ΕΛΑΙΟΓΡΑΦΙΑ Αποτελεί σπουδαίο μέσο εικαστικής έκφρασης που χρησιμοποιείται σε παγκόσμια κλίμακα. Ονομάζεται έτσι εξαιτίας των ελαιοχρωμάτων που χρησιμοποιεί.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΡΑΧΩΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΕΡΓΟΥ.
Advertisements

Μορφές Ενέργειας.
© BOOKA χημικά προϊόντα
Pivot a time travel.
Η Μαντόνα με το γαρύφαλλο
Χημεία Α΄ Λυκείου ΕΚΦΕ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ Κατασκευή Απλών Πυροτεχνημάτων
Σκοπός της δικής μας ομάδας ήταν να υλοποιήσουμε την φάση της κατασκευής του ρολογιού. Έτσι, επειδή έπρεπε να υπολογίσουμε την κλίση του τοίχου που θα.
ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ ΣΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΩΛΗΣΗΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ. Η ER-LAC,οδηγός στον κλάδο των χρωμάτων, προέβλεψε έγκαιρα τις εξελίξεις.
Παιχνίδια με τις γεωγραφικές συντεταγμένες
2.2.Διαχείριση των ανθρώπινων πόρων
Διαχωρισμός μιγμάτων.
Ατομικά έργα Α΄τάξης.
ΤΟ ΔΕΡΜΑ Το δέρμα είναι το μεγαλύτερο όργανο του ανθρώπινου σώματος.
 Ένας ιμπρεσιονιστής ζωγράφος βρίσκεται νεκρός στο Γκραν Ζάτ.  Η αστυνομία ξεκίνησε έρευνες έπειτα από ένα ανώνυμο σημείωμα.  Ενώ ο πίνακας είχε τελειώσει.
Δομίνικος Θεοτοκόπουλος
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
Χαρακτηριστικά Εικόνας
άτομα και μόρια Άτομα και μόρια
A 1.3 H χρήση των χαρτών στην καθημερινή ζωή
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΘΕΣΗ
Μανικιουρ - πεντικιουρ
Παραγωγή / Ανακύκλωση Μια εργασία μαθητών του 2ου Λυκείου Νέας Σμύρνης
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
ΧΗΜΕΙΑ ΑΝΟΡΓΑΝΩΝ ΠΟΛΥΜΕΡΩΝ
ΣΙΛΙΚΟΝΗ Εργασία χημείας των μαθητριών Αναγνωσταρά Σταυρούλα
ΠΟΛΥΜΕΡΗ ΕΠΙΧΡΙΣΜΑΤΑ Νίκος Πετράκης Πανεπιστήμιο Κρήτης – Τμήμα Χημείας Ηράκλειο 2002.
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ # 2.
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4 Εδαφικοί Πόροι
Η θεωρία των χρωμάτων. η θεωρία των χρωμάτων.
Μείγματα.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Υφή-Texture.
Εργαστήριο Φυσικής Χημείας | Τμήμα Φαρμακευτικής Δημήτριος Τσιπλακίδης
ΣΙΛΙΚΟΝΕΣ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΟΝΟΜΑΤΑ:
Παγκόσμια Ημέρα Κινουμένων σχεδίων
Η Γραμμή Μενού. Περιοχή Σχεδίασης Διαθέσιμα Χρώματα. Για να δημιουργήσετε νέο χρώμα κάντε κλικ στην Επεξεργασία χρωμάτων ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 9: Ζωγραφική.
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ: ΣΗΜΕΙΑ
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
2103 κoσ κοσμητολογια eapino ΕΞΑΜΗΝΟ 2015
Θε1: Μπορούν οι άνθρωποι να απεικονίζουν το Θεό
ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ: απο τι αποτελείται
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση Πρακτικής Άσκησης Λογοτεχνία και Τέχνη 14 Νοεμβρίου 2012 Κωνσταντοπούλου Άννα.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ & ΧΡΩΜΑ ΙΙ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΕΡΑΤΟΛΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΟ ΔΕΡΜΑ
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.. ΤΙ ΕΙΝΑΙ;; «Είναι Ένα Από Τα Μικρά Μυστικά Του Ελέγχου Της Σκέψης. Ο Θετικός Αυτοδιάλογος Βοηθάει Τους Αθλητές/τριες Να Βρίσκονται.
Βασικες Εννοιες Φυσικης Βασιλης Κολλιας Βασικές Εννοιες Φυσικής _ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ.
Κατασκευή Χριστουγεννιάτικων καρτών με ανακυκλώσιμα ή ανακυκλωμένα υλικά. Τάξη Β’ Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός κ.Πλατώνη Ζωή «Δημιουργώντας Αειφόρα Σχολεία»
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ & ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ & ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
Επεξεργασία – Φινίρισμα Επιφανειών Ενότητα 1: Ελαιοχρώματα-Βερνίκια Διδάσκων: Δρ. Κακάβας Β. Κων/νος, Χημικός, Καθηγητής Εφαρμογών Τμήμα Σχεδιασμού και.
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
PROJECT 1 :«ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΗ»
Λάθη που κάνουμε στην ανακύκλωση
Χαρακτική: νέες τεχνολογίες, μέσα και τεχνικές
Εισαγωγή στην Αναγέννηση
ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ
Μείγματα.
Το πυρίτιο Ιδιότητες και χρήσεις.
Μείγματα.
Γεωλογία & Διαχείριση Φυσικών Πόρων Κεφ. 4 Εδαφικοί Πόροι
Η ΕΓΚΑΥΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΑΛΙΦΤΗΡΑ ΙΩΑΝΝΑ ΑΚΡΙΒΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΡΟΗΣ
Μαρία Κωμιώτου Σχ. Έτος ο Γυμνάσιο Κηφισίας Αργυρώ Νικολούτσου Δήμητρα Οικονόμου Γ4.
Τα σημαντικότερα έργα του Λούβρου
Πιθανά θέματα πειραματικής έρευνας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΛΑΙΟΓΡΑΦΙΑ Αποτελεί σπουδαίο μέσο εικαστικής έκφρασης που χρησιμοποιείται σε παγκόσμια κλίμακα. Ονομάζεται έτσι εξαιτίας των ελαιοχρωμάτων που χρησιμοποιεί ο ζωγράφος.

H TAΦΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ (ΡΑΦΑΗΛ) Τα ελαιοχρώματα έχουν ως βάση χρωστικές ουσίες αναμιγμένες με αγνό λινέλαιο. Τα χρώματα αυτά αργούν πολύ να στεγνώσουν και το χαρακτηριστικό τους είναι η μεγάλη αντοχή στο χρόνο και στο φως. Το λάδι που χρησιμοποιείται είναι ειδικό ξηραντικό λάδι. Κατά την ανάμειξη δημιουργείται μια πάστα που διαθέτει ιδιότητες απαραίτητες στη ζωγραφική: - ελαστικότητα - λιπαρότητα - διατήρηση της υφής - σταθερότητα χρωμάτων

Επίσης χρησιμοποιείται, εκτός από το λινέλαιο, και παπαρουνέλαιο, ειδικά βερνίκια και νέφτι Προσωπογραφία (Βαν Άυκ)

ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΕ ΚΑΡΔΕΡΙΝΑ (Ραφαήλ) Η κατάλληλη επιφάνεια για ελαιογραφία είναι ο καμβάς αφού πρώτα καλυφθεί με κάποιο υλικό προετοιμασίας. Οι ελαιογραφίες πάνω στον καμβά αντέχουν πολύ στο χρόνο. Συχνά έχουν χρησιμοποιηθεί και άλλες επιφάνειες , όπως το ξύλο και το χαρτί ή το χαρτόνι, μόνο που η αντοχή τους είναι επισφαλής. Πριν την εφαρμογή του ελαιοχρώματος στον καμβά , αυτός ασταρώνεται με δύο στρώματα ενός υλικού που ονομάζεται γκέσο. Διαφορετικά το ελαιόχρωμα, που συχνά περιέχει χημικές ουσίες, είναι δυνατό να σαπίσει τις ίνες του καμβά.

ΓΕΡΟΣ ΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΤΟΛΗ (Ρέμπραντ) ΓΕΡΟΣ ΜΕ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΣΤΟΛΗ (Ρέμπραντ) Στην ελαιογραφία ο ζωγράφος χρησιμοποιεί α) πινέλα διαφόρων μεγεθών β) σπρέι γ) την τεχνική των δακτύλων (thumbs techniques) δ) την ανάγλυφη τεχνική με διαδοχικά στρώματα χρώματος (κάθε στρώμα θέλει 10-15 μέρες για να στεγνώσει, επομένως πρόκειται για χρονοβόρα τεχνική) ε) σφουγγάρι (για ματ τελείωμα).

Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΑΛΠΙΓΚΤΗΣ (Ιακωβίδης) Τέλος ο ζωγράφος μπορεί να αναμείξει άμμο με λαδομπογιά για να δώσει στο έργο του τραχιά υφή, ενώ συχνά ζωγραφίζει πάνω σε καμβά περασμένο με στρώμα γύψου για να δώσει όψη αντίκας.

Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ (Βαν Άυκ) Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΕ ΤΟ ΒΡΕΦΟΣ (Βαν Άυκ) Αντίθετα με την κοινή αντίληψη, η ελαιογραφία δεν εφευρέθηκε από τους αδελφούς Βαν Άυκ, αλλά από τους Βενετούς. Τα λάδια στην αρχή τα παρασκεύαζαν μόνοι τους, ο καθένας με τη δική του συνταγή και τα δικά του υλικά (τα οποία κρατούσαν μυστικά).Επίσης έπρεπε να βρούν υλικά τέτοια που εκτός από την δημιουργία της κατάλληλης απόχρωσης, έπρεπε να έχουν και ανθεκτικότητα

Ευχαριστώ για την προσοχή σας! Ελένη Καννά