια οδήγησης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ ΜΟΤΕP

1° Βήμα : ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΟΥ ΜΟΤΕΡ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ

ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ 2° Βήμα : ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΚΑΤΩ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΤΩ ΣΩΣΤΟ Ή ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΠ ΓΙΑ 5’’ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ ΛΑΘΟΣ

3° Βήμα : ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΡΙΩΝ (πάνω όριο) ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΩ ΟΡΙΟΥ ΠΙΕΖΟΝΤΑΣ ΚΑΤΩ Ή ΠΑΝΩ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΠΑΝΩ ΟΡΙΟ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΠ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΜΟΛΙΣ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΚΑΤΩ ΟΡΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ ΤΟ ΡΟΛΟ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΣΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΚΑΤΩ ΟΡΙΟ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ ΚΑΤΩ Ή ΠΑΝΩ

ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ 3° Βήμα : ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΡΙΩΝ (κάτω όριο) ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΠ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΑΠΌ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΠΑΤΑΜΕ ΤΟ ΣΤΟΠ ΓΙΑ 2’’ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΑΕΙ ΑΠΌ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΣΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΠΑΝΩ ΟΡΙΟ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ

4° Βήμα : ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΤΟ ΚΟΥΜΠΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΗΡΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΑΝΩ-ΚΑΤΩ ΣΤΙΓΜΙΑΙΑ