Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
Θεοδωράκη Ελένη-Μαρία Μάθημα: Τεχνικές Επικοινωνίας.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Θέματα Ψυχολογίας για Παιδιά Προσχολικής Ηλικίας
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
Communication in Mother tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Αναστάσιος Μιχαηλίδης Λέκτορας Α.Π.Θ.
Τεχνικεσ Επικοινωνιασ
Soft skills = προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες Δέκα προσωπικά χαρακτηριστικά και ικανότητες που αναπτύσσονται κατά την εφαρμογή ενός προγράμματος.
Κάποιες πληροφορίες Η αποτελεσματική αντιμετώπιση προβληματικών συμπεριφορών των παιδιών δεν συνδέεται με την αύξηση των ψυχολογικών υπηρεσιών, αλλά με.
1 ο ΠΕΚ Θεσσαλονίκης Σύγχρονες διδακτικές προσεγγίσεις για την ανάπτυξη κριτικής-δημιουργικής σκέψης Προετοιμασία μαθήματος με.
Θέματα αναφορικά με τη χρήση και τον τρόπο αναφοράς των ψυχομετρικών τεστ Μάθημα: Ψυχομετρία II Διάλεξη Νο 4.
Αντανάκλαση Συναισθήματος
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
ΛΟΥΣΙΜΟ – ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ
ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ 5 Η ΣΥΝΕΔΡΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
This project has been funded with support from the European Commission. Communication in Mother tongue πληροφορίες Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα.
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
1.4 Η κοινωνικότητα των νέων
ΟΜΙΛΟΣ ΡΗΤΟΡΙΚΗΣ Καλλιέργεια του προφορικού λόγου σε συνδυασμό με την ανάπτυξη της κριτικής και δημιουργικής σκέψης Καλλιέργεια επικοινωνιακών δεξιοτήτων.
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ1 ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΩΝ ΔΟΚΙΜΙΩΝ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΥΚΕΙΟ.
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Ο ρόλος των γονέων στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών τους 37ο δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Δέσποινα Ζηλιασκοπούλου Κλινική ψυχολόγος-
Αρχές Αποτελεσματικής Επικοινωνίας
Διακρίσεις της Επικοινωνίας Γραπτή Επικοινωνία
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Δήμητρα Λαμπροπούλου Διευθύντρια Εκπαίδευσης Hilton Athens 0 Καλωσορίσατε στα μονοπάτια απασχολησιμότητας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3ο Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων ΚΑΖΑΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΠΕ09 ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ 1.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Α΄ΕΞΑΜΗΝΟΥ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ. Η επικοινωνία είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του οργανισμού και για την αποτελεσματική λήψη των αποφάσεων. Σε αυτό το κεφάλαιο.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Συνέντευξη με νήπια.
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.
Τα 2 επίπεδα του μηνύματος
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ
Η γλώσσα του σώματος ανάμεσα στα δύο φύλα
Eργαστήριο ομαδικής παρέμβασης στην προσωπική ανάπτυξη ΙΙ
Η Τριάδα Διαταραχών στον Αυτισμό
Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Επικοινωνία ….τι είναι;
Επίλυση Συγκρούσεων στον Εργασιακό Χώρο των Εκπαιδευτικών με την Αξιοποίηση της Εκπαιδευτικής Τεχνικής Παιχνίδι Ρόλων.
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Πωλησιακές Δεξιότητες. Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ Είμαστε η εικόνα της εταιρείας Επισκεπτόμαστε γιατρούς που ασχολούνται με τα προϊόντα μας Χτίζουμε σχέσεις.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Επιχειρησιακή Επικοινωνία
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΡΑΠΕΖΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ.
Εισηγητής: Μιχάλης Χρυσός
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Μη λεκτική επικοινωνία
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος MSc Ψυχολογία Υγείας MSc Ψυχολογία Παιδιού & Εφήβου Συστημική Ψυχοθεραπεία

Δημιουργική επικοινωνία ακούμε και ερμηνεύουμε το μήνυμα έτσι όπως ο άλλος το εννοούσε

Αποτελεσματικές τεχνικές επικοινωνίας Ενεργητική ακρόαση Ανασκόπηση, Επανάληψη, Aνακεφαλαίωση Διευκρίνιση Ορθή αντίληψη μιας κατάστασης Εστίαση Αναζήτηση και τονισμός προσόντων

ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ Έχει να κάνει με την πλήρη προσοχή που δίνει ο ακροατής στον ομιλητή. Αυτό συνεπάγεται: την οπτική (βλεμματική) επαφή του ακροατή με τον ομιλητή τη φιλική στάση του σώματός του την κλίση του σώματος προς τα εμπρός όταν ο άλλος θέλει να αποκαλύψει κάτι εμπιστευτικό την ανταπόδοση του χαμόγελου, όταν το άλλο άτομο χαμογελά σύντομες ενθαρρυντικές εκφράσεις

Το θέμα δεν είναι απλώς να καταφέρνουμε να κάνουμε τους ανθρώπους να μας ακούνε, το σημαντικό είναι να μας καταλαβαίνουν και να επιτυγχάνεται ο στόχος της επικοινωνίας.

ΕΠΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΗ (reformulation) Σαν ένας καθρέφτης, ο ακροατής αντανακλά όσο πιο πιστά μπορεί το περιεχόμενο των λόγων του ομιλητή και τα συναισθήματά του, χρησιμοποιώντας συχνά τις ίδιες εκφράσεις και κινήσεις.

ΤΑ ΕΙΔΗ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ Ηχώ Περίληψη περιεχομένου Επαναδιατύπωση συναισθημάτων Σύνθεση

Τι δεν είναι επαναδιατύπωση Δίνουμε συμβουλές ή λύσεις/κήρυγμα-ηθικολογία Δίνουμε οδηγίες/προσταγή-καθοδήγηση Κάνουμε ερωτήσεις περιέργειας Δίνουμε ερμηνείες Κάνουμε διάγνωση Κάνουμε κριτική και δίνουμε χαρακτηρισμούς Επιχειρηματολογούμε Παρηγορούμε

Τι δεν είναι επαναδιατύπωση (συνέχεια) Γενικεύουμε Αλλάζουμε θέμα Προειδοποιούμε/απειλή Υπερθεματίζουμε Μιλάμε για μας Δεν αφήνουμε τον άλλο να ολοκληρώσει τη φράση του Δεν μιλάμε καθόλου Του λέμε πώς να αισθάνεται

Άσκηση: «Ενεργητική ακρόαση: Μιλάω-Ακούω-Παρατηρώ» Άσκηση: «Ενεργητική ακρόαση: Μιλάω-Ακούω-Παρατηρώ»

Η γλώσσα του σώματος κινησιολογία  μια ολόκληρη γλωσσολογία της επικοινωνίας του σώματος Θέση & στάση του σώματος Χώρος-απόσταση Άγγιγμα-χειραψία Ενδυμασία-φυσική εμφάνιση Οπτική επαφή Φωνή Στόμα και σαγόνια

« Το υποσυνείδητο ενός ανθρώπου μπορεί να επικοινωνήσει με το υποσυνείδητο ενός άλλου, χωρίς να περάσει απ’ το συνειδητό» Sigmund Freud

Οι άνθρωποι μπορεί να προσπαθήσουν να κρύψουν τα πραγματικά τους συναισθήματα ή να επικοινωνήσουν ψεύτικα συναισθήματα ή πληροφορίες μέσω της ελεγχόμενης χρήσης κατάλληλων μη λεκτικών ενδείξεων. Σε γενικές γραμμές, τέτοιες προσπάθειες εξαπάτησης δεν είναι εντελώς επιτυχείς, καθώς δεν υπάρχει διαρροή πληροφοριών μέσω μη λεκτικών καναλιών.

ΑΣΚΗΣΗ: «Τα βασικά χαρακτηριστικά της καλής εντύπωσης και της θετικής ατμόσφαιρας. Τα υπέρ και τα κατά της πρώτης εντύπωσης σε μια συνομιλία»

Επικοινωνία Εστιάζουμε στα λάθη του άλλου/ επικριτική διάθεση Θάρρος για να ανακαλύψουμε την δική μας ευθύνη Σχέσεις συμμετοχικές (50-50)

Γνωστικές παραποιήσεις Αυθαίρετα συμπεράσματα Διάβασμα της σκέψης Πρόβλεψη του μέλλοντος Επιλεκτική αφαίρεση Υπεργενίκευση Μεγιστοποίηση/ελαχιστοποίηση Προσωποποίηση

Γνωστικές παραποιήσεις Διπολική σκέψη (μαύρο/άσπρο, όλα ή τίποτα) Ετικετοποίηση Μη ορθολογικές ερμηνείες (καχυποψία)

Χαρακτηριστικά της καλής επικοινωνίας Άμεση και όχι έμμεση Αποφυγή ειρωνείας, υποτίμησης, ψεμάτων Όχι τόνος διδασκαλικός, από θέση παντογνώστη Με φιλική, ευχάριστη διάθεση, όχι κριτική & ανταγωνιστική Ενισχύω τα θετικά του άλλου Αποφεύγω την επικοινωνία, όταν δεν είμαι σε θέση να το κάνω

Επικοινωνία στην οικογένεια Επικοινωνία με φίλους

ΆΣΚΗΣΗ: «Τα τρία κουτιά»

Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!