IRA MEDIA SPECIALISTS Η IRA MEDIA Α.Ε., δραστηριοποιείται στο χώρο της διαφήμισης από το 2002, είναι εξειδικευμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Εταιρεία Η HYDROFUN είναι εμπορική, κατασκευαστική εταιρεία και η πρώτη στην Ελλάδα η οποία ειδικεύεται στα συστήματα κλιματισμού εξωτερικών χώρων. Με.
Advertisements

ΤΡΟΠΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΜΙΑΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΣΗΣ  Εκπαιδευτικό Κεφάλαιο 12.1 Σχεδιασμός της διάδοσης: στόχοι και διαδικασία.
ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΧΟΡΗΓΙΑ.
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
…γιατί η διαφήμιση είναι επένδυση
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 16 Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
H ΕΤΑΙΡΙΑ & Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ
Κεφάλαιο 7: Ηλεκτρονικό Εμπόριο (Η.Ε) 7.1 Η έννοια και το περιεχόμενο του Η.Ε 7.2 Τα επίπεδα διάκρισης του Η.Ε 7.3 Οι επιπτώσεις του Η.Ε στον χώρο των.
Θεσσαλονίκη, 21/12/2009 Σύνδεσμος Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος Η σημασία και ο Ρόλος των ΤΠΕ στην εξωστρέφεια της ελληνικής οικονομίας Βασίλης Θωμαΐδης Πρόεδρος.
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> ΗΕΤΑΙΡΕΙΑΗΕΤΑΙΡΕΙΑ 1.
Βασιλική Κολυβά Υπεύθυνη Δημοσιότητας Αθήνα, 19 Φεβρουαρίου 2008
Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου M-Commerce και οι επιπτώσεις του στο Marketing Δήμητρα Ηλιοπούλου 
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ
Ανακύκλωση Ανακύκλωση απορριμμάτων είναι η διαδικασία με την οποία επαναχρησιμοποιείται οτιδήποτε αποτελεί έμμεσα ή άμεσα αποτέλεσμα της ανθρώπινης δραστηριότητας.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Εικονική πραγματικότητα ένας τρισδιάστατος κόσμος!!!
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Τι είναι η εικονική πραγματικότητα;  Η Εικονική Πραγματικότητα είναι η προσομοίωση ενός περιβάλλοντος από έναν υπολογιστή.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ
Δημόσιες Σχέσεις :Εισαγωγή στις Δημόσιες Σχέσεις .
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ - ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ στο Ν. ΑΧΑΪΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίαση της Πράξης Ενημέρωση των δυνητικών ωφελούμενων και της τοπικής κοινωνίας.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
ΜΕΛΛΟΥ ΡΟΖΑ – ΜΑΡΙΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Project 4o Το φως και το χρώμα στην τέχνη και την επιστήμη
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ MARKETING
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΑΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ
Η στρατηγική αναλυση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ Α.Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ ΣΤΟ INSTALL INSTALL Innovative strategy for raising awareness of lifelong learning in Greece.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. Πού θέλω να φτάσω; Πρέπει να γνωρίζουμε τον προορισμό, για ν’ ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο.
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΤΑΥΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Εισήγηση 4 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑ
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
«ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΔΑΠΕΔΟ».
Μάθημα 9 ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ.
ΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NESTLΕ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
Μια ή περισσότερες Πολιτικές της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το ελαιόλαδο?
ΤΟ ΑΘΛΗΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ KAI TO MAΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΟΥΠΑΣΙΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΝΙΚΑΝΔΡΟΥ ΜΑΡΙΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΑΝΤΡΕΑΣ ΠΕΤΡΟΥ ΣΤ΄1
Επιλογή τοποθεσίας και προγραμματισμός των εγκαταστάσεων
Το Viral Marketing και τα Καταστήματα Λιανικής του Μέλλοντος
Γραφιστικός Σχεδιαμός
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

IRA MEDIA SPECIALISTS Η IRA MEDIA Α.Ε., δραστηριοποιείται στο χώρο της διαφήμισης από το 2002, είναι εξειδικευμένη εταιρεία παροχής υπηρεσιών επικοινωνίας (media specialists) και αποτελεί μέλος του DIONIC Group Holdings S.A. IRA 3D MEDIA SPECIALISTS Η IRA 3D MEDIA SPECIALISTS είναι ένα νέο Business Unit της IRA MEDIA SPECIALISTS που δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάπτυξη και διαχείριση νέων μέσων επικοινωνίας, τα οποία αντιπροσωπεύει κατ’ αποκλειστικότητα στην Ελλάδα και στην Κύπρο. 3D SYSTEMS Τα 3D Systems αποτελούν τις πλέον επαναστατικές μεθόδους τρισδιάστατης προβολής και σκοπό έχουν τη μέγιστη διαφοροποίηση και διείσδυση του διαφημιστικού μηνύματος.

Τα 3D Systems μεταφέρουν την έννοια επικοινωνία σε άλλη διάσταση. Είναι μια πρωτοπορία που ορίζει την καινοτομία στα νέα μέσα Έχουν ήδη εφαρμοστεί με μεγάλη επιτυχία για σημαντικά Brands στο εξωτερικό, όπως: COCA COLA TOYOTA / LEXUS VODAFONE MTV NOKIA EUROVISION LG SMIRNOFF ADIDAS DISNEY

Τα κυριότερα 3D SYSTEMS 3D HOLOGRAM ILLUSION PLAY LOGO INVISIBLE SCREEN

WOW IMPACT Τα ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ που προκύπτουν από τη χρήση των 3D Systems στην επικοινωνία είναι τα εξής: ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ / ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ BRAND IMAGE ENΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ VISIBILITY ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ TRAFFIC

TO 3D HOLOGRAM RETAIL 360 o είναι μια μέθοδος, που επιτρέπει την προβολή video με τη μορφή ολογραφικής απεικόνισης. Το μήνυμα που προβάλλεται είναι ορατό σε γωνία 360 o μοιρών. Είναι σύστημα εσωτερικού χώρου που : 1. Μπορεί να συνδυάσει τον ΗΧΟ με την ΕΙΚΟΝΑ 2. Να προσφέρει δυνατότητα σηματοποίησης & λογοτύπησης 3. Να αναπτύξει διαδραστικότητα ο καταναλωτής (μέσω bluetooth & touchscreen) 4. Nα υποδεχθεί ενημερωτικά/θεματικά έντυπα για τον καταναλωτή

ΑΡΤΙΟ ΟΠΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ: Παρέχει εξαιρετική ευκρίνεια και φωτεινότητα που καθιστά δυνατή τη θέαση σε όλες τις συνθήκες φωτισμού.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Ύψος: 170 εκ. Μήκος: 71 εκ. Πλάτος: 71 εκ. Ευέλικτες διαστάσεις, που προσαρμόζονται σε ειδικές απαιτήσεις μεγεθών Κατασκευή από αλουμίνιο & PVC Εύκολη τοποθέτηση Παροχή ρεύματος 220Volt

ΛΟΙΠΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ 3D HOLOGRAM Επιτραπέζια Γυάλα 1,5μ Χ 1,5μ Χ 2,25μ 3,5μ Χ 3,5 μΧ 4,3μ

ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ  ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ (MALL)  SUPER MARKET  ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ  MULTIPLEX CINEMAS  ΑΕΡΟΛΙΜΕΝΕΣ  ΕΚΘΕΣΕΙΣ - ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ TRAFFIC & VISIBILITY Ιδανικό γενικά για χώρους με μεγάλη συγκέντρωση και διέλευση κοινού

ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ & ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΟΦΕΛΗ  Ενδυνάμωση του BRAND AWARENESS  Δημιουργία ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ – ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ (brand image)  Ενίσχυση του PROMOTION IMPACT  Ενίσχυση του TRIAL (διαδραστική σχέση)  Ενεργοποίηση του WORD OF MOUTH

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ Το 3D HOL0GRAM, είναι σχεδιασμένο στη λογική της δημιουργικής ευελιξίας, σε ο,τιδήποτε προβάλλει :  Λογότυπο  Προϊόν  Video  Ανθρώπινες φιγούρες  Characters κ.λ.π. ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ 12 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΜΗΝΥΜΑΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ CONCEPT, TAILOR MADE ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ, ΑΜΕΣΟ & ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

TO 3D ILLUSION είναι σύστημα INDOOR προβολής VIDEO σε ειδική «αόρατη» οθόνη, όπου με τη χρήση εξειδικευμένης τεχνικής δημιουργεί ρεαλιστικές τρισδιάστατες εικόνες Είναι σύστημα εσωτερικού χώρου που : 1. Μπορεί να συνδυάσει τον ΗΧΟ με την ΕΙΚΟΝΑ προβάλλοντας video στο χώρο. H αίσθηση που αφήνει είναι αυτή της ρεαλιστικής απεικόνισης 2. Να προβάλλει σε φυσική διάσταση αντικείμενα και ανθρώπους, σαν να είναι αληθινά 3. Να προβάλλει ακόμα και μια ολόκληρη ιστορία αφήνοντας την αίσθηση βιωματικής εμπειρίας

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ Επιφάνεια προβολής: έως 5 μέτρα πλάτος Χ 2.3 μέτρα ύψος Αντικείμενα & άνθρωποι προβάλλονται σε φυσική διάσταση Σύστημα οπίσθιας προβολής Δεν ενδείκνυται για προβολή σε φως ημέρας Απαιτείται μελέτη του χώρου και σκηνοθετική προσέγγιση

ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ  ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ  ΕΚΘΕΣΕΙΣ – ΣΥΝΕΔΡΙΑ  EVENTS & TRADE SHOWS  ΘΕΑΤΡΑ  ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ Ιδανικό γενικά για χώρους υψηλής διέλευσης κοινού και μεγάλης αριθμητικής παρουσίας ανθρώπων, που έχουν δυνατότητα για θέαμα ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΚΑΙ ΚΛΕΒΕΙ ΤΙΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ

ΟΦΕΛΗ  Μοναδική αίσθηση ΥΠΕΡΑΞΙΑΣ  Ενδυνάμωση της ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ  Δημιουργία ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ – ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑΣ (brand image)  Ενίσχυση του PROMOTION IMPACT  Ενίσχυση του TRIAL (διαδραστική σχέση – bluetooth)  Ενεργοποίηση του WORD OF MOUTH ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ & ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ Το 3D HOL0GRAM, παρέχει τη δυνατότητα για 2 είδη δημιουργικής απεικόνισης: 3D ANIMATION & CATWALK. Δημιουργείται η ψευδαίσθηση ολογράμματος. Προβάλλει video με:  Ολοκληρωμένες ιστορίες  Ανθρώπινες φιγούρες  Προϊόντα (π.χ. αυτοκίνητα) ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ VIDEO ME ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ CONCEPT, TAILOR MADE ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ, ΑΜΕΣΟ & ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Το σύστημα Invisible screen, προβάλει video σε διάφανη οθόνη ομίχλης. Τα προβαλλόμενα αντικείμενα εμφανίζονται να κινούνται στον αέρα. Η ομίχλη παράγεται με υπερηχητικά κύματα και νερό βρύσης, χωρίς κάποια άλλη χημική ουσία. Είναι σύστημα εσωτερικού χώρου που : 1. Μπορεί να συνδυάσει τον ΗΧΟ με την ΕΙΚΟΝΑ 2. H οθόνη προβολής Invisible screen είναι διαφανής, με αποτέλεσμα το κοινό να περνά μέσα από το διαφημιστικό μήνυμα. 3. Η ομίχλη είναι ξηρή και δροσερή στην αφή, χωρίς να γίνεται αντιληπτή στο δέρμα ή στο ρούχο. Το στοιχείο της έκπληξης έρχεται να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα

SHOW ROOMS, EXPO’S AIRPORTS SUPER MARKET, MALLS ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ: Από 1 έως 4 μέτρα πλάτος Χ 2,20 μέτρα ύψος Μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε κλειστό χώρο με μεγάλο TRAFFIC

ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ  ΕΚΘΕΣΕΙΣ – ΣΥΝΕΔΡΙΑ  EVENTS & TRADE SHOWS  ΘΕΑΤΡΑ  ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΚΑΝΑΛΙΑ Ιδανικό γενικά για χώρους υψηλής διέλευσης κοινού, εισόδους, χώρους αναμονής, χώρους αγορών κ.λ.π. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟY ΠΑΝΤΡΕΥΕΙ ΤΗΝ ΕΚΠΛΗΞΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ

ΟΦΕΛΗ  Μοναδική αίσθηση ΕΚΠΛΗΞΗΣ  Ενδυνάμωση της ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑΣ  Δημιουργία ΕΙΚΟΝΑΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (brand image)  Ενίσχυση του PROMOTION IMPACT  Ενίσχυση του TRAFFIC & TRAIL  Eνεργοποίηση του WORD OF MOUTH ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣ & ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ Το Invisible screen παρέχει τη δυνατότητα προβολής :  Ολοκληρωμένης ιστορίας (π.χ διαφημιστικό σπότ κ.λπ)  Aνθρώπινων φιγούρων  Λογοτύπων, Προϊόντων ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ VIDEO ME ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ CONCEPT, TAILOR MADE ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ, ΑΜΕΣΟ & ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ

Το Play Logo είναι ένα ανατρεπτικό σύστημα, που μας δίνει τη δυνατότητα προβολής VIDEO σε ΛΟΓΟΤΥΠΟ οποιασδήποτε διάστασης, δημιουργώντας μια αίσθηση προοπτικής και βάθους Είναι σύστημα εσωτερικού χώρου που : 1. Μπορεί να συνδυάσει τον ΗΧΟ με την ΕΙΚΟΝΑ 2. Το video προβάλλεται εντός του λογοτύπου. 3. Στην πράξη «ζωντανεύει» η δράση με προοπτική και βάθος εντός του λογοτύπου τραβώντας επιλεκτικά το ενδιαφέρον 4. Αποτελεί μια εμπνευσμένη μόνιμη σηματοποίηση

ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ  ΒΙΤΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ  ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ  EΚΘΕΣΕΙΣ  ΕVENTS Ιδανικό γενικά για χώρους υψηλής διέλευσης κοινού, ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟY ΠΑΝΤΡΕΥΕΙ ΤO ΘΕΑΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΙΜΟΤΗΤΑ

ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΒΟΛΗΣ VIDEO ME ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ CONCEPT, TAILOR MADE ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ, ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ, ΑΜΕΣΟ & ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΥ Το Invisible screen παρέχει τη δυνατότητα προβολής :  Ολοκληρωμένης ιστορίας (π.χ διαφημιστικό σπότ κ.λπ)  Aνθρώπινων φιγούρων

3D Systems μαγνητίζουν τα βλέμματα τουκοινού Τα 3D Systems αποτελούν την αιχμή της τεχνολογίας, μαγνητίζουν τα βλέμματα του κοινού και προσφέρουν μοναδικό θέαμα. εντυπωσιακό traffic στα σημεία πώλησης Δημιουργούν εντυπωσιακό traffic στα σημεία πώλησης & επηρεάζουν την απόφαση αγοράς. υπεραξία στο Brand Δημιουργούν υπεραξία στο Brand. απεριόριστες εφαρμογές Έχουν απεριόριστες εφαρμογές και αποτελούν ιδανικό δημιουργικό όχημα.