Όλα γύρο από το άγχος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Ζαγκλιαβός Κωνσταντίνος, Πελιβανίδης Ηλίας, Πολυχρονίδης Ιάκωβος
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Επιθετικότητα ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΛΑΡΝΑΚΑΣ.
ΛΕΜΕ ΌΧΙ Στο σχολικο εκφοβισμο
ΤΟ ΑΓΧΟΣ & Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ
Διατροφικές Διαταραχές και εφηβεία
Δείγμα: μαθητές του σχολείου μας
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
ΑΓΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΤΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Κατανοώντας το άγχος και το φόβο
Εταιρία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Ζιαγκλιαβός Κωνσταντίνος, Πελοβανίδης Ηλίας, Πολυχρονίδης Ιάκωβος
Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Πρόληψη και Διαχείριση εργασιακού άγχους
Διαταραχή Άγχους Φοβική Εμπειρία Σωματική Προδιάθεση Στρεσογόνες συνθήκες.
2ο ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ : ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Αρχοντάκη Στέλλα
Παγκόσμια ημέρα κατά του καπνίσματος
ΕΦΗΒΕΙΑ.
Η βία μπορεί να συμβεί στα «καλύτερα» σπίτια, δεν έχει χρώμα, χώρα, κουλτούρα, κοινωνικό, μορφωτικό ή οικονομικό υπόβαθρο.
Εκπαιδευτικός και Παιδί με Διαβήτη
ΑΝΟΡΕΞΙΑ ΑΝΟΡΕΞ ΙΑ ΑΝΟΡΕΞΙΑ.
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΑ ΝΟΣΗΜΑΤΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ
ΘΕΤΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
4.4 Τρόπος ζωής και ασθένειες
ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΛΗΨΗΣ ΤΡΟΦΗΣ
Κάπνισμα & Εφηβεία Ομάδα Α’.
ΠΑΧΥΣΑΡΚΙΑ.
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
Θέμα: Λόγοι που οδηγούν τους νεους στα ναρκωτικά ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: Υφαντής Μιχάλης Υφαντής Μιχάλης Παναγιώτης Κουτσοπανάγος.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Το Κάπνισμα Βλάπτει Σοβαρά Την Υγεία!
Επηρεάζοντας έμμεσα το πρόβλημα
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
1.ΠΟΙΟΙ ΛΟΓΟΙ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ;
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
3o ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ:ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΟΜΑΔΑ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΩΣΗΦ.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Η ΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ l ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ “ The Silence of home fear” ΜΑΡΙΛΕΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΚΗ ΗΛΙΑΝΑ ΚΟΝΤΑΡΑ ΣΤΕΛΛΑ ΣΙΜΩΝΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ ΛΙΓΝΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ.
TM KEΦΑΛΑΙΟ 5 ΣΥΜΠΤΩΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΣΧΟΝΤΑ. Το φυσιολογικό και το παθολογικό άγχος Το φυσιολογικό άγχος είναι μία υγιής, φυσιολογική αντίδραση που.
Είναι δύσκολο, αλλά αν θέλετε να έχετε ένα όμορφο, λαμπερό δέρμα, πρέπει να σταματήσετε το τσιγάρο - όχι μόνο το δικό σας, αλλά και των οικείων σας, διότι.
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΩΝ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD
Εκφοβισμός στα σχολεία
ΘΑΝΑΤΟΣ ΚΑΡΚΙΝΟΠΑΘΩΝ Χρήστος Ν. Χριστόπουλος, MD
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΡΙΨΟΚΙΝΔΥΝΗΣ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Αγκαζαριάν Μαρία Παπαδημητρίου Χριστίνα Πολυχρόνη Χαρά Μακρή Εύη Ρέτζιου Αθηνά.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ η βία δεν είναι μαγκιά.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ!!! ΜΗ ΜΕΝΕΙΣ ΑΠΑΘΗΣ! ΟΧΙ ΒΙΑ ΣΤΗ ΒΙΑ!
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Κλεαρχοσ σταματουλακησ Ψυχολογοσ- Life coach
ΕΠΙΣΤΑΞΗ & ΡΙΝΟΡΡΑΓΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όλα γύρο από το άγχος

Άγχος στη σημερινή εποχή  αποτελεί πια μια πολύ συνηθισμένη έκφραση στο καθημερινό μας λεξιλόγιο .Το άγχος είναι ένα έντονα δυσάρεστο συναίσθημα το οποίο προκαλείται από οτιδήποτε μας κάνει να αισθανόμαστε ένταση , θυμό , απογοήτευση ή  δυστυχία.

Σωματικές αντιδράσεις Κάποιες σωματικές επιπτωσεισ είναι η ταχυκαρδία , ο πόνος ή το πλάκωμα στο στήθος , η δύσπνοια , η ζαλάδα , η τάση για λιποθυμία , η ναυτία  , η εφίδρωση , προβλήματα ύπνου , η νευρικότητα , το μουδιάσματα , η ξηρότητα στο στόμα και στο λαιμό , η δυσπεψία , η δυσκοιλιότητα , η διάρροια , η συχνοουρία , η αδυναμία μυών , το τρέμουλο και τις περισσότερες φορες ο πονοκέφαλος .

Συναισθηματικές αντιδράσεις Επίσης το άγχος έχει και συναισθηματικές αντιδράσεις όπως είναι η ανησυχία , η υπερένταση , η αγωνία , η δυσφορία , ο εκνευρισμός , το αίσθημα συνεχούς φόβου ότι θα συμβεί κάτι κακό , η απογοήτευση , η επιθετικότητα , η νοητική εξάντληση , η μελαγχολία , η καχυποψία , η τάση για κλάμα και σπανιότερα η τάση φυγής .

ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ Ακόμα ένας τομέας που επηρεάζει το άγχος είναι η συμπεριφορά. Πιο ειδικά είναι η απομόνωση , ηαποξένωση , ηκατάθλιψη , ηαναποφασιστικότητα , η διαρκής αναζήτηση επιβεβαίωσης , ηευσυγκινησία , ηδυστροπία και τοπ πιο συχνο φαινομενο είναι η λεκτική και σωματική επιθετικότητα προς τους άλλους.

ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ ΣΩΜΑΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΟΥ ΑΓΧΟΥΣ  Το άγχος μπορεί να αυξήσει την πίεση του αίματος , η οποία με την σειρά της αυξάνει τις πιθανότητες καρδιακής προσβολής ή εγκεφαλικού επεισοδίου.  Μερικά άτομα εμφανίζουν ευερέθιστη κύστη ως αντίδραση σε πιεστικά γεγονότα ( συχνοουρία ) Η τριχόπτωση πολλές φορές αποτελεί συνέπεια υπερβολικού άγχους   Πολλά άτομα που βρίσκονται κάτω από υπερβολική πίεση και στρες συχνά εμφανίζουν πληγές στο στόμα ( επιχείλιος έρπης , άφθες )                                                                    Άσθμα και άλλα πνευμονικά προβλήματα μπορεί να χειροτερεύουν εξαιτίας του υπερβολικού άγχους

Το άγχος μπορεί να προκαλέσει ή να επιδεινώσει πολλές ασθένειες της πεπτικής οδού όπως είναι η δυσπεψία , τα έλκη και το σύνδρομο ευερέθιστου εντέρου . Το έντονο στρες μπορεί να οδηγήσει πολύ συχνά στην υπερβολική απώλεια ή την υπερβολική αύξηση βάρους ( νευρική ανορεξία ή βουλιμία )   Πολλά ψυχικά και συναισθηματικά προβλήματα προκαλούνται ή εντείνονται από έντονο άγχος .  10% του πληθυσμού απευθύνεται κάποια στιγμή σε γιατρό λόγω του άγχους Πολλά άτομα εξαιτίας υπερβολικού άγχους εμφανίζουν αύξηση του σακχάρου στο αίμα καθώς και δυσλειτουργία του θυροειδούς αδένα   Τέλος το υπερβολικό άγχος μπορεί να προκαλέσει τις λεγόμενες αγχώδεις διαταραχές οι οποίες συνοπτικά διακρίνονται σε : διαταραχή πανικού με ή χωρίς αγοραφοβία , φοβίες όπως η απλή ή κοινωνική φοβία , η ψυχαναγκαστική διαταραχή , η διαταραχή μετά από τραυματικό στρες και η γενικευμένη αγχώδης διαταραχή .     

Προσωπική εμπειρία Εγώ είμαι πολύ αγχώδης τύπος και η βασική πηγή άγχους είναι το σχολειό αλλά και άλλες εξωσχολικές δραστηριότητες όπως τα φροντιστήρια. Κατά την γνώμη μου το άγχος είναι η πιο φυσική αντίδραση για έναν μαθητή σε περίπτωση που γράφει διαγώνισμα η εξετάζεται προφορικά στην τάξη. Επίσης πιστεύω ότι τα παιδιά στην ηλικία μας δεν θα έπρεπε να νιώθουν τόσο τακτικά άγχος διότι όπως και να το κάνουμε πρέπει να έχουν και λίγο ξεγνοιασιά. Το μοτίβο όμως στις μέρες απαιτεί από τα παιδιά να έχουν πολλές φόρες πάνω από δύο ή τρείς υποχρεώσεις την ημέρα. Αυτό όμως δε τους επιτρέπει χρόνο για χαλάρωση η παιχνίδι που τόσο έχουν ανάγκη. Όμως όλοι (εμείς τα παιδία) θα έχουμε ακούσει από τους γονείς μας και τους παππούδες μας το ότι γυρνούσαν σπίτι, άφηναν το σακίδιο και αμέσως έβγαιναν έξω για παιχνίδι! Δεν ξέρω για εσάς παντός εγώ το ακούω και ζηλεύω!

Λύσεις κατά του άγχους Να μην προσπαθούμε να συμβιβάσουμε τα ασυμβίβαστα. Για παράδειγμα, δε μπορεί κάποιος να είναι σύζυγος μιας γυναίκας και συγχρόνως εραστής μιας άλλης. Να μη φορτώνουμε τον εαυτό μας με διπλά βάρη. Να μη μένουμε για καιρό σε αμφιβολία ή διλήμματα. Η παράταση μιας αβεβαιότητας μπορεί να μας εξαντλήσει ψυχικά. Να δεχόμαστε όπως είναι ορισμένες καταστάσεις δευτερεύουσας σημασίας, εφόσον δε μπορούμε να τις αλλάξουμε εύκολα. Να αξιολογούμε σωστά τις προτεραιότητες. Τα πρώτα πράγματα πρέπει να τοποθετούνται στην πρώτη θέση και να είναι πρώτος στόχος της ζωής μας. Τα δευτερεύοντα πράγματα μπορούν να μένουν στην άκρη για κάποιο άλλο χρόνο.

Να ζούμε στο σήμερα μόνο και όχι στο χτες ή στο αύριο Να ζούμε στο σήμερα μόνο και όχι στο χτες ή στο αύριο. Ο Χριστός είπε: "Mην ανησυχείτε, λοιπόν, για την αυριανή ημέρα, γιατί η αυριανή ημέρα θα φροντίσει για τα δικά της. Aρκετό είναι για την κάθε μέρα το δικό της πρόβλημα" (Ματθαίος 6:34). Να μην κρατούμε στα χέρια μας, προσπαθώντας να λύσουμε πράγματα που είναι αδύνατο ή σχεδόν αδύνατο να λυθούν από εμάς. "Aλλά και ποιος από σας μπορεί, με το να ανησυχεί, να προσθέσει έστω και λίγα εκατοστά στη διάρκεια της ζωής του;" (Ματθαίος 6:27) Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να αναγνωρίσουμε όχι μόνο τις δυνατότητές μας αλλά και τους περιορισμούς - τα όριά μας. Αντί ν’ αγωνιούμε για κάθε άλυτο πρόβλημά μας, ας το εμπιστευθούμε στον Θεό. Εκείνος ξέρει πολύ καλύτερα από μας τι ακριβώς χρειαζόμαστε και έχει τη δύναμη να δώσει λύση και στο πιο δύσκολο πρόβλημα.

Προσωπική άποψη Άλλος ένας τρόπος καταπολέμησης του άγχους που έχει βοηθήσει πάρα πολύ εμένα είναι οι βαθιές εισπνοές εκπνοές. Πιο αναλυτικά κλείνεις τα μάτια, κάνεις βαθιά εισπνοή από την μύτη, κρατάς όσο πιο πολύ τον αέρα μέσα σου και μετά σιγά-σιγά εκπνέεις από το στόμα… Επαναλαμβάνεις αυτήν την διαδικασία για δυο με τρεις φόρες και νοιώθεις ευεξία.

Βιβλιογραφία http://www.jesuslovesyou.gr/Woman/Health_Beauty/B_2.htm http://e-psychology.gr/anxiety-stress-phobias/429-anxiety-somatic-mental-consequences