Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΑΧΝΙΔΙΑ
Advertisements

Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Διασχολική ημερίδα αθλοπαιδιών και παιχνιδιών δεξιοτήτων Παγκύπριο συνέδριο Αθλητικές Εκδηλώσεις με όλους για όλους Λεμεσός, Νοέμβριος 2006 Χαράλαμπος.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – α ) υποχρεωτική.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «ΙΑΜΑΤΙΚΗ»
Το μάθημα της Πληροφορικής Η πραγματικότητα σήμερα!!! ΗΥ-302:Διδακτική της Πληροφορικής Επιμέλεια-Παρουσίαση Γεωργία Αδαμοπούλου Εύα Νοικοκυράκη.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Ένταξη Νέων Τεχνολογιών στο Εκπαιδευτικό Σύστημα και Άτομα με Αναπηρία
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
«Περισσότερες Εμπειρίες, Περισσότερες Γνώσεις, Περισσότερη Χαρά»
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Το αγαπημένο μου μάθημα
Καινοτόμες δράσεις στο ΕΕΕΕΚ Κατερίνης: Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
Πρόγραμμα Ασφαλές σχολείο για το διαδίκτυο
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Σεμινάριο Προγραμματιστών Γυμνασίων Ιούνιος 2013
Αναλυτικά Προγράμματα για τα Δημόσια Σχολεία της Κυπριακής Δημοκρατίας Σεμινάρια Σεπτεμβρίου 2010 Κουτσίδης Γιώργος 1.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Ενημερωτική Ημερίδα Εκπαιδευτικών ΣΕΠ
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
1 + 1 = 12 Νέα Εκπαιδευτικά Λογισμικά για Κωφούς μαθητές
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΠΟ ΠΑΙΔΙΑ (ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ/ΠΡΟΪΟΝ/0311/22) Έρευνα για αξιολόγηση λογισμικού Engino KidCAD για τη χρήση του.
Αισθητικές παρεμβάσεις στο χώρο του σχολείου 1 ο Γυμνάσιο Πετρούπολης Σχολικό έτος
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Ομαλή μετάβαση από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο
ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ για το μάθημα της ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Αθήνα, 1-2 Απριλίου 2005
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
H ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ THΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΑΠΩΛΕΙΑ ΑΚΟΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Συντελεστές: Εκπαιδευτικό προσωπικό του Σχολείου
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Ευρωπαϊκο προγραμμα comenius
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης Γ΄2
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Μεθοδολογικά εργαλεία για το μάθημα της Πληροφορικής
Πρόγραμμα «Μικροί εκπαιδευτές για το διαδίκτυο 2.0»
ΑΝΤΙΛΟΓΙΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Γεωγραφίας
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία της Ιστορίας
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
Η χρήση του Kidspiration στη Διδασκαλία των γραμμάτων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006 4/3/2017 Αθλητισμός για όλους με όλους: Πρακτικές εφαρμογές στον Αγ. Ιωάννη Αγρού. Περίπτωση 2η: Παρεμβατικό πρόγραμμα «Ένα σχολείο για όλα τα παιδιά» Συνεργάτες Αγ. Ιωάννης Αγρού Β΄ Αγ. Αθανασίου και Ειδική Μονάδα Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006

Θεωρία της ενσωμάτωσης Γενικός σκοπός προγράμματος Ειδικοί στόχοι ΑΞΟΝΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ Θεωρία της ενσωμάτωσης Γενικός σκοπός προγράμματος Ειδικοί στόχοι Δεδομένα σχολείων Περιγραφή προγράμματος Περιγραφή 4ης Φάσης (Αθλητισμός για όλους) Αξιολόγηση συναισθημάτων

Θεωρία της ενσωμάτωσης (1) Αναπηρία: ο περιορισμός των ευκαιριών ορισμένων ατόμων στο να λαμβάνουν μέρος σε μια φυσιολογική ζωή της κοινότητας στο ίδιο επίπεδο που λαμβάνουν οι υπόλοιποι. Ο περιορισμός οφείλεται σε σωματικά, κοινωνικά εμπόδια, σε φυσικούς και κοινωνικούς φραγμούς Βαrnes (1994). Η αναπηρία είναι αποτέλεσμα κοινωνικής κατασκευής (Bogdan, 1986).

Θεωρία της ενσωμάτωσης (2) Σκοπός σχολικής ενσωμάτωσης: η αποφυγή της περιθωριοποίησης και της κοινωνικής απομόνωσης των ατόμων με «ειδικές ανάγκες». Η μείωση της ανισότητας είναι κάτι παραπάνω από την οικονομική προσφορά και την εξασφάλιση καλύτερων προσβάσιμων πηγών. Η ισότιμη συμμετοχή στη σχολική ζωή και κουλτούρα, είναι το να προσφέρεις την ευκαιρία να μοιράζεσαι τα οφέλη σε μια υγιή κοινή συνύπαρξη του σχολείου και της κοινωνίας.

Γενικός σκοπός του προγράμματος Εφαρμογή παρεμβατικού προγράμματος για την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση της σχολικής ενσωμάτωσης των παιδιών με «ειδικές ικανότητες»

Στόχοι του προγράμματος Προώθηση ιδέας της ισότητας μεταξύ των μελών της σχολικής κοινότητας με τα ίδια δικαιώματα και ευθύνες, Έκφραση θετικών συναισθημάτων που προκύπτουν από την επαφή των παιδιών μεταξύ τους, Βίωση της εμπειρίας της αλληλοβοήθειας και συνεργασίας μεταξύ όλων των παιδιών μέσα από δραστηριότητες Φυσικής Αγωγής, Ελληνικών, Μαθηματικών, Ηλεκτρονικών Υπολογιστών, Γεωγραφίας, Τέχνη, Σχεδιασμού και Τεχνολογίας

Υλοποίηση προγράμματος «Ένα σχολείο για όλους» Δεδομένα Σχολείων ΦΑΣΕΙΣ Μαθητές Β΄ Αγ. Αθανασίου Αγ. Ιωάννης Ειδική Μονάδα ΦΑΣΗ 1η Στ 1, Στ 2 (n=37) Ε΄ + Στ’ (n=14) 5 ΦΑΣΗ 2η Στ 2 (n=18) Σχολείο (n=31) ΦΑΣΗ 3η ΦΑΣΗ 4η

Περιγραφή του προγράμματος (1) ΦΑΣΗ 1η: Διδασκαλία του θέματος «Ένα σχολείο για όλους» («Βλέπω το σημερινό κόσμο’», σ.16) στην Στ΄ τάξη στα σχολεία Αγ. Ιωάννη Αγρού και Β΄ Αγ. Αθανασίου ΦΑΣΗ 2η: Επίσκεψη των μαθητών του Περιφερειακού Δημοτικού Σχολείου Αγ. Ιωάννη Αγρού στην ειδική μονάδα του Β΄ Αγ. Αθανασίου – Παρουσίαση προγράμματος με δραστηριότητες μουσικοκινητικής αγωγής.

Περιγραφή του προγράμματος (2) ΦΑΣΗ 3η: Προετοιμασία δραστηριοτήτων από τους μαθητές και των δύο σχολείων διαθεματικά (Ελληνικά, Μαθηματικά, Η.Υ., Γεωγραφία, Τέχνη, Σχεδιασμός και Τεχνολογία) για την 4η Φάση. ΦΑΣΗ 4η: Επίσκεψη μαθητών του Β΄ Αγ.Αθανασίου και ειδικής μονάδας στο Σχολείο Αγ. Ιωάννη Αγρού και διεξαγωγή των διαθεματικών δραστηριοτήτων Εμπλοκή στο πρόγραμμα «Αθλητισμός για όλους» Αξιολόγηση προγράμματος.

Παρουσίαση 4ης ΦΑΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Α΄ Δημοτικό Σχολείο Αγ. Ιωάννη 4/3/2017 Παρουσίαση 4ης ΦΑΣΗΣ ΜΕΡΟΣ Α΄ Δημοτικό Σχολείο Αγ. Ιωάννη Προετοιμασία και εκτέλεση διαθεματικών δραστηριοτήτων: Τέχνη (Ζωγραφική) Παρακολούθηση DVD και παρουσίαση από ειδική δασκάλα Έκθεση εργασιών των μαθητών Εργασία στην τάξη σε ομάδες με τα παιδιά της μονάδας (5 παιδιά κάθε ομάδα, προσαρμοσμένη στην ιδιαιτερότητα του κάθε παιδιού) Η.Υ. (Ειδικό πρόγραμμα για εκμάθηση γραμμάτων) Ελληνικά (Puzzles λέξεων) Μαθηματικά (Αισθητοποίηση των αριθμών 1-10) Γεωγραφία (Οι πόλεις της Κύπρου σε χάρτη) Σχεδιασμός και Τεχνολογία (Αισθητοποίηση γραμμάτων με τη χρήση παντογνώστη)

ΦΑΣΗ 4η ΜΕΡΟΣ Β΄ Κλειστό Αθλητικό Κέντρο - Αγρός ΦΑΣΗ 4η ΜΕΡΟΣ Β΄ Κλειστό Αθλητικό Κέντρο - Αγρός Εμπλοκή στο πρόγραμμα «Αθλητισμός για όλους» Οργάνωση 6 σταθμών (4 + 2 ξεκούρασης). Σε κάθε σταθμό συμμετείχαν 10 μαθητές περίπου κάθε φορά Ο χρόνος διάρκειας στον κάθε σταθμό ήταν 20 λεπτά και ο συνολικός χρόνος γύρω στις 2 ώρες (6 Χ 20΄=120).

Πλάνο χώρου δραστηριοτήτων στο αθλητικό κέντρο Αγρού Κερκίδες Κερκίδες ΣΤΑΘΜΟΣ 3 Κολύμβηση ΣΤΑΘΜΟΣ 5 Γυμναστική ΣΤΑΘΜΟΣ 6 Ρίψεις ΣΤΑΘΜΟΣ 2 ΣΤΑΘΜΟΣ 2 ΣΤΑΘΜΟΣ 4 Χορός ΣΤΑΘΜΟΣ 1 Αποδυτήρια κοριτσιών ΣΤΑΘΜΟΣ 1 Αποδυτήρια αγοριών

Αξιολόγηση προγράμματος «Ένα σχολείο για όλους» ΠΡΙΝ ΜΕΤΑ Νιώθω λύπη, γιατί αυτά τα παιδιά έχουν πρόβλημα Νιώθω χαρά γιατί παίξαμε, κολυμπήσαμε όλοι μαζί Τα παιδιά με ειδικές ανάγκες είναι διαφορετικά από εμάς Μου έκανε εντύπωση ότι τα παιδιά με ειδικές ανάγκες έχουν ικανότητες Τώρα που θα τα γνωρίσω αισθάνομαι θλίψη και φόβο μήπως μου κάνουν κακό Τώρα που τα γνώρισα νιώθω χαρά και όχι φόβο ότι θα μου κάνουν κάτι κακό Θα ήθελα να τα βοηθήσω Θα ήθελα να κάνω πολλές εργασίες μαζί τους

Αξιολόγηση αθλητικού μέρους + - ΕΙΣΗΓΗΣΕΙΣ Δεν γκρίνιαζαν για τις ομάδες που ήταν διαφορετικές Τα παιδιά δεν μας ήξεραν καλά…Μπέρδεμα Πιο συχνές συναντήσεις σε διαφορετικούς χώρους Συνεργαστήκαμε, γνωριστήκαμε, γίναμε φίλες, χωρίς καυγάδες Δεν έπαιξαν πολύ τα παιδιά μαζί μας Να παίξουμε παραπάνω με τα παιδιά της μονάδας Διασκεδαστικά παιγνίδια, γιατί δεν υπήρχαν αντιζηλίες…μικτές ομάδες Λίγος ο χρόνος στους σταθμούς…Δεν είχε ποδόσφαιρο Να ξαναγίνει αυτό που κάναμε Δεν παίζαμε ανταγωνιστικά, αλλά φιλικά χωρίς συγκρούσεις Υπήρχαν περιπτώσεις που μερικοί δεν συνεργάζονται όσο έπρεπε Πιο πολλή συνεργασία μεταξύ μας την επόμενη φορά

Σχολική ενσωμάτωση Η οποιαδήποτε μορφή ανικανότητας στο σχολικό, αλλά και στο ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον, αλλάζει με το να αλλάξει και ο τρόπος σκέψης των ανθρώπων προς αυτή. Η ανικανότητα τελικά δεν βρίσκεται σ’ ένα χαλασμένο κορμί, αλλά σ’ ένα αποκλεισμένο και καταπιεσμένο περιβάλλον. (Bogdan, 1986)

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας!!! ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ