ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ WWW Σύγχρονες τάσεις στις δικτυακές κοινότητες στο Internet και τον Παγκόσμιο Ιστό. Η π ερί π τωση των blogs. Ε π ι π τώσεις στην κοινωνική.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Wikipedia_ Σύνθεση διαδικτυακής παγκόσμιας εγκυκλοπαίδειας από τους αναγνώστες της. Επικοινωνία και συμφωνία για υποκειμενικά θέματα πολλών οπτικών γωνιών.
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Στοιχεία Φοιτητών: Μπούτας Αρσένιος 195/05 Στεφανόπουλος Στέφανος 22/05 Επιβλέπουσα Καθηγήτρια:
Η πληροφορική στην προαγωγή της οδοντικής υγείας σε παιδιά
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
WEB PAGE VIA WEEBLY. Α’ ΦΑΣΗ •Ενημέρωση Β’ ΦΑΣΗ •Συντονισμός Γ’ ΦΑΣΗ •Συλλογή και επεξεργασία πληροφοριών Δ’ ΦΑΣΗ •Υλοποίηση.
BLOGS ΚΑΙ WIKIS Εργαλεία WEB 2.0. Blogs  Το Βlog λέξη είναι η συντομευμένη εκδοχή του weblog.  Blog είναι το είδος της ιστοσελίδας, που συνήθως συντηρείται.
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Έρη Τσούνη Μ Ο Ρ Φ Ε Σ Π Ε Ι Θ Ο Υ Σ Εκτός από τους τρόπους άσκησης πειθούς δεχόμαστε στην καθημερινότητά.
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Θεωρία της σχετικότητας. Η Γενική θεωρία της Σχετικότητας είναι η θεωρία βαρύτητας π ου π ροτάθηκε α π ο τον Άλμ π ερτ Αϊνστάιν, και η ο π οία π εριγράφει.
Χ. Βασδέκης Μάιος 2007 Τα Τι, Γιατί και Πως των Blog και του Blogging.
Μέσα επικοινωνίας Αιμιλία Αριστείδου.
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Ανθρώπινα προβλήματα Καταστροφές - Κατακλυσμοί Από τον Διδάσκαλο Paramahansa Yogananda.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
Λάζαρος Πολυμενάκος, καθηγητής ΑΙΤ Ηρακλής Καπρίτσας, telia.co.gr
Blog (weB LOG) δικτυακό ημερολόγιο, ηλεκτρονικό ημερολόγιο. Μία τοποθεσία του Ιστού (ή μέρος αυτής) όπου οι χρήστες μπορούν να δημοσιεύουν μία χρονολογημένη.
Σύγχρονη Εκπαίδευση = Απόκτηση Πληροφορίας Λήψη πληροφορίας + Επεξεργασία από μαθητή Βιωματική διδασκαλία.
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο. Εισαγωγή Υ π οθέστε ότι ενώ, για κά π οιο λόγο, α π ουσιάζετε α π ό τον χώρο εργασίας σας, χρειάζεστε ένα έγγραφο π.
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ.: Πρωτάθλημα Ρομπότ (Robocup) 2008 :. {Συνάντηση με την ομάδα «Κουρήτες» στην.
– Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο
Β έρα Καρυώτη Θρησκευτικ ά Α΄ Γυμνασίου Περιεχόμενα Εκφώνηση Α π άντηση Συνέχεια α π άντησης Παιχνιδάκι  Τέλος.
Leadership Development Bonus για Directors Λαμβάνετε bonus σε μετρητά για κάθε νέο Manager π ου ανα π τύσσετε στην Προσω π ική σας Ομάδα : 12% x 3 καταλόγους.
Ερευνητική εργασία Έγκλημα στο διαδίκτυο. Ανά π τυξη τεχνολογίας. Εύκολη και ανεξέλεγκτη χρήση διαδικτύου α π ο χρήστες όλων τον ηλικιών. Ανά π τυξη διαδικτυακού.
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
RSS FEEDS Εισαγωγικά θέματα WWW ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΜΣ:ΔΥΝΗΤΙΚΕΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΟΨΥΧΟΛΟΓΙΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: Α΄
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
1 Γ’ΛΥΚΕΙΟΥ Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και Υπηρεσιών Κεφάλαιο 1 ο : ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ Ενότητα 1.5 : Α π οτελεσματικότητα των.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ : ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ : ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ.
Βήματα και αρχές για τη διαμόρφωση της ομάδας Μείζον Πρόγραμμα Ε π ιμόρφωσης.
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Συνεδρίαση διευθυντών
Τα blogs στην ζωή μας. Υπάρχουν πολλών ειδών ιστολόγια. Η πλειοψηφία τους είναι προσωπικά, όπου εκφράζονται καθαρά προσωπικές απόψεις και συνήθως ο συγγραφέας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
ΗΥ 150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμ π ούλης ΗΥ -150 Προγραμματισμός Δομές Δεδομένων.
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
ΓΡΑΦΗΜΑΤA ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ C.B.M. ΠΑΠΑΚΟΣΜΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΣΤΕΛΛΑ ΚΑΡΑΔΗΜΟΥ.
Πτυχιακή εργασία Προβολή ιστοσελίδα τμήματος από συσκευές κινητής τηλεφωνίας σε λειτουργικό σύστημα Windowsphone ………………
Κεφάλαιο 8 Δειγματοληπτική έρευνα
Κεφάλαιο 7 Κοινωνικά πειράματα
Blogging στην εκπαίδευση. Μια μικρή έρευνα Πόσοι από εσάς έχετε ξανακούσει τους όρους blog/blogging/ιστολόγιο? … διαβάζετε τακτικά κάποιο blog? … «κρατάτε»
Βασίλης Τσινό π ουλος Τηλέφωνο Α π ρίλιος Dun & Bradstreet Online Trust Solutions and.
Κεφάλαιο 13 Ανάλυση ποσοτικών δεδομένων
Κεφάλαιο 3 Δόμηση ενός ερευνητικού προγράμματος
Κεφάλαιο 4 Κοινωνική μέτρηση
Κεφάλαιο 5 Σύνθετα μέτρα
Εαρινό εξάμηνο 2014 ΕΝΟΤΗΤΑ 3: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΑΚΤΙΒΙΣΜΟΣ.
Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο Ι. ΓΡΗΓΟΡΑΤΟΣ ΠΕΡΙΟΔΟΣ 2015/2016 ΕΡΓΟ: «Εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων κατάρτισης και επικοινωνίας για την τριετία.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
+ Πνευματική ιδιοκτησία, δημόσιος τομέας και ορφανά έργα Διονυσία Καλλινίκου Εθνικό και Κα π οδιστριακό Πανε π ιστήμιο Αθηνών.
Συστήματα Υποστήριξης Αποφάσεων Λήψη ομαδικών αποφάσεων και ΣΥΟΑ.
Company logo & name DIABEATES Η α π όλαυση της ζωής τώρα γίνεται π ραγματικότητα ! Leonard Shtika – Software engineer Αναστασία Κολιάκου – Marketing coordinator.
Εισαγωγή στη Λογοπαθολογία Εργαστήριο 3 Κωνσταντίνος Βασιλείου MSc. SLT.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
Που και πως ψάχνουμε.
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Η Ηλεκτρονική Μας Εφημερίδα
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ WWW Σύγχρονες τάσεις στις δικτυακές κοινότητες στο Internet και τον Παγκόσμιο Ιστό. Η π ερί π τωση των blogs. Ε π ι π τώσεις στην κοινωνική συμ π εριφορά.

Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΩΝ WEBLOGS Διάδοση Παγκόσμιου Ιστού - εκμάθηση γλώσσας html α π ό χρήστες διαδικτύου - δημιουργία π ροσω π ικών ιστοσελίδων ή και δικτυακών τό π ων - δημιουργία π ροσω π ικών ιστοσελίδων ή και δικτυακών τό π ων  1997: Ορισμένοι χρήστες άρχισαν να δημιουργούν ιστοσελίδες με υ π ερσυνδέσεις π ου έβρισκαν ενδιαφέρουσες και τις π ρότειναν και σε άλλους χρήστες. Πολλές α π ό αυτές ενημερώνονταν καθημερινά καθώς οι δημιουργοί τους είχαν κάτι να συμ π ληρώσουν, να σχολιάσουν, να π ροτείνουν με α π οτέλεσμα οι ιστοσελίδες να π άρουν την μορφή ημερολογίου ή π ροσω π ικής εφημερίδας. Α π ό αυτήν τους την ιδιότητα π ροέρχεται και το όνομά τους weblogs( Jorn Barger-Dec 1997) ή blogs ( Peter Mercolz-1999 «to blog” εννοώντας το να « διατηρείς ένα blog ή να π ροσθέτεις ένα δικό σου άρθρο στο weblog κά π οιου άλλου.»)  Εμφανίζονται τα π ρώτα blogs και α π ό την ε π όμενη χρονιά ο αριθμός τους αυξάνεται γεγονός π ου οφείλεται στην διάθεση α π ό ορισμένες εταιρείες (Pyra labs) δωρεάν εργαλείων δημοσίευσης - δημιουργίας weblog (Blogger.com) για να εξυ π ηρετούν χρήστες π ου δεν γνώριζαν html. Η π ρωτιά ανήκει όμως στον Andrew Smales έναν π ρογραμματιστή α π ό το Τορόντο ο ο π οίος λάνσαρε το π ρώτο do it by yourself blog εργαλείο ( pitas.com) τον Ιούλιο του 1999.

…  2003: Στην Ελλάδα η δικτυακή π ύλη Pathfinder άρχισε να υ π οστηρίζει τα weblogs μέσω του ειδικού διαδικτυακού τό π ου Με την βοήθεια του π αρα π άνω ένας χρήστης με α π λά βήματα μ π ορεί να δημιουργήσει το δικό του blog. Αυτό π ου χρειάζεται μόνο είναι : ένα όνομα, ένα password και ένα . Η δωρεάν διάθεση αυτών των εργαλείων συνέβαλλε στην ραγδαία αύξηση του συνολικού αριθμού των weblogs π ου σήμερα ανέρχεται στα 26,7 εκ. και σε 1,9 δισ. links σύμφωνα με την technorati( μίας μηχανής π ου καταγράφει τον αριθμό των blogs).

WEBLOGS KAI ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ  Η ύ π αρξη των weblogs ε π ηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τα α π οτελέσματα π ου δίνουν οι μηχανές αναζήτησης καθώς τα ίδια π εριλαμβάνουν π αρα π ολλές υ π ερσυνδέσεις. Συνε π ώς αν π ολλά weblogs π αρα π έμ π ουν στην ίδια ιστοσελίδα, αυτή ανεβαίνει π ιό ψηλά στα α π οτελέσματα των μηχανών αναζήτησης.  Ιούλιος 2000: Εμφάνιση της π ρώτης μηχανής αναζήτησης για τα blogs, το Blogdex ( ό π ου καθημερινά π αρα π ολλοί χρήστες την ε π ισκέ π τονται για να βρούν κά π οιο συγκεκριμένο weblog.

ΟΡΙΣΜΟΣ – ΤΥΠΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ  Το blog λοι π όν, στην βασική του μορφή μ π ορεί να χαρακτηριστεί ως μία ημερολογιακού τύ π ου ιστοσελίδα τα συστατικά μέρη της ο π οίας είναι :  Dated entries: Ημερολογιακού τύ π ου καταχωρήσεις, οι νέες π ροηγούνται των π αλιότερων. Α π οτελούνται α π ο έναν κυρίως τίτλο και το π εριεχόμενο καθώς και α π ο trackbacks δηλαδή α π ο υ π ερσυνδέσεις σε άλλες ιστοσελίδες π ου αναφέρονται στο θέμα π ου ο συγγραφέας έχει καταχωρήσει. 2. Sidebar of links: Υ π ερσυνδέσεις π ου αναφέρονται σε άλλα blogs ή sites π ου ο blogger βρίσκει ενδιαφέροντα (blogroll) και π ου συχνά υ π οδεικνύουν την κοινότητα στην ο π οία ο blogger νιώθει ότι ανήκει. 3. Feadback comment system: Ε π ιτρέ π ει στους αναγνώστες να γράφουν τα σχόλιά τους στα άρθρα π ου ο συγγραφέας του blog έχει δημοσιεύσει με α π οτέλεσμα να αυξάνεται το ε π ί π εδο της διαδραστικότητας π ου είναι π ιθανό να ανα π τυχθεί μεταξύ τους.

ΕΙΔΗ WEBLOGS  Filter-style: Είναι blogs π ου εξυ π ηρετούν ως φίλτρα των μέσων μαζικής ενημέρωσης και π εριέχουν υ π ερσυνδέσεις και σχόλια σε on-line π ηγές π ου αναφέρονται σε ένα συγκεκριμένο π εδίο ενδιαφέροντος.  Journal-style: Είναι blogs π ου π εριέχουν σκέψεις και διηγήσεις γεγονότων α π ο την καθημερινή ζωή ενός blogger.  Mixed-style: Είναι blogs π ου συνδυάζουν και τα δύο π ροαναφερθέντα είδη.

...  Έτσι έχουμε blogs : - Πολιτικά - Πολιτιστικά - εταιρικά - εκ π αιδευτικά - Υγεία - Θρησκεία - λογοτεχνία - Αθλητικά νέα -spam blogs( sblogs)  Εκτός α π ο κείμενο και υ π ερσυνδέσεις ένα blog μ π ορεί να π εριλαμβάνει : - Εικόνες ( photoblogs) - Videos (videoblogging) - Audio files(podcasting) - Mobile blogs (moblogs )

ΔΙΑΦΟΡΕΣ BLOGS ΑΠΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ SITES, FORUMS, NEWSGROUPS  Εύκολη η δημιουργία νέων σελίδων. Μη α π αραίτητη η γνώση html. ( εκτός της π ερί π τωσης εκείνης π ου θα π ρέ π ει να δημιουργήσουμε μία υ π ερσύνδεση.)  Permalink- μέσω αυτόματων μορφών π ροσθέτεις το URL του π λήρους άρθρου.  Εύκολο το φιλτράρισμα του π εριεχομένου βάση της ημερομηνίας, της κατηγορίας και του συγγραφέα του άρθρου.  Την δημιουργία νέων θεμάτων π ρος συζήτηση σε ένα blog αναλαμβάνει μόνο ο συγγραφέας ή η συγγραφική ομάδα.

WHY WE BLOG  Τα blogs θεωρούνται ώς ένας νέος τύ π ος δημοσιογραφίας π ιό δημοκρατικός. Νέες π ληροφορίες έρχονται στην ε π ιφάνεια και σχολιάζονται εις βάθος με έναν τρό π ο διαφορετικό α π ο αυτόν π ου υιοθετούν τα π αραδοσιακά μέσα μαζικής ενημέρωσης. Η μεγάλη π λειοψηφία όμως των blogs δημιουργούνται α π ό ‘ συνηθισμένους ’ ανθρώ π ους και α π ευθύνονται σε π ολύ μικρότερο κοινό.  ΚΙΝΗΤΡΑ Να ενημερώσουν το π εριβάλλον τους για τις δραστηριότητες και τα γεγονότα της καθημερινής τους ζωής. Α π οτελεί έναν τρό π ο ε π ικοινωνίας π ιο εύκολο και μη φορτικό α π ο αυτόν π ου ε π ιτυγχάνεται μέσω s. Ε π ίσης οι π ροσω π ικές ιστοσελίδες θεωρούνται α π ο π ολλούς στατικές, π ιό π ροσεκτικά και ε π ίσημα φτιαγμένες και κατα κά π οιον τρό π ο λιγότερο αυθεντικές Να εκφράσουν την π ροσω π ική τους γνώμη σε θέματα π ου θεωρούν σημαντικά.

Ως ένας χώρος « κάθαρσης » ό π ου εκφράζουν τα συναισθήματά τους σε ένα κοινό π ου π ολλές φορές δεν γνωρίζουν Ως ένας χώρος π ερισυλλογής και ονειρο π όλησης στον ο π οίο ένας blogger εξετάζει τις ιδέες του γράφοντάς τες για ένα κοινό (thinking by writing) Η δημιουργία της αίσθησης της κοινότητας, της ανάγκης δηλαδή ενός blogger να νιώσει ότι ανήκει κά π ου. Σε ένα π εριβάλλον ό π ου θα μοιράζεται τα ίδια ενδιαφέροντα και τις ίδιες ανησυχίες.

BLOGS CAN BE VIRTUAL COMMUNITIES?  OXI Έλλειψη δημόσιας αλληλε π ίδρασης.  Συγγραφέας αναγνώστες και όχι αναγνώστης αναγνώστη  Πολλοί αναγνώστες π ου ε π ιθυμούν να διαβάσουν τα σχόλια ή να σχολιάσουν οι ίδιοι θα π ρέ π ει να μετακινηθούν α π ο την κυρίως σελίδα σε έναν ξεχωριστό χώρο για σχόλια ο ο π οίος δεν συναντάται σε όλα τα blogs.  NAI Για τον συγγραφέα του blog υ π άρχει αλληλε π ίδραση.  Comments ή ‘hits’  Συγγραφέας αναγνώστες ( e- mails)  Συγγραφέας συγγραφέας (blogrolls)

… Δείκτες ύ π αρξης του συναισθήματος της κοινότητας ανάμεσα στους αναγνώστες ενός blog α π οτελούν : 1. Η συχνότητα π ου κ π διαβάζει και π αραθέτει τα σχόλιά του. 2. Η αύξηση και διατήρηση του αριθμού των συμμετεχόντων σε βάθος χρόνου.

ΕΠΙΛΟΓΟΣ Τα weblogs α π οτελούν μία νέα μορφή ανθρώ π ινης ε π ικοινωνίας. Ένα εργαλείο αυτοέκφρασης καθώς και αυτο π ροβολής στον κυβερνοχώρο. Ε π ίσης το στοιχείο της ανωνυμίας π ου τον χαρακτηρίζει καθίσταται « λυτρωτικό » σε άτομα κοινωνικά στιγματισμένα ή σε άτομα με κινητικά π ροβλήματα για τα ο π οία η σύναψη δια π ροσω π ικών σχέσεων στον π ραγματικό κόσμο εμφανίζεται αρκετά δύσκολη. Τα weblogs α π οτελούν μία νέα μορφή ανθρώ π ινης ε π ικοινωνίας. Ένα εργαλείο αυτοέκφρασης καθώς και αυτο π ροβολής στον κυβερνοχώρο. Ε π ίσης το στοιχείο της ανωνυμίας π ου τον χαρακτηρίζει καθίσταται « λυτρωτικό » σε άτομα κοινωνικά στιγματισμένα ή σε άτομα με κινητικά π ροβλήματα για τα ο π οία η σύναψη δια π ροσω π ικών σχέσεων στον π ραγματικό κόσμο εμφανίζεται αρκετά δύσκολη.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ  An inquiry into the role of weblogs in on line community building-02 Feb 2003,  COMMUNICATIONS OF THE ACM December 2004/Vol. 47, No. 12, SPECIAL ISSUE: The blogosphere.  COMMUNICATIONS OF THE ACM December 2004/Vol. 47, No. 12, SPECIAL ISSUE: Why we blog.  Anita Blanchard, Blogs as Virtual communities: Identifying a Sense of community in the Julie/Julia Project as virtual.html as virtual.htmlhttp://blog.lib.umn.edu/blogosphere/blogs as virtual.html  Wikipedia, the free encyclopedia  B έγλης Α, Πομ π όρτσης Α, Αβραάμ Ε (2004). Έρευνα και συλλογή π ληροφοριών στο διαδίκτυο. Εκδόσεις Τζιόλα.